لیست مهم‌ترین نمایشگاه های دبی 2023

با توجه به اینکه کشور امارات در طی دهه‌های اخیر پیشرفت چشم‌گیری در زمینه‌های اقتصادی و تجاری داشته و ظرفیت بالایی در سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار دارد؛ هر ساله میزبان صدها نمایشگاه بین‌المللی و کنفرانس‌های متعدد در زمینه‌های مختلف در جهان بوده و یکی از مهم‌ترین شهرهای جهان در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی محسوب می‌شود. از آن‌جایی که بیشتر این پیشرفت‌ها را در شهر دبی شاهد هستیم، مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز در شهر دبی، که پل ارتباطی بین اروپا و آسیا محسوب می‌شود؛ برگزار می‌شود.

اگر قصد دارید از مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی در سال 2023 دیدن کنید؛ می‌توانید با تور دبی به این شهر سفر کنید و ضمن بازدید از جاذبه‌های گردشگری دبی از بهترین نمایشگاه‌های دبی نیز دیدن کنید. در ادامه این مطلب از سایت فروش بلیط هواپیما قاصدک24 قصد داریم لیستی از بهترین نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی در سال 2023 را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

نمایشگاه‌های بین المللی 2023 دبی

 

بهترین نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی 2023 


شاید بسیاری از شما شنیده باشید که هر ساله بسیاری از بهترین نمایشگاه‌های بین‌المللی در زمینه‌های مختلفی در شهر دبی امارات برگزار می‌شود؛ ولی اطلاعات کاملی از زمان برگزاری این نمایشگاه‌ها و زمینه‌های برگزاری آن نداشته باشید. در این مطلب قصد داریم به معرفی زمینه‌های برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در دبی بپردازیم و اطلاعاتی پیرامون زمان و محل برگزاری آن در اختیار شما قرار دهیم. برخی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی در سال 2023 عبارت‌اند از:

  • نمایشگاه بین‌المللی هنر دبی 2023 
  • نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی دبی 2023 
  • نمایشگاه بین‌المللی غذا و نوشیدنی دبی 2023 
  • نمایشگاه بین‌المللی  ایمنی و امنیت دبی 2023 
  • نمایشگاه بین‌المللی چرم دبی 2023 
  • نمایشگاه بین‌المللی گردشگری دبی 2023 
  • نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات آزمایشگاهی دبی 2023 
  • نمایشگاه بین‌المللی قایق دبی 2023 

نمایشگاه بین المللی هنر2023 دبی

نمایشگاه بین المللی هنر امارات متحده عربی 2023

این نمایشگاه که یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های برگزار شده در دبی محسوب می‌شود؛ محل خوبی برای تمام هنرمندان در تمامی رشته‌های هنری است تا از سبک منحصر به فرد خود در این نمایشگاه پرده بردارند. همچنین این نمایشگاه بهترین نمایشگاه بین‌المللی در منطقه نیز محسوب می‌شود که همه هنرمندان جهان را دور هم جمع کرده و با یکدیگر همسو می‌کند.

در این نمایشگاه برنامه‌های مختلفی برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کارگاه‌های آموزشی، همایش‌های مختلف هنری و سخنرانی‌های مختلف برای بازدیدکنندگان اشاره کرد. بنابراین اگر در یکی از شاخه‌های هنری فعالیت می‌کنید یا به هنر علاقه‌مند هستید؛ می‌توانید در نمایشگاه بین‌المللی هنر2023 دبی که یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های دبی محسوب می‌شود شرکت کنید.

  • محل برگزاری: امارات، دبی، مرکز تجارت جهانی دبی
  • تاریخ برگزاری:  ۹ تا ۱۲ مارس ۲۰۲۳

نمایشگاه بین المللی عرب هلث2023 دبی


 نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی امارات 2023


نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی که با نام عرب هلث نیز شناخته می‌شود یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی  محسوب می‌شود که در شهر دبی با بیش از 3000 غرفه‌دار از 70 کشور مختلف، سهام‌داران را دور هم جمع می‌کند تا با همکاری‌های سازنده با یکدیگر، مراقبت‌های پزشکی را برای نسل‌های آینده متحول کنند. موضوعات این نمایشگاه که دومین نمایشگاه بزرگ پزشکی در جهان است؛ شامل تجهیزات روز پزشکی، روش‌های نوین درمانی، معرفی داروهای جدید، فیزیوتراپی، ارتوپدی و دیگر شاخه‌های پزشکی می‌شود.

در این رویداد بزرگ پزشکی 13000 نماینده از سراسر دنیا شرکت خواهند کرد که سخنرانان بین‌المللی در این نمایشگاه، در طیف‌های مختلف پزشکی ارائه‌های تخصصی خواهند داشت. با شرکت در نمایشگاه بین‌المللی عرب هلث، ضمن این‌که با دیگر رقبای خود آشنا می‌شوید؛ می‌توانید برای خود برندسازی کنید و محصولات خود را به دیگر شرکت‌ها و بازدیدکنندگان معرفی نمایید. در نمایشگاه عرب هلث 2023 دبی، متخصصان و دانشمندان برجسته‌ای در زمینه‌ی پزشکی و دارویی از سراسر دنیا گرد هم جمع می‌شوند و بدون شک می‌تواند محل جذابی برای بازرگانان و فعالان درحوزه پزشکی و علاقمندان به حوزه‌های مختلف پزشکی باشد.

  • محل برگزاری: امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی
  • تاریخ برگزاری: ۳۰ ژانویه تا ۲ فوریه ۲۰۲۳


بیشتر بخوانید: تفریحات شبانه دبی؛ معرفی ۱۰ تفریح لذت بخش و جذاب شبانه در دبی


 
نمایشگاه بین المللی گلفود دبی


نمایشگاه بین‌المللی غذا و نوشیدنی دبی 2023


نمایشگاه بین‌‌المللی غذا
یا همان گلفود Gulfood دبی که یکی از پربازدیدترین رویدادهای تجاری سال در حوزه خوراکی و مهمانداری به حساب می‌آید؛ هر ساله در دبی مکان ملاقات بزرگ‌ترین صنایع غذایی نیز محسوب می‌شود. در این نمایشگاه بین‌المللی که 25 سال از تاسیس آن می‌گذرد؛ 4800 شرکت از بیش از 156 کشور جهان با هم ملاقات کرده و تجارت‌هایی در سطح جهانی انجام می‌دهند. نمایشگاه گلفود دبی 85000 بیننده داشته و در بین صادر کنندگان از نظر بازگشت فوق‌العاده سرمایه شهرت دارد. از این رو کسانی‌که نمایشگاه بین‌المللی غذای خلیج فارس را برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنند، یک نمایشگاه تجاری با اعتبار ثابت شده را انتخاب کرده‌اند.

از برنامه‌های هیجان‌انگیز در رویداد Gulfood 2023 دبی می‌توان به برنامه‌های آموزشی، سمینارهای آموزنده در رابطه با صنایع غذایی و تجارت و فرصت‌های مختلف شبکه سازی برای متخصصان در حوزه غذا و نوشیدنی اشاره کرد. همچنین در بین بازدیدکنندگان، علاقمندان به آشپزی می‌توانند در کلاس‌های سرآشپزهای معروف شرکت کنند و اطلاعات آشپزی خود را افزایش دهند.

  • محل برگزاری:  امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی
  • تاریخ برگزاری:  ۲۰ تا ۲۴ فوریه ۲۰۲۳


بیشتر بخوانید: 13مورد از بلندترین برج‌ های دبی را بشناسید!


 

نمایشگاه بین المللی امنیت و ایمنی دبی2023


نمایشگاه بین‌المللی ایمنی و امنیت دبی 2023


نمایشگاه بین‌المللی INTERSEC 2023
دبی، که بیست و چهارمین دوره از سری نمایشگاه های امنیت و ایمنی دبی محسوب می‌شود؛ از نمایشگاه‌های پیشرو درحوزه ایمنی و امنیت درسراسر جهان است . این نمایشگاه که با 1200 غرفه بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی در حوزه ایمنی و امنیت محسوب می‌شود؛ میزبان 118 کشور از سراسر جهان است. در این نمایشگاه ابداعات و اختراعات، فناوری‌های نوین روز و محصولات پیشرفته‌ای که در این حوزه کاربرد دارند به نمایش گذاشته می‌شوند.

محصولات و تجهیزاتی که در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آیند؛ در زمینه‌های مختلفی از جمله امنیت اطلاعات، امنیت تجاری، امنیت داخلی و پلیس و همچنین آتش نشانی و نجات وجود دارند که توسط بزرگ‌ترین و معروف‌ترین تولیدکنندگان این صنعت و با رقابتی‌ترین قیمت و بهترین کیفیت به بازدیدکننندگان عرضه می‌شوند. نمایشگاه امنیت و ایمنی در دبی یکی از مهم‌ترین نمایشگاه های بین‌المللی دبی محسوب می‌شود و به خصوص برای کسانی‌که در این زمینه فعالیت می‌کنند؛ بسیار مفید و تاثیرگذار است.

  • محل برگزاری:  امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی
  • تاریخ برگزاری: ۱۷ تا ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳



بیشتر بخوانید: صفر تا صد حمل و نقل در دبی از مترو تا تاکسی


 
نمایشگاه بین المللی چرم دبی2023


نمایشگاه بین‌المللی چرم دبی امارات 2023


نمایشگاه بین‌المللی چرم دبی میزبان 450 غرفه از 130 کشور دنیا خواهد بود که هر کدام خلاقیت‌ها و نوآوری‌های خاص خود را در صنعت چرم ارائه می‌دهند. این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای کشورهایی در منطقه است که به صورت حرفه‌ای در صنایع چرمی فعالیت می‌کنند. در این نمایشگاه می‌توانید انواع تجهیزات و لوازم تزئینی چرمی، کیف‌های چرمی، کالاهای دست‌ساز چرمی و همچنین رنگ‌ها، دستگاه‌های مخصوص چرم‌سازی، چرم‌های خام و خدمات طراحی را به خوبی از نزدیک مشاهده نمایید. نمایشگاه چرم دبی فرصت بسیار مناسبی برای حضور افرادی است که به صنعت چرم علاقه دارند و یا قصد سرمایه‌گذاری در این صنعت پرطرفدار را دارند.

  • محل برگزاری: امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی
  • تاریخ برگزاری: ۱۳ تا ۱۵ مارس ۲۰۲۳

نمایشگاه بین المللی گردشگری دبی


نمایشگاه بین‌المللی گردشگری دبی 2023


نمایشگاه بین‌المللی گردشگری 2023 دبی درحالی‌که در 30امین دوره از نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی بیش از 3000 محصول و جاذبه‌های گردشگری را به نمایش می‌گذارد؛ یکی از بسترهای مهم در خصوص کسب‌ و کارهای زیرمجموعه صنعت گردشگری است. تمامی بازدید کنندگانی که از سراسر دنیا برای بازدید از این نمایشگاه مهم بین‌المللی دبی حضور پیدا کرده‌اند؛ این موقعیت را دارند تا فرصت‌های جدیدی را برای رشد و توسعه موقعیت‌های شغلی خود کشف کنند.

  • محل برگزاری: امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی
  • تاریخ برگزاری: ۱ تا ۴ می ۲۰۲۳

نمایشگاه بین المللی عرب لب دبی


نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات آزمایشگاهی دبی 2023


نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی دبی که به عرب‌لب نیز معروف است؛ با هدف رونمایی از تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی و نمایش آخرین فناوری‌های آزمایشگاهی برگزار می‌شود. این نمایشگاه که قدرتمندترین نمایشگاه در زمینه صنعت آزمایشگاهی است؛ در مرکز تجارت جهانی دبی با حضور بیش از 115 کشور و 1000 غرفه‌دار برگزار می‌شود. نمایشگاه بین‌المللی عرب‌لب،  تنها نمایشگاه صنعت آزمایشگاهی است که تجار و سرمایه داران و خریداران را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند تا جدیدترین محصولات و آخرین تکنولوژی‌ها و دست‌آوردهای حوزه آزمایشگاهی را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این‌ها پیشرفت بخش اختصاصی نمایشگاه آزمایشگاهی شیمی یا arabchem و برپایی دومین سال نمایشگاه فناوری زیست محیطی که در کنار این نمایشگاه اصلی برگزار می‌شود؛ جایگاه نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی arablab را به عنوان یک رویداد بسیار مهم در صنعت آزمایشگاهی در دنیا تثبیت می‌کند.

  • محل برگزاری: امارات، دبی، مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی
  • تاریخ برگزاری: ۶ تا ۹ فوریه ۲۰۲۳

نمایشگاه بین المللی قایق دبی2023


نمایشگاه بین‌المللی قایق دبی 2023


نمایشگاه بین‌المللی قایق دبی
که اولین بار 29 سال پیش در دبی برگزار شد؛ یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های قایق در کل خاورمیانه محسوب می‌شود. این نمایشگاه بین المللی در کنار نمایشگاه Dive MENA Expo، تنها نمایشگاهی که به جامعه غواصان در امارات متحده عربی و شورای همکاری خلیج فارس اختصاص دارد؛ برگزار خواهد شد. در نمایشگاه بین‌المللی قایق، فرصتی خواهید داشت تا با جدیدترین فناوری و طراحی قایق‌های روز دنیا آشنا شوید. هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه تازه‌های علمی در زمینه طراحی و ساخت قایق‌هایی است که در نهایت منجر به ارتقا سلامت و دانش شرکت کنندگان در این رویداد مهم می‌شود.

از آن‌جایی که دبی به دلیل مراودات اقتصادی بسیاری که با همسایگان خود دارد و همچنین بسیاری از تجار و بازرگانان به دلیل کیفیت بالای نمایشگاه‌های دبی در منطقه و جهان، برای بازدید و عقد قرارداد در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند؛ نمایشگاه بین‌المللی قایق دبی فرصت خوبی برای ارائه محصول، برای تولیدکنندگان داخلی و خارجی است. همچنین در این نمایشگاه مسابقات مختلف ماهی‌گیری و قایق‌سواری نیز برای ایجاد شور و هیجان برگزار می‌شود.

  • محل برگزاری:  امارات، دبی، مرکز تجارت جهانی دبی
  • تاریخ برگزاری: ۹ تا ۱۲ مارس ۲۰۲۳


بیشتر بخوانید: تفریحات دبی؛ از هیجان‌انگیزترین و شادترین سرگرمی‌ها


 
سخن پایانی

شهر دبی درطول سال میزبان نمایشگاه‌های بین‌المللی مختلفی در حوزه‌های دارویی، آرایشی و بهداشی، تجهیزات پزشکی، خودرو، گردشگری و... است که ما در این مطلب فقط به معرفی برخی از بهترین نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی در سال 2023 پرداختیم. با توجه به این‌‍‌که تجار و بازرگانان مختلفی از سراسر جهان در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند؛ نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی محل مناسبی برای معرفی کسب‌وکار و تجارت شما در حوزه مربوطه بوده و باعث توسعه و رونق کسب‌وکار شما در صنعت موردنظر می‌شود.

علاوه بر این‌ها بازدید برای عموم نیز آزاد بوده و علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی می‌توانند از طریق تور دبی و دریافت ویزای دبی در قاصدک 24 اقدام نمایند و یا از خدمات آنلاین خرید بلیط هواپیما دبی در قاصدک 24 برای سفر به دبی استفاده نمایند.