پیکاپ ویزای آمریکا

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

یکی از مهمترین اقدامات سفر به آمریکا گرفتن مجوز ورود به کشور یا همان ویزا شناخته می‌شود؛ ولی سفارت آمریکا در ایران دیگر فعالیت کنسولگری ندارد و تعطیل شده است. بنابراین ممکن است بپرسید در این زمان چه باید کرد؟ بی‌تردید مراجعه به سفارت آمریکا در کشورهای دیگر راه‌حل مناسبی نبوده و زمان و هزینه زیادی از شما می‌گیرد. به همین منظور قاصدک 24 شرایطی را تحت عنوان خدمات پیکاپ ویزا آمریکا فراهم کرده تا بتوانید ویزای خود را بدون خارج شدن از کشور دریافت کنید. در ادامه با هزینه و مدارک پیکاپ ویزا آمریکا آشنا خواهیم شد.

سفر با ویزای امریکا
 


مدارک لازم برای پیکاپ ویزا آمریکا


مدارک ضروری برای پیکاپ ویزا آمریکا از آنکارا تفاوتی با پیکاپ ویزا آمریکا از دبی یا سایر مراکز ندارد و شامل ارسال موارد زیر می‌شود:

  • اصل پاسپورت به صورت فیزیکی
  • فرم تکمیل شده وکالت پیکاپ ویزا آمریکا
  • پرینت ایمیل تاییدیه ویزا از سفارت

هزینه پیکاپ ویزا آمریکا


از آنجایی که قیمت پیکاپ ویزای آمریکا به کشور موردنظر بستگی دارد، نمی‌توان هزینه ثابتی را برای آن ارائه کرد. بنابراین اگر می‌خواهید از قیمت دقیق پیکاپ ویزا از ارمنستان، ترکیه و امارات باخبر شوید، با تیم قاصدک24 (75269-021) تماس بگیرید.

مزایای پیکاپ ویزای آمریکا


همانطور که گفتیم برای گرفتن ویزا آمریکا مراجعه حضوری الزامی است ولی این امر می‌تواند توسط فرد دیگری انجام شود و شما فقط برای انگشت نگاری به سفارت بروید. در حقیقت به تحویل پاسپورت و دریافت ویزای ضمیمه شده پیکاپ ویزا یا پیکاپ پاسپورت می‌گویند که از طریق کارگذاری کشورهای زیر صورت می‌گیرد:

  • پیکاپ ویزا امریکا از ارمنستان (پیکاپ ویزا آمریکا از ایروان)
  • پیکاپ ویزا آمریکا از ترکیه (پیکاپ ویزا آمریکا از آنکارا / استانبول)
  • پیکاپ ویزا آمریکا از امارات (پیکاپ ویزا آمریکا از دبی / پیکاپ ویزای آمریکا از ابوظبی)

خوب است بدانید در زمان شیوع کرونا به علت عدم فعالیت متداول سفارت در کشورهای بالا، پیکاپ ویزای آمریکا از پاکستان نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده و افراد زیادی برای گرفتن ویزا از این کشور اقدام می‌کردند. ولیکن امروزه با کاهش همه‌گیری کرونا پیکاپ ویزای آمریکا به روال سابق خود برگشته است و شما می‌توانید از هر سه کشور برای این کار استفاده کنید. قاصدک24 نیز پاسپورت و مدارک شما را دو بار در هفته برای کارگزاری مربوطه ارسال می‌کند تا در کمترین زمان ویزای خود را تحویل بگیرید.

پیکاپ ویزای آمریکا

نحوه پیکاپ ویزای آمریکا


در این بخش قصد داریم با مراحل پیکاپ ویزا آمریکا آشنا شویم ولی بهتر است اموری که قبل از پیکاپ باید طی کنید را هم یادآوری کنیم. در ابتدا باید برای ویزای آمریکا درخواست خود را در سفارت به صورت حضوری یا آنلاین ثبت نمایید و مدارک لازمه را تحویل دهید. سپس برای انگشت نگاری به کارگذاری یکی از کشورهای ارمنستان، ترکیه یا امارات بروید. حال باید صبر کنید تا درخواست شما بررسی شود. در صورت تایید ویزا از سمت سفارت ایمیلی برای شما فرستاده خواهد شد و 30 روز فرصت خواهید داشت تا برای گرفتن آن اقدام کنید. در این زمان با خدمات پیکاپ ویزا امریکا دیگر نیازی به مراجعه حضوری به سفارت و پیگیری ویزا ندارید. بلکه می‌توانید تمامی مراحل را به قاصدک24 بسپارید و با خیال آسوده پاسپورت خود را با لیبل ویزا دریافت کنید. در زیر به مراحل پیکاپ ویزا آمریکا از ارمنستان، ترکیه و امارات می‌پردازیم:

  1. در گام اول لینک دانلود فرم وکالت پیکاپ ویزا آمریکا از قاصدک 24 برایتان فرستاده می‌شود. این فرم را با اطلاعات صحیح و خط نخورده تکمیل نمایید و امضا کنید.
  2. سپس هزینه پیکاپ ویزا امریکا را پرداخت و مدارک لازم را جمع آوری نمایید. برای اطلاع از قیمت پیکاپ ویزای آمریکا با تیم قاصدک24 (75269-021) تماس بگیرید.
  3. در نهایت مدارک پیکاپ ویزا آمریکا را به دفتر قاصدک24 در تهران تحویل دهید.

توجه داشته باشید تحویل مدارک به قاصدک24 می‌تواند به صورت غیرحضوری و از طریق ارسال پستی انجام شود. با این حال اگر ساکن تهران هستید امکان مراجعه حضوری هم وجود دارد.

پیکاپ ویزا آمریکا در دبی

مدت زمان پیکاپ ویزای آمریکا


مدت زمانی که امور پیکاپ ویزا آمریکا به طول می‌انجامد، به عوامل مختلفی همچون کشور موردنظر و کارگذاری مربوطه بستگی دارد. با این حال مدت زمان انجام امور اداری و ارسال ویزا بین 20 تا 40 روز متغیر می‌باشد؛ البته ممکن است شما ویزای خود را در زمان بسیار کمتری تحویل بگیرید ولی بازه حداکثری آن 40 روز خواهد بود.

عکس ویزا امریکا

خدمات پیکاپ ویزا آمریکا در قاصدک 24


برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا آمریکا ارمنستان، پیکاپ ویزای آمریکا آنکارا، دبی، استانبول و... می‌توانید از قاصدک24 استفاده کنید. در قاصدک 24 تمامی روند ارسال مدارک و پاسپورت با کمترین نرخ انجام می‌شود و ویزای صادر شده از سفارت به فاصله برایتان فرستاده خواهد شد. برای ثبت درخواست و اطلاع از قیمت پیکاپ ویزای آمریکا از کشور موردنظر با تیم قاصدک24 (75269-021) تماس حاصل فرمایید. ناگفته نماند علاوه‌بر آمریکا، خدمات پیکاپ ویزای کانادا و خرید آنلاین بلیط هواپیما در قاصدک24 نیز انجام می‌شود و شما می‌توانید برای گرفتن ویزای کانادا از طریق تماس با کارشناسان فنی قاصدک 24 اقدام کنید.

سوالات متداول درباره پیکاپ ویزا آمریکا

خدمات پیکاپ ویزای آمریکا از ابوظبی، دبی، ایروان، استانبول و آنکارا قابل انجام است.
بله، شما می‌توانید برای پیکاپ ویزا آمریکا از آنکارا، دبی، ایروان و... از قاصدک 24 استفاده کنید و پاسپورت خود را در کمترین زمان با ویزای ضمیمه شده تحویل بگیرید.
از آنجایی که قیمت پیکاپ ویزای آمریکا به کشور موردنظر بستگی دارد، نمی‌توان هزینه ثابتی را برای آن ارائه کرد. بنابراین اگر می‌خواهید از قیمت دقیق پیکاپ ویزا باخبر شوید، با تیم قاصدک 24 (75269-021) تماس بگیرید.
مدت زمان پیکاپ ویزا آمریکا حداقل 20 روز و حداکثر 40 روز است.
پس از ارسال مدارک خود به قاصدک 24 ، امور اداری پیکاپ ویزا انجام خواهد شد. در این پروسه برای پیگیری وضعیت ویزای خود، تیم قاصدک 24 در تمامی ایام هفته پاسخگوی شما خواهد بود.
خیر، ضرورتی ندارد. به عنوان مثال ممکن است برای انگشت نگاری به ترکیه رفته باشید و سپس برای پیکاپ ویزا آمریکا از دبی اقدام کنید.