مجلل ترین هتل های ایران


قاصدک 24 تصمیم گرفته تا در مجموعه ای از مطالب به معرفی هتل های ایرانی بپردازد. در اولین بخش از این مجموعه شما را با ده هتل مجلل ایران آشنا می کنیم. شما همچنین می توانید برای رزرو هتل، به همین سایت سر بزنید.

هتل ترنج کیش


هتل ترنج که عنوان گران ترین هتل کشور را با خود یدک می کشد، به خاطر قرار گرفتن در جزیره زیبای کیش از امکانات بالایی برخوردار است. ترنج اولین هتل دریایی کشور است و با دو فاز دریایی و ساحلی، در شمال غربی جزیره قرار گرفته است. فاز دریایی دارای سوییت هایی با پنجره های شیشه ای است که از آنها می توان گیاهان دریایی و آبزیان را تماشا کرد.

تمام سوییت های هتل به گونه ای کنار هم قرار گرفته اند که طرح بته جقه، طرح اصیل ایرانی، را به نمایش بگذارند. جالب است بدانید که تمام بخش های هتل توسط اسکله چوبی به هم وصل شده اند. دیگر واحدهای اقامتی ترنج به غیر از سوییت عبارتند از: سوییت فلت، یک خوابه رویال و یک خوابه VIP که به تمام امکانات رفاهی مجهز هستد. لابی هتل نیز بسیار زیبا و چشم نواز است که با نورپردازی و دکوراسیون مجلل خود، فضایی مناسب برای گپ های دوستانه و خانوادگی فراهم می کند.

در فاز ساحلی هتل ترنج چه امکاناتی وجود دارد؟یک کافی شاپ سنتی که از آن با عنوان لمکده ساحلی یاد می شود. کافی شاپی با تخت های چوبی که با چای خوش عطر ایرانی از شما پذیرایی خواهد کرد، یک کافی شاپ ساحلی با انواع نوشیدنی ها و رستوران ساحلی که ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کند. به تمام امکانات بالا می توانید کافه گلف، رستوران تاج، رستوران خورشید، عکاسی، خودروهای اجاره ای، اتاق بازی با میز بیلیارد و فوتبال دستی، کانتر گردشگری و اورژانس را هم اضافه کنید.


مجلل ترین هتل های ایران- هتل ترنج کیش

هتل سورینت مریم کیش


هتل سورینت هتلی ایده آل برای مسافران است از این جهت که در نزدیکی مراکز خرید و نیز دریا قرار گرفته است. سورینت 5 ستاره، با مراکز خرید مروارید، سارینا، بازار زیتون و مرکز تجاری کیش احاطه شده است. زیبایی منحصر به فرد این هتل در سبک خاص معماری اروپایی آن است. ترکیب این معماری دلنشین با امکاناتی چون اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل، رستوران زیبا و لوکس، اتاق بازی و نیز کافی شاپ، تجربه ای لذت بخش را به مسافران هدیه می دهد.

سوییت های هتل در چهار نوع دو تخته دبل استاندارد، دو تخته توئین استاندارد، سوییت جونیور و سوییت پرزیدنتال ارائه می شود. ضمن اینکه برای معلولین نیز تسهیلاتی چون امکان حرکت ویلچر در داخل اتاق و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است. خشکشویی، دستگاه خودپرداز، گیم نت، مینی بار، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق جلسات و تاکسی سرویس هم مجموعه امکانات هتل سورینت را کامل می کنند.

مجلل ترین هتل های ایران- هتل مریم سورینت کیش

هتل تاج محل تهران


هتل آپارتمان تاج محل که تلفیقی از معماری ایرانی و هندی را با خود دارد، 16 سال است که در پایتخت از مهمانان پذیرایی می کند. رزرو هتل تاج محل سالن به شما خدماتی همچون بیلیارد، باشگاه با امکانات ورزشی و استخر شنا در کنار امکانات دیگری چون سالن کنفرانس و رستوران، نوید لحظات آرامی را به شما می دهد. رستوران ماهی ماهی که یک رستوران با غذاهای گیلکی است در کنار رستوران هندی با طعم های هندی، تنوع را به ذائقه شما می آورد.
امکانات اقامتی تاج محل در اتاق ها و سوییت های یک خوابه، دو خوابه، یک خواب وی آی پی، دو خواب وی آی پی، رویال و سناتور خلاصه می شوند. در این اتاق ها، امکاناتی چون تلویزیون، وای فای رایگان، صبحانه، سرویس بهداشتی مجهز به لوازم بهداشتی در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

هتل آزادی پارسیان تهران


هتل آزادی یکی از قدیمی ترین هتل های مجلل ایران است، اگرچه امکانات آن به تازگی نوسازی شده است. این هتل پنج ستاره، هفت نوع اتاق مختلف در 25 طبقه با انواع چشم انداز و دکوراسیون داخلی را طراحی کرده است. اتاق های یک نفره، توئین(دو تخته با تخت مجزا)، دبل(دو نفره با یک تخت)، اتاق ویژه کم توانان(معلولین) و سوییت های جونیور، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال از امکانات اقامتی این هتل به شمار می روند.

هتل آزادی همچنین چندین سالن مجلل برای مجالس و تشریفات، چهار رستوران و کافی شاپ، باشگاه ورزشی شامل استخر، مرکز ماساژ، باشگاه بدنسازی و حمام سنتی دارد. علاوه بر تمام این امکانات، مرکز تجاری، تاکسی سرویس و پارکینگ هم در هتل آزادی وجود دارد. این را هم باید بدانید که هتل آزادی رستوران معروف ایتالیایی"بایس"(Bice) را هم در خود جای داده است.

هتل اسپیناس پالاس تهران


اسپیناس جدیدترین هتل پنج ستاره تهران است که در نزدیکی کوه های البزر قرار گرفته است. نام آن هم از قله کوهی در شمال ایران گرفته شده است. با اقامت در اسپیناس، می توان از اتاق های رویال، استاندارد و نیز سوییت های جونیور، رویال، پرزیدنت و اسپیناس پالاس بهره مند شد.

دو رستوران مجلل لاتون و ایرانی یکی در طبقه سوم و دیگری در همکف واقع شده اند. کافی شاپ هتل نیز با ظرفیت بیش از 70 نفر،، انواع نوشیدنی های سرد و گرم، سالاد و اسنک های لذیذ را برای مشتریان خود سرو می کند.

اسپیناس همچنین دارای دو اتاق جلسه و نیز 5 تالار مخصوص برگزاری جشن ها، سمینارها و نیز همایش ها است. برای کسانی که به نشستن در لابی های هتل علاقه مند هستند، فضای آرام و دلپذیر با طراحی و معماری ایرانی و موسیقی زنده هتل اسپیناس گزینه مطلوبی به شمار می رود.

مجلل ترین هتل های ایران- هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس تهران


هتل اسپیناس که نزدیک به 8 سال از عمر آن می گذرد، متعلق به مجموعه هتل های اسپیناس است. این هتل در بافت تاریخی شهر قرار گرفته و دارای 224 واحد اقامتی است. اتاق های یک تخته، دو نفره دوبل، دو نفره توئین و سوییت های جونیور، لاکچری، پرزیدنت و اسپیناس، این واحدهای اقامتی را تشکیل می دهند.

در هتل اسپیناس، سالن هایی نیز برای بدنسازی و ماساژ در نظرگفته شده است. برای مثال در سالن های ماساژ، انواع ماساژهای تایلندی، سوئدی، ریلکسیشن، ماساژ پا و صورت درمانی انجام می شود.

رستوران های مدیترانه و سنتی نیز بخشی از فضایی هستند که برای پذیرایی در نظر گرفته شده اند. آنچه در مورد رستوران سنتی جالب است طراحی آن است که از بافت قدیمی یزد الهام گرفته شده است. تالارهای پاسارگاد، خلیج فارس و لوشاتو با ظرفیت بیش از 150 نفر در کنار اتاق های جلسات خلیج فارس و مدیترانه، برای پذیرایی در جشن ها و همایش ها طراحی شده اند.

هتل کایا لاله پارک تبریز


این هتل تازه تأسیس تبریز توسط مجموعه هتل های کایا که متعلق به سرمایه گذاران ترکیه است، ایجاد شده است. هتل کایا در شمال غربی شهر تبریز و در مجاورت مرکز خرید لاله پارک واقع شده است. 220 اتاق، 7 سالن کنفرانس، یک تالار مجلل به مساحت 1053 متر مربع، مرکز ورزشی-رفاهی و نیز استخر یرپوشیده از امکانات هتل کایا تبریز به شمار می روند.

علاوه بر اتاق هایی که مجهز به سیستم تهویه هوا، گاو صندوق الکترونیکی، تلفن، سشوار، مینی بار و سرویس بهداشتی هستند، شما می توانید از یک رستوران مجلل و شیک نیز استفاده کنید.

بیش از ده سالن پذیرایی هتل کایا مجهز به سونا، استخر، سوییت عروس و داماد و نیز تجهیزات صوتی و تصویری، از مهمانانی پذیرایی می کنند که می خواهند جشن ها و مهمانی های خود را در این هتل برگزار کنند. سالن هایی که حتی مسئولیت برنامه ریزی مراسم را هم از دوش شما برخواهند داشت.

مجموعه ورزشی نیز با متراژ 1337 مترمربع شامل مرکز سلامت، اتاق های پلاتس و یوگا، سونا خشک، سونای بخار، حمام ترک، مراقبت های پوستی و ماساژ می باشد که مجموعه ای از تراپی ها را جهت مراقبت از تمام نقاط بدن ارایه می دهد.

هتل عباسی اصفهان


اگر به نصف جهان سفر می کنید، می توانید زیباترین هتل بین المللی خاورمیانه را در این شهر ببینید. هتلی که همواره بهترین گزینه برای توریست های خارجی به شمار می رفته است. هتل عباسی با قدمت 60 ساله از نمای استثنایی و زیبای باغ و گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ، منظره ای چشم نواز و بدیع را برای اتاق های مشرف به باغ به ارمغان می آورد. تزئینات شگفت انگیز و معماری سبک قاجار و صفوی در برخی از سوئیت ها از جمله عناصر طراحی داخلیست که در کمتر هتلی در دنیا نظیر آن یافت می شود.

225 باب اتاق ، سوئیت و آپارتمان است که شامل اتاق های معمولی یک تخته و دو تخته ، چشم انداز و پردیس، سوئیت های معمولی ، قاجار ، صفوی ، سبز و نیز آپارتمان دو و سه خوابه بوده و همگی اتاق ها مجهز به سیستم های ایمنی ویژه و مطابق با اصول استانداردهای بین المللی و روز دنیا می باشند.

این کهن ترین هتل جهان، با داشتن رستوران های فاخر، سفره خانه های سنتی و نیز کافی شاپ های مدرن به شما امکان انتخاب وسیعی می دهد. 11 تالار چند منظوره با ظرفیت های 20 تا 550 نفر جهت برگزاری انواع سمینارها، ضیافت ها و پذیرایی ها از مقامات رسمی و غیررسمی و نیز مجموعه ورزشی شامل استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و خدمات ماساژ از دیگر امکانات هتل عباسی به شمار می رود.

مجلل ترین هتل های ایران- هتل عباسی اصفهان

هتل مجلل درویشی مشهد


هتل 7 ساله 20 طبقه مشهد در شمال غربی این شهر واقع شده است. طراحی اتاق های این هتل از سبک معماری هندی، مصری، رومی، چینی، عربی و نیز معماری پیش و پس از اسلام الهام گرفته شده است. اقامت در اتاق های این هتل که با نام های امپریال، کویین، سوییت امپریال، رویال، پنت هاوس اسپا، آینده، دوبلکس پرزیدنتال، ملل، دوبلکس مصر، دوبلکس ایران اسلام، پنت هاوس رم، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس هند، دوبلکس عرب، دوبلکس چین، اتاق دو تخته فصل، اتاق سه و چهار تخته نام گذاری شده اند، دنیایی از تنوع را پیش روی مشتریان می گشاید.

به تمام امکانات ذکر شده باید مجموعه آبی را هم افزود که شامل سالن بدنسازی، ماساژ، زیبایی، جکوزی، سونای خشک و بخار، استخر و حمام سنتی است. فضایی هم که برای پذیرایی در نظر گرفته شده بسیار وسیع است. رستوران های آتریوم و روف گاردن، فست فود فیروزه، چایخانه سنتی برکه، سالن صبحانه ارغوان و کافی شاپ های بیلیارد، اسپا و مرکزی، مجموعه متنوعی از نیازهای مشتریان را پوشش می دهند.

هتل زندیه شیراز


هتل زندیه ترکیبی از معماری سنتی و مدرن است که در بخش تاریخی شیراز خودنمایی می کند. با اقامت در این هتل می توان از اتاق های دوتخته، سوییت لوکس،سوییت زندیه، سوییت ماه عسل و نیز سوییت بیزینس بهره برد. برای نمونه سوییت زندیه در فضایی بسیار شیک و متفاوت همراه با مبلمان مجلل و دکوراسیون ویژه و بالکن مخصوص آراسته به گل و گیاه و با چشم اندازی بسیار زیبا و بی نظیر از سویی به دروازه قرآن و از سویی دیگر به ارگ زیبای کریمخان می باشد.

مجلل ترین هتل های ایران- هتل زندیه شیراز

یک حمام سنتی ایرانی که میزبان قدیمی ترین مراسم سنتی ایرانی ها از حمام عروس و حنابندان تا حمام زایمان است، نیز بخشی از این مجموعه به شمار می رود. مجموعه ورزشی، سالن سمینار، گالری صنایع دستی و آژانس مسافرتی را هم به این مجموعه اضافه کنید تا کلکسیون امکانات رفاهی هتل زندیه کامل شود. علاوه بر این، مهم ترین رستوران هتل، رستوران نگارستان می باشد که با طعم های سنتی از مهمانان خود پذیرایی می کند.