معرفی رستوران های آنتالیا با منوی غذاهای لذیذ

در هر مسافرتی یک بخش خوشمزه وجود دارد و آن بخش غذا خوردن است که همه شما ترجیح می‌دهید غذایتان را در یک مکان آرام و معروف با منوی غذاهای خوشمزه و البته مقرون به‌صرفه نوش‌جان کنید. اگر دلتان یک خوراک بره ترکی لذیذ می‌خواهد با تور آنتالیا از قاصدک ۲۴ خودتان را به بهترین رستوران‌های آنتالیا برسانید و این غذای خوشمزه را میل کنید. 

 
رستوران های خوب انتالیا

سوالات متداول درباره رستوران های آنتالیا

رستوران حافظ که توسط چند ایرانی ساخته شده است.
رستوران مهمت، وانیلا وانژ و رستوران هتل اوتانتیک و ...


خرید تور آنتالیا
 

آشنایی با رستوران‌های معروف آنتالیا

 

غذای رستورا‌ن‌های آنتالیا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همه‌ی رستوران‌های آنتالیا از مواد درجه یک در طبخ غذای خود استفاده می‌کنند. پیشنهاد می‌دهیم برای یکبار هم شده به این رستوران‌ها بروید و طعم واقعی غذاهای ترکی را بچشید. تمام رستوران‌های آنتالیا علاوه بر غذای خوشمزه، امکانات بی‌نظیری را به مشتریان خودشان ارائه می‌دهند.


  • رستوران سون مهمت V Mehmet))
  • رستوران سراسر فاین داینینگ Seraser Fine))
  • رستوران وانیلا لانژ Vanilla Launge))
  • رستوران آرماArma) )
  • رستوران پانوراما
  • رستوران Can Can
  • کافه میا دولچه ویتا Mia Dolce Vita))
  • رستوران تزگه سوکاک Tezgan Sokak Lezzetleri))

 


بیشتر بخوانید: ارزان ترین و بهترین زمان سفر به آنتالیا ترکیه


 

رستوران سون مهمت


رستوران مهمت در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و با طعم بی‌نظیر غذاهای ترکی و اصیل شهرت پیدا کرده است. رستوران سون مهمت از نظر گردشگران یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا شناخته شده است.

منوی رستوران سون مهمت:

  1. انواع غذاهای ترکی
  2. غذاهای بین المللی
  3. غذاهای مدیترانه‌ای

کسانی که عاشق غذاهای گیاهی هستند، در رستوران مهمت انواع غذاهای گیاهی نیز طبخ می‌شود. یکی از غذاهای دوست داشتنی و پر‌طرفدار رستوران مهمت خوراک بره است که بسیار خوشمزه و لذیذ است. رستوران مهمت با فضای سر پوشیده و سر‌باز در هر فصلی از سال از مشتریان خود به خوبی پذیرایی می‌کند‌. از امکانات رفاهی این رستوران، وای فای رایگان، خدمات برای افراد معلول، منوی مخصوص کودکان است.

 
رستوران های معروف آنتالیا

رستوران سراسر فاین داینینگ


یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا رستوران سراسر است که فضای دلنشین آن برای زوج‌های جوان بسیار جذاب است و برای قرارهای عاشقانه مکان بسیار رمانتیکی است. معماری دکور داخلی این رستوران بر‌گرفته از دوران عثمانی است که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. آشپز‌خانه این رستوران توسط آشپزان ماهر و با‌تجربه‌ اداره می‌شود.

بعضی از غذاهای منوی رستوران:

  • دسرهای خوشمزه
  • سوشی
  • پاستا
  • غذاهای دریایی
  • استیک

در این رستوران غذاهای رژیمی و گیاهی هم سرو می‌شود، همچنین انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، اروپایی در منوی این رستوران وجود دارد. 

 


بیشتر بخوانید: جدیدترین راهنمای سفر به آنتالیا | از هزینه‌ها تا جاذبه‌ها


 

رستوران وانیلا لانژ

 

رستوران وانیلا در سال ۲۰۰۷ میلادی شروع به کار کرده است که دکور داخلی آن بسیار جذاب است و غذاهای ترکی، فرانسوی و بین‌المللی در منوی خود دارد و همچنین انواع غذاهای متنوع گیاهی و رژیمی نیز در رستوران وانیلا طبخ می‌شود. این رستوران در نزدیکی دروازه هاردیان قرار گرفته و اطراف آن جاهای دیدنی آنتالیا وجود دارد. از جمله غذاهای خوشمزه‌ای که در این رستوران طبخ می‌شود:

  • خوراک بره
  • مرغ تایلندی
  • سوپ شیر نارگیل

مسلمانان زیادی به خاطر حلال بودن بعضی از غذاها برای صرف غذا به رستوران وانیلا می‌‌آیند. مشتریان برای صرف غذا هم از فضای باز رستوران هم از مکان سر پوشیده‌ی آنجا می‌توانند استفاده کنند.

 
رستوران وانیلا لانژ انتالیا

رستوران آرما


رستوران آرما از نظر موقعیت جغرافیایی در یک مکان بسیار عالی قرار گرفته که منظره‌ی چشم نوازی به تفرجگاه ساحلی آنتالیا و دامنه کوه دارد. به خاطر استفاده‌هایی که در سال های گذشته از این ساختمان داشتند معماری شیک و منحصر به‌ فردی دارد و با این معماری زیبا بدون شک یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا به‌شمار می‌آید. در رستوران آرما طاق‌های ایتالیایی وجود دارد که به این رستوران زیبایی خاصی بخشیده است.

انواع غذاهای رستوران آرما:

  1. غذاهای دریایی
  2. غذاهای بین‌المللی
  3. غذاهای اروپایی
  4. غذاهای حلال

در رستوران آرما می‌توانید یک روز خوب و لحظات خوشی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید و از امکاناتی که مخصوص کودکان است آنها را سرگرم کنید. امکانات دیگر این رستوران وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی است. 

 


بیشتر بخوانید: هزینه سفر به آنتالیا 1401 از قیمت بلیط و هتل تا غذا


رستوران پانوراما


رستوران پانوراما یکی دیگر از بهترین رستوران‌های آنتالیا است که لذیذترین خوراک بره را در منوی این رستوران می توانید پیدا کنید. علاوه بر خوراک بره غذاهای متنوع ترکی، حلال و گیاهی نیز در این رستوران طبخ می‌شود. اکثر مردم ترکیه مسلمان هستند برای همین غذاهای حلال این رستوران طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گوارا را در رستوران پانوراما سفارش دهید‌ و نوش جان کنید علاوه بر این رستوران پانوراما به همراه غذای خود انواع سالادها و میوه‌های تازه نیز سرو می‌کند. رستوران پانوراما به خاطر کیفیت خوب و تازه بودن مواد اولیه غذاهایش همیشه شلوغ است.

این رستوران در منوی غذایی خود صبحانه، ناهار و شام دارد.

 
بهترین رستوران های آنتالیا

رستوران Can Can


یکی از رستوران‌های ارزان آنتالیا، رستوران‌ Can Can است و این رستوران در نزدیکی دروازه هاردیان قرار گرفته است. با اینکه فضای داخلی چندان زیبایی ندارد ولی کیفیت غذاهایش خوب و فوق‌العاده لذیذ هستند، در عین حال قیمت این غذاها هم مقرون به صرفه و طرفداران بسیار زیادی دارد. اکثر غذاهای این رستوران حلال هستند و به صورت بیرون‌بر هم سفارش قبول می کنند. این رستوران در وعده ناهار و شام پذیرای مشتریان است.

این رستوران از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب پذیرای مشتریان است.

برای خرید تور ترکیه کلیک کنید

 

کافه میا دولچه ویتا


بهترین مکان برای خوردن بستنی کافه میا دولچه ویتا است‌، بستنی‌های این رستوران از شیر بز تهیه می‌شود که طعمی بسیار خوشمزه دارد. همچنین بستنی شکلاتی، پن‌کیک و وافل‌های این کافه طرفداران زیادی بین مردم محلی دارد. در کافه میا دولچه ویتا علاوه بر بستنی، دسر و شیرینی‌های تازه پرطرفداری هم دارد. در این کافه مشتریان هم می‌توانند از فضای داخلی و هم بیرون کافه استفاده کنند و قهوه‌ی خود را در این مکان میل کنند. کافه میا دولچه ویتا در وعده صبحانه، میان وعده و عصرانه از مشتریان و گردشگران پذیرایی می‌کند.

از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب این کافه باز است.

 
رستوران های ارزان آنتالیا

رستوران تزگه سوکاک


در رستوران تزگه سوکاک انواع غذاهای آمریکایی و آلمانی و همچنین غذاهای ترکی سرو می‌شود. این رستوران از بهترین رستوران‌های آنتالیا به شمار می‌آید که در نزدیکی بهترین مراکز خرید آنتالیا قرار گرفته است. گردشگران بعد از گشت وگذار و خرید در این مراکز می‌توانند به این رستوران بیایند و غذای مورد علاقه‌ی خود را میل کنند. قیمت غذاهای این رستوران در مقایسه با دیگر رستوران‌های آنتالیا بسیار ارزان و کم است در حالیکه کیفیت و طعم و مزه‌ی غذاهای این رستوران بی‌نظیر است.

 
رستوران تزگه سوکاک آنتالیا

رستوران‌های ایرانی در آنتالیا

 

اگر غذاهای خارجی دوست ندارید و عاشق غذاهای ایرانی هستید می‌توانید غذای خودتان را در رستوران‌های ایرانی در آنتالیا میل کنید. رستوران‌های زیادی در آنتالیا وجود دارند که غذای خودشان را باب میل مسافران ایرانی درست می‌کنند البته گردشگران خارجی هم هستند که دوست دارند طعم غذاهای ایرانی را بچشند. اگر چه کیفیت و طعم واقعی این غذاها با غذایی که در داخل ایران طبخ می‌شود خیلی فرق دارد ولی طرفداران زیادی در آنتالیا دارند.

  • کافه بهار Bahar Cafe
  • رستوران ایرانی لارزوتا La Rosetta
  • رستوران حافظ آنتالیا Hafez

 


بیشتر بخوانید: بهترین فرودگاه آنتالیا و امکانات آن


کافه بهار Bahar Cafe))


یک کافه کوچک که در مرکز شهر آنتالیا قراردارد. علاوه بر غذاهای ترکی، غذای ایرانی هم در منوی خود دارد و قیمت غذاهای این کافه بسیار پایین است. طعم غذاهای ایرانی کافه بهار بسیار خوشمزه و بی‌نظیر است، زیرا که ادویه‌های مخصوص مدیترانه‌ای در طبخ غذای خود استفاده می‌کنند. برای صرفه جویی در هزینه سفر به آنتالیا پیشنهاد می‌دهیم برای صرف غذا به این کافه بروید و غذای مورد علاقه خودتان را سفارش داده و میل کنید.

لوکیشن رستوران بهار روی گوگل مپ

 
کافه بهار بهترین رستوران ایرانی در آنتالیا

رستوران ایرانی لارزوتا La Rosetta))


رستوران لارزوتا در بلک آنتالیا قرار دارد و غذاهای ایرانی آن بسیار معروف است و بین مسافران ایرانی محبوبیت ویژه‌ای دارد. البته در رستوران لارزوتا علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای ایتالیایی و غذاهای بدون گلوتن و گیاهی هم در این رستوران طبخ می‌شود. کیفیت غذاهای رستوران ایرانی لارزوتا بسیار عالی و فوق‌العاده و در عین حال قیمت آن نیز بسیار مناسب است. رستوران لارزوتا از رستوران‌های شلوغ آنتالیا است پس بهتر است قبل از رفتن به آنجا میز رزرو کنید.

 


بیشتر بخوانید: بهترین پارک های آبی آنتالیا + آدرس و هزینه ورودی


رستوران حافظ آنتالیا Hafez))


یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در شهر آنتالیا، رستوران حافظ است و از رستوران‌های قدیمی آنتالیا است که چند ایرانی آن را ساخته‌اند. انواع غذاهای ایرانی و فست فود به علاوه غذاهای ترکی در آن طبخ می‌شود. این رستوران در اسکله کاددسی قرار گرفته است برخورد پرسنل این رستوران با مشتریان بسیار خوب است برای همین محبوبیت زیادی بین مشتریان دارند. رستوران حافظ هم فضای سر‌باز و هم فضای سر‌پوشیده دارد که می‌توانید در محل مورد نظر خود غذای خود را میل کنید.

لوکیشن رستوران حافظ روی گوگل مپ


معروف ترین رستوران های آنتالیا

رستوران هتل‌های آنتالیا

 

در بعضی ازهتل‌های آنتالیا رستوران‌های بسیار مجهزی وجود دارد که جز بهترین رستوران‌های آنتالیا هستند و انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را طبخ می‌کنند و همچنین این رستوران‌ها امکانات رفاهی بسیار زیادی دارند. رستوران‌ هتل‌های آنتالیا تلاش می‌کنند تا بتوانند رضایت گردشگران را به خود جلب کنند و مسافرت به یاد ماندنی را برای آن‌ها رقم بزنند‌.

 

  • رستوران هتل اوتانتیک Otantik
  • رستوران هتل آسکا لارا Aska Lara
  • رستوران هتل پاتیو بیسترو Patio Bistro

 
رستوران هتل های خوب آنتالیا

رستوران هتل اوتانتیک Otantik))


رستوران اوتانتیک در هتل اوتانتیک در مرکز شهر قرار دارد که فضای داخلی آن چوبی و بسیار رمانتیک است. در این رستوران هتل انواع غذاهای بین‌المللی، ترکی و گیاهی طبخ می‌شود که مشتریان با هر نوع سلیقه‌ای می‌توانند غذای مورد علاقه خودشان را در این رستوران سفارش دهند. در این رستوران خبری از غذای حلال نیست برای همین مسلمانان کمتر به رستوران هتل اوتانتیک می‌آیند. برخورد خوب و عالی که کارکنان این رستوران با مشتریان خود دارند باعث شده گردشگران زیادی به این رستوران بیایند.

لوکیشن رستوران هتل اوتانتیک روی گوگل مپ

بلیط قطار ترکیه

رستوران هتل آسکا لارا Aska Lara))


هتل آسکا لارا که گزینه خوبی برای اقامت در آنتالیا است رستورانی شیک و مجلل به نام رستوران هتل آسکا لارا وجود دارد. این رستوران امکانات رفاهی فراوانی دارد و از انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی در منوی خود دارد. ویژگی منحصر به فردی که در رستوران آسکا لارا وجود دارد این است که تمامی مواد آلرژی زا استفاده شده در غذا به مشتری اطلاع داده می‌شود. از امکانات رستوران وای‌فای، استخر و از امکانات خوب دیگر آن پرستار کودک است.

لوکیشن رستوران هتل آسکا لارار روی گوگل مپ

 
رستوران هتل آسکا لارا آنتالیا

رستوران هتل پاتیو بیسترو Patio Bistro))


در هتل پودینگ مارینا در مرکز شهر آنتالیا رستورانی به نام پاتیو بیسترو قرار دارد که فضای آن روستایی است. انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای در آن سرو می‌شود و طعم خوشمزه غذاهای آن ازجمله میگو، انواع سالادها و خوراک بره زبانزد است. این رستوران هم مانند بسیاری از رستوران‌های آنتالیا فضای باز بیرون از رستوران دارد که مشتریان می توانند از آنجا استفاده کنند. صبحانه، ناهار و شام در منوی این رستوران وجود دارد.

 
معروف ترین رستوران های آنتالیا

سخن پایانی

آشنایی با بهترین رستوران‌های آنتالیا به شما کمک می‌کند تا در سفر به آنتالیا از یک رستوران معتبر غذای خودتان را تهیه کنید و لذت این سفر را بیشتر کنید. همچنین بعد از صرف غذا در این رستوران‌ها می‌توانید سری به مراکز خرید آنتالیا بزنید و با گشت و گذار در آنجا برای دوستان و اقوام سوغاتی بخرید.