معرفی 15 تا از بهترین رستوران های کیش

از آنجایی که چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای جنوبی یکی‌ از کارهای مهم و لذت‌بخش در سفر به جزیره‌ی کیش است، آگاهی‌از بهترین رستوران‌های کیش اهمیت زیادی پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید یک غذای نامرغوب می‌تواند سفر را به کام همگی تلخ کند؛ یک غذای اصیل و باکیفیت لذت سفر را دوچندان می‌کند. بنابراین ما سعی داریم علاوه‌بر معرفی بهترین رستوران‌های کیش، به رستوران های کیش با موسیقی زنده، رستوران های کیش با قیمت، بهترین رستوران ساحلی کیش و... بپردازیم . اگر مقصد کیش را برای سفر انتخاب کردید و می‌خواهید بدانید در کیش کجا غذا بخوریم؟ با وبلاگ قاصدک 24 همراه باشید.

بهترین رستوران های کیش


معرفی رستوران های کیش با موسیقی زنده


کیش یکی از زیباترین جزایر ایران است بنابراین خوردن غذاهای لذیذ در فضای زیبا و آرام می‌تواند زیبایی این سفر را برای شما دو چندان کنید. بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده به شرح زیر است که شما با
سفر به کیش و با خوردن غذا همراه موسیقی زنده می‌توانید لذت سفر خود را چند برابر کنید.

رستوران بین المللی پاشا کیش


رستوران بین المللی پاشا از رستوران های لاکچری کیش با موسیقی زنده است که پکیج کاملی از تمام امکانات دارد. این رستوران شامل دو طبقه است که در طبقه زیرین رستوران معمولی و در طبقه‌ی بالایی رستوران VIP پاشا قرار دارد. این رستوران دارای سقف متحرک است و در صورتی که آب و هوای جزیره مساعد باشد این سقف کنار می‌رود تا مردم بتوانند در فضای باز غذا نوش جان کنند. از امکانات این رستوران می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • زیبایی دکوراسیون و نورپردازی
  • دارای 2 چیدمان مدرن و سنتی
  • کیفیت غذا و قیمت مقرون‌به‌صرفه
  • منوی متنوع از غذاهای ایرانی، دریایی، گیاهی و بین‌المللی
  • چشم‌انداز بینظیر در کنار دریا
  • نزدیک بودن به مراکز خرید کیش مانند بازار عرب ها یا مرکز خرید دیپلمات کیش

رستوران پاشا کیش

آدرس و تلفن رستوران پاشا

 

آدرس

پشت بازار دیپلمات کیش، مجموعه رستوران بین المللی پاشا (نمایش روی نقشه)

تلفن

09347693177

 

رستوران پایاب کیش

 
یکی‌از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده، رستوران پایاب کیش است که فضای این رستوران بسیار راحت، بزرگ و دارای تخت‌های چوبی است. شما علاوه‌ بر استفاده ‌از فضای باز آن می‌توانید از آلاچیق‌هایی که سرپوشیده هستند نیز بهره ببرید. منوی رستوران پایاب کیش دارای انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کباب‌ها، خورشت‌ها و حتی آبگوشت است که مسافران از کیفیت و طعم آن‌ها بسیار راضی بوده‌اند.

رستوران پایاب کیش

در این رستوران امکان رزرو نیز برای مراسم و جشن‌ها وجود دارد و ارسال غذا در آن رایگان می‌باشد. علاوه ‌بر اینکه فضای سرسبز، درختان، هوای مطبوع و فواره‌های آب لحظات نابی را برای شما رقم خواهند زد؛ در شب نیز فضای رستوران به ‌همراه موسیقی زنده بسیار فوق‌العاده خواهد بود. برای سفر به جزیره‌ ی کیش نیز اگر راه هوایی را انتخاب کرده‌اید می‌توانید  از قاصدک 24 خرید اینترنتی خود را انجام دهید. تمامی بلیط‌ها مانند بلیط هواپیما یا بلیط لحظه آخری در این سایت موجود است.

امکانات رستوران پایاب


  • پارکینگ اختصاصی
  • منوی صبحانه
  • سرو چای
  • زمین بازی برای کودکان
  • نزدیک بودن به مجموعه‌ تاریخی پایاب و امکان بازدید از آن
  • اینترنت رایگان

آدرس و تلفن رستوران پایاب

 

آدرس

میدان المپیک، بلوار المپیک (نمایش روی نقشه)

تلفن

۴۴۴۲۳۶۳۸-۰۷۶،  ۰۹۱۲۸۰۳۳۸۷۹

 

رستوران خانه اسپاگتی کیش


اگر به‌دنبال تجربه‌ای متفاوت در یکی ‌از وعده‌های ناهار یا شام هستید؛ رستوران خانه اسپاگتی کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران با محیطی دنج، چیدمانی راحت و اجرای موسیقی زنده، پذیرای مسافران و عاشقان غذاهای ایتالیایی است. در منو رستوران خانه اسپاگتی کیش، انواع غذاهای ایتالیایی وجود دارد و به‌ هیچ عنوان از طعم شگفت‌انگیز پاستا، لازانیا و استیک‌های آن نمی‌توانید بگذرید. همچنین امکان رزرو میز برای مراسم و جشن‌ها وجود دارد و قیمت غذاهای آن منصفانه با کیفیتی فوق‌العاده است. در صورت نیاز نیز می‌توانید غذا را با پیک تحویل بگیرید و نوش جان کنید.

رستوران خانه اسپاگتی کیش

آدرس و تلفن خانه اسپاگتی

 

آدرس

میدان پردیس، واقع‌در طبقه ی زیرین هتل پارمیس کیش (نمایش روی نقشه)

تلفن

۰۹۳۴۷۶۹۹۰۱۴

 

رستوران کوه نور کیش


رستوران کوه نور کیش یکی ‌از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده است که هم در فضای بسته و هم در فضای باز غذا سرو می‌کند. در منو رستوران کوه نور کیش انواع غذاهای ایرانی، دریایی، کباب، ماهیچه، سوپ و سالاد بار وجود دارد. شما می‌توانید از منوی کافه‌ی آن نیز استفاده کنید و لحظات دلپذیری را برای خود رقم بزنید. ناگفته نماند زیبایی دکوراسیون متفاوت و هوشمندانه‌ی رستوران کوه نور، در شب دو چندان می‌شود و شما را مجبور به دراوردن دوربین عکاسی می‌کند!

رستوران کوه نور کیش

آدرس و تلفن رستوران کوه نور

 

آدرس

میدان امیرکبیر کیش، بلوار دانش، نزدیک هتل صدف کیش (نمایش روی نقشه)

تلفن

0764424808، 09347689192، 09347685010

 


بهترین رستوران های سنتی کیش


بعد از بازدید از
جاهای دیدنی کیش انتخاب بسیاری از گردشگران و خانواده‌ها در مرحله اول رستوران‌های سنتی است و این رستوران‌ها جزو بهترین رستوران غذای محلی کیش است. رستوران های سنتی کیش عبارتند از:

رستوران شاندیز صفدری کیش


رستوران شاندیز صفدری یکی از رستوران های خوب کیش است  که امکانات خوب و غذاهای متنوعی دارد. تنوع غذایی بالای این رستوران های کیش از نقاط مثبت آن است. قیمت منو رستوران های کیش با هم متفاوت است و معمولا کاربران متناسب به میزان برابری کیفیت با هزینه پرداختی به رستوران‌ها امتیاز می‌دهند. متاسفانه در بین نظرات نسبت به کیفیت غذاهای این رستوران، غذاها از قیمت بالایی برخوردار هستند.

 


شیشلیگ‌های رستوران شاندیز صفدری بسیار معروف است.




رستوران شاندیز صفدری کیش

امکانات رستوران شاندیز صفدری


  1. ترانسفر
  2. پخش موسیقی زنده
  3. پارکینگ روباز
  4. وای فای رایگان
  5. امکان رزرو رستوران برای جشن‌ها و مهمانی‌ها

آدرس و تلفن رستوران شاندیز صفدری

 

آدرس

کیش، جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور (نمایش روی نقشه)

تلفن

۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶

 

رستوران تک بادگیر کیش


تک بادگیر جزء یکی از رستوران های خوب کیش است که سابقه کمتری از دیگر رستوران‌ها دارد. این رستوران در مدت کمی طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیار بین گردشگران محبوب است. تنوع غذایی در این رستوران زیاد نیست ولی غذاهایی که در منوی آن قرار دارد با کیفیت بالایی پخت می‌شود. شما در این رستوران می‌توانید
غذاهای سنتی کیش را میل کنید و از طعم آن‌ها لذت ببرید.

رستوران تک بادگیر کیش

آدرس و تلفن رستوران تک بادگیر

 

آدرس

کیش، بلوار خاتم، خیابان نیایش، مجموعه تک بادگیر کیش (نمایش روی نقشه)

تلفن

۰۹۳۹۴۱۱۷۹۶۵

 

رستوران و سفره‌خانه سنتی حفیظی کیش


رستوران حفیظی یکی از بهترین رستوران کیش است که فضای داخلی منحصر به فردی دارد. وسایل، کنده کاری‌ها و چیدمان سنتی به این رستوران حال و هوای خاصی داده است. این رستوران فضای کوچکی دارد و خیلی شلوغ نیست بنابراین اگر از فضای شلوغ و بزرگ بدتان می‌آید انتخاب این رستوران گزینه خوبی است.

 


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره زندگی در کیش


 

آدرس و تلفن رستوران و سفره‌خانه سنتی حفیظی

 

آدرس

کیش، بلوار خلیج فارس، روبه‌روی هتل لیلیوم (نمایش روی نقشه)

تلفن

۰۷۶۴۴۴۶۷۶۵۰

 

رستوران سنتی اکبر جوجه کیش


معمولا در همه شهرهای ایران یک رستوران اکبر جوجه پیدا می‌شود که جزیره کیش نیز از این امر مستثنا نیست. اکبر جوجه کیش رستورانی بزرگ است که می‌توانید غذاهای لذیذ و با کیفیتی در آن میل کنید. از نظر کاربران این رستوران را می‌توان یکی از بهترین رستوران های کیش محسوب کرد زیرا کیفیت غذایی بسیار بالایی دارد. بنابراین در سفر به کیش این رستوران را از دست ندهید.

رستوران اکبر جوجه کیش

آدرس و تلفن رستوران اکبر جوجه

 

آدرس

مرکز تجاری کیش، طبقه اول (نمایش روی نقشه)

تلفن

۰۹۱۱۴۴۸۰۰۲۰

 

بهترین رستوران های ساحلی کیش


در رستوران های ساحلی کیش شما می‌توانید در فضای رویایی همراه با موسیقی زنده غذای خود را نوش جان کنید.
بهترین زمان سفر به کیش فصل سرما و زمستان است زیرا می‌توانید در کنار سواحل در هوای مطلوب غذا نوش جان کنید. بهترین رستوران های ساحلی کیش عبارتند از:

رستوران دریایی میرمُهَنا کیش


اگر تمایل به داشتن شبی شگفت‌انگیز و به یادماندنی دارید؛ رستوران ساحلی میرمهنا کیش را از یاد نبرید. این رستوران یکی‌از معروف ترین رستوران های کیش با موسیقی زنده است و از بهترین رستوران های ساحلی کیش نیز شناخته می‌شود بنابراین شما می‌توانید در
سواحل کیش لذیذترین غذای عمرتان را تست کنید.

رستوران دریایی میرمُهَنا کیش

در منو رستوران میرمهنا کیش انواع غذاهای دریایی، ایرانی، کبابی و غذاهای اصیل جنوبی وجود دارد و که در کنار آب‌های مواج خلیج فارس سرو می‌شود. فاکتوری که لذت شام را برای شما دوچندان می‌کند؛ تماشای اجرای زنده و گوش‌سپردن به موزیک پرطرفدار (گروه دامون بند) آن است. قیمت غذاها در این رستوران به دلیل کیفیت خوب غذا و تنوع منو، رفتار گرم و مودبانه‌ی پرسنل، چیدمان شیک و فضای راحت، نزدیک بودن به مراکز خرید کیش (مرکز خرید میکا مال، مرکز خرید تجاری کیش، بازار پردیس) و ... کمی بالا است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های ساحلی کیش است.

آدرس و تلفن رستوران میرمهنا

 

آدرس

خیابان فردوسی کیش، خیابان پروین اعتصامی، در نزدیکی هتل تاپ رز (نمایش روی نقشه)

تلفن

07644459735، 09347698820

 


بیشتر بخوانید: معرفی تفریحات شبانه شاد کیش


 

رستوران ساحلی مارینا کیش


کافه رستوران مرینا می‌تواند در اولین لیست رستوران های کیش قرار بگیرد. این رستوران دارای فضای داخلی و رو باز برای سرو غذا است. همانطور از اسم این رستوران مشخص است این رستوران چشم انداز زیبایی به خلیج فارس زیبا دارد. تنوع غذایی این رستوران بسیار زیاد است ولی در بعضی از موارد در نظرات مردم درباره رستوران های کیش در مورد کیفیت و گرانی غذاهای این رستوران صحبت‌هایی شده است.

رستوران ساحلی مارینا کیش

آدرس و تلفن کافه رستوران مارینا

 

آدرس

خیابان مرجان، نزدیک هتل پارک مارینا کیش (نمایش روی نقشه)

تلفن

۰۷۶۴۴۴۶۵۰۵۵

 

بهترین کافه رستوران های کیش


یکی از جذاب‌ترین قسمت این مقاله معرفی کافه رستوران‌های کیش است که طرفداران زیادی دارد. شما پس از لذت بردن از
بهترین تفریحات کیش می‌توانید در بهترین کافه رستوران های کیش لحظات خوشی را با خانواده سپری کنید.

کافه رستوران تایم لپس کیش


از بهترین رستوران های کیش با موسیقی و دیجی که محیط بسیار شیک و زیبایی دارد می‌توانیم به کافه رستوران تایم لپس اشاره کنیم. در این کافه رستوران علاوه ‌بر منوی صبحانه، منوی ناهار و شام نیز وجود دارد و در آن انواع غذاهای بین‌المللی، پیتزا، سوشی، سوپ، سالاد و... سرو می‌شود.

کافه رستوران تایم لپس کیش

کیفیت غذاها مرغوب و رفتار پرسنل بسیار رضایت بخش است. تنها نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید؛ بالا بودن قیمت غذا در کافه رستوران تایم لپس کیش است که با توجه به کیفیت آن توجیه می‌شود. اگر به‌دنبال لحظاتی ناب و ویژه‌ای می‌گردید این مکان منحصربه‌فرد را هرگز از دست ندهید. ناگفته نماند در این رستوران امکان رزرو میز و ارسال غذا نیز وجود دارد.

آدرس و تلفن کافه رستوران تایم لپس

 

آدرس

میدان مرجان کیش، ابتدای بلوار پارس، طبقه چهارم مرکز خرید کوروش برند سنتر (نمایش روی نقشه)

تلفن

07644444420، 09129494200

 

کافه رستوران آلور بیسترو کیش


کافه رستوران آلور بیسترو یکی از بهترین رستوران کیش است که فضای گرم و صمیمی دارد. نظر بسیاری از گردشگران در مورد غذا و فضای این رستوران مثبت بوده است و محبوبیت خاصی بین گردشگران دارد. این رستوران فضای بزرگی ندارد ولی دارای طراحی و دکوراسیون شیک و زیبایی است. پیتزاهای این رستوران بسیار خوش طعم است و حتما برای خوردن وعده غذایی سری به این کافه رستوران بزنید.

 


کافه رستوران آلور بیسترو ۲۴ ساعت شبانه روز باز است.




آدرس و تلفن کافه رستوران آلور بیسترو

 

آدرس

میدان شهدا، خیابان میرداماد (نمایش روی نقشه)

تلفن

۰۷۶۴۴۴۴۱۰۰۴

 
کافه رستوران آلور بیسترو کیش

کافه رستوران ایرن کیش


یکی‌از بهترین کافه رستوران های کیش با موسیقی زنده، کافه رستوران ایرن کیش است که چشم‌انداز و فضای بسیار زیبایی دارد. در این رستوران امکان رزرو میز برای مراسم و جشن‌ها وجود دارد و با دکوراسیون شیک و لاکچری خود طرفداران زیادی پیدا می‌کند. منو کافه رستوران ایرن شامل انواع کباب، استیک، پیتزا، سالاد و برگرهای خوش‌طعم می‌شود و رفتار گرم و پرمهر پرسنل آن زبانزد است. همچنین در منوی کافه ایرن انواع قهوه و چای، کیک، بستنی و نوشیدنی‌های سرد، موکتل و حتی منوی صبحانه یافت می‌شود.

کافه رستوران ایرن کیش 

در این کافه رستورانِ مجهز می‌توانید فوتبال تماشا کنید یا برای جلسات کاری و قرارهای اداری میز رزرو کنید. در آخر خوب است بدانید چشم‌انداز این رستوران به علت قرار گرفتن در بام مجتمع بسیار دلنواز و نفس‌گیر معرفی می‌شود و دریای نیلگون خلیج فارس قابل مشاهده است.

آدرس و تلفن کافه رستوران ایران کیش

 

آدرس

میدان سنایی کیش، واقع‌در بام مجتمع بیست (نمایش روی نقشه)

تلفن

09347683649

 

بهترین فودکورت کیش


در زیر به بهترین فودکورت های کیش اشاره می‌کنیم و علاوه ‌بر معرفی امکانات و منوی غذایی آن‌ها آدرس و شماره تلفن هرکدام را ارائه می‌دهیم.

فودکورت دامون کیش


هیچ‌چیز بهتر از نزدیک بودن رستوران به مرکز خرید نیست ولی بهترین چیز قرار داشتن خود رستوران در مرکز خرید است. تصورش را بکنید پس‌از ساعت‌ها گشت‌وگذار در مرکز خرید دامون کیش، دیگر نیاز نباشد به دنبال رستوران برای صرف ناهار یا شام بگردید. تنها کافی‌ست به طبقه‌ی دوم مرکز خرید دامون بروید و از تنوع غذاهای فودکورت آن حیرت‌زده شوید.

فودکورت دامون کیش

در منو رستوران دامون کیش انواع غذاهای ایرانی، چینی، هندی، ایتالیایی و حتی غذاهای خوشمزه‌ی ترکی وجود دارد. از سالادهای با کیفیت تا پاستاهای حرفه‌ای با قیمت مناسب؛ همگی در این رستوران موجود است. علاوه‌بر خدمات سرو صبحانه، می‌توانید از فضای باز و تراس فودکورت دامون نیز استفاده کنید و از چشم‌انداز خیره‌کننده‌ی آن لذت ببرید. این رستوران یکی از رستوران های کیش با قیمت مناسب است.

 


بیشتر بخوانید: بهترین سوغات کیش | از ماندگارترین ها تا خوشمزه ترین ها!


 

آدرس و تلفن رستوران دامون

 

آدرس

خیابان وصال کیش، طبقه دوم مرکز خرید دامون (نمایش روی نقشه)

تلفن

07644459735

 

فودکورت فودلند کیش


بی‌تردید بازدید از فودکورت فودلند که به سرزمین غذای کیش نیز معروف است؛ خالی از لطف نیست. در این رستوران تنوع غذاها به بیش‌از 100 نوع می‌رسد و به هر سلیقه و انتخابی پاسخ می‌دهد. در منو فودکورت فودلند انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، ایتالیایی، دسر، سوپ، سالاد و... وجود دارد. به گفته‌ی مسافران طعم ماهی‌های فودلند بی‌نظیر است و پیشنهاد می‌کنند که حتما آن را امتحان کنید.

فودکورت فودلند کیش 

علاوه‌بر قیمت مناسب، حجم غذا و کیفیت خوب که از ویژگی‌های بارز این فودکورت شناخته می‌شوند؛ می‌توانیم به نزدیکی آن به بازار مرجان و ساحل مرجان کیش اشاره کنیم. شاید جالب باشد بدانید این فودکورت فودلند کیش دارای 3 سالن جداگانه با دکوراسیون جذاب است که به راحتی می‌توانید محل نشستن دلخواه خود را انتخاب کنید.

افزون ‌بر این‌ها برخی‌ از مواد اولیه و ادویه‌های این رستوران از کشورهای خارجی ارسال می‌شوند و دارای استانداردهای معتبری هستند. ناگفته نماند در این رستوران 3 کافه وجود دارد و بخش منوی سرد و گرم آن با هم متفاوت است. اگر به‌دنبال دورهمی در شب نیز هستید کافه لیالی این مجتمع با خدمات چای، قلیان و چیدمانی دنج در انتظار شماست.

آدرس و تلفن رستوران فودلند

 

آدرس

خیابان جهان کیش، انتهای ضلع غربی بازار مرجان، در نزدیکی دانشگاه بین المللی شیراز (نمایش روی نقشه)

تلفن

07644466333

 

جمع بندی

در پایان اگر قصد سفر به جزیره‌ی کیش و بازدید از بهترین رستوران های کیش را دارید می‌توانید از سایت قاصدک 24 استفاده کنید و بلیط بخرید. بلیط هواپیما کیش، بلیط قطار بندرعباس، بلیط رجا و بلیط اتوبوس در این سایت وجود دارند. حتی شما می‌توانید قیمت بلیط کیش یا بلیط هواپیما تهران کیش، بلیط اتوبوس تهران بندرعباس و... را مشاهده کنید. تور کیش نیز به شما امکان سفری لذت‌بخش و امن را می‌دهد.


سوالات متداول درباره رستوران های کیش


بهترین رستوران های ساحلی کیش چه نام دارد؟
رستوران میرمهنا، رستوران مارینا

بهترین رستوران های موسیقی زنده کیش چه نام دارد؟ رستوران بین المللی پاشا، رستوران پایاب، رستوران خانه اسپاگتی، رستوران کوه نور

بهترین رستوران های سنتی کیش چه نام دارد؟ رستوران شاندیز صفدری، رستوران تک بادگیر، رستوران و سفره‌خانه سنتی حفیظی، رستوران سنتی اکبر جوجه

بهترین کافه رستوران های کیش کدامند؟ کافه رستوران تایم لپس، کافه رستوران آلور بیسترو، کافه رستوران ایران

بهترین فودکورت های کیش کدامند؟ فودکورت دامون، فودکورت فودلند