location

بلیط هواپیما اصفهان به کیش

calendar calendar ٠٦ اردیبهشت passengers passengers ١ مسافر

سوالات متداول در مورد پرواز اصفهان به کیش

قیمت بلیط هواپیما در پرواز اصفهان به کیش را نوع بلیط چارتر/سیستمی، نوع کلاس پروازی اکونومی/بیزینس/اقتصادی و نوع ایرلاین تعیین می‌کند. برای دریافت لیست قیمت بلیط هواپیما اصفهان کیش نیز فقط باید مبدا، مقصد و تاریخ پرواز خود را در قاصدک 24 جستجو کنید.
پرواز اصفهان به کیش حداقل 1 ساعت و 20 دقیقه و حداکثر 1 ساعت و 30 دقیقه زمان می‌برد.
بله، برای خرید بلیط هواپیما چارتر اصفهان کیش می‌توانید مبدا، مقصد و تاریخ سفر موردنظر خود را در قاصدک 24 وارد کنید. سپس از فیلترهای جستجوی راست صفحه کمک بگیرید و نوع بلیط را بر روی چارتر بگذارید. با این روش تمامی پروازهای چارتر در مسیر و زمان انتخابی شما (در صورت موجودی) نمایش داده می‌شود.
وزن بار مجاز در پرواز اصفهان کیش به نوع کلاس پروازی، نوع بلیط هواپیما و شرکت هواپیمایی بستگی دارد. با این حال معمولا بارهای مجاز در کلاس‌های اکونومی و به مقاصد داخل ایران، 20 کیلوگرم تا 30 کیلوگرم هستند. برای اطلاع دقیق‌تر از وزن بار، حتما جزئیات پرواز را در زمان خرید از قاصدک 24 مطالعه کنید.
برای رزرو ارزانترین بلیط هواپیما اصفهان کیش مسیر و تاریخ پرواز دلخواه را در سایت قاصدک 24 جستجو و قیمت‌ها را مورد بررسی قرار دهید. برای دستیبابی به ارزان‌ترین بلیط نیز پس از نمایش پروازها، مرتب سازی را بر روی کمترین قیمت قرار دهید.
بله، شما می‌توانید در قاصدک 24 بلیط دلخواه خود را کنسل کنید. برای استرداد آنلاین آن نیز باید به پنل کاربری خود در سایت یا اپلیکیشن بلیط هواپیما قاصدک24 بروید و بر گزینه استرداد بلیط هواپیما کلیک نمایید. سپس بلیط خود را که قصد کنسلی دارید، انتخاب و آن را لغو کنید. وجه موردنظر بعد از کسر جریمه و کارمزد انتقال، به حساب بانکی شما برگشت داده خواهد شد.