خوشروترین مردم جهان کدام کشور است؟

سفر علاوه بر لذت بردن از جاذبه های طبیعی و غیر طبیعی یک تجربه فرهنگی نیز به شمار می رود. برخورد و تعامل با مردمانی با زبان و فرهنگی متفاوت می تواند اندکی چالش برانگیز اما جالب باشد. اینکه میزبانان شما با لبخند و روی گشاده به استقبال شما بیایند، می تواند دوری از خانه را برای شما قابل تحمل تر سازد. در میان کشورهایی که همواره مورد استقبال گردشگران قرار داشته اند، کشورهایی که روی خوش به آنها نشان نداده اند، کم نیستند. اما در نقطه مقابل نیز مردمانی قرار دارند که دنیا آنها را با لبخند، روی باز و احترام می شناسد. کدام سرزمین ها؟ پاسخ در قاصدک24 است.

تایلند


تایلند را سرزمین لبخندها می نامند؛ باوری که بیشتر از آنکه کلیشه ای باشد، به واقعیت نزدیک است. به عبارت دیگر می توان تایلند را کشوری مهربان و خوشرو دانست؛ به ویژه زمانی که قدم به خارج از مناطق محبوب توریستی چون پوکت و بانکوک می گذارید. برخی از توریست ها گزارش کرده اند که در بعضی از رستوران ها از آنها پول کمتری دریافت شده و پیش خدمت ها برخورد بسیار خوبی با آنها داشته اند. این برخورد خوب و دوستانه را به سواحل دیدنی، آب و هوای مرطوب، جزایر مسحور کننده، غذای عالی و فرصت فوق العاده برای خرید اضافه کنید.

خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟


اسکاتلند


بر اساس یک نظرسنجی که از خوانندگان مجله اینترنتی Rough Guide انجام شد، اسکاتلند یکی از خوش برخوردترین مردمان جهان را دارد؛ تنها کشور اروپایی که در لیست ده کشور اول جای گرفته است. یکی از دلایل این محبوبیت مردم اسکاتلند را علاوه بر خوش مشرب بودن و لهجه شیرین، چشم اندازهای زیبا و نوشیدی های فوق العاده داشته اند. اسکاتلندی ها با وجود ارتفاعات بکر و دورافتاده خود، فضای کافی برای تفریح دارند. حتی آنهایی هم که در شهرها زندگی می کنند، تنها نیم ساعت از چشم اندازهای زیبا فاصله دارند. این را هم باید بدانید که اسکاتلندی ها علاقه زیادی به خندیدن داشته و به ندرت چیزی را جدی می گیرند. شاید تعجبی نداشته باشد که برخی از بهترین کمدی های جهان نیز از این کشور بیرون بیایند.

خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟

ایرلند


ایرلند نه تنها یکی از زیباترین کشورهای جهان است، بلکه یکی از بخشنده ترین و خوش مشرب ترین مردم جهان را نیز دارد. مردمی که برخورد آنها به گونه ایست که گویی سال ها با آنها آشنا بوده اید. ایرلندی ها همچنین علاقه زیادی به شوخی کردن دارند؛ بنابراین خود را برای لذت بردن از شوخی های آنها آماده کنید. بد نیست بدانید که یکی از معدود مکان هایی که بدون شک حداقل یک دوست در آنجا پیدا خواهید کرد، جزیره امِرلاد است. تنها کافیست به یکی از کافه های آن بروید، چیزی سفارش دهید و منتظر شروع گفتگو از جانب بغل دستی خود باشید!

خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟

نیوزیلند


کسی نیست که به لطف ارباب حلقه ها با مناظر خارق العاده نیوزیلند از کوه های سر به فلک کشیده پوشیده از برف تا جنگل های آتشفشانی، دریاچه های درخشان و سواحل طلایی آشنایی نداشته باشد. نیوزیلند زیبا یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفرهای ماجراجویانه بوده و بستر مناسبی برای ورزش هایی چون ... فراهم کرده است. اما نیوزیلند تنها به واسطه سرگرمی هایش شناخته شده نیست. مردم نیوزیلند که آنها را کیوی ها (Kiwi) می نامند، به خاطر بخشندگی، دست و دلبازی و نگرش مثبت خود به زندگی زبانزد هستند. هر برخوردی با این مردم خوشرو با لبخند پاسخ داده می شود.

خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟

ایسلند


ایسلند اگرچه آب و هوای سردی دارد، اما گرمی مردم آن در کنار چشم اندازهای دیدنی آن، جبران این آب و هوای سرد را می کند. در کشوری که تنها چندین ساعت نور خورشید را در طول تاریک ترین روزهای زمستان به خود می بیند، شاید انتظار مردمی گرم اندکی عجیب باشد. اگر به ایسلند سفر می کنید، باید انتظار غذا و نوشیدنی رایگان و نیز توصیه های مسافرتی از سوی مردم را داشته باشید. به علاوه ممکن است یک یا دو پایه مشتاق برای پیاده روی هم در طول مسیر پیدا کنید.

خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟

کانادا


اگرچه کانادا کشوری وسیع با چشم اندازهای متنوع است، نکته ای که صحت آن برایتان ثابت خواهد شد اینست که مردم آن در هر ایالت این کشور، مهربان و مؤدب هستند. در واقع خوب و مهربان آن چیزیست که ویژگی شخصیتی مردم این کشور از فروشنده فروشگاه تا پذیرش هتل و حتی غریبه ها را تعریف می کند. بسیاری معتقدند که کانادایی ها به قدری مؤدب هستند که اگر به درختی برخورد کنند، از آن عذرخواهی می کنند! حتی اگر در یک ترافیک کلافه کننده در شهرهایی مانند تورنتو یا مونترال گیر کنید، هرگز صدای بوق هیچ ماشینی را نخواهید شنید.

پیکاپ ویزای کانادا


خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟

موروکو


موروکو، این کشور جذاب و پر از شگفتی، به واسطه فرهنگ غنی، تاریخ شگفت انگیز، شهرهایی با شهرت جهانی و سواحل دیدنی گردشگران زیادی را به سوی خود می خواند. این کشور که به لحاظ تاریخی دروازه ورود به آفریقای شمالی به شمار می رود، یک مرکز تجاری شلوغ است که با زبان ها و لباس های فرهنگ های گوناگون به حیات خود ادامه می دهد. اهالی موروکو مسافران را مانند خانواده خود دانسته، شهر را به آنها نشان داده، توصیه های لازم را به آنها کرده و از آنها با یک فنجان چای استقبال می کنند. در حقیقت بر اساس آخرین رتبه بندی از 140 کشور جهان، سومین کشور مهربان با خارجی ها به شمار می رود.

خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟

فیجی


مردم فیجی نیز یکی از مهربان ترین مردمان زمین هستند. برخی از کاربران مجله اینترنتی راف گاید در توصیف این مردم گفته اند: "مردم فیجی بهترین مردمی هستند که تا کنون با آنها برخورد داشته ام. آنها قلب های بزرگی دارند و علی رغم فقیر بودن، معتقدند که زندگی غنی ای دارند". بدون شک زندگی کردن در میان جزایر باشکوه، آب های نیلگون، یک حیات دریایی سرشار، مرجان های رنگارنگ و غذاهای دلچسب لبخند را بر لب آنها خواهد آورد؛ لبخندی که دوست دارند تا با دیگران شریک شوند. مردم فیجی به همه خوشامد گفته و به مسافران در کشف بهترین دیدنی های کشور خود کمک می کنند.

خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟

نپال


اگرچه مردم نپال به گروه های قومی مختلفی تعلق داشته و به زبان های مختلفی سخن می گویند، یک نقطه اشتراک دارند: سرشت خوش برخورد منحصر به فرد. مردم نپال در تعدادی از پیمایش های به عمل آمده از مسافران، به عنوان بهترین مردم زمین شناخته شده اند. برخی نیز به خاطر وجود بیش از 3 هزار معبد، 1200 صومعه و 12 کوه از 14 کوه بلند جهان از جمله اورست معروف، به آن لقب بهشت زمین داده اند.

خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟

لائوس


مسافران اغلب لائوس را به عنوان یکی از خوش برخوردترین کشورهای جهان می شناسند. در این کشور جنوب شرق آسیا، در حقیقت خوش برخورد بودن یک شیوه زندگی است. شما به نردت خواهید دید که کسی صدای خود را بلند کرده و همه علی رغم تاریخ تراژدیک خود، نگرش مثبتی به زندگی دارند. اگر به این کشور سفر کنید، مردم به نحوی از شما استقبال خواهند کرد که گویی دوست قدیمی هستید.

خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟

فیلیپین


فیلیپین که از طریق دریای چین جنوبی از سرزمین اصلی آسیا جدا شده، از بیش از 7 هزار جزیره زیبا تشکیل شده که شبیه هیچ حای دیگری در زمین نیست. این کشور متنوع نه تنها تجربه های فرهنگی متفاوتی را در اختیار مسافران می گذارد، بلکه مردمانی خوش برخورد و مهربان را هم دارد. به گفته یکی از وبلاگ های مرتبط با سفر:

"من به تمام کشورهای جنوب شرق آسیا از تایلند، لائوس و کامبوج سفر کردم. مردمان این کشورها، مردمانی عالی هستند، اما مردم فیلیپین فوق العاده هستند. آنها من را برای شام به خانه خود دعوت کرده و تمام طول شب را به اتفاق آنها بیدار مانده و حتی با بچه ها در ساحل بازی کردم". برای دریافت ویزای فیلیپین هم می‌توانید از قاصدک 24 استفاده کنید.

خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟

مقدونیه


مقدونیه باشکوه بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. این کشور که در میانه آلبانی، کوزووو، صربستان، بلغارستان و یونان قرار گرفته، با جاذبه های طبیعی و فرهنگی خود به جذب گردشگران می پردازد. هر چند که مهمان نوازی مردم آن، زبانزد خاص و عام است. شما می توانید با شرکت در یکی از جشنواره های بیشمار سالانه این کشور به گشت و گذار در معماری، هنر و موسیقی این کشور بپردازید و یا از نوشیدن نوشیدنی های ارزان دلچسب در کنار غذاهای سالم و خوشمزه لذت ببرید.


برای دریافت ویزای بلغارستان کلیک کنید



خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟

سنگال


سنگال به عنوان یکی از خوش برخوردترین و مهربان ترین کشورهای آفریقایی برای خود جایگاهی پیدا کرده است؛ آن هم با مهربانی و روی گشاده ای که در بسیاری از کشورهای جهان مرسوم نیست. در خیابان های این کشور شما می توانید دوستانی را ببینید که دست در دست هم و با لبخند قدم می زنند. اگر هم از شما برای شرکت در شامی با خوشمزه ترین غذاهای محلی، دعوت به عمل آمد، تعجب نکنید. در کنار این مهمان نوازی سنگالی ها می توانید از سواحل بکر، جنگل های استوایی و تفریحات شبانه عالی بهره مند شوید.

خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟

پرتغال


پرتغال با آب و هوای عالی، سواحل زیبا، قلعه های باستانی و روستاهای دیدنی چون سینترا، یک مقصد عالی برای گردشگران به شمار می رود. در این کشور شما می توانید در کنار غذاهای خوشمزه مدیترانه ای، جشنواره های موسیقی و رقص و کیفیت بالای زندگی، از روی خوش مردم و مهربانی آنها میز لذت ببرید. تمام کسانی که حداقل یک بار به این کشور سفر کرده اند، اذعان دارند که پرتغالی ها در هنگام نشان دادن مسیر بسیار خوش برخورد و صبور هستند. به گونه ای که اگر در مورد مسیر از کسی سئوال کنید، آنها تا پیدا کردن مسیر همراه شما خواهند آمد.

خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟


بیشتر بخوانید: قدیمی ترین تمدن های جهان


برزیل


این تنها آب و هوای برزیل نیست که گرم است؛ بلکه مردم نیز گرم و خوش برخورد هستند. برزیلی ها بسیار گشاده، خوش برخورد و شاد بوده و اغلب با لبخند و روی باز از شما استقبال می کنند. این گروه از مردمان با ریشه های متنوعی از سایر مکان های جهان، خانواده و دوستی را در اولویت قرار داده اند. اگر با یک بزریلی دوست شوید، بدون شک او دوست ابدی شما خواهد بود. برای سفر به این کشور هم می‌توانید ویزای برزیل خود را از قاصدک 24 دریافت کنید.

خوشروترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند؟


در پایان یادآور می‌شویم که قابلیت رزرو هتل کیش و سایر مناطق ایران به صورت آنلاین هم اکنون در سایت قاصدک 24 مهیاست. همچنین مسافران می‌توانند جهت خرید بلیط اتوبوس، قطار و بلیط هواپیما به سایت این آژانس مسافرتی مراجعه کنند. ناگفته نماند امکان مشاهده‌ی قیمت بلیط هواپیما و سایر بلیط های دلخواه همچنین امکان خرید انواع تورهای گردشگری اعم از تور بلغارستان، تور فیلیپین، تور دوبی، تور تایلند و ... در قاصدک24 وجود دارد. شما همچنین می‌توانید از بیمه مسافرتی قاصدک24 استفاده نمایید و سفرهای خارجی یا داخلی خود را بیمه کنید.

منبع: tripstodiscover.com