پیکاپ ویزای کانادا

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

اگر به کانادا سفر می‌کنید برای ورود به این کشور موظف به داشتن ویزا هستید. از آنجایی که سفارت کانادا در ایران وجود ندارد، برای امور انگشت نگاری و دریافت ویزا می‌بایست به یکی از دفاتر VAK (visa application centre) در کشورهای ترکیه، امارات یا ارمنستان بروید. بی‌شک رفت و آمد به خارج از کشور برای این امور بسیار طولانی و دشوار است و همین امر سبب می‌شود تا پیکاپ ویزا بهترین انتخاب باشد.

سفر با ویزای کانادا

مدارک لازم برای پیکاپ ویزا کانادا


برای پیکاپ پاسپورت کانادا می‌بایست مدارک ضروری را جمع‌آوری کنید و برای قاصدک 24 در تهران ارسال نمایید. این مدارک شامل فرم وکالت پیکاپ ویزا کانادا، اصل پاسپورت به صورت فیزیکی و ایمیل تاییدیه از سمت سفارت (
tracking number) می‌شود. شما می‌بایست ایمیل تاییدیه را پرینت بگیرید و همراه دیگر مدارک تحویل دهید.

فرم وکالت پیکاپ ویزا کانادا

هزینه پیکاپ ویزا کانادا


از آنجایی که عوامل زیادی در کاهش یا افزایش قیمت پیکاپ ویزا کانادا تاثیرگذار هستند، نمی‌توان هزینه ثابتی را برای آن در نظر گرفت. بنابراین برای اطلاع از هزینه پیکاپ ویزا کانادا توصیه می‌کنیم با کارشناسان قاصدک 24 (75269-021) تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم در این زمینه را دریافت کنید.

پیکاپ ویزا کانادا از ارمنستان

مزایای پیکاپ ویزای کانادا


با پیکاپ ویزای کانادا دیگر نیازی نیست برای تحویل پاسپورت و دریافت ویزا، حضورا به سفارت یا دفاتر وک در کشورهای دیگر بروید. بلکه فقط مدارک خود را برای قاصدک 24 ارسال می‌کنید و سپس پاسپورت خود را با ویزای ضمیمه شده تحویل می‌گیرید. با این کار هم روند گرفتن ویزا را سرعت بخشیده‌اید و هم در هزینه‌ها و مخارج خود صرفه جویی کرده‌اید. پیکاپ ویزای کاندا با نام پیکاپ پاسپورت کانادا نیز شناخته می‌شود و از طریق از سه کشور قابل انجام است:

  • پیکاپ ویزا کانادا از ترکیه (پیکاپ ویزای کانادا در آنکارا / پیکاپ ویزای کانادا از استانبول)
  • پیکاپ ویزا کانادا از ارمنستان (ایروان)
  • پیکاپ ویزای کانادا از دبی

توجه داشته باشید قبل از اقدام برای این کار باید در سفارت انگشت نگاری کرده باشید و ایمیل تایید ویزا برایتان ارسال شده باشد. در ادامه با مراحل پیکاپ ویزا کانادا آشنا خواهیم شد.

پیکاپ ویزای کانادا از دبی

نحوه پیکاپ ویزای کانادا


قبل از اینکه به سراغ معرفی نحوه پیکاپ ویزا کانادا برویم، بهتر است با اقدمات قبل از آن هم آشنا باشید. به عبارتی دیگر ابتدا باید برای ویزای کانادا به سفارت درخواست دهید؛ برای انگشت نگاری به سفارت بروید و در نهایت پس از دریافت ایمیل تاییدیه سفارت، برای پیکاپ ویزا اقدام کنید. شما می‌توانید این امور را به کارشناسان قاصدک 24 بسپارید و دیگر دغدغه هماهنگی‌های لازم و پیگیری از سفارت را نداشته باشید. در زیر مراحل پیکاپ ویزا کانادا را با جزئیات کامل مشاهده می‌کنید:

  1. فرم وکالت پیکاپ ویزا کانادا را از قاصدک 24 به صورت آنلاین دانلود کنید.
  2. فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح تکمیل و امضا نمایید.
  3. هزینه پیکاپ ویزا کانادا را پرداخت و سپس مدارک لازم را به همراه فرم امضا شده به دفتر قاصدک 24 در تهران تحویل دهید.


اگر در تهران سکونت دارید می‌توانید برای تحویل مدارک به صورت حضوری مراجعه کنید. در غیر این صورت آن‌ها را به آدرس دفتر تهران پست نمایید. درخواست شما توسط کارشناسان قاصدک 24 بررسی و سپس برای کارگزاری یکی از کشورهای امارات، ترکیه و ارمنستان ارسال می‌شود.
پس از انجام امور اداری و گذشت تقریبا 20 روز، پاسپورت با ویزای ضمیمه شده برایتان فرستاده می‌شود.

تور پیکاپ ویزا کانادا

مدت زمان پیکاپ ویزای کانادا


پس از دریافت ایمیل تایید از سفارت کانادا 30 روز فرصت دارید تا برای گرفتن ویزا اقدام کنید. پروسه تحویل پاسپورت و دریافت ویزا همان خدمات پیکاپ ویزا کانادا خواهد بود تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری در سفارت نباشد. قاصدک 24 نیز برای تسریع این روند، دو بار در هفته مدارک متقاضیان را برای کارگزاری‌ها ارسال می‌کند تا در کمترین زمان ویزای شما صادر شود. با این وجود مدت زمان پيكاپ ويزا كانادا به کشوری که از آن اقدام می‌کنید هم بستگی دارد و از 20 تا حداکثر 40 روز متغیر است. به عنوان مثال پیکاپ ویزای کانادا در آنکارا سریع‌ترین روند را داشته و اکثر افراد ترجیح می‌دهند از این کارگزاری استفاده کنند.

خدمات پیکاپ ویزا کانادا در قاصدک24


برای بهره‌مندی از خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا یا همان پیکاپ ویزای کانادا می‌توانید از قاصدک 24 کمک بگیرید و در کمترین زمان ویزای خود را دریافت کنید. در قاصدک 24 امکان درخواست از کارگزاری هر سه کشور ترکیه، امارات و ارمنستان وجود دارد. برای ثبت درخواست، اطلاع از قیمت و پیگیری پیکاپ ویزا کانادا با قاصدک 24 (75269-021) تماس بگی
رید. افزون بر این موارد شما می‌توانید برای پیکاپ ویزا آمریکا و خرید بلیط هواپیما با بهترین نرخ نیز از قاصدک24 استفاده نمایید.

سوالات متداول درباره پیکاپ ویزا کانادا

مدت زمان پیکاپ ویزا کانادا بستگی به عوامل مختلفی همچون کشور کارگزاری دارد و حداقل 20 روز زمان می‌برد.
پیکاپ پاسپورت کانادا از ترکیه، امارات و ارمنستان صورت می‌گیرد.
محبوب‌ترین و سریع‌ترین کارگزاری، پیکاپ ویزای کانادا در آنکارا شناخته می‌شود.
خیر الزامی ندارد. به عنوان مثال شما می‌توانید انگشت نگاری خود را در ترکیه انجام دهید و برای پیکاپ ویزای کانادا از دبی اقدام کنید.
برای پیکاپ ویزا کانادا از ترکیه، ارمنستان و امارات تفاوتی ندارد در کدام شهر ایران باشید. چرا که ارسال مدارک و کلیه مراحل به صورت غیرحضوری خواهد بود و لازمه آن فقط ثبت درخواست پیکاپ ویزا در قاصدک24 است. برای این کار با تیم قاصدک 24 (75269-021) تماس حاصل فرمایید.
برای پیگیری پیکاپ ویزا کانادا می‌توانید با قاصدک24 تماس بگیرید و روند دقیق آن باخبر شوید.
بله، در قاصدک24 امکان گرفتن ویزای کانادا، تمدید و پیکاپ ویزای کانادا وجود دارد.
لینک دانلود این فرم توسط قاصدک24 جهت تکمیل و ارسال مدارک برای پیکاپ ویزا برایتان ارسال خواهد شد.