گران ترین بلیط های هواپیما؛ سفر با هتل های پرنده!


سفرهای هوایی مهیج و در عین حال استرس زا هستند. اما برای آنهایی که توان خرید بلیط هواپیما گران با خدمات لوکس و مجلل را دارند، استرس آخرین چیزی است که حس می شود. لم دادن بر صندلی های نرم و راحت و تماشای برنامه های سرگرم کننده وقتی که نوشیدنی مورد علاقه تان را میل می کنید، می تواند پرواز شما را به یکی از لذت بخش ترین مراحل سفرتان مبدل کند. برای چنین تجربه ای بدون شک باید با بهترین ایرلاین های جهان پرواز کنید یا شرکت های هوایی را انتخاب کنید که به سرگرمی شما اهمیت زیادی می دهند.

همه می دانند که قیمت پروازهای تجاری توسط عوامل مختلفی تعیین می شود که از جمله آنها می توان به شرکت هوایی، شرایط جوی و اینکه پرواز در چه زمانی از روز یا سال انجام می شود، اشاره کرد. با در نظر گرفتن این عوامل فکر می کنید بیشترین هزینه ای که صرف یک پرواز می شود، چقدر است؟ قاصدک24 برای شما می گوید که گران ترین پروازهای جهان از کدام مبدأ به کدام مقصد هستند و مسافران آنها چه میزان هزینه به آن اختصاص داده اند.

سوییت کلاس خطوط هوایی سنگاپور


مسافران سوییت کلاس خطوط هوایی سنگاپور که از نیویورک به مقصد سنگاپور پرواز می کنند، با پرداخت هزینه ای که شروع قیمت های آن از 14 هزار دلار است، به سوی مقصد خود پرواز می کنند. شرکت هوایی سنگاپور سوییت کلاس خود را که به مراتب بهتر از فرست کلاس است، در سال 2007 رونمایی کرد. در این نوع سوییت ها مسافران می توانند از غذاهای خوشمزه، کابین های شخصی و صندلی هایی استفاده کنند که قابلیت تبدیل به یک تخت راحت را دارند.

گران ترین بلیط های هواپیما؛ سفر با هتل های پرنده!
علاوه بر اینها در لانژهای فرودگاه نیز مسافران به سه وعده غذای اصلی، حمام های مجلل و جادار، لباس های راحتی شیک و بهترین قهوه ها دسترسی دارند. هر زمان نیز آمادگی داشته باشید، اتاق شما به یک اتاق خواب با تختی راحت و جادار تبدیل می شود. اما اینجا پایان داستان نیست! در توقف های بین راهی نیز به شما حق انتخاب دارید. می توانید وقت خود را در روی زمین در لانژهای منحصر به فرد سپری کنید و یا در هواپیما به خوردن غذای مورد علاقه تان اختصاص دهید. در پایان باید اضافه کرد که سوییت کلاس این شرکت هوایی شامل یک میز غذاخوری و یک ال سی دی 23 اینچی برای سرگرمی شماست. منوی نوشیدنی نیز آنقدر متنوع هست که به مسافر حق انتخاب بدهد.

فرست کلاس کانتاس


خدمات فرست کلاس شرکت هوایی کانتاس که از لوس آنجلس به مقصد ملبورن پرواز می کند، چیزی در حدود 14 هزار و 974 دلار خرج روی دست مسافرانش می گذارد. لانژهای بیزینس بین المللی شرکت کانتاس آنقدر مجلل هستند که بیشتر به اتاق های یک هتل شباهت دارند: صندلی های چرمی و یک شومینه بسیار مجلل! در هواپیما نیز یک تخت تاشو لمسی با تشک هایی از پوست گوسفند انتظار مسافران را می کشد.

گران ترین بلیط های هواپیما؛ سفر با هتل های پرنده!
سیستم های سرگرمی لمسی و یک کلکسیون وسیع از انواع نوشیدنی ها نیز در دسترس شماست. به علاوه غذاهای خوشمزه و متنوع سر آشپز معروف؛ نِیل پِری از لذت های این مسیر به شمار می آید. در فرودگاه های بین المللی سیدنی و ملبورن از شما در ورودی فرودگاه استقبال به عمل خواهد آمد و حداقل یک ساعت قبل از پرواز را می توانید در بخش چک این فرست کلاس بگذرانید.

پرواز لوس آنجلس به توکیو خطوط هوایی ژاپن


بلیط دو طرفه لوس آنجلس به توکیو در خطوط هوایی ژاپن چیزی نزدیک به 16 هزار دلار هزینه خواهد داشت. سوییت های فرست کلاس جدید این شرکت گوشه های دنجی دارند که شما می توانید روی تشک های نرم چرمی آنها استراحت کنید. برای سرگرم شدن هم یک تلویزیون صفحه مسطح 23 اینچی در اختیار شماست و البته به لطف فضاهای ذخیره سازی پنهان دیگر نیازی نیست نگران ذخیره چیزی باشید. منوهای متنوع و لذیذ این پرواز هم غذاهای غربی و هم سوشی های خوشمزه ژاپنی را سرو می کند. انواع نوشیدنی های سنتی و غیر سنتی هم بخشی از این منوی متنوع هستند.

گران ترین بلیط های هواپیما؛ سفر با هتل های پرنده!


آپر کلاس (Upper Class) شرکت ویرجین آتلانتیک


اگر می خواهید با سرویس آپر کلاس ویرجین آتلانتیک از نیویورک به مقصد سنگاپور پرواز کنید، باید 20 هزار دلار هزینه کنید. صندلی های آپر کلاس این مسیر با اطاقک هایی به رنگ مشکی در خدمت مسافرانی هستند که حاضرند پول زیادی بابت آنها پرداخت کرده و در عین حال سفری شخصی را در یک هواپیمای عمومی تجربه کنند. نورپردازی ملایم در طول پرواز نیز یک فضای آرام را به وجود می آورد. این را هم باید بدانید که صندلی ها 22 اینچ پهنا داشته و تنها با لمس یک دکمه کاملا خم شده و به یک تخت مسطح تبدیل می شوند. اطاقک های شخصی نیز کاملا جدا بوده و به صفحه های سرگرمی شخصی مجهز می باشند.

گران ترین بلیط های هواپیما؛ سفر با هتل های پرنده!

فرست کلاس سوئیس ایر


شاید کمی عجیب به نظر برسد اما یک پرواز دو طرفه از نیویورک به سنگاپور با فرست کلاس سوئیس ایر 22 هزار و 265 دلار هزینه در بر خواهد داشت. سوئیس ایر از این کلاس پروازی خود به "خانه شما بر فراز ابرها" تعبیر می کند. امکانات این کلاس پروازی شامل چه می شود؟ مسافران می توانند زودتر سوار هواپیما شده و بدون هیچ انتظاری مستقیم سوار هواپیما شوند. محدودیت های چمدان ها هم بیشتر بوده و کنترل آنها سریع تر است. به علاوه لباس های راحتی شیک و سایر امکانات رفاهی به اضافه منوهای خوشمزه و نوشیدنی های با کیفیت در دسترس مسافران است.

گران ترین بلیط های هواپیما؛ سفر با هتل های پرنده!

فرست کلاس کاتای پاسیفیک


شرکت هوایی کاتای پاسیفیک بلیط رفت و برگشت فرست کلاس هنک کنگ به نیویورک را به قیمت 26 هزار و 572 دلار به مسافران خود عرضه می کند. گفتنی است که سفر با این کلاس جایزه بهترین خدمات فرست کلاس را نیز از آن خود کرده است. تنظیمات این کابین برای مهمانان دسترسی به فضای بیشتر برای استراحت و نیز یک تخت مسطح جادار به اضافه یک صفحه تلویزیون شخصی را فراهم می کند. شراب و خاویار نیز بخش جدا نشدنی صبحانه هستند. این را هم باید اضافه کرد که خدمات فوق تنها در بوئینگ های 777-300 ارائه می شود.

گران ترین بلیط های هواپیما؛ سفر با هتل های پرنده!

پرواز نیویورک به پکن با خطوط هوایی کره (Korean Air)


27 هزار دلار تنها برای پرواز از نیویورک به پکن با خطوط هوایی کره؟ درست است. اگر قرار باشد از صندلی های فرست کلاس این شرکت با قابلیت 100 درصد تا شدن و کنترل های لمسی استفاده کنید، باید این مبلغ را بپردازید. در این کلاس پروازی یک قفسه ضخیم مسافران را از یک گوشه دنج جدا می کند. سرویس غذای این شرکت نیز جایزه مرکوری را برای بهترین پذیرایی پروازی به دست آورده و ترکیب غذاها و نوشیدنی های شرق تجربه منحصر به فردی را برای مسافران این کلاس پروازی فراهم کرده اند.

گران ترین بلیط های هواپیما؛ سفر با هتل های پرنده!

فرست کلاس امیریتس


یکی از گران ترین و شناخته شده ترین قیمت ها متعلق به بلیط فرست کلاس لوس آنجلس بهدوبی شرکت هوایی امارات است که شروع قیمت های آن از 30 هزار دلار است. در هواپیماهای ایرباس ای 380، ای 340-500 و بوئینگ های 777 امیریتس، سوئیت های شخصی قفسه بندی شده، تخت به همراه تشک، میز آرایش، مینی بارهای شخصی و امکانات حمام های آب گرم برای مسافران پیش بینی شده است.

گران ترین بلیط های هواپیما؛ سفر با هتل های پرنده!

پرواز نیویورک به هنگ کنگ با لوفتهانزا


مسافرانی که می خواهند سفری لوکس را از نیویورک به هنگ کنگ با هواپیماهای لوفتهانزا تجربه کنند، باید برای خرید یک بلیط هواپیما دوطرفه لوفتهانزا 43 هزار و 535 دلار هزینه کنند. لوفتهانزا آلمان کمک های شخصی، رطوبت دهنده های هوا، کیف های آرایشی مجلل و منوهای غذایی میچلین استار را که از سوی اسکای ترکس 5 ستاره دریافت کرده اند برای مسافران خود تهیه کرده است.

گران ترین بلیط های هواپیما؛ سفر با هتل های پرنده!
علاوه بر همه اینها، صندلی های تک نفره نیز قابل تبدیل یه یک تخت خواب و به راحتی صندلی هایی هستند که در پروازهای بین قاره ای برای مسافران پیش بینی شده اند. سوار شدن بی معطلی به هواپیما، لیموزین در فرودگاه و کمدی جادار برای لباس ها نیز در مسیر در اختیار مسافران قرار دارند. در پایان این را هم باید افزود که منوهای 5 ستاره این شرکت که دستپخت بهترین سرآشپزها هستند، مسافران را تا رسیدن به مقصد همراهی می کنند.

سرویس رزیدنس اتحاد


گران ترین نام این لیست متعلق به خدمات رزیدنس شرکت اتحاد است که در مسیر نیویورک به ابوظبی ارائه شده و 64 هزار دلار هزینه دارد. اتحاد که شرکت هوایی مجلل خلیج فارس است، خدمات رزیدنس خود را به یک پنت هاوس سه اتاقه در دل آسمان ترجمه کرده است. شاید بخش اعظم این مبلغ نیز به خاطر یک کابین 125 پای مربعی و ترانسفر لیموزین باشد که قرار است شما را تا هواپیما برساند. به علاوه خدماتی که در این سرویس ارائه می شود، چیزی کمتر از یک هتل 5 ستاره ندارد.

گران ترین بلیط های هواپیما؛ سفر با هتل های پرنده!
مسافران از کمک یک راهنمای شخصی بهره خواهند برد که همه چیز از چک این شخصی تا رسیدن به فرودگاه و ترانسفر با لیموزین را هدایت خواهد کرد. به محض رسیدن نیز یکی از خدمه به استقبال شما خواهد آمد که هر چیزی را که در طول سفر لازم دارید، در اختیار شما قرار خواهد داد. سرآشپزهای درجه یک هم هر چیزی را مطابق میل شما در مو تدارک دیده اند. فقط تصور کنید که در یک کابین سه اتاقه در آسمان پذیرای بیش از دو مهمان هم باشید.

طراحی داخلی رزیدنس کلاس اتحاد حاصل تخصص و توجه موشکافانه به جزئیات از جانب طراحان حرفه ای است. به علاوه یک تلویزیون صفحه تخت 32 اینچی هم به سرگرمی شما کمک خواهد کرد. امکانات دیگر را می توان در یک حمام و سرویس بهداشتی شخصی با امکانات مجلل به اضافه لباس های راحتی شیک، یک اتاق خواب مجهز به تخت دونفره، صبحانه در تخت خواب و ملحف هایی از جنس پنبه مصری خلاصه کرد. در حقیقت پرواز از نیویورک به ابوظبی را می توان گران ترین پرواز دنیا لقب داد.

منبع: triptodiscover.com