شرکت هواپیمایی اترک (Atrak Air)

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

هواپیمایی اترک، یکی از ایرلاین های خصوصی ایران است که در سال 1391 و پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع داخلی و بین المللی آغاز به کار کرد.

لوگوی شرکت هواپیمایی اترک

بلیط هواپیما اترک


شرکت هواپیمایی اترک، به عنوان یکی از ایرلاین های نوپای کشور، در حال حاضر تنها در مسیرهای داخلی تردد می کند از این رو خرید بلیط هواپیما اترک برای پروازهای داخلی بسیار مقرون به صرفه می باشد. شایان ذکر است بلیط هواپیما اترک، هم اکنون به مقصد 11 شهر در کشور، قابل تهیه است.
برای تهیه بلیط هواپیما اترک، علاوه بر آژانس های هواپیمایی مختلف، می توانید به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک24 نیز مراجعه نمائید.


هواپیمای اترک


ایرلاین اترک در حال حاضر دارای 3 فروند هواپیمای ایرباس ای- 320 در ناوگان هوایی خود است که دو فروند از آنها در شبکه پروازی کشور به کار گرفته می شود. هر یک از هواپیماهای مذکور، ظرفیت 180 نفر مسافر را دارند.

ناوگان پروازی اترک



کلاس های پروازی هواپیمایی اترک


شرکت هواپیمایی اترک در حال حاضر در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس آماده خدمت رسانی به مسافران خود است.


کلاس تجاری اترک

بیزینس کلاس هواپیمایی اترک به شما امکان می دهد تا با تنظیم صندلی خود، فضای کافی را جهت کار، مطالعه و یا استراحتتان مهیا نمائید. این کلاس پروازی به مانیتورهای 42 اینچ نصب شده در کابین مجهز می باشد و دارای منوی پذیرایی ویژه است.


کلاس اکونومی اترک

سی و یک صندلی، فضای اکونومی هواپیمایی اترک را اشغال کرده اند که در مقایسه با سایر ایرلاین ها فضای بیشتری را در اختیار مسافر قرار می دهند. این کلاس پروازی نیز همانند بیزینس کلاس اترک، مجهز به مانیتورهای 42 اینچ نصب شده در کابین است و از سرویس غذایی معمول این بخش برخوردار می باشد.

کلاس های پروازی هواپیمایی اترک

مسیرهای پرواز اترک ایر


پروازهای شرکت هواپیمایی اترک، در حال حاضر به 11 مقصد داخلی به شرح ذیل صورت می پذیرد.


مقاصد داخلی

آبادان (فرودگاه بین المللی آبادان)، اهواز (فرودگاه بین المللی اهواز)، بندرعباس (فرودگاه بین المللی بندرعباس)، کرمانشاه (فرودگاه کرمانشاه)، بجنورد (فرودگاه بجنورد)، بوشهر (فرودگاه بوشهر)، اصفهان (فرودگاه بین المللی شهید بهشتی)، کیش (فرودگاه بین المللی کیش)، مشهد (فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد)، شیراز (فرودگاه بین المللی شیراز) و تهران (فرودگاه بین المللی مهرآباد).

اگر قصد سفر دارید و به دنبال برنامه پروازهای داخلی اترک هستید، این لیست کمکتان می‌کند.



مسیرهای پروازی هواپیمایی اترک

قطب‌های ایرالاین اترک


بسیاری از ایرلاین های دنیا به منظور دسترسی هرچه بهتر به بازار، فرودگاه هایی را به عنوان قطب انتخاب می کنند. انتخاب این فرودگاه ها به راه های دسترسی و ظرفیت آنها و همچنین میزان هزینه ای که یک ایرلاین می تواند صرف قطب خود کند، برمی گردد. از این رو اترک ایر نیز همانند سایر ایرلاین های کشور و دنیا، قطب هایی را برای خود برگزیده که شامل فرودگاه های بین المللی مهرآباد و فرودگاه بجنورد است.

فرودگاه مهرآباد
نکته آخر؛ یکی از هدف های اصلی ایرلاین اترک، تامین ایمنی پروازها است از این رو مسئولین این هواپیمایی تمام تلاش خود را برای استفاده از کادر پروازی و فنی متخصص و با تجربه به کار گرفته اند تا سفری خاطره انگیز را برای مسافران خود رقم بزنند. این ایرلاین همچنین توسعه مسیرهای پروازی را در دستور کار خود دارد که امید است در آینده ای نزدیک شاهد پروازهایی به اقصی نقاط دنیا از آن باشیم.