معروف ترین و بهترین سواحل استانبول

سواحل استانبول را می‌توان یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه‌ای لذت بخش در سفر به ترکیه دانست. می‌پرسید چرا؟ چون که این سواحل از زیباترین و بهترین سواحل ترکیه بوده و از تفریحات آبی و هوایی گوناگون مانند جت اسکی، پاراسل، غواصی، گشت دریایی و... برخوردارند. ولی این‌ها تمام ماجرا نیست؛ بلکه شما در تور استانبول می‌توانید در این سواحل پیاده روی کنید؛ به تماشای غروب آفتاب بنشینید؛ عکاسی کنید و از بازی‌های بیشمار آن‌ها استفاده کنید. اما کدام یک از سواحل استانبول برای پیاده روی مناسب هستند یا بهترین سواحل برای تجربه تفریحات هیجان‌انگیز کدام‌اند؟ در این مطلب شما را با کامل‌ترین نکات در بازدید از بهترین سواحل استانبول و آدرس آن‌ها آشنا می‌کنیم. با قاصدک24 همراه باشید.

سواحل تفریحی استانبول

ساحل ببک در استانبول، معروف ترین ساحل!


اگر قصد دوچرخه سواری در ترکیه را دارید؛ ساحل ببک (bebek beach) را هرگز فراموش نکنید. این ساحل یکی از معروف ترین سواحل استانبول بوده و در امتداد تنگه بسفر قرار دارد. در ساحل ببک مسیر دوچرخه سواری با چشم‌انداز زیبایی وجود داشته و به شما امکان داشتن لحظات بی‌نظیری را می‌دهد. همچنین خوب است بدانید در نزدیکی این ساحل قلعه روملی حصار استانبول واقع شده که بازدید از آن خالی از لطف نیست. کمی که در این ساحل قدم بزنید کافی شاپ‌ ها و رستوران‌های بسیار جذابی را نیز مشاهده می‌کنید که در طرفداران زیادی میان شهروندان استانبول دارند. پس تا می‌توانید از ساحل ببک در استانبول لذت ببرید و از خدمات بیشمار آن استفاده کنید.


برای رزرو تور استانبول  کلیک کن!
 


ساحل ببک در استانبول

ساحل سوما استانبول، همه چیز تمام!


بی‌تردید بازدید از ساحل سوما استانبول (suma beach istanbul) یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های شما در ترکیه خواهد شد. چرا که در بدو ورود به این ساحل متوجه خواهید شد برای هر سلیقه‌ای خدمات متنوع دارد. به عنوان مثال اگر علاقه به تفریحات آبی دارید می‌توانید در این ساحل شنا کنید یا از ورزش‌های آبی آن بهره‌مند شوید. همچنین اگر قصد شما از سفر به این ساحل داشتن لحظاتی آرام و بدون ازدحام است؛ توصیه می‌کنیم حتما کلاس‌های یوگای سوما را امتحان کنید که در کمتر ساحلی ارائه می‌شود. در نهایت پس از گذراندن یک روز پرماجرا می‌توانید به تماشای کنسرت و برنامه‌های تفریحی ساحل سوما استانبول بنشینید و شبی خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. ناگفته نماند ساحل سوما استانبول در منطقه ساریر واقع شده و می‌بایست برای ورود به آن هزینه‌ی اندکی را پرداخت کنید.

ساحل سوما استانبول

ساحل طلایی استانبول با کلبه های چوبی!


تصور کنید صبح با صدای امواج دریا در کلبه‌های چوبی بسیار زیبایی از خواب بیدار می‌شوید و با چشم‌انداز متفاوتی از دریای سیاه روبه‌رو می‌شوید. قطعا بازدید از ساحل طلایی استانبول (golden beach istanbul) و اقامت در کلبه‌های آن لحظاتی فراموش نشدنی برایتان رقم خواهد زد. البته این موارد تنها امکانات این ساحل نبوده و شما می‌توانید در زمین‌های مخصوص گلف و والیبال ساحلی ورزش کنید؛ به گردش بروید یا از رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مغازه‌های لوکس آن دیدن کنید که برای خرید یادگاری ایده‌ی مناسبی هستند. برای بازدید از این ساحل دیدنی استانبول باید به منطقه روملی فنری استانبول (Rumeli Feneri Köyü Marmaracik) بروید.


برای خرید بلیط هواپیما کلیک کن!
 

معروف ترین سواحل استانبول

ساحل فلوریا استانبول، محبوب ترین ساحل!


ساحل فلوریا استانبول در میان توریست‌ها و مسافران تور ترکیه از محبوبیت ویژه‌‌ای برخوردار است و یکی از بهترین سواحل شنی استانبول شناخته می‌شود. این محبوبیت به خدمات و امکانات فوق‌العاده‌ی این ساحل برمی‌گردد که می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دارای دریای کم عمق و مناسب برای شنا کردن
  • بهره‌مندی از نجات غریق ماهر
  • ارائه دوش‌های رایگان و تخت‌های مخصوص برای آفتاب گرفتن
  • دسترسی به مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول
  • بازدید از آکواریوم استانبول
  • داشتن رستوران‌ها و کافی شاپ های مختلف
  • رفت‌وآمد آسان و نزدیک به ایستگاه اتوبوس امینونو
  • پاکیزه‌بودن محیط و دریا
  • دارای بهترین ماسه‌های شنی برای بازی کودکان


ناگفته نماند برای ورود به ساحل فلوریا استانبول باید هزینه‌ی معینی را پرداخت کنید. البته برخی از بخش‌های این ساحل رایگان هستند و نیاز به هزینه ورودی ندارند.

آدرس ساحل فلوریا استانبول: منطقه باکرکوی و در پارک ساحلی فلوریا

ساحل فلوریا استانبول

ساحل نان استاپ استانبول برای علاقمندان به هیجان!


در میان انواع سواحل استانبول، نان استاپ (Nonstop Beach) یکی از بهترین مکان‌ها برای بازی‌های گروهی، شرکت در کلوپ‌های تفریحی و کنسرت‌های جذاب است. همانطور که از نام آن پیداست در این ساحل هیچ چیز متوقف نمی‌شود و در هر زمان که به آن مراجعه کنید؛ برنامه‌های سرگرم‌کننده و تفریحات آبی و ساحلی برگزار می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر به ساحل نان استاپ استانبول قدم گذاشتید؛ قایقرانی، موج سواری، استراحت در تخت‌های آفتاب‌گیر و غذاهای خوشمزه‌ی ترکی را در رستوران‌های ساحل فراموش نکنید. ناگفته نماند ساحل نان استاپ در کیلیوس استانبول قرار دارد.


برای رزرو بلیط هواپیما استانبول کلیک کن!
 


ساحل نان استاپ استانبول

ساحل دالیا استانبول برای چشیدن غذاهای دریایی!


ساحل دالیا (Dalia Beach) ، یکی از سواحل تفریحی استانبول شناخته می‌شود که بهترین انتخاب برای علاقمندان به غذاهای دریایی و ترکی است. در این ساحل رستوران و کافه‌ی معروفی وجود دارد که از منوی غذایی متنوع آن شگفت‌زده خواهید شد. البته این تنها ویژگی بارز ساحل دالیا استانبول نیست؛ بلکه خلوتی و تمیزی این این ساحل برای مسافرانی که قصد دارند یک روز دلچسب و آرامش‌بخش را در کنار دریا و زیر نور آفتاب تجربه کنند، بهترین گزینه است. از خدمات تفریحی این ساحل می‌توانیم به والیبال ساحلی، قایقرانی، شنا و موج سواری اشاره کنیم. ناگفته نماند ساحل دالیا در خلیج کوچک دِمیرجیکوی استانبول واقع شده است و در 20 کیلومتری این شهر قرار دارد. اگر به این سبک سواحل علاقمند هستید، جاهای دیدنی مارماریس ترکیه می‌توانند انتخاب مناسبی برایتان باشند. سواحل این شهر با ماسه‌های طلایی جذابیت و چشم‌انداز بسیار زیبایی دارند.

بهترین سواحل استانبول

ساحل الیو صدف استانبول با جشن های متنوع!


اگر قصد دارید به ساحلی خوش آب‌وهوا با فضایی سرسبز بروید؛ ساحل الیو صدف استانبول (Elio Sedef Beach) را هرگز از دست ندهید. این ساحل که در منطقه آدالار استانبول (Adalar) واقع شده؛ از رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی برخوردار است. رستوران‌هایی که برای برگزاری عروسی و جشن‌های فراموش‌نشدنی، بهترین محل شناخته می‌شوند و غذاهای محلی و ترکی متنوعی دارند. حال اگر وجود موسیقی‌های زنده و کنسرت‌های هیجان‌انگیز را به این ساحل پرماجرا اضافه کنیم، دیگر نخواهید توانست از دیدن آن صرف نظر کنید!

ساحل الیو صدف استانبول

ساحل سولار استانبول با امکانات ویژه!


اگر به دنبال بزرگ ترین ساحل استانبول می‌گردید که در آن به تمامی امکانات و خدمات موردنیاز دسترسی داشته باشید؛ ساحل سولار (Solar Beach) بهترین انتخاب شماست. چرا که این ساحل یک کیلومتری از خدمات ویژه‌ای بهره‌مند است که هر توریست با هرسلیقه‌ای را به سوی خود می‌کشاند. در زیر به این امکانات اشاره می‌کنیم:

  • انواع تفریحات آبی و ساحلی مانند: تیوپ سواری، فوتبال ساحلی، کارتینگ، موج سواری، جت اسکی، بسکتبال، اسکیت، صخره نوردی و...
  • برگزاری انواع برنامه‌های تفریحی و کنسرت‌های زنده‌ی معروف
  • کلوپ مخصوص برای کودکان
  • غذاخوری‌ها و رستوران‌های بزرگ و مناسب برای انواع مراسم و جمع‌های گروهی
  • تخت‌های ویژه برای آفتاب‌گیری و دوش
  • بارهای ساحلی متنوع
  • سالن‌های زیبایی و آروماتراپی


آدرس ساحل سولار استانبول: در منطقه کیلیوس و دریای سیاه



برای رزرو هتل کلیک کن!
 


ساحل بیوک چکمجه در استانبول


ساحل بیوک چکمجه (Buyukcekmece) که در منطقه‌ای به همین نام قرار گرفته، از سواحل مدرن استانبول شناخته می‌شود. این ساحل یکی از مناسب‌ترین سواحل برای پیاده روی، گردش در فضای سرسبز، شنا در دریای مرمره و گذراندن اوقاتی لذت‌بخش در کافه‌های دنج استانبول است. پس اگر قصد دارید لحظات سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیزی را در سواحل استانبول ترکیه تجربه کنید؛ ساحل بیوک چکمه را فراموش نکنید. همچنین به خاطر داشته باشید هروقت به این ساحل سفر کردید، ساندویج‌های ماهی آن را که شهرت زیادی دارند حتما امتحان کنید! البته پل معمار سینان این ساحل نیز یکی از جاهای دیدنی منطقه بیوک چکمجه شناخته می‌شود که بازدید از آن خالی از لطف نیست. برای خرید بلیط هواپیما و سفر به این ساحل جذاب می‌توانید از قاصدک 24 استفاده کنید.

ساحل بیوک چکمجه در استانبول

ساحل اوزون آی استانبول برای جمع های خانوادگی!


تصور کنید به ساحلی تمیز با آسمان آبی و دریایی آرام قدم گذاشته‌اید که تنها صدای پرندگان و امواج آب به گوش می‌رسد. کمی جلوتر که می‌روید کافه تریا و رستوران دریایی معروفی وجود دارد که بوی اشتهابرانگیز غذاهای آن تا نزدیکی ساحل احساس می‌شود. بله درست است! اینجا ساحل اوزون آی (Uzunya Beach) و یکی از بهترین سواحل استانبول برای سفرهای دسته‌جمعی است. بی‌شک محوطه‌ی آرام و بکر این ساحل لحظات دلچسبی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. شما می‌توانید در ساحل اوزون آی که از دریای مرمره است؛ شنا کنید؛ آفتاب بگیرید و حتی به تماشای مسابقات موتور سواری بروید! ناگفته نماند این ساحل در منطقه ساریر (Sarıyer) قرار دارد و به شما امکان بازدید از پارک های آبی استانبول را نیز می‌دهد.

ساحل اوزون آی استانبول

حال که با لیست سواحل استانبول آشنا شدیم، برای خرید بلیط هواپیما استانبول، بلیط اتوبوس استانبول، تورهای مسافرتی و سایر خدمات سفر می‌توانید از قاصدک 24 استفاده کنید. همچنین اگر هنوز برای سفر به این شهر تردید دارید و نمی‌دانید کدام یک از شهرهای ترکیه را انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم صفحه «آنکارا یا استانبول» را هم از وبلاگ قاصدک 24 مطالعه کنید.