پیش فروش بلیط قطار نوروز 1403

همانطور که می دانید پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی هر ساله در اواسط بهمن یا اسنفد ماه آغاز می شود. در این برنامه فروش، مسافرانی که برای سفر در ایام نوروز برنامه ریزی کرده اند می توانند بلیط قطار مورد نظر خود را برای روزهای پایانی سال و تعطیلات عید، حدود یک ماه زودتر خریداری کرده و برای سفر خود مهیا شوند. این پروسه به کارگزاران ریلی کشور امکان می دهد تا با توجه به مقدار تقاضای موجود، ظرفیت لازم را به مسیرهای ریلی کشور اختصاص دهند تا مسافران به راحتی بتوانند در پیک سفر ملزومات مسافرت زمینی خود را مهیا کنند.


خرید بلیط قطار در نوروز 

پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی 1403

 

پیش فروش اینترنتی بلیط کلیه قطارهای مسافربری برای بازه حرکت 23 اسفند 1402 لغایت 17 فروردین 1403 به شرح ذیل انجام خواهد شد:

  1. روز سه شنبه مورخه 8 اسفند ، ساعت 8 صبح کلیه قطارهای مسافری به غیر از قطارهای منتهی به مشهد و از مبدا مشهد
  2. روز چهارشنبه مورخه 9 اسفند ، ساعت 8 صبح کلیه قطارهای منتهی به مشهد و از مبدا مشهد به غیر از قطارهای تهران مشهد و بالعکس
  3. روز پنجشنبه مورخه 10 اسفند ، ساعت 8 صبح کلیه قطارهای تهران مشهد و بالعکس


فراموش نکنید که این پیش فروش هر ساله در بازه های زمانی متفاوت به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد. از این رو شما می توانید بلیط قطار سفر نوروزی خود را در زمان تعیین شده از طریق دفاتر خدمات مسافرتی یا وب سایت های معتبر فروش اینترنتی، نظیر قاصدک 
24 خریداری نمایید، برای اطلاعت بیشتر می توانید مقاله پیش فروش بلیط قطار را مطالعه کنید.

 

 پیش فروش بلیط قطار عید


موجودی بلیط قطار

 

برای بسیاری از مسافران کسب اطلاعات در خصوص آخرین موجودی انواع بلیط سفر اعم از بلیط هواپیما و قطار به مقصد مورد نظرشان به یک دغدغه بدل شده است. این در حالی است که این کار بسیار ساده و سریع به انجام می رسد. همانطور که گفتیم فروش بلیط قطار امروزه از طریق مراکز فروش حضوری و سامانه های آنلاین فروش بلیط قطار صورت می پذیرد. اما نکته قابل توجه در خصوص فروش بلیط قطار این است که کلیه اطلاعات موجود در سامانه های اینترنتی فروش بلیط، مراکز خرید حضوری و ایستگاه های راه آهن یکسان است.

از این رو برای خرید بلیط قطار در یک مسیر خاص تنها کافی است به یکی از این مراکز مراجعه نمایید. بدیهی است که برای این کار بهترین و سریعترین راه، مراجعه به مراکز فروش اینترنتی بلیط است که برای این منظور می توانید از وبسایت قاصدک 24 کمک بگیرید. گفتنی است اطلاع به موقع از پیش فروش بلیط های قطار در بازه های زمانی متنوع جهت مراجعه به سامانه های فروش اینترنتی بلیط نیز از دیگر مواردی است که می تواند به خرید بلیط ارزان قیمت قطار منجر شود. برای این منظور تنها کافی است اخبار مربوط به پیش فروش ها را از طریق شبکه های اجتماعی قاصدک 24 پیگیری نمایید.

 
خرید بلیط قطار رجا و فدک

 

خرید بلیط قطار نوروزی به صورت اینترنتی

 

همانطور که گفتیم موجودی بلیط قطار در مراکز فروش حضوری و سامانه های آنلاین یکسان است. از این رو خرید بلیط قطار از سامانه های اینترنتی، ساده تر و سریع تر می تواند مقدمات سفر شما را فراهم کند. برای خرید اینترنتی بلیط قطار از این قبیل سامانه ها نظیر قاصدک 24 ابتدا باید به بخش مربوط به این خدمت در سایت مراجعه نمایید. سپس می توانید با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود و تکمیل فیلدهای مربوط به سهمیه مسافران (مسافرین عادی، ویژه خواهران و ویژه برادران) به جستجوی بلیط مورد نظر خود بپردازید.

ناگفته نماند که در این مرحله شما می توانید بلیط قطار خود را به صورت رفت و برگشت نیز خریداری کرده و حتی کوپه دربست قطار را تهیه کنید. در نهایت پس از نمایش فهرست نتایج می توانید بلیط مورد نظر خود را انتخاب و با اتصال به درگاه بانکی و پرداخت هزینه، آن را خریداری نمایید. نسخه پی دی اف بلیط قطار خریداری شده در کوتاهترین زمان به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال می شود که می توانید پرینت آن در ورق دو رو سفید را به عنوان بلیط چاپ شده به مامور بازرسی قطار ارائه دهید.

 

خرید اینترنتی بلیط قطار

 

کنسلی آنلاین بلیط قطار نوروز در کوتاهترین زمان

 

از جمله دیگر دغدغه های مسافران برای خرید بلیط از پیش فروش بلیط قطار نوروز 1403 این است که اگر به هر دلیل ممکن نتوانند که خود را برای سفر آماده نمایند آیا می توانند بلیط را کنسل کنند؟ در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که امکان کنسلی آنلاین انواع بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در قاصدک 24 فراهم است. از این رو در صورتی که شما نتوانید خود را برای سفرهای نوروزی آماده کنید، می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود در این سایت، درخواست کنسلی بلیط قطار را برای همکاران ما ارسال نمایید. این درخواست در کمترین زمان پس از کسر درصد جریمه کنسلی تائید خواهد شد و شما می توانید مابقی هزینه پرداختی خود را طی 72 ساعت آینده در حساب خود داشته باشید.

سوالات متداول درباره خرید بلیط قطار نوروز

این درخواست در کمترین زمان پس از کسر درصد جریمه کنسلی تائید خواهد شد و شما می توانید مابقی هزینه پرداختی خود را طی 72 ساعت آینده در حساب خود داشته باشید.
پیش فروش اینترنتی بلیط کلیه قطارهای مسافربری نوروزريال روز سه شنبه مورخه 8 اسفند آغاز می‌شود.
با مراجعه به پنل کاربری خود در این سایت، درخواست کنسلی بلیط قطار را ارسال نمایید.
برای خرید اینترنتی بلیط قطار از قاصدک 24 ابتدا باید به بخش مربوط به این خدمت در سایت مراجعه نمایید. سپس می توانید با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود و تکمیل فیلدهای مربوط به سهمیه مسافران (مسافرین عادی، ویژه خواهران و ویژه برادران) به جستجوی بلیط مورد نظر خود بپردازید.

 

جمع بندی

در پایان یادآور می شویم که شما علاوه بر انواع بلیط سفر می توانید تور نوروز و بیمه مسافرتی دلخواه خود را نیز از قاصدک 24 خریداری کنید و همچنین برای رزرو بلیط قطار نوروزی به صورت آنلاین در سراسر کشور نیز از این مجموعه کمک بگیرید.