شرکت هواپیمایی سپهران (Sepehran Airlines)

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

سپهران، یکی از جدیدترین و معتبر‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ایران از سال 1390 به ثبت رسیده و فعایت خود را در سال 1395 آغاز نموده است و هم‌اکنون در مسیرهای داخلی و خارجی متعددی برنامه پرواز ارائه می‌دهد. در ادامه با ما همراه شوید تا با  شرکت هواپیمایی سپهران و خدمات آن بیشتر آشنا شوید تا بتوانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید بلیط پرواز سپهران کنید.

هواپیمایی سپهران

درباره شرکت هواپیمایی سپهران

 

درباره تاریخچه شرکت هواپیمایی سپهران   (Sepehran airline)باید گفت این ایرلاین در سال 1390 به ثبت رسیده است و پنج سال بعد در تیرماه 1395 با انتصاب مدیر عامل جدید و اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف اصلی ایرلاین سپهران، مرتبط ساختن مناطق جنوبی با سایر نقاط کشور است. به همین جهت، تمامی فعالیت های خود را با محوریت شهر شیراز به انجام می‌رساند.

 

خوب است بدانید هواپیمایی سپهران هم‌اکنون در شهرهای تهران، مشهد و شیراز سه دفتر فعال دارد. نخستین پرواز آن هم از شیراز به مشهد انجام شده و در حال حاضر به مقاصد داخلی دیگر همچون تهران، چابهار، قشم، کیش، اصفهان، یزد و مقاصد خارجی همچون باتومی، تفلیس، آنکارا، ایروان، بغداد، نجف، ازمیر و مسقط برنامه پرواز ارائه می‌دهد.

درباره شرکت هواپیمایی سپهران


ناوگان هواپیمایی سپهران

 

بررسی ناوگان هوایی سپهران قبل از تهیه بلیط هواپیما به مسافران کمک می‌کند تا از کیفیت پرواز خود آگاهی پیدا کنند. طبق اعلام سایت هواپیمایی سپهران، ناوگان آن شامل 4 فروند هواپیما بوئینگ 737 سری 300 و 5 فروند بوئینگ 737 سری 500 است. هواپیماهایی باریک پیکر که همواره مورد اعتماد خلبانان و ایرلاین‌های سراسر جهان هستند.

بلیط هواپیما سپهران

 

سپهران هم‌اکنون به عنوان یکی از معتبرترین ایرلاین‌های داخلی کشور، با پوشش هوایی گسترده در مسیرهای داخلی و خارجی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. جهت بررسی بلیط هواپیمایی سپهران این امکان فراهم شده تا به سایت قاصدک 24 مراجعه کرده و با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر به لیست پروازها به همراه جزئیات کامل همچون قیمت و قوانین دسترسی پیدا کرده؛ سپس بلیط مورد نظر خود را اینترنتی بخرید. در ادامه با انواع بلیط پرواز سپهران بیشتر آشنا خواهیم شد:

 بلیط هواپیما سپهران


بلیط سیستمی سپهران

 

شرکت هواپیمایی سپهران با ارائه برنامه پرواز و ظرفیت مشخص، صندلی‌‌های هواپیما را با نام بلیط سیستمی به مسافران می‌فروشد. نکته مهمی که باید توجه داشته باشید ثابت بودن قیمت پرواز سیستمی سپهران است. در واقع تفاوتی ندارد بلیط را در چه تاریخی و از چه کانال فروشی خریداری می‌کنید. پس اگر برنامه سفر مشخصی دارید با خیال آسوده بلیط سیستمی را خریداری کرده و نگران از دست دادن ظرفیت یا تغییر نرخ‌ها نباشید.

 

هم‌چنین در نظر داشته باشید با خرید بلیط هواپیما‌ سیستمی سپهران می‌توانید از  تخفیف ویژه برای کودکان تا 12 سال بهره‌مند شوید. در بلیط چارتر، نرخ بلیط کودک 2 تا 12 سال با بزرگسال تفاوت ندارد. هم‌چنین شرایط لغو بلیط سیستمی اصولا نسبت به چارتر و لحظه آخری آسان‌تر است و مبلغ جریمه کمتری دارد.

 بلیط سیستمی سپهران


بلیط چارتر سپهران

 

شرکت‌های چارترکننده متعددی، بلیط هواپیما سپهران را پیش خرید کرده و پس از آن به مسافران می‌فروشند. چارتر کننده با توجه به شرایط و میزان تقاضا و به منظور حفظ سود خود ممکن است، قیمت‌ها را تغییر دهد. به همین جهت، بلیط چارتر همیشه نرخ ثابتی ندارد و نوسان پیدا می‌کند.

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما سپهران را دارید، خوب است بدانید در ایام کم سفر که بلیط‌ها به فروش نرسیده‌اند، چارتر کننده در بیشتر مواقع قیمت‌ها را پایین می‌آورد و موقعیت مناسبی برای خرید بلیط هوایی سپهران با قیمت مناسب به وجود می‌آید. بر عکس در زمان‌های پر سفر همچون تعطیلی‌ها، ایام نوروز و روزهای آخر هفته، چارتر کننده دلیلی برای  کاهش نرخ پرواز  ندارد و حتی ممکن است قیمتی بالاتر  از بلیط سیستمی هم ارائه دهد.

 

بلیط لحظه آخری سپهران

 

لحظه آخری یک نوع بلیط چارتر است که تا نزدیک زمان پرواز خریداری نشده است. اگر تقاضا برای رزرو بلیط سپهران پایین باشد، چارتر کننده قیمت را کاهش می‌دهد تا ضرر نکند. این موقعیت بهترین فرصت برای خرید بلیط لحظه آخری ارزان سپهران خواهد بود. اگر می‌توانید سریع آماده شوید و خود را به فرودگاه برسانید، این نوع بلیط را از دست ندهید.

بلیط لحظه آخری سپهران

قیمت بلیط هواپیما سپهران

 

قیمت بلیط هواپیما سپهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به طول مسیر، نوع بلیط (سیستمی و چارتر)، کلاس پروازی، شناسه نرخی، میزان تقاضا و... اشاره کرد. از این رو، باید با توجه به اهداف و شرایط سفر خود همه جوانب را بررسی نموده و بلیط قیمت مناسب را پیدا کنید.

در زمان‌های پر تقاضا برای سفر مانند ایام نوروز، تعطیلی‌ها و مناسبت‌های خاص، روزهای آخر هفته و... ممکن است قیمت بلیط هوایی سپهران افزایش پیدا کند. پس اگر به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستید، سفر خود را به زمان‌های خلوت‌تر موکول کنید.

انتخاب کلاس‌ پروازی اکونومی هواپیمایی سپهران با ارائه خدمات متوسط، در هزینه‌های سفر شما صرفه‌جویی خواهد کرد. توجه داشته باشید صندلی‌های کامفورت کلاس اکونومی راحت‌تر هستند، اما باید هزینه بیشتری برای آن‌ها بپردازید.

لازم است بدانید شناسه‌های نرخی هر بلیط هوایی سپهران می‌توانند میزان بار مجاز و قوانین کنسلی متمایز و در نتیجه قیمت متفاوتی داشته باشند. پس با توجه به شرایط سفر خود کلاس نرخی مناسب را انتخاب کنید. 

 قیمت بلیط پرواز سپهران


قیمت بلیط هواپیما رفت و برگشت سپهران

 

اگر برنامه سفر دقیق و مشخصی دارید، حتما بلیط دو طرفه شرکت هواپیمایی سپهران را خریداری کنید تا سفری خود را با آسودگی خاطر و بدون دغدغه سپری کنید. توجه داشته باشید اصولا خرید بلیط رفت و برگشت ایرلاین سپهران به صرفه‌تر از خرید دو بلیط تکی خواهد بود. بدین منظور کافی است هنگام جست و جو پرواز در سایت قاصدک 24، گزینه دو طرفه را انتخاب کنید.

 

خرید بلیط ارزان هواپیمایی سپهران

 

به منظور خرید بلیط ارزان هواپیمایی سپهران لازم است شرایط و بودجه سفر خود را مشخص کرده و طبق آن تمام عوامل موثر بر قیمت بلیط هواپیما همچون نوع بلیط، کلاس پروازی، شناسه نرخی و میزان تقاضا را بررسی نموده و درنهایت ارزان‌ ترین پرواز سپهران را خریداری کنید.

توصیه می‌شود اگر می‌توانید در برنامه سفر خود انعطاف داشته باشید، بلیط خود را در ایام کم تقاضا مانند وسط هفته و روزهای غیر تعطیل خریداری کنید. در این راستا بهتر است از چند هفته تا چند روز مانده بلیط‌ لحظه آخری و چارتر را رصد کنید و رزرو پرواز ارزان سپهران را به انجام برسانید.

 

پیشنهاد می‌شود هنگام جست و جو پروازها در سایت قاصدک 24  از تقویم قیمتی هم استفاده کنید. در این تقویم، کم‌ترین نرخ بلیط هواپیما در روزهای مختلف نمایش داده می‌شود. هم‌چنین می‌توانید لیست پروازها را بر اساس کم‌ترین قیمت مرتب‌سازی نموده تا سریع‌تر به گزینه‌های ارزان قیمت دسترسی پیدا کنید.

 خرید بلیط ارزان سپهران


لیست پروازهای داخلی سپهران

 

شرکت هواپیمایی سپهران در مسیرهای داخلی متعددی برنامه پرواز دارد. جهت دسترسی به لیست بلیط هوایی این ایرلاین کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در قاصدک 24 وارد نموده و بر گزینه جست وجو کلیک کنید. در ادامه با لیست پر ترددترین مسیرهای داخلی سپهران در شهرهایی همچون تهران،‌ شیراز،‌ چابهار،‌ مشهد، هرمزگان، قشم،‌ کیش، اصفهان، یزد و... بیشتر آشنا خواهیم شد:.


پرواز داخلی ایرلاین سپهران


لیست پروازهای خارجی سپهران

 

هواپیمایی سپهران علاوه بر مسیرهای داخلی، در مقاصد خارجی به بسیاری از شهرها همچون آنکارا، ازمیر، بغداد، نجف، باتومی، تفلیس، اربیل، مسقط، کویت، اسپارتا و... نیز برنامه پرواز ارائه میدهد. کافی است در سایت قاصدک 24 گزینه پرواز خارجی را انتخاب کرده و با تعیین مبدا، مقصد و تاریخ سفر به لیست بلیط‌ها دسترسی پیدا کنید. 


پرواز خارجی هواپیمایی سپهران


کلاس های پروازی سپهران

 

شرکت هواپیمایی سپهران فقط یک نوع کلاس پروازی اکونومی یا اقتصادی را به مسافران ارائه می‌دهد. البته مسافران می‌توانند بلیط خود را به دو صورت اکونومی عادی و اکونومی کامفورت (comfort) تهیه کنند. برای تجربه یک سفر راحت و آسوده بلیط صندلی کامفورت سپهران گزینه مناسب‌تری است. توجه داشته باشید مسافرانی که صندلی کامفورت را رزرو می‌کنند، باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. هم‌چنین در‌ پروازهای سپهران فقط با یک وعده غذایی گرم یا سرد با توجه به ساعت پرواز از مسافران پذیرایی می‌شود.

 کلاس پروازی ایرلاین سپهران


بار مجاز هواپیمایی سپهران

 

قوانین حمل بار ایرلاین سپهران بر اساس قوانین هواپیمایی کشوری و قوانین بین المللی صنعت هوانوردی تعیین می‌گردد. میزان بار مجاز در هر پرواز مشخص شده است. پیشنهاد می‌شود قبل از رزرو بلیط هواپیما سپهران و هنگام بررسی لیست پروازها در سایت قاصدک 24، بر گزینه خرید آنلاین کلیک کرده تا بتوانید قوانین کنسلی را به دقت مورد بررسی قرار دهید. زیرا به ازای هر کیلوگرم بار اضافه باید جریمه پرداخت کنید.

 

  • میزان بار دستی مجاز هواپیمایی سپهران: حداکثر  ۶ کیلوگرم بار به صورت کیف دستی یا چمدان کوچک را می‌توان داخل هواپیما برد. ابعاد کیف یا چمدان کوچک داخل کابین حداکثر باید 20*40*55 سانتی‌متر باشد.
  • میزان بار مجاز هواپیمایی سپهران: میزان بار مجاز سپهران در پروازهای داخلی 20 کیلوگرم و در پروازهای خارجی 25 تا 30 کیلوگرم است. همچنین این مقدار برای نوزاد 10 کیلوگرم است. توصیه می‌شود به دقت میزان بار مجاز در هر پرواز را مورد بررسی قرار دهید.
  • هزینه اضافه بار هواپیمایی سپهران: هزینه اضافه بار سپهران برای هر کیلوگرم، معادل 1 درصد قیمت بلیط در همان مسیر محاسبه می‌گردد.

 بار مجاز ایرلاین سپهران


نحوه کنسلی بلیط پرواز سپهران

 

شرایط کنسلی بلیط هواپیما سپهران، با توجه به قوانین این شرکت و مواردی همچون نوع بلیط و کلاس نرخی تعیین می‌شود. جهت استرداد پرواز سپهران کافی است به پنل کاربری خود در قاصدک 24 مراجعه کنید. سپس از لیست بلیط هواپیما، پرواز مورد نظر خود را انتخاب نموده و بر گزینه درخواست کنسلی کلیک کنید تا درصد جریمه محاسبه شده و باقی‌مانده مبلغ در زمانی کوتاه به حساب شما بازگردانده شود. هم‌چنین هر گونه پرسش و درخواست خود در زمینه کنسلی و استرداد بلیط هواپیما سپهران را می‌توانید با تیم پشتیبانی قاصدک 24 در تمام ساعات شبانه‌روز مطرح کنید. 

 

راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما سپهران از قاصدک 24

 

قاصدک 24 یکی از بهترین سایت‌ های فروش بلیط هواپیمایی سپهران در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی همراه شما خواهد بود. در ادامه گام به گام با مراحل رزرو بلیط بیشتر آشنا خواهیم شد:

 

  1. بر اساس مقصد سفر، از سربرگ بلیط هواپیما، پرواز داخلی یا خارجی را انتخاب کنید.
  2. با توجه به شرایط سفر خود، یکی از گزینه‌های یک طرفه یا دو طرفه را جهت خرید اینترنتی بلیط هواپیما سپهران انتخاب کنید.
  3. سپس مبدا، مقصد، تاریخ پرواز و تعداد مسافران را مشخص کرده و بر گزینه جستجو کلیک کنید تا لیست پروازهای موجود به نمایش درآیند. (با تعیین تاریخ سفر، تقویم قیمتی به نمایش در می‌آید که ارزان‌ترین قیمت بلیط را در روزهای مختلف نشان می‌دهد)
  4. با فیلترهای نتایج در سمت راست صفحه، این امکان فراهم شده تا نوع بلیط، کلاس پروازی، ساعت پرواز، تعداد توقف و شرکت‌های هواپیمایی را بر اساس خواسته‌های خود محدودتر کرده و سریع‌تر بلیط مدنظر خود را بیابید. (با استفاده از فیلتر شرکت هواپیمایی می‌توانید سپهران را انتخاب نموده و فقط لیست پروازهای این ایرلاین را در فهرست نتایج بررسی کنید)
  5. با کلیک بر گزینه خرید آنلاین، قیمت بلیط هواپیما برای نوزاد، کودک و بزرگسال، لیست کامل قوانین و اطلاعات پرواز هواپیمایی سپهران در دسترس شما قرار خواهد گرفت.
  6. پس از بررسی و مقایسه پروازها، بلیط مورد نظر خود را انتخاب نموده و بر گزینه خرید کلیک کنید. سپس اطلاعات درخواستی را ثبت نموده و با پرداخت اینترنتی هزینه، بلیط هواپیما سپهران را دریافت کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما سپهران


هم‌چنین در نظر داشته باشید تیم پشتیبانی قاصدک 24 در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخ‌گوی تمام پرسش‌ها و درخواست‌های شما در زمینه خرید بلیط هواپیما سپهران و حتی استرداد آن خواهد بود.

سوالات متداول در مورد هواپیمایی سپهران

شرکت هواپیمایی سپهران فقط یک نوع کلاس پروازی اکونومی یا اقتصادی را به مسافران ارائه می‌دهد.
اگر بلیط هواپیما سپهران را برای پروازهای داخلی خریداری کرده‌اید باید به ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد مراجعه کنید. برای پروازهای خارجی هم باید به فرودگاه بین المللی امام خمینی بروید.
برای خرید بلیط هواپیما ایرلاین سپهران می‌توانید از دو روش خرید حضوری و غیر حضوری استفاده کنید. البته از آنجایی که خرید آنلاین بلیط هواپیما مزایای بیشتری همچون صرفه‌جویی در زمان و هزینه را به همراه دارد، بهتر است پرواز مورد نظر خود را در قاصدک 24 جستجو کرده؛ بلیط هواپیما سپهران را از فهرست نتایج انتخاب نموده و آن را خریداری کنید.
اگر بلیط هواپیما سپهران را از قاصدک 24 خریداری کرده‌اید، می‌توانید به پنل کاربری خود در این سایت مراجعه کرده و بلیط را کنسل نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه راهنمای استرداد بلیط هواپیما مراجعه کنید.
 میزان بار مجاز هواپیمایی سپهران در پروازهای داخلی 20 کیلوگرم و در پروازهای خارجی 25 تا 30 کیلوگرم است. همچنین این مقدار برای نوزاد 10 کیلوگرم است.