هزینه سفر به کیش چقدر است؟

کیش، جزیره ی رویایی ایران زمین، یکی از بهترین مقاصد تفریحی شناخته می‌شود و با جاهای دیدنی و مراکز خرید خود طرفداران زیادی دارد. هزینه های سفر به کیش به علت موقعیت جغرافیایی و آب و هوای آن، مختلف است. به عنوان مثال اگر در اعیاد نوروز به این جزیره سفر کنید، با قیمت‌های متفاوت‌تری نسبت به سایر روزها مواجه خواهید شد. حتی اگر کمی حواستان جمع باشد می‌توانید از تخفیف‌های فصلی آن نیز بهره ببرید.

لذا قبل از هر سفر توصیه می‌کنیم اطلاعات خود را در زمان رفتن به آن، هزینه های سفر و... افزایش دهید تا بیشترین رضایت را تجربه کنید. پس برای داشتن سفری با مخارج برنامه‌ریزی شده و حتی ارزان در کیش با قاصدک 24 همراه باشید. ما در این مطلب شما را با تک‌تک هزینه سفر به کیش آشنا می‌کنیم و سعی داریم کاملترین راهنمایی را ارائه دهیم.

How-to-travel-to-Kish-cheaply

هزینه سفر به کیش در سال ۱۴۰۰

قبل از آن که به فکر بررسی جداگانه‌ی هزینه‌ها باشید، بهتر است در ابتدا یک بررسی کلی از مجموع قیمت‌ها داشته باشیم. با این کار نه تنها تصمیم‌گیری‌ها برایتان آسان می‌شود؛ بلکه در مدیریت مخارج نیز به یاری شما خواهد آمد. بدین منظور لیست تمامی هزینه های سفر به کیش را آماده کرده‌ایم که در زیر آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

  1. هزینه ی رسیدن به جزیره با انواع وسایل نقلیه
  2. هزینه اقامت در کیش
  3. هزینه غذا در کیش
  4. هزینه خرید در کیش
  5. هزینه تفریحات کیش یا گشت شهری

توجه کنید که اگر با تور کیش سفر می‌کنید؛ مخارج نیز به همین ترتیب برآورد می‌شود و تنها در میزان آن‌ها تفاوت وجود دارد. به عنوان مثال تورهای باکیفیت‌تر، دارای هتل های پنج ستاره کیش و بلیط های هواپیمایی محبوب هستند و در مقابل، سفرهای انفرادی به شما امکان انتخاب آزادانه‌تری در خرید و هزینه‌ها می‌دهند. در ادامه قیمت تک‌تک این موارد را معرفی می‌کنیم. همچنین خوب است بدانید با توجه به تجربه‌ی مسافرانی که در 1400 به این جزیره سفر کرده‌اند؛ مجموع مخارج برای هر نفر حداکثر 2 میلیون و 500 هزارتومان برآورد شده است. (برای اقامت های بالای 2 روز، هزینه سفر به کیش در سال ۱۴۰۰)

برای خرید بلیط هواپیما کلیک کنید
 

چطور هزینه سفر به کیش با هواپیما را کاهش دهیم؟

اکنون نوبت به آشنایی با شیوه‌های رسیدن به جزیره ی رویایی کیش می‌رسد که قصد داریم تمامی آن‌ها را به طور جامع معرفی کنیم. در ابتدا سراغ محبوب ترین، سریع ترین و آسان ترین شیوه سفر به کیش می‌رویم. بله درست حدس زده‌اید با هواپیما! این شیوه طرفداران بسیاری داشته و شما را در کمترین زمان ممکن به مقصد خواهد رساند. ولیکن همانطور که بسیاری از شما می‌دانید یکی از عمده مخارج سفر، هزینه های حمل‌ونقل است. به عنوان بلیط هواپیما کیش تهران و بالعکس به خصوص در فصول سردتر از قیمت بالایی برخوردارند؛ به همین دلیل می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها سفر با تور کیش را انتخاب کنید. لذا اگر کنترلی بر آن‌ها نداشته باشید و آگاهی لازم را در شیوه‌ی خرید بلیط کسب نکرده باشید، مشمول هزینه‌های اضافی خواهید شد. به همین منظور ممکن است پرسشی برایتان مطرح شود: « هزینه سفر به کیش با هواپیما چقدره؟» برای یافتن این سوال و ترفندهای کاهش آن، بهتر است به چند نکته دقت کنید:

  • اگر به دنبال سفر ارزان به کیش هستید، در ایام تعطیلات و عید نوروز اقدام به سفر نکنید. علت این توصیه نیز به افزایش تردد مسافران در این روزها برگشته و قیمت بلیط و هتل و... افزایش می‌یابد.
  • اگر در ساعات اولیه روز اقدام به خرید بلیط هواپیما کیش کنید؛ با قیمت‌های کمتری روبه‌رو خواهید شد.
  • اگر به دنبال تهیه بلیط هواپیما چارتر یا تور ارزان هستید، می‌بایست در ایام گرم‌تر سال و در اوایل هفته قیمت‌ها را به صورت لحظه‌ای چک کنید.
  • قیمت بلیط هواپیما تهران کیش 1400 حداقل 700 هزارتومان و مشهد کیش حداقل 800 هزار تومان می‌باشد. دقت کنید که برای مشاهده‌ی سایر قیمت‌ها با توجه به تاریخ پرواز و شهر سکونت خود، می‌توانید به صفحه‌ی «بلیط هواپیما کیش» مراجعه کنید.

Travel-expenses-to-Kish-by-plane

همچنین خوب است بدانید
هزینه سفر به کیش با هواپیما علاوه‌بر مزایای خود، معایبی را نیز شامل می‌شود که مهمترین آن قیمت است. البته این هزینه برای برخی از شهرها ارزان‌تر از سفر زمینی درآمده که در ادامه به تمامی عوامل موثر بر آن می‌پردازیم. بنابراین توصیه می‌کنیم شیوه‌های بعدی را نیز مطالعه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود انتخاب کنید.

معرفی جامع هزینه سفر زمینی به کیش

هزینه سفر زمینی به کیش در اکثر مواقع ارزان تر از سفر هوایی برآورد می‌شود اما در این بین عواملی وجود دارند که بر قیمت‌ها تاثیر می‌گذارند.

  • مسافت: قبل از اینکه تصمیم به سفر زمینی به قشم بگیرید، باید به فاصله ی محل سکونتتان تا هرمزگان دقت کنید. زیرا اگر این مسافت زیاد باشد؛ نه تنها هزینه سفر زمینی به کیش شما را خسته خواهد کرد بلکه قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین در این مواقع  بهترین کار همان خرید اینترنتی بلیط هواپیما است.
  • مدت زمان: پس از عامل مسافت، زمان رسیدن به بندرعباس فاکتوری مهم شناخته می‌شود. چرا که با این روش نسبت به سایر روش‌ها دیرتر به مقصد خواهید رسید. لذا اگر دوست ندارید زمان زیادی را در جاده سپری کنید؛ این روش را انتخاب نکنید. در عوض اگر به سفرهای جاده ای علاقه دارید و از مسیرهای طولانی لذت می‌برید، این روش کاملا مناسب شماست.
  • هزینه: بسیاری از افراد گمان می‌کنند، برای سفر ارزان به کیش حتما می‌بایست شیوه‌ی زمینی را انتخاب کرد. در صورتی که این موضوع همیشه صحیح نیست. تصور کنید محل سکونت شما تا هرمزگان بسیار دور بوده و ساعت‌ها در جاده خواهید بود. علاوه‌بر هزینه‌های استراحتگاه، مواد غذایی، امکان نقص فنی خودرو، ترافیک و حتی آب‌وهوای نامطلوب وجود دارند. همگی این موارد نه تنها باعث افزایش هزینه خواهند شد بلکه تاثیر منفی‌ای بر رضایت شما از سفر خواهند داشت.

Road-trip-to-kish

پس از معرفی این نکات، قصد داریم شما را با تک‌تک هزینه های سفر زمینی به کیش آشنا کنیم. بنابراین اگر علاقه‌مند به یک سفر طولانیِ جذاب و پر ماجرا هستید در ادامه‌ی مطلب با قاصدک24 همراه باشید.

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی

اگر قصد دارید با ماشین شخصی به کیش بروید؛ می‌بایست در ابتدا به بندرعباس رفته و سپس به یکی از بنادر آن برای حمل خودرو به کیش مراجعه کنید. برای این امر استفاده از لندینگ کرافت ‌ها توصیه می‌شود که در ساعات مشخصی از روز به بندر می‌آیند. لندیگراف‌ها؛ یدک‌کش‌های آبی یا شناورهای خودروبر هستند که با گرفتن هزینه‌ی نچندان زیاد خودروهای مسافران را وارد جزیره ی قشم می‌کنند. تجربه‌ی سوارشدن لندیگراف کیش و اتوبوس دریایی برای مسافران تجربه‌ی جالب توجهی خواهد بود. لحظاتی سرشار از آرامش با تماشای دریا و گوش‌سپردن به صدای زیبای امواج آب! مخصوصا اگر بدانید چندی بعد به دنیای رویایی کیش و جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار آن وارد خواهید شد.

در زیر اسامی بنادر بندرعباس را به همراه مسافت و مدت زمان آن‌ها مشاهده می‌کنید:

  • بندر چارک، بهترین انتخاب، فاصله بندرعباس تا بندر چارک: 291 کیلومتر، فاصله بندر چارک تا کیش: 32 کیلومتر، مدت زمان بندر چارک تا کیش: حداکثر 3 ساعت، هزینه حمل خودرو به کیش از بندر چارک: حداکثر 300 هزارتومان (رفت و برگشت)
  • بندر آفتاب، نزدیکترین بندر به کیش، مناسب برای ایام نوروز، فاصله بندر آفتاب تا کیش: 18 کیلومتر، مدت زمان بندر آفتاب تا کیش: 1 ساعت
  • بندر لنگه

Travel-to-Kish-by-car

توصیه می‌کنیم برای تسهیل
حمل خودرو به کیش بیشتر از بندر چارک استفاده کنید تا با تاخیرهای کمتری مواجه شوید. همچنین خوب است بدانید به طور کلی هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی به صورت زیر برآورد می‌شود:

  • هزینه بنزین خودرو از محل سکونت تا بندرعباس
  • هزینه حمل خودرو به کیش (حداکثر 300 هزارتومان)
  • هزینه وعده های غذایی در مسیر
  • هزینه های استراحتگاه در مسیر

هزینه های بعدی نیز برای تمامی شیوه‌ها یکسان است که در بخش قبل (هزینه سفر به کیش در سال ۱۴۰۰) به آن اشاره کردیم.

هزینه سفر به کیش با قطار

دانستن هزینه سفر به کیش با قطار برای افرادی که به دنبال سفرهای زمینی به این جزیره هستند؛ اهمیت دارد. لذا در زیر به اطلاعات مورد نیاز آن اشاره می‌کنیم.

  • هزینه سفر به کیش از تهران: حداقل قیمت 150 هزارتومان
  • هزینه سفر به کیش از مشهد: حداقل قیمت از 250 هزارتومان
  • مدت زمان تهران تا بندرعباس با قطار: حداقل 18 و حداکثر 20 ساعت
  • مدت زمان مشهد تا بندرعباس با قطار: حداکثر 18 ساعت

برای آشنایی با هزینه سفر به کیش از تبریز و هزینه سفر به کیش از شیراز و... می‌توانید به صفحه ی خرید بلیط قطار از قاصدک24 مراجعه کنید. البته توجه کنید که این موارد هزینه بلیط قطار شما معرفی می‌شود و پس از آن می‌بایست از بنادر گفته شده مانند بندر چارک بندرعباس، به کیش بروید. برای آن نیز می‌توانید از کشتی یا اتوبوس های دریایی استفاده کنید.

The-cost-of-traveling-by-train-to-Kish

هزینه سفر به کیش با اتوبوس

برای حداقل هزینه سفر به کیش می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید. علاوه‌بر لذت‌بردن از مسیر و بازدید از جاهای دیدنی شهرهای مختلف، به بندرعباس خواهید رسید. سپس می‌بایست با انواع شناورهای دریایی خود را به جزیره کیش برسانید. در زیر هزینه سفر به کیش با اتوبوس را از شهرهای محبوب مشاهده می‌کنید.

  • هزینه سفر به کیش با اتوبوس از تهران: حداقل قیمت 200 هزارتومان
  • هزینه سفر به کیش با اتوبوس از شیراز: حداقل قیمت 100 هزارتومان
  • هزینه سفر به کیش با اتوبوس از  مشهد: حداقل قیمت 130 هزارتومان

The-cost-of-traveling-by-bus-to-Kish

هزینه سفر به کیش با کشتی

اگر تمایل به سفر دریایی به کیش دارید، می‌توانید پس از رسیدن به بندرعباس، بلیط کشتی کیش را خریداری کرده و به جزیره برسید. این سفر یکی از متفاوت‌ترین و لذت‌بخش‌ترین تجربه‌هایتان خواهد شد. چرا که تلفیق صدای پرندگان با امواج آب و نور آفتاب نه تنها شما را در آرامش خود غرق خواهد کرد بلکه لحظات به یادماندنی‌ای را برایتان به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید با گرفتن عکس‌های خانوادگی یا هنری نیز خاطرات سفر را برای خود به ثبت برسانید. همچنین خوب است بدانید هزینه سفر به کیش با کشتی تفاوت زیادی با سایر شیوه‌ها نداشته و توصیه می‌کنیم آن را امتحان کنید.

The-cost-of-traveling-by-ship-to-Kish

هزینه سفر به کیش با تور

اگر به دنبال دردسرهای کمتر در خرید و هماهنگی‌های آن هستید، بی‌تردید سفر به کیش با تور را انتخاب کنید. زیرا با این روش پکیج کاملی از بلیط های مسافرتی، هتل و... را دریافت خواهید کرد و نیازی به خرید جداگانه نیست. همچنین در موارد زیادی هزینه‌ی آن کمتر از هزینه سفر به کیش بدون تور برآورد می‌شود. البته ناگفته نماند تور کیش به دو صورت زمینی و هوایی وجود داشته و قیمت های هرکدام با دیگری تفاوت دارد. به عنوان مثال هتل ترنج کیش از قیمت بالاتری نسبت به سایر هتل ها برخوردار بوده و همین امر سبب افزایش قیمت تور کیش خواهد شد. لذا افراد زیادی تمایل به مدیریت پکیج تور خود دارند.

قاصدک 24 این شرایط را فراهم کرده است تا مسافران بتوانند با هر شرایطی به کیش سفر کنند. تنها باید سقف بودجه‌ی خود و تاریخ سفر را به پشتیبانان قاصدک 24 اطلاع دهند تا مناسب‌ترین پکیج را دریافت کنند. بنابراین برای این امر و اطلاع از قیمت‌ها (تور کیش چقدر هزینه دارد؟) با شماره‌ی (75269-021) تماس بگیرید.

How-much-does-Kish-tour-cost

هزینه سفر به کیش در پاییز

به تجربه‌ی بسیاری از مسافران هزینه سفر به کیش در پاییز کمتر از سایر فصول برآورد می‌شود. لذا اگر به دنبال ارزان ترین فصل سفر به کیش هستید، می‌توانید پاییز را به ویژه آبان ماه برای امر در نظر بگیرید. در این ایام قیمت بلیط ها و رزرو هتل نجومی نبوده و سفر دلچسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای را خواهید داشت.

Travel-expenses-to-Kish-in-autumn

هزینه اقامت در کیش

پرسشِ «چگونه به کیش ارزان سفر کنیم؟» همیشه یکی از متداول‌ترین سوالات در میان مسافران این جزیره بوده است. لذا در این بخش قصد داریم هزینه اقامت در کیش را بررسی کنیم تا بتوانید مناسب‌ترین اقامت را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

طبیعتا هرچه تعداد ستاره‌های یک هتل بالا می‌رود، قیمت رزرو آن نیز افزایش پیدا می‌کند. البته این موضوع تنها به هزینه‌ها محدود نمی‌شود و امکانات و سرویس‌های هتل را نیز تحت تاثیر قرار داده و جذاب‌تر می‌کند. پس اگر قصد دارید یکی از بهترین هتل های کیش را برای خود انتخاب کنید، توصیه‌ی ما به شما رزرو هتل 5 ستاره ترنج کیش، هتل 5 ستاره مارینا پارک، هتل داریوش و هتل پانوراما کیش می‌باشد. درست است که رزرو این هتل‌ها باعث افزایش هزینه سفر به کیش شده ولی شما را از بهترین خدمات بهره‌مند می‌کنند. همچنین اگر قصد رزرو هتل های ارزان کیش را دارید می‌توانید از هتل های پانیذ، ققنوس و خاتم استفاده کنید. (حداقل قیمت این هتل ها از 400 هزار تومان می‌باشند.)

هزینه غذا در کیش، خبری خوش برای شکموها!

بی‌علت نیست که جزیره ی کیش را جزیره ی رویایی ایران زمین می‌دانند. زیرا در این منطقه هرچه بخواهید، از خوشمزه ترین ماهی های کیش تا غذاهای بین‌المللی خواهید یافت. اشتباه نکنید! هزینه غذا در کیش همیشه گران نیست. بلکه با انتخاب هوشمندانه‌ی رستوران می‌توانید با هزینه‌ی کم، غذایی با کیفیت را میل کنید. به عنوان مثال رستوران میرمهنا کیش برای افرادی که عاشق غذاهای دریایی هستند بی‌نظیر است. لذا برای آشنایی بیشتر با این رستوران ها می‌توانید مطلب «بهترین رستوران های کیش» را مطالعه کنید.


The-cost-of-food-in-Kish

هزینه تفریحات کیش

تفریحات کیش آنقدر متفاوت و جذاب هستند که محال ممکن است برای آن‌ها هزینه نکنید. این هزینه‌ها از 7 هزارتومان شروع می‌شود و حتی تا سقف 3 میلیون تومان نیز می‌رسد. اما جای نگرانی نیست! زیرا اگر به دنبال جاهای لاکچری کیش و تفریحات گران‌قیمت آن نباشید؛ می‌توانید حداکثر با 500 هزارتومان به بازی‌های بسیاری دست پیدا کنید. به عنوان مثال هزینه بنانا سواری در کیش حداقل 70 و حداکثر 80 هزارتومان و هزینه پاراسل کیش 244 تومان است. البته باید توجه داشته باشید که مراکز تفریحی این جزیره آنقدر متنوع هستند که بدون آگاهی قبلی از آن‌ها زمان کم می‌آورید. لذا ما مطلبی را با عنوان «جاهای دیدنی کیش» آماده کرده‌ایم تا بتوانید بهترین تجربه را در کیش داشته باشید و از هزینه تفریحات کیش آگاه شوید.


Parasailing-in-Kish-Island

هزینه خرید در کیش

به‌طور کل خریدکردن یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر سفر شناخته می‌شود که افراد زیادی به ویژه بانوان به آن علاقه دارند. خبر خوبی که برای مسافران کیش داریم تنوع بسیار زیاد مراکز خرید جزیره است. از لباس‌های برند و چرم گرفته تا پوشاک ارزان و مقرون‌به‌صرفه، همگی آن‌ها با قیمت‌های متفاوت در این جزیره یافت می‌شوند. ما نیز برای اطلاعات بیشتر شما در هزینه خرید در کیش، مطلبی را با عنوان «بهترین مراکز خرید کیش» آماده کرده‌ایم و در آن لیست جامعی از فروشگاه‌ها را معرفی نمودیم.

Purchase-cost-in-Kish