ارزان ترین هتل های کوالالامپور


مالزی که در جنوب شرق قاره کهن واقع شده، همواره یکی از مقصدهای گردشگری برای ایرانیان به شمار می رفته است. طبق بررسی ها در سال 94، مالزی دومین کشوری بوده که ایرانیان با ویزای مالزی آن را برای گذران اوقات فراغت برگزیده اند. نگاهی به اعداد و ارقام هم نشان می دهد که هر ایرانی به طور متوسط 6 و نیم میلیون تومان در سفر به تور مالزی خرج می کند. بخشی از این رقم به هزینه های اقامت و سفر و بخش دیگر نیز به خریدهایی اختصاص دارد که ایرانی ها از مالزی با خود به ایران می آورند. اگر می خواهید از هزینه های اقامت خود کاسته و آن را صرف گردش و خرید در مالزی بکنید، بهترین راه اقامت در هتل هایی با قیمت های معقول تر است.

دانستن این نکته ضروری است که اقامت در هتل های ارزان مالزی به چندین دلیل، ایده خوبی به نظر می رسد. اول اینکه این هتل ها ارزان قیمت بوده و از امکانات غیرضروری چشم پوشی کرده تا قیمت ها را پایین نگاه دارند. علی رغم این کار بسیاری از آنها هنوز امکانات اقامتی لوکسی مانند سایر هتل ها دارند. دوم اینکه این هتل ها به بسیاری از مراکز مهم شهر نزدیک بوده و به وسایل حمل و نقل عمومی چون ایستگاه های قطار شهری دسترسی آسان دارند. و در آخر اینکه این هتل ها از خدمات بسیار کارآمدی بهره مند بوده و امکانات داخل اتاق، جابجایی به فرودگاه و حتی تورها از مزایای آنها به شمار می رود. با قاصدک 24 باشید تا با هتل های ارزان کوالالامپور آشنا شوید.

هتل آپارتمان Fraser Palace


این هتل آپارتمان به دلایل زیادی یکی از بهترین های کوالالامپور به شمار می رود؛ امکانات عالی، سبک مجلل، مکان جغرافیایی فوق العاده و توجه به جزئیات در هر متر مکعب از محوطه. امکانات لوکسی چون استخر، باغ مدیتیشن، باشگاه با کلاس های یوگا، اتاق جکوزی سرد و گرم و دو اتاق بازی برای بچه ها به اضافه خشکشویی و سه اتاق ملاقات بر محبوبیت این هتل افزوده اند. تعداد آپارتمان های این هتل، 291 است که به وسایلی چون تهویه هوا، سرویس روزانه، وای فای رایگان، یخچال، مایکروویو و آشپزخانه مجهز است. یکی از مزیت های جغرافیایی این هتل این است که کمتر از نیم ساعت با مکان های مهمی چون برج های دوقلوی پتروناس، میدان کوالالامپور، مسجد Jamek، مسجد ملی، مرکز تجارت جهانی و ساختمان سلطان عبدالصمد فاصله دارد. باید بدانید که قیمت اقامت در اتاق های این هتل آپارتمان از 84 دلار شروع می شود

ارزان ترین هتل های کوالالامپور

هتل Aloft Kuala Lumpur Sentral

این هتل با رنگ های چشمگیر، بافت های پارچه ای و ستون های نقره ای خود، نمای بسیار زیبایی دارد. بسیاری از امکانات این هتل در سطح عالی ارزیابی شده اند. یک استخر سرپوشیده در اندازه متوسط در نزدیکی یک کلوب شبانه به نام Mai Bar قرار دارد. از دیگر امکانات این مجموعه رستورانی دلباز با پنجره هایی نورگیر است که فضای یک باغ را برای شما تداعی می کند. در این هتل که 482 اتاق دارد، وای فای رایگان، تهویه هوا، پارکینگ، تخت نوزاد، استخر ویژه کودک و سرویس روزانه نیز تعبیه شده است. این هتل تنها 20 دقیقه با موزه ملی و موزه هنر اسلامی مالزی فاصله دارد. حداقل پولی هم که برای اقامت در یکی از اتاق های این هتل باید بپردازید، 78 دلار است.

ارزان ترین هتل های کوالالامپور


هتل کوالالامپور ژورنال (Kuala Lumpur Journal)

با اقامت در این هتل شما به بزرگ ترین مراکز خرید کوالالامپور دسترسی خواهید داشت. در این هتل، همچنین خدماتی چون خشکشویی، اتاق نگهداری چمدان و پذیرش 24 ساعته برای مسافران پیش بینی شده است. علاوه بر این باید بدانید که 117 اتاق این هتل که سیگار کشیدن در آنها ممنوع است، از تهویه، وای فای رایگان، سرویس روزانه و سرویس بهداشتی نیز برخوردارند. از دیگر امکانات مجموعه می توان به دو رستوران، استخر، اتاق ملاقات و مرکز ورزشی اشاره کرد. ضمن اینکه اگر بخواهید از هتل با پای پیاده به سمت برج های دوقلوی پتروناس حرکت کنید، تنها 20 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. برای اقامت در اتاق های هتل هم حداقل باید 83 دلار هزینه کنید.

ارزان ترین هتل های کوالالامپور

هتل Swiss-Inn kuala Lumpur

این هتل که یک هتل بین المللی به شمار می رود، درست در قلبChinatown و به فاصله یک ساعت از فرودگاه بین المللی مالزی قرار گرفته است. قرار گرفتن در این منطقه، مزیت های بیشماری را نصیب این هتل کرده است. از جمله گزینه های متنوع برای خرید ارزان، نزدیکی به رستوران های ارزان که غذاهای محلی سرو می کنند و دیگر جاذبه های شهرمانند برج های دوقلوی پتروناس و نیز برجkL . در هتل نیز غذاخوری هایی وجود دارند که از صبحانه آمریکایی تا غذای ژاپنی در آنها یافت می شود. تعداد اتاق های این هتل به 151 می رسد که از سرویس روزانه، صبحانه و وای فای رایگان برخوردارند. امکان کرایه ماشین، پذیرش شبانه روزی، اتاق ملاقات و کارمندان مسلط به چندین زبان را هم به فهرست امکانات این هتل اضافه کنید. قیمت اتاق های هتل نیز از 27 دلار آغاز می شود.

ارزان ترین هتل های کوالالامپور

Geo Hotel Kuala Lumpur

این هتل سه ستاره در منطقه Jalan Hang Kasturi کوالالامپور واقع شده است. نزدیکی هتل به چندین جاذبه گردشگری از جمله بازار مرکزی و مرکز صنایع دستی و هنرهای بومی مالزی یک مزیت محسوب می شود. این هتل 180 اتاق دارد که به تهویه هوا، وای فای و پارکینگ رایگان و سرویس روزانه مجهز هستند. ضن اینکه در ساختمان هتل دو رستوران، روزنامه های رایگان در لابی، اتاق ملاقات، اتاق نگهداری چمدان و ایستگاه رایانه در اختیار مسافران قرار داده شده است. حداقل مبلغی که برای اقامت در یکی از اتاق های این هتل نیاز دارید، 26 دلار است.

ارزان ترین هتل های کوالالامپور

هتل Capri

این هتل آپارتمان که متعلق به مجموعه Fraser Palace است، در یک برج 33 طبقه واقع شده است. 240 واحد و آپارتمان این هتل همگی جادار و مجهز به آشپزخانه، اینترنت پرسرعت و جدیدترین امکانات می باشند. این هتل که در منطقه جدید Bangsar قرار گرفته، با امکانات سرگرمی و خرید از جمله پاساژ Nexusو یک پارک بزرگ احاطه شده است. هتل فوق همچنین زمین بازی برای بچه ها و استخر هم دارد. ضمن اینکه اتاق هایش به تهویه و یک تراس دلباز نیز مجهزند. شما می توانید با 74 دلار در یکی از اتاق های این مجموعه اقامت داشته باشید.

ارزان ترین هتل های کوالالامپور

هتل Furama Bukit Bintang

با قدم گذاشتن به این هتل احساس خواهید کرد که کیلومترها از کوالالامپور شلوغ فاصله دارید. به جای رفتن به بار، می توانید بر صندلی های راحت لابی لم داده و از میان وعده های خوشمزه هتل میل کنید. مزیت بزرگ این هتل چهار ستاره این است که هم برای مسافران تجاری و هم خانواده ها مناسب است. رستوران، باشگاه و یک استخر که با درختان نخل احاطه شده، از امکانات این مجموعه هستند. این هتل همچنین 433 اتاق دارد که سیگار کشیدن در آنها ممنوع بوده و به وای فای رایگان، خشکشویی، سرویس مراقبت از کودک و اتاق ملاقات مجهز هستند. اگر می خواهید یک شب در یکی از اتاق های این هتل اقامت داشته باشید، باید حداقل 51 دلار در حسابتان داشته باشید.

ارزان ترین هتل های کوالالامپور

هتل Seri Pacific

با اقامت در این هتل، شما تنها چند دقیقه با مرکز تجارت جهانی Putra و مجتمع خرید Sunway Putra فاصله خواهید داشت. امکانات این هتل شامل یک مرکز تجاری، خشکشویی و پذیرش شبانه روزی است. ضمن اینکه برای 560 اتاق این هتل، سه رستوران، سونا، استخر و مرکز ورزشی طراحی شده است. حداقل قیمت اقامت در اتاق های این هتل، 54 دلار است. سوییت های هتل نیز در بالاترین طبقات قرار گرفته و چشم انداز فوق العاده ای به شهر دارند. ضمن اینکه تمام آنها به اتاق نشیمن جداگانه، سرویس بهداشتی و حمام بزرگ و جاداری دسترسی دارند.

ارزان ترین هتل های کوالالامپور

هتل Holiday Inn Express

اگر می خواهید یک شب را در این هتل اقامت داشته باشید، باید حداقل 73 دلار بپردازید. این هتل که در قلب پایتخت و به فاصله تنها چند دقیقه از برج های دوقلوی پتروناس و Jalan Alor قرار گرفته، از امکاناتی چون مرکز تجاری، روزنامه در لابی، خشکشویی و پارکینگ رایگان بهره مند است.

ارزان ترین هتل های کوالالامپور

گفتنی است که 383 اتاق در این هتل وجود دارد که در کنار امکاناتی چون رستوران، مرکز تجاری، بار، خشکشویی، اتاق ملاقات، روزنامه رایگان در لابی و مرکز ورزشی، به مسافران خدمات ارائه می کنند. باید افزود که این هتل هم تنها نیم ساعت با مراکز مهم مالزی چون برج های پتروناس، برج کوالالامپور و میدان Merdeka فاصله دارد.


جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم ارزان ترین هتل های کوالالامپور را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم قصد سفر به کوالالامپور دارید؛ می‌توانید با خرید تور کوالالامپور از قاصدک 24 سفر خوبی را تجربه کنید. قاصدک24 تمامی خدمات سفر از قبیل فروش بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و ... را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد.