بلیط هواپیما اهواز

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

پرواز به شهر اهواز


اهواز با مساحتی در حدود 185 کیلومتر مربع، یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان خوزستان است. هفتمین شهر پرجمعیت کشور، به شهر پل‌ها نیز شهره دارد؛ رودخانه زیبای کارون، از مرکز اهواز می‌گذرد و آن را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌کند؛ از این رو به جهت اتصال این دو بخش، هشت پل روی این رودخانه بنا شده است که هریک از لحاظ سبک معماری، منحصربه‌فرد هستند و به تنهایی یکی از جاذبه‌های گردشگری اهواز محسوب می‌شوند. برای سفر به سرزمین پل‌ها تنها کافی است بلیط هواپیما خود را رزرو و خریداری کنید تا چند روزی را مهمان شب‌های همیشه زنده این شهر باشید!

بلیط هواپیما ارزان اهواز



    فرودگاه اهواز


    فرودگاه بین‌المللی اهواز، یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های کشور است که به طور میانگین روزانه 70 پرواز داخلی و خارجی در آن به انجام می‌رسد. این فرودگاه یکی از معدود فرودگاه های ایران بوده که به تجهیزات ILS مجهز است. این فناوری در شرایط نامساعد جوی و به منظور بهبود دید افقی به کار برده می‌شود. جالب است بدانید به تازگی کشف میادین نفتی در باند این فرودگاه، سبب اتخاذ تصمیماتی مبنی بر جابجایی و انتقال آن به نقطه دیگری از اهواز شده که پیش‌بینی می‌شود، فرودگاه جدید تا ده سال آینده آماده افتتاح و بهره برداری گردد. در زیر مهمترین خدمات این فرودگاه را مشاهده می‌کنید:

    • فروشگاه خرید سوغاتی
    • تاکسیرانی و حمل و نقل
    • پارکینگ
    • دستگاه خودپرداز بانکی
    • خدمات پزشکی و اورژانس

    فاصله فرودگاه اهواز تا مرکز شهر: 11 کیلومتر

    قیمت بلیط هواپیما اهواز در سال 1401



    اصلی‌ترین عوامل تعیین کننده‌ی هزینه بلیط هواپیما در مقاصد داخلی و خارجی شامل موارد زیر می‌شوند:

    1. ایرلاین: هواپیمایی آسمان، کاسپین، ماهان ایر، نفت ایر، کیش ایر و غیره
    2. نوع کلاس پروازی: اکونومی، بیزینس، فرست کلاس
    3. نوع بلیط هواپیما: بلیط چارتری و بلیط سیستمی
    4. فصل سفر: معمولا در ایام پرتدد قیمت بلیط گران‌تر ارائه می‌شود.

    پس برای یافتن بلیط ارزان حتما عوامل گفته شده در بالا را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین بلیط را برای خود تهیه کنید. برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما هم ابتدا جستجو خود را در قاصدک 24 به اتمام برسانید و سپس مرتب‌سازی را براساس کمترین قیمت قرار دهید.

    ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط اهواز از مبدا تهران: هواپیمایی کاسپین، ایران ایر، زاگرس، کاسپین، آتا، قشم ایر، ایران ایرتور، هواپیمایی آسمان، نفت ایر، ماهان، ساها، پویا ایر، تابان، کیش ایر، سورینام ایرویز و Island Nationair

    نکات مهم در خرید بلیط چارتر اهواز


    - مراحل خرید بلیط چارتر اهواز:

    1. برای تهیه پرواز چارتر اهواز می‌توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده کنید. برای این کار می‌بایست یکی از دو گزینه پرواز «یک طرفه» یا «دو طرفه» را انتخاب کنید.
    2. سپس مبدا و مقصد خود را به همراه تاریخ سفر را تعیین نمایید.
    3. بلیط هواپیما در مسیر درخواستی شما به نمایش درمی‌آید و شما می‌توانید  نتایج به دست آمده را مقایسه کنید و بلیط هواپیما اهواز دلخواه خود را خریداری نمایید.
    4. برای خرید بلیط چارتر اهواز هم باید نوع بلیط را از لیست گزینه‌های سمت راست صفحه بر روی چارتری بگذارید.


    - بهترین زمان خرید بلیط اهواز:
    کمبود شدید پوشش گیاهی در اهواز، تا جایی سبب گرمی و خشکی این شهر شده که به آن لقب دومین شهر گرم کشور را داده‌اند. از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما اهواز و سفر به این شهر همیشه بیدار، اواخر زمستان و اوایل بهار است.

    - بهترین زمان خرید بلیط چارتر اهواز: از آنجایی که شرایط آب و هوایی اهواز در اواخر بهار، تابستان و اوایل پاییز بسیار گرم است، امکان دارد قیمت بلیط برای جذب مسافر توسط چارترکننده‌ها پایین بیاید و فرصت را برای تهیه پرواز چارتر اهواز مهیا کند.


    - بهترین ساعت پرواز اهواز:
    اگر تحمل گرما و آفتاب سوزان جنوب را ندارید، توصیه می‌کنیم که بلیط هواپیما اهواز خود را برای ساعات پایانی روز تهیه کنید تا هنگام ورود به این شهر دچار گرما زدگی نشوید.

    محبوب‌ترین پروازها به مقصد اهواز




    محبوب‌ترین پروازها از مبدا اهواز



    نحوه رزرو بلیط هواپیما اهواز در قاصدک 24


    برای خرید آنلاین بلیط هواپیما اهواز در قاصدک 24 به شیوه زیر عمل کنید:

    1. وارد سایت یا اپلیکیشن بلیط هواپیما قاصدک 24 شوید.
    2. سپس مبدا را بر روی محل سکونت و مقصد سفر را بر روی اهواز قرار دهید.
    3. با وارد کردن تاریخ و کلیک بر گزینه جستجو، خواهید توانست لیست پروازهای اهواز را مشاهده کنید.
    4. برای دستیابی به بلیط دلخواه خود می‌توانید از فیلترهای ساعت حرکت، نوع شرکت هواپیمایی، بلیط و حتی کلاس پروازی کمک بگیرید.

    البته تنها راه سفر به اهواز بلیط هواپیما نیست و شما می‌توانید از طریق زمینی نیز اقدام کنید. به عنوان مثال یکی از ارزان‌ترین و آسان‌ترین راه‌های سفر زمینی خرید بلیط اتوبوس اهواز است که  قاصدک24 آن را در تمامی ایام سال ارائه می‌دهد.

    سوالات متداول درباره بلیط هواپیما اهواز

    اهواز شهری همیشه بیدار با آب و هوای گرم و خشک است؛ بنابراین بهترین زمان خرید بلیط هواپیما اهواز اواخر زمستان و اوایل بهار شناخته می‌شود.
    زمان تقریبی حضور شما در پرواز اهواز تهران و بالعکس، کمتر از یک ساعت است.
    بلیط هواپیما اهواز را می‌توان به مقصد اغلب شهرهای داخلی ایران و برخی از پروازهای خارجی نظیر دبی خریداری کرد.
    نوع ایرلاین، سیستمی یا چارتر بودن بلیط، نوع کلاس پروازی و تاریخ سفر از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما اهواز هستند. همچنین با خرید بلیط قطار اهواز می‌توانید سفر مقرون به صرفه‌تری را تجربه کنید.
    برای کنسل کردن بلیط هواپیما اهواز چارتر و سیستمی خود می‌توانید از راهنمای استرداد بلیط هواپیما در وب سایت قاصدک 24 کمک بگیرید.