سفری ارزان ولی هیجان‌انگیز به دبی!

دبی یکی از لوکس‌ترین مقاصد جهان است که با برنامه ریزی و اطلاعات کافی می‌توان سفری ارزان به دبی را تجربه کرد. سالانه گردشگران بسیاری از این شهر پر جاذبه بازدید می‌کنند که همین موضوع تبدیل به موثرترین عامل درآمدزایی در این شهر شده است. در حدود 50 سال گذشته در قرن بیست همزمان با اکتشافات نفت، اقتصاد دبی رشد بسیاری نمود. از سال 1990 دولت دبی شروع به ساخت ساختمان‌های مرتفع، لوکس و ایجاد اماکن و جاذبه‌های طبیعی گردشگری بسیاری کرده که برج‌های سر به‌ فلک‌ کشیده در کنار بافت تاریخی این شهر ترکیبی بسیار زیبا در آن خلق کرده است. با وبلاگ قاصدک 24 همراه باشید تا با این کشور پرجاذبه آشنا شوید.


سفر ارزان به دبی 

 

راهنمای سفر به دبی

 

معمولا شهرهای ارزان خارجی برای سفر در اولویت توریستان و به ‌ویژه ایرانیان قرار دارند. سفرهایی با کیفیت که هم هزینه‌های نجومی به دنبال خود نداشته باشند و درعوض بسیار خوش بگذرند. عروس خلیج فارس یا بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی نه تنها ارزان است بلکه با هتل‌ها و رستوران‌های مجلل خود، منطقه‌ای گران و امیرنشین اعراب شناخته می‌شود. پس شاید بپرسید "چگونه سفر ارزان به دبی داشته باشیم؟" اگر قصد سفر به دبی و بازدید مراکز خرید دبی را دارید؛ برای آشنایی با ارزان‌ ترین راه سفر به دبی و تور دبی همراه من باشید.

 

جالب است بدانید سفر به دبی از دو طریق امکان پذیر است:

  1. سفر با کشتی
  2. سفر با هواپیما

لازم به ذکر است قبل از انتخاب راه سفر باید حتما ویزای دبی دریافت کنید.



بیشتر بخوانید: بهترین زمان مسافرت به دبی


 

سفر با کشتی به دبی

 

برای سفر با کشتی می‌توان بلیط قطار و یا اتوبوس تهیه نمود و به سمت بندر لنگه در استان هرمزگان حرکت کرده و در آنجا توسط کشتی‌هایی مشخص به دبی سفر کرد. میزان بار مجاز با کشتی حدود 50 کیلوگرم بوده و گردشگران برای هر کیلو بار اضافی باید جریمه‌ای پرداخت کنند. سفر به دبی با کشتی نسبت به هواپیما شامل هزینه کمتری خواهد شد.

 

 سفر به دبی با هواپیما

 

سفر به دبی با هواپیما نیز سفری راحت، سریع و ایمن بوده و این ویژگی‌ها باعث شده گردشگران بسیاری را به خود جذب کند. مدت زمان پرواز از شهر تهران به دبی حدود 1 ساعت و 10 دقیقه ولی مدت زمان سوار شدن کشتی تا رسیدن به دبی نزدیک به 8-7 ساعت طول می‌کشد.

 


بیشتر بخوانید: تفریحات سرگرم کننده و لذت بخش شبانه در دبی


 

بهترین زمان سفر به دبی


دبی یکی از شهرهای گرم و کویری جهان بوده و فقط در چند ماه سال آب و هوای مساعدی دارد. برای یک سفر ارزان به این شهر پیشنهاد میکنم در فصول گرم به آن سفر کنید. در ماه‌های آبان تا اسفند دبی دارای آب و هوای خنک و مساعدی بوده و هزینه آن زیاد است. فصل بهار و تابستان ارزان‌ترین زمان ممکن سفر به این شهر است.
با سفر به دبی در این فصل‌ها می‌توانید از تخفیف‌های خوبی که بر اجناس موجود است بهره‌مند شوید.

 


آبان، آذر و بهمن جزء گرانترین ماه‌های سال برای سفر به دبی به شمار می‌ر‌وند.


 

 

فرهنگ و آداب‌ و رسوم دبی

 

دبی عنوان پایتخت گردشگری خاورمیانه را به خود اختصاص داده است و اغلب جمعیت آن را افراد غیر بومی تشکیل داده‌اند. تعداد گردشگران این شهر هر ساله به نزدیک حدود ۵ برابر جمعیت آن می‌رسد. دبی دارای فرهنگ و آداب رسومی ویژه بوده که ریشه اسلامی دارد. به شما توصیه میکنم در سفر خود به فرهنگ شهر دبی احترام گذاشته و با شرکت در فستیوال‌های اجرا شده در شهر با فرهنگ آن آشنا شوید. قدم زدن در بازارهای سنتی و قدیمی این شهر یکی دیگر از راه‌های آشنایی با فرهنگ و آداب سنن آن به شمار می‌رود.

 


بیشتر بخوانید: هر آنچه باید درباره دبی بدانید!


 

 

ارزانترین راه پرواز به دبی


سفر هوایی به دبی و خرید بلیط هواپیما یکی از مهمترین بخش‌های سفر به این شهر است. راه‌های مختلفی برای خرید بلیط ارزان سفر به دبی وجود دارد. خرید پروازهای مستقیم و بدون توقف دبی سریع و ارزانتر است. یکی دیگر از راه‌های صرفه‌جویی در سفر دبی خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما است. قیمت پرواز ایرلاین‌های مختلف متفاوت بوده و افراد با بررسی این موضوع می‌توانند مناسب‌ترین قیمت پرواز را برای خود خریداری کنند.

 

هزینه سفر به دبی

 

بی‌شک دبی یکی از بهترین و لوکس‌ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می‌رود. سفر به این شهر معمولا جزو سفرهای گران بوده، اما شما می‌توانید با انجام اقدامات مناسب در هزینه‌‌های سفر صرفه جویی کنند.

 
دریاچه دبی

رزرو هتل ارزان در دبی

 

خدمات هتل‌ها در این شهر نسبت به دیگر شهرهای معروف گردشگری جهان بالاتر بوده و باعث شده هزینه‌های آن نیز بالاتر باشد. برخی از هتل‌های این شهر دارای تخفیف بوده و شما می‌توانید با رزرو هتل خود قبل از سفر از ین تخفیفات بهره‌مند شوید. توصیه میکنم در سفر به دبی به امکانات موجود در هتل، دقت کرده و اقامتگاه مناسبی برای خود انتخاب کنید.

هتل ارزان در دبی


یکی از مواردی که برای صرفه‌جویی در هزینه سفر به دبی باید مدنظر داشته باشید وجود آشپزخانه در هتل است. از مهمترین امتیازات این شهر می‌توان به وجود انواع اقامتگاه، مسافرخانه وسوییت‌ها اشاره نمود، این امکان باعث شده گردشگران به راحتی با توجه به بودجه خود اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند. سعی کنید محل اقامتگاه خود را نزدیک به مراکز خرید، تفریح و جاذبه‌های گردشگری این شهر انتخاب کنید تا در هزینه‌های حمل و نقل صرفه‌جویی شود.

 

هتل سافرون بوتیک دبی

(Saffron Boutique Hotel)

مزایا: نزدیک به فرودگاه بین المللی دبی، برج خلیفه، رستوران‌ها، سیستم حمل‌ونقل عمومی و دیگر مراکز تجاری و دیدنی دبی

امکانات: صبحانه و پارکینگ رایگان، اتاق‌های تمیز، استخر، اینترنت رایگان، رستوران  و...

آدرس: منطقه دیره دبی

شماره تماس: 97142735555+

هتل الخوری این بر دبی

 (Al Khoory Inn Hotel, Bur Dubai)

مزایا: نزدیک به مترو Sharaf DG، مرکز خرید السیف مراس دبی در خیابان السیف، قاب دبی، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آبی (Dubai Aquarium & Underwater Zoo)  و...

امکانات: تهویه مطبوع، مکانی پاکیزه و آرام، پرسنل خوب، اینترنت و پارکینگ رایگان، رستوران

آدرس: منطقه الحمریه دبی

شماره تماس: 97143107999+

 
سواحل دبی

رستوران های ارزان دبی

 

تنوع زیاد رستوران‌های مختلف در دبی باعث شده گردشگران انتخاب راحت‌تری داشته باشند. علاوه بر رستوران‌های گران، رستوران‌های باکیفیت ارزان‌تری هم در دبی مشغول به خدمت رسانی است. همچنین فست‌فود یا غذاهای سنتی عربی را با قیمت مناسب‌تری می‌توان خریداری نمود. در ادامه مطلب به چند مورد از رستوران‌های دبی اشاره می‌کنم:

 

  1. فیش هات
  2. امریتس
  3. نودل بار ووکیو
  4. اسپشال استادی
  5. راوی
  6. بو قطیر
  7. ضروب

 

راهنمای سفر ارزان به دبی

رفت‌ و آمد ارزان در دبی

 

استفاده از ماشین یا همان تاکسی در دبی یکی از سیستم‌های گران حمل و نقل محسوب می‌شود. البته با توجه به کوچک بودن این شهر برای صرفه‌جویی‌ها در هزینه‌ها، اغلب نیازی به استفاده از وسایل حمل و نقل نیست.شما برای رفتن از فرودگاه به سمت هتل می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو استفاده نمایند. متروی دبی دارای دو خط اصلی بوده که به مراکز اصلی و مهم شهر دسترسی خوبی دارد. به شما توصیه می‌کنم با سفر به این شهر مترو کارت تهیه کرده و آن را شارژ نمایند تا در هنگام جابه‌جایی در مسیرها به مشکل نخورند.

 
ساحل کایت دبی


بیشتر بخوانید: معرفی برخی از جاذبه های گردشگری دبی


 

 بازدید از جاذبه های رایگان و ارزان دبی

 

اماکن و جاذبه‌های دیدنی، گردشگری رایگان و حتی ارزان بسیاری در این شهر وجود دارد. برای یک سفر ارزان به دبی می‌توان از این مکان‌های دیدنی بازدید نمود. دیدنی‌های رایگان این شهر عبارتند از:

 

  • دبی مال
  • برج خلیفه
  • مجسمه بال‌های مکزیکی
  • خور دبی
  • سواحل زیبای دبی
  • موزه سکه
  • آبشار کانال دبی
  • پارک البرشا فواره دبی
  • مرکز هنری جمیل
  • پرنده‌نگری و مراکز خرید دبی

 
پارک البرشا فواره دبی

خرید از بازارهای محلی دبی

 

خرید از بازارهای محلی و سنتی دبی به جای پاساژ و مراکز خرید لوکس این شهر یکی دیگر از راه‌های صرفه جویی در هزینه‌ها است. همچنین خرید در فصل‌های حراجی دبی که اجناس باقیمت پایین‌تری عرضه می‌شوند نیز می‌تواند راه حل خوبی برای یک سفر ارزان باشد. بازارهای محلی دبی نیز دارای تنوع و کیفیت خوبی در اجناس خود بوده و قیمت محصولات در این بازارها بسیار مقرون به صرفه است.

 

برنامه ‌ریزی در سفر به دبی

 

کنترل هزینه‌ها و برنامه‌ریزی در سفر یکی از راه حل‌های مناسب برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر محسوب می‌شود.

رستوران دریایی فیش هات دبی

 

استفاده از Entertainer


مجله گردشگری به نام
Entertainer که در تمام جهان مشغول به فعالیت بوده در دبی نیز فعال است. این مجله دارای تخفیفات مناسبی برای هتل‌ها، جاذبه‌های دیدنی، رستوران‌ها و حتی تفریحات این شهر است. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن و یا تهیه آن از کتابفروشی‌ها و فروشگاه‌های دبی از این تخفیفات بهره‌مند شوید.

 
برج خلیفه در دبی

 

سوالات متداول درباره سفر ارزان به دبی

 

بهترین زمان سفر به دبی چه موقع است؟ ماه‌های آبان تا اسفند

راه های سفر به دبی کدامند؟ کشتی  و هواپیما

چگونه ارزان به دبی سفر کنیم؟ بهار و تابستان فصل‌های ارزان برای سفر به دبی است و شما با اطلاعات کافی می‌توانید سفر ارزانی به دبی داشته باشید.

جاهای دیدنی و ارزان دبی کجاست؟ دبی مال، برج خلیفه، مجسمه بال‌های مکزیکی، خور دبی، سواحل زیبای دبی، موزه سکه، آبشار کانال دبی، پارک البرشا فواره دبی، مرکز هنری جمیل، پرنده‌نگری و مراکز خرید دبی

گرانترین سیستم حمل و نقل در دبی چیست؟ تاکسی

جمع بندی

در پایان توصیه می‌کنم اگر درصدد داشتن سفر ارزان دبی هستید حتما به راهنمای سفر ارزان به دبی در خرید بلیط هواپیما دبی دقت کنید. اگر از قیمت‌ها اطلاعی ندارید؛ به سایت قاصدک24 مراجعه کنید. نکته‌ای که باید در پرواز خارجی توجه داشته باشید، بیمه مسافرتی است؛ زیرا شما را از هر حادثه‌ای در خارج از کشور مصون نگه می‌دارد. بدین‌منظور می‌توانید برای خرید بیمه مسافرتی به قاصدک24 مراجعه کنید.