تور کوش آداسی

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
بنر تور
قاصدک 24

اگر به جزایر سرسبز با چشم‌اندازی رویایی علاقمند هستید و می‌خواهید لحظات متفاوتی را در ترکیه تجربه کنید، به کوش آداسی بیایید. در این شهر از تفریحات آبی متنوع، اسکله‌های جذاب، جزایر زیبا، کشتی‌های تفریحی و آثار تاریخی ارزشمندی همچون معبد آرتمیس بهره‌مند خواهید شد. پس برای اطلاع از شرایط سفر با تور کوش آداسی و قیمت آن با قاصدک 24 همراه شوید.

سفر با تور کوش آداسی

کوش آداسی در یک نگاه


در کوش آداسی (جزیره پرنده) می‌توانید به تماشای زیباترین جزایر ترکیه بنشینید و در پیچ و خم جنگل‌های سرسبز آن گشت و گذار کنید. این شهر یکی از زیباترین شهرهای بندری ترکیه بوده و آب و هوای مدیترانه‌ای دارد. بدین ترتیب بهترین فصل سفر به کوش آداسی در روزهای گرم مانند بهار و تابستان شناخته می‌شود. جالب است بدانید در کوش آداسی امکان سفر با کشتی‌های کروز به سرتاسر دنیا نیز وجود خواهد داشت. همچنین می‌توانید با قایق‌های موتوری به بازدید از جزیره یونانی ساموس بروید و یک سفر به یادماندنی و پرماجرا را برای خود رقم بزنید.

در پاسخ به «کوش آداسی کجاست؟» هم باید بگوییم این شهر در استان آیدین قرار دارد و در 560 کیلومتری استانبول واقع شده است.

کوش آداسی کجای ترکیه است

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی


شاید تصور کنید تنها دیدنی‌های تور ترکیه کوش آداسی به جزیره‌های جذاب و سواحل شنی محدود می‌شود. در صورتی که این شهر آثار تاریخی گران‌بهایی همچون معبد آرتمیس دارد. همچنین شما می‌توانید از شهر قدیمی افسوس دیدن کنید و سفری به دنیای یونان باستان داشته باشید. جالب است بدانید با توجه به فرضیات گفته‌شده، افسوس ممکن است همان شهری باشد که اصحاب کهف در آنجا سکونت داشته‌اند. پس در سفر خود با تور کوش آداسی حتما از افسوس، میلتوس و معبد آرتمیس نیز دیدن نمایید.

افسوس در تركيه

در زیر با بهترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی کوش آداسی آشنا می‌شویم:

  • بندرگاه کوش آداسی
  • جزیره کبوتر کوش آداسی (pigeon island kusadasi)
  • پارک ملی شبه جزیره دیلک
  • پلاژ و ساحل بانوان (ladies beach kuşadası)
  • تفرجگاه ستور مارینای کوش آداسی
  • خانه مریم مقدس کوش آداسی
  • غار زئوس
  • غار کاراجا (Karaca Cave)
  • شهرهای باستانی میلتوس، افسوس و پرینه
  • سفر با کشتی کروز
  • گشت دریایی با قایق و کشتی‌های تفریحی
  • روستای کیرازلی کوش آداسی
  • پارک آبی آکوا فانتزی
  • پارک آبی آدالند کوش آداسی
  • جمعه بازارهای کوش آداسی


خدمات تور ارزان کوش آداسی در قاصدک 24


برای خرید تور، تور کوش آداسی ارزان و اطلاع از قیمت آن می‌توانید در تمامی ایام هفته با تیم قاصدک 24 (75269-021) تماس حاصل فرمایید. خدمات تورهای قاصدک 24 شامل بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، هتل، گشت شهری و بیمه مسافرتی می‌شوند. بنابراین دیگر نیازی به خرید جداگانه آن‌ها ندارید و تمامی امکانات موردنیاز خود را در غالب تورهای 6 الی 7 روزه دریافت خواهید کر
د. افزون بر این موارد، امکان رزرو تورهای دیگری همچون تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور مارماریس و... در قاصدک 24 وجود دارد.

توجه داشته باشید معمولا تورهای کوش آداسی از تهران به فروش می‌رسند و امکان خرید از سایر شهرها مانند تور کوش آداسی از تبریز، اصفهان، مشهد و غیره، فقط در تابستان وجود دارد.

تور کوش آداسی از تهران


در رزرو تور کوش آداسی باید بدانید امکان پرواز مستقیم از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران به این شهر وجود ندارد. چرا که کوش آداسی فاقد فرودگاه بوده و نزدیک‌ترین فرودگاه به آن متعلق به ازمیر است. پس ابتدا در فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فرود می‌آیید و سپس مسیر 90 کیلومتری تا کوش آداسی را به صورت زمینی ترانسفر خواهید شد.


عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت تور کوش آداسی


برای بررسی قیمت تور کوش آداسی می‌بایست برخی از عوامل مهم و اصلی را در نظر بگیرید. مثلا یکی از مهمترین عوامل موثر نوع حمل و نقل بوده و قیمت تور زمینی کوش آداسی نسبت به تور هوایی کمتر ارائه می‌شود. در تورهای هوایی هم نوع شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی و حتی ساعت حرکت بر هزینه‌ها تاثیر خواهد گذاشت. به عنوان مثال قیمت تور کوش اداسی با پرواز ایران ایر متفاوت از تور کوش اداسی با پرواز ترکیش است.

البته این‌ها تنها عواملی نیستند که باید بررسی کنید بلکه نوع هتل و فصل مسافرت نیز قیمت تور کوش آداسی را افرایش یا کاهش می‌دهد. پس برای سفر ارزان بهتر است از تور کوش آداسی در تابستان و هتل‌های لوکس صرف نظر کنید و در پاییز و زمستان به این شهر ساحلی بروید. این ایام فصول خلوت در کوش آداسی هستند و به شما فرصت داشتن یک سفر مقرون به صرفه و لذت‌بخش را با خرید تور پاییز یا تور زمستان خواهند داد.

پارک ملی شبه جزیره دیلک

بهترین زمان برای رزرو تور لحظه آخری کوش آداسی


تورهای لحظه آخری همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، در روزها یا حتی ساعات پایانی باقیمانده به حرکت ارائه می‌شوند. هزینه این تورها کمتر از تورهای معمولی بوده ولی در کیفیت هیچ تفاوتی با هم ندارند. پس اگر به دنبال رزرو تور
کوش آداسی لحظه آخری هستید، فصل پاییز و زمستان را برای این کار انتخاب کنید. البته از آنجایی که تعداد گردشگران بعد از تعطیلات نوروز کاهش می‌یابد، فرصت ارائه تور ترکیه کوش آداسی لحظه آخری نیز وجود خواهد داشت.


سوالات متداول در مورد تور کوش آداسی در سال 1403

نرخ تور کوش آداسی ثابت نبوده و به عواملی همچون فصل مسافرت، نوع حمل و نقل، ایرلاین و هتل بستگی دارد.
برای خرید تور کوش آداسی می‌توانید از قاصدک 24 کمک بگیرید و تور خود را با کمترین قیمت تهیه کنید.
مدارک لازم این سفر شامل پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و رسید عوارض خروج از کشور است.
در پاسخ باید بگوییم معمولا تورهای کوش آداسی از تهران برگزار می‌شوند و شما برای سفر باید خود را به فرودگاه امام خمینی برسانید. با این وجود می‌توانید برای اطلاع دقیق‌تر از شرایط تور کوش آداسی از شیراز، اصفهان، مشهد و غیره با تیم قاصدک 24 تماس بگیرید.
پرطرفدارترین ایام سفر به این شهر توریستی، از بهار تا اوایل پاییز شناخته می‌شود. در این بازه زمانی هم تهیه تور کوش آداسی تابستان بهترین فرصت برای تجربه تفریحات آبی و ساحلی خواهد بود.
تورهای لحظه آخری در روزهای کم‌تردد و خلوت ارائه می‌شوند، بنابراین بهترین زمان برای خرید تور کوش آداسی ارزان پاییز و زمستان است.