راهنمای جامع سفر به قشم

اگر سفر به بزرگترین جزیره‌ی ایران و گشت‌وگذار در لوکس‌ترین مراکز خرید آن شما را قانع به سفر نکند؛ بی‌شک دیدن تفریحات فوق‌العاده‌ی قشم و غواصی در اعماق خلیج فارس اشتیاق شما را قلقلک خواهد داد. جزیره قشم در تنگه هرمز مملواز جاذبه‌های گردشگری، تفریحات آبی، هوایی، آفرودی و... است. همچنین از مهمترین بنادر تجاری تشکیل شده که سالانه مسافران زیادی را برای خرید به سمت خود راهی می‌کند. بنابراین برای سفر به قشم نیازی به داشتن دلیل‌های بزرگ ندارید زیرا سواحل آن آنقدر تمیز و مناظر آن آنقدر دلربا هستند که حداقل یک بار  باید از آن‌ها دیدن کنید.

بدین منظور تصمیم گرفته‌ایم شما را از ابتدای سفر همراهی کنیم و از شیوه‌های رسیدن به جزیره و پرطرفدارترین جاهای دیدنی آن سخن بگوییم. همچنین اشاره‌ای به تجربه‌ی مسافران در خرید از قشم خواهیم داشت تا با خیال راحت بتوانید از ارزان ترین مکان‌ها دیدن کنید. پس برای آشنایی بیشتر با منحصربه‌فردترین راهنمای سفر به قشم با قاصدک24 همراه باشید.

Qeshm-tour
بهترین زمان سفر به قشم

از آنجایی که ایران کشوری 4 فصل و دارای استان‌ها و مناطق مختلف است؛ تعجبی ندارد که آب‌وهوا در هر شهر با دیگری یکسان باشد. به عنوان مثال شهرهای شمالی ایران، زمستان سرد و پربرفی را تجربه خواهند کرد و در عوض در جنوب ایران، هوا برای آب‌تنی بی‌نظیر است! لذا بهترین زمان سفر به قشم را در ایام خنک و ماه های سرد سال معرفی می‌کنیم. پس اگر به دنبال داشتن بهترین تجربه در تعطیلات خود هستید؛ سفر به قشم در پاییز، زمستان و به‌ویژه عید نوروز را از دست ندهید.

همچنین ممکن است این پرسش برایتان به وجود بیاید که «لباس مناسب برای سفر به قشم در زمستان چیست؟» برای پاسخ به این سوال باید بگوییم جزیره قشم دارای آب‌وهوایی گرم و شرجی است و پوشیدن لباس‌های پلاستیکی اصلا توصیه نمی‌شود. لذا بهتر است چمدان خود را با پیراهن‌های نخی، خنک، آزاد، سبک و تا حد امکان رنگ روشن انتخاب کنید.

سفر به قشم با هواپیما، محبوب ترین روش

سفر هوایی به قشم یکی از محبوب ترین شیوه ها در راهنمای سفر به قشم شناخته می‌شود. چرا که با این روش در کمترین زمان ممکن به مقصد خواهید رسید و دیگر خبری از ترافیک و دردسرهای مسیر نیست. به‌ویژه اگر از بلیط لحظه آخری استفاده کرده باشید و کمترین هزینه را برای آن پرداخت کنید. همچنین خوب است بدانید سفر به قشم با هواپیما علاوه‌بر مزایای خود، معایبی را نیز شامل می‌شود که مهمترین آن هزینه است. البته این هزینه برای برخی از شهرها ارزان‌تر از سفر زمینی درآمده که در ادامه به تمامی عوامل موثر بر آن می‌پردازیم. بنابراین توصیه می‌کنیم شیوه‌های بعدی را نیز مطالعه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود انتخاب کنید.


برای خرید  بلیط هواپیما قشم تهران کلیک کنید.



Travel-to-Qeshm-by-plane
سفر به قشم با ماشین شخصی


اگر قصد دارید با ماشین شخصی به قشم بروید؛ می‌بایست در ابتدا به بندرعباس رفته و سپس به یکی از بنادر آن برای حمل خودرو به قشم مراجعه کنید. برای این امر استفاده از لندینگ کرافت ‌ها توصیه می‌شود که در ساعات مشخصی از روز به بندر می‌آیند. لندیگراف‌ها؛ یدک‌کش‌های آبی یا شناورهای خودروبر هستند که با گرفتن هزینه‌ی نچندان زیاد خودروهای مسافران را وارد جزیره ی قشم می‌کنند. تجربه‌ی سوارشدن لندیگراف قشم (بندر لافت) و اتوبوس دریایی برای مسافران تجربه‌ی جالب توجهی خواهد بود. لحظاتی سرشار از آرامش با تماشای دریا و گوش‌سپردن به صدای زیبای امواج آب! مخصوصا اگر بدانید چندی بعد به دنیای عجایب قشم و جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار آن وارد خواهید شد.

Travel-to-Qeshm-by-car

سفر به قشم با قطار، سفری ماجراجویی و پر اتفاق


بسیاری از افراد گمان می‌کنند سفر به قشم تنها با خرید بلیط هواپیما صورت می‌گیرد که این فکر اشتباهی‌ست. شما می‌توانید با خرید بلیط قطار نیز به مقصد برسید اما چگونه؟ 

اگر از علاقمندان‌به پرواز و خرید بلیط هواپیما داخلی نیستید و سریع‌رسیدن‌به مقصد اهمیت چندانی برایتان ندارد؛ می‌توانید از هرکجای ایران که هستید با خرید بلیط قطار بندرعباس به کلانشهرِ استان هرمزگان بیاید.

Travel-to-Qeshm-by-train

قبل‌از اینکه از ادامه‌ی مسیر برایتان بگوییم لازم است ذکر کنیم شهرهای جنوبی ایران از مناطق غنی برای بازدید و گذراندن تعطیلات شناخته می‌شوند. بنابراین اگر از محل سکونت، فاصله‌ی زیادی تا بندرعباس دارید نگران نباشید زیرا ماندن در این شهرها با اهالی خونگرم و غذاهای خوشمزه‌ی آن خالی از لطف نیست. البته امکان خرید بلیط هواپیما قشم همیشه در دسترس است. شما پس‌از رسیدن‌به بندرعباس باید به اسکله شهید حقانی بروید و با شناورهای موجود مانند اتوبوس دریایی به مقصد برسید. البته فراموش نکنید این کار معمولاً به شما در کاهش هزینه های سفر کمک می‌کند اما در مواقعی خرید بلیط چارتر هواپیما می‌تواند بسیار مقرون به صرفه تر باشد. از این رو بد نیست تا قبل از خرید بلیط قطار خود کلیه راه های سفر را بررسی کنید.

سفر به قشم با اتوبوس

در راهنمای سفر به قشم، رفتن با قطار، ماشین شخصی و حتی اتوبوس تا حدود زیادی به هم شباهت دارد. زیرا شما می‌بایست در ابتدا به استان هرمزگان و شهر بندرعباس بیایید و با وسایل نقلیه موجود خود را به قشم برسانید. البته در این میان می‌بایست به نکات مهمی در این زمینه توجه کنید که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • مسافت: قبل از اینکه تصمیم به سفر با اتوبوس به قشم بگیرید، باید به فاصله ی محل سکونتتان تا هرمزگان دقت کنید. زیرا اگر این مسافت زیاد باشد؛ نه تنها سفر زمینی به قشم با اتوبوس شما را خسته خواهد کرد بلکه هزینه ی آن نیز بیشتر خواهد شد. در واقع هرچه زمان بیشتری را در راه طی کنید، هزینه‌های مسیر مانند خوراک و... نیز بیشتر می‌شوند.
  • مدت زمان: پس از عامل مسافت، زمان رسیدن به بندرعباس فاکتوری مهم شناخته می‌شود. چرا که با سفر با اتوبوس نسبت به سایر روش‌ها مانند خودروی شخصی یا هواپیما، طولانی‌تر بوده و شما را دیرتر به مقصد خواهد رساند. لذا اگر دوست ندارید زمان زیادی را در جاده سپری کنید؛ این روش را انتخاب نکنید. در عوض اگر به سفرهای جاده ای علاقه دارید و از مسیرهای طولانی لذت می‌برید، این روش کاملا مناسب شماست.
  • هزینه: بسیاری از افراد گمان می‌کنند، با اتوبوس سفر ارزان به قشم خواهند داشت و به عوامل دیگر آن دقت نمی‌کنند. به عنوان مثال اگر شما از شهرهای دور به قشم سفر می‌کنید؛ سفر هوایی برایتان مقرون‌به‌صرفه تر خواهد بود. زیرا در کمترین زمان ممکن به جزیره خواهید رسید و دیگر مشمول هزینه‌های اضافی شامل خوراک و استراحتگاه و... نخواهید شد.
  • سرگرمی: از آنجایی که در سفر به قشم با اتوبوس مسیری طولانی را پیش رو دارید؛ بهتر است برای زمان خواب و استراحت خود تجهیزات لازم را به همراه داشته باشید. همچنین حمل مقداری کمی تنقلات و یک کتاب یا چند فیلم سرگرم کننده نیز می‌تواند به شما در سپری کردن مسیر کمک کند. بنابراین تمامی نکات را در نظر بگیرید و سپس چمدان خود را برای سفر مهیا کنید.


Travel-to-Qeshm-by-bus
چطور از بندرعباس به قشم برویم؟

بعد از آنکه خود را با قطار به بندرعباس رساندید می‌توانید یک بلیط هواپیما را به مقصد قشم خریداری کرده و خود را با پرواز به این جزیره برسانید. این ساده ترین راه برای رسیدن به جزیره تفریحی قشم است که با توجه به کوتاهی مسیر هزینه چندانی را هم بر دوش شما نمی‌گذارد. ولیکن اگر سایر شیوه‌ها را برای سفر به قشم ترجیح می‌دهید می‌توانید پس از پیاده شدن از قطار، خود را به اسکله شهید حقانی بندرعباس برسانید. در این اسکله قایق های تندروی بسیاری وجود دارند که مسافران قشم را از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب به جزیره انتقال می‌دهند و سپس مسافران بندرعباس را از جزیره به اسکله حقانی برمی‌گردانند. با این وجود معمولاً توصیه می‌شود اگر قصد ندارید تا شب را در جزیره قشم سپری کنید قبل از ساعت 9 شب سوار قایق ها شوید و به بندرعباس بازگردید تا به طور اتفاقی از قایق ها جا نمانید.


برای خرید بلیط هواپیما تهران قشم کلیک کنید.


Shahid-Haqqani-Wharf-Bandar-Abbas-to-Qeshm
البته اگر برای یک سفر بلند مدت برنامه‌ریزی کرده‌اید، توصیه می‌کنیم یکی دو شب را نیز در بندرعباس بمانید و از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن بازدید کنید. همچنین اگر از تهران به بندرعباس با قطار سفر می‌کنید؛ بهتر است از قطارهای غزال بنیاد و 4 تخته مهر البرز استفاده کنید. ضمن اینکه امکان رزرو کوپه های لوکس 6 نفره را نیز دارید. در زیر به اطلاعات لازم در این زمینه اشاره می‌کنیم.

  • فاصله تهران تا بندرعباس با قطار: حداقل 1200 کیلومتر و حداکثر 1500 (دارای 3 مسیر)
  • مدت زمان تهران تا بندرعباس با قطار: حداکثر 16 ساعت
  • ایستگاه های مسیر قطار: محمدیه در قم، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، احمدآباد، سیرجان، تزرج و فین.
  • مدت زمان تهران تا بندرعباس با هواپیما: حداکثر 2 ساعت


برای خرید بلیط قطار زواره کلیک کنید
 

فاصله ی بندرعباس تا قشم چقدره؟ هزینه خودرو به قشم؟

اگر سفر هوایی به قشم را انتخاب نکرده‌اید و در عوض به سراغ سفر زمینی به قشم رفته‌اید؛ باید فاصله ی بندرعباس تا جزیره ی قشم که حدودا 30 کیلومتر است را طی کنید. شما با شناورهای دریایی مستقر در اسکله‌ها مانند کشتی یا اتوبوس های دریایی و... 1 ساعته به مقصد خواهید رسید. همچنین برای استفاده‌از لندی گراف‌ها باید هزینه خودرو به قشم را بپردازید که تا آخرسال 99 حداکثر 150 هزارتومان بوده و نرخ آن امسال (1400) کمی افزایش پیدا کرده است.

سفر با کشتی به قشم

سفر به قشم با کشتی تنها از طریق 3 بندر صورت می‌گیرد. تمامی این بنادر در بندرعباس هرمزگان واقع شده‌اند و در ساعات معینی از روز باز هستند. در زیر اسامی آن‌ها را مشاهده می‌کنید.


  • بندر شهید حقانی بندرعباس (Haqani Port)
  • بندر شهید باهنر
  • بندر پل به جزیره قشم

شما پس از انتخاب این بنادر می‌توانید بلیط کشتی قشم را خریداری کرده و به این جزیره‌ی اسرارآمیز قدم بگذارید.

برای خرید بلیط قطار بادرود کلیک کنید
 

Travel-by-boat-to-Qeshm

کدام بهتر است؟ سفر با تور به قشم یا بدون تور؟


بی‌تردید هر کدام از این شیوه‌ها جذبیت‌ها و شرایط مخصوص به خودشان را دارند. به عنوان مثال سفر با تور به قشم برای آن دسته از افراد مناسب است که قصد سفرهای دسته‌جمعی دارند یا می‌خواهند مدت زمان بیشتری را در جزیره بمانند. همچنین برای افرادی که تمایل دارند کاملا مستقل از بقیه سفر کنند و خودشان به دیدن اقصی‌نقاط جزیره بروند، سفر به قشم بدون تور  توصیه می‌شود. البته باید توجه کنید که تور قشم قیمت ها و کیفیت‌های مختلفی دارد که برای آشنایی با تمامی آن‌ها پشتیبانی قاصدک24 (75269-021) در دسترس است.




بیشتر بخوانید: جذاب‌ترین جاهای دیدنی قشم را بشناسید! + عکس




در سفر به قشم کجا بریم؟ جذاب ترین راهنمای سفر!

در این بخش قصد داریم شما را با جذاب ترین راهنمای سفر به جزیره قشم آشنا کنیم. لذا پکیج منحصر به فردی آماده کرده‌ایم که نه تنها برای عاشقان خرید در قشم مناسب هستند بلکه ایده‌هایی سرشار از هیجان دارند.

1. بمب هیجان


برای تمام افرادی که به‌دنبال هیجان و بالابردن آدرنالین خونشان هستند، سفر به جزیره قشم را پیشنهاد می‌کنیم. تقریبا هر تفریح هیجان‌انگیزی که بخواهید؛ از کویرگردی با آفرود تا پرواز در ارتفاعات با فلای بورد در این منطقه یافت می‌شود.  در زیر به 4 تا از بهترین تفریحات قشم اشاره می‌کنیم.

پاراسل یا مهیج‌ترین تفریح در قشم!

پرواز بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس با آسمانی آبی و هوایی تمیز از فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که تا به حال داشته‌اید. پاراسل قشم (چتربازی در قشم) به‌صورت انفرادی، 2 نفره و حتی 3 نفره در زمان‌های 5 الی 10 دقیقه و در ارتفاع 100 الی 300 متر صورت می‌گیرد و چتر شما با اتصال به قایق موتوری به جلو حرکت می‌کند. لذا توصیه می‌کنیم این تفریح شگفت‌انگیز را در سفر به قشم از دست ندهید.

Paracel-Qeshm
همچنین در پاسخ به سوال «آدرس پاراسل قشم کجاست؟» می‌توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی به قشم برسید و بعد به تقاطع بلوار چهارباغ و خیابان دریا رفته و سواحل پارک زیتون را پیدا کنید. سپس با خرید بلیط پاراسل قشم، تجربه‌ی هیجان‌انگیز خود را رقم بزنید. شما می‌توانید این بلیط را هم به‌صورت آنلاین و هم با مراجعه‌ی حضوری به سواحل زیتون قشم خریداری کنید. ناگفته نماند تمامی امکانات عکاسی و فیلمبرداری در این منطقه وجود دارند.

غواصی در آب‌های خلیج فارس

یکی‌از لحظات متفاوت سفرتان غواصی در قشم و گشت‌وگذار در اعماق خلیج فارس است. سفری پرماجرا با شناکردن میان ماهی‌ها و جانوران دریایی که پس از آموزشی کوتاه با دریافت تجهیزات لازم صورت می‌گیرد. شما برای آموزش غواصی در قشم می‌توانید به کلوپ غواصی نگین ساحل قشم یا دیگر مراکز مراجعه کنید. اگر تاکنون با خواندن این امکانات مشتاق مسافرت به این جزیره شدید سریع دست‌به‌کار شده و با خرید بلیط هواپیما قشم راهی سفری پرماجرا شوید.

Diving-in-Qeshm

ورزش فلای بورد و معلق‌شدن در هوا

اگر عاشق ارتفاع، هیجان، پرواز در آسمان و حس آزادیِ نهفته در آن‌ها هستید، هرگز فلای بورد قشم را از دست ندهید! این ورزش جسورانه از بهترین تفریحات آبی قشم شناخته می‌شود و در پارک زیتون یا پارک آبی قشم وجود دارد. شما با پوشیدن جلیقه نجات و سپس سوار بر یک جت اسکی که آب را با فشار پمپاژ می‌کند، در آسمان معلق خواهید شد. قیمت فلای بورد قشم در تابستان 1400، از 200 تا 400 هزارتومان ارائه می‌شود. از دیگر تفریحات این جزیره می‌توانیم به شاتل سواری قشم یا همان تیوپ سواری در دریا اشاره کنیم که نوع دیگر آن بنانا سواری است. این مراکز تفریحی تجربه‌ی لذت بخشی را در سفر به قشم برای شما رقم خواهند زد.

Qeshm-Flyboard


پیست سافاری قشم برای عاشقان سرعت

پیست سافاری قشم یکی‌از بهترین قطب های پیست سافاری در ایران است. این سفر گردشگری برای عاشقان رانندگی پرسرعت در کویر تفریح به‌یادماندنی‌ای خواهد شد. اگر می‌خواهید بدانید «پیست سافاری قشم کجاست؟» باید بگوییم برای رفتن‌به این پیست مکان‌های زیادی وجود دارد که یکی‌از آن‌ها جاده ی درگهان قشم است. شما علاوه‌بر سافاری می‌توانید کارتینگ در قشم، باگی سواری در قشم و... نیز را تجربه کنید.

Qeshm-Safari-Track
2.  با رفتن به 1 جزیره از 4 جزیره دیدن کنید!


از مزیت های مسافرت به قشم علاوه‌بر داشتن سفری جذاب و متنوع، امکان دسترسی سریع به جزایر اطراف آن نیز وجود دارد. شما می‌توانید به‌طور مستقل از آنجا دیدن کنید یا با ثبت نام تورهای گردشگری مانند: گشت جزیره هنگام و گشت جزیره هرمز به آنجا بروید. در زیر این جزایر را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی جزیره هنگام؛ جاذبه‌های طبیعی هنگام که نباید از دست داد!




جزیره هرمز و سواحل اکلیلی‌اش!

ساحل نقره ای هرمز از رویایی‌ترین سواحلی‌ست که تاکنون رفته‌اید و در جزیره هنگام و لارک نیز وجود دارد. البته این تنها ساحل شگفت‌انگیز این جزیره نیست بلکه در معدن خاک سرخ هرمز، شما ساحلی با شن‌ها و خاک‌های قرمز مشاهده خواهید کرد که بسیار دلربا و جذاب خواهند بود. همچنین در این جزیره می‌توانید از دره رنگین کمان هرمز و دره مجسمه ها و... بازدید کنید. بی‌شک تماشای این مناطق و گشت‌وگذار در آن‌ها تجربه‌ی منحصربه‌فردی را در سفر به قشم برایتان رقم خواهد زد.

Hormoz-Qeshm-Island

جزیره هنگام قشم و آکواریوم طبیعی

در جزیره ی هنگام قشم دریاها آنقدر شفاف و صاف هستند که تنها کافی‌ست کمی با قایق جلو بروید و ماهی‌هایی که درحال شنا هستند را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید برای صرف ناهار یا شام به دهکده‌ کوچک ماهیگیری هنگام رفته و غذاهای لذیذ آن را امتحان کنید.

Hengam-Island

به‌جز این2 جزیره، جزایر ناز و جزیره لارک هم در اطراف قشم وجود دارند که همیشه برای مسافران و توریستان جالب توجه بوده‌اند. جزایر ناز متشکل‌از 2 جزیره‌ست که با جزرومد آب به اعماق دریا رفته و هیچ‌چیز جز خشکی باقی نمی‌گذارد. چندی بعد با پایین‌رفتن آب مجددا جزایر اعجاب‌انگیز ناز بالا آمده و دلربایی خود را از سر می‌گیرند. پس اگر به دنبال گشت و گذار در بهترین سواحل قشم هستید، از جزایر ناز غافل نشوید.



بیشتر بخوانید: بهترین رستوران‌های قشم کدام‌اند؟ + عکس




3.  علاقمندان به خرید در قشم بخوانند!

جزیره ی قشم از چندسال پیش تبدیل‌به منطقه آزاد تجاری شد و امکان خرید کالاهای وارداتی با قیمتی پایین‌تر برای مسافران فراهم شد. در زیر به تعداد بیشماری از مراکز خرید قشم اشاره می‌کنیم:

  • سیتی سنتر 1 قشم (لوکس ترین مرکز خرید قشم)
  • سیتی سنتر 2 قشم (مدرن ترین مرکزخرید قشم)
  • بازار مرجان قشم (کاربردی برای خریدهای عمده)
  • بازار قدیم درگهان قشم (از صنایع دستی قشم تا سوغاتی‌ها)
  • بازار دو دلفین درگهان (کالاهای ارزان و شیک)
  • بازار پردیس قشم (تنوع زیادی از لباس های مجلسی و سوغاتی و..)

نکته‌ای که باید در خرید پوشاک قشم یا خرید پتو قشم و... به‌یاد داشته باشید این است که با بالارفتن قیمت دلار به‌خودی‌خود هزینه‌ی تمامی کالاهای وارداتی افزایش پیدا کرده است. بنابراین این پرسش مطرح می‌شود که «خرید ارزان قشم چطور ممکن است؟» در پاسخ باید بگوییم با وجود افزایش قیمت‌ها هنوز مغازه‌ها و پاساژهای زیادی در قشم وجود دارند که نسبت‌به مراکز دیگر، کالاهای ارزان‌تر و منصفانه‌تری دارند.

Buy-cheap-Qeshm

لذا مواردی را در زیر ذکر می‌کنیم که به توصیه‌ی مسافران گفته‌شده‌اند:

  • برای خرید لوازم خونگي ارزان: بازار قدیم قشم
  • برای خرید لباس ارزان در قشم: سیتی سنتر، مرکز خرید ستاره و پرديس
  •  برای خرید ارزان در قشم یا حتی عمده: درگهان قشم، پاساژ نخل و دو دلفین
  • بهترین زمان خرید در قشم: پاییز به ویژه آبان و عید نوروز

همچنین خوب است بدانید سایت قاصدک24 شما را در تمامی مراحل سفر از خرید بلیط تا رزرو هتل پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید پاسخ سوالات متداول خود را پیرامون خرید بلیط اینترنتی، بلیط هواپیما داخلی، بلیط لحظه آخری قشم و... در این وبسایت پیدا کنید.

4.  جزیره‌ای اسرارآمیز و دره ستارگان جن!

از سالیان دراز تاکنون در مورد برخی مناطق جزیره قشم سخنان عجیبی زمزمه می‌شود که سندیت آن‌ها هرگز اثبات نشده است. به‌عنوان مثال اهالی بومی تمیزترین روستای ایران یعنی روستای برکه خلف، از منطقه‌ای سخن می‌گویند که محل سکونت جنیان است! این منطقه در شمال روستای برکه خلف واقع شده و از جاهای دیدنی قشم است که شما آن را با عنوان «دره ستارگان» می‌شناسید.

Valley-of-the-Genie-Stars

گفته‌شده دره ستارگان قشم یا دره ستاره ها در ابتدا صخره‌ای بزرگ بوده که با اصابت ستاره یا شهاب‌سنگ به این شکل درآمده و اکنون اجنه و موجودات ماورای طبیعی درآنجا زندگی می‌کنند. با گشت‌وگذار در لابه‌لای این صخره‌ها شاهد صداهای عجیب و مهیبی خواهید بود که در زیبایی و شگفت‌انگیزی آن گم می‌شود. بنابراین برای سفر به این جزیره اسرارآمیز درنگ نکنید!