تور هنگ کنگ

بنر تور
قاصدک 24

هنگ کنگ در یک نگاه


هنگ کنگ جزیرهای در دريای چين است که تا چند سال اخیر یکی از مستعمره‌های پرتغال بهشمار می‌رفت اما هم اکنون بخشی از جمهوری خلق چین شناخته می‌شود. این شهر ۲٬۷۵۵ کیلومتر مربع مساحت دارد و در ۶۰ کیلومتری شرق ماکائو قرار گرفته و از جنوب با دریای چین جنوبی هم مرز است. همچنین هنگ کنگ منطقه‌ای خود مختار است که قوانین خاص خود را دارد با این حال از جهات مختلفی وابسته و تابعه دولت چین می‌باشد.

هنگ کنگ بیش از 7 میلیون نفر جمعیت دارد که به دو زبان چینی و انگلیسی تکلم می کنند؛ در حالیکه زبان رایج در هنگ کنگ عملاً زبان کانتونی است که یکی از گونه های زبان چینی به حساب می آید. اکثریت مردم هنگ کنگ، چینی تبار هستند که دین به خصوصی ندارند و چیزی در حدود ۴۳ درصد از مردم نیز اعتقاداتی نزدیک به سه دین بودایی، تائویسم و آیین کنفوسیوس دارند.

جالب است بدانید بیشتر مساحت هنگ کنگ را کوه و تپه فرا گرفته و چیزی در حدود 40 درصد سطح این شهر نیز شامل پارک‌ها و ذخیره گاههای طبیعی است از این رو تنها در ۲۵ درصد از سطح هنگ کنگ ساخت و ساز انجام می شود. با همه این موارد هنگ کنگ سرشار از آسمان خراش است؛ این شهر ۳۹ ساختمان بلند دارد که ارتفاع هر یک از آنها به بیش از ۲۰۰ متر می رسد. این شهر همچنین چهار برج بلند از مجموع ۱۵ برج مرتفع دنیا را در خود جای داده است از این رو بسیاری از گردشگران تور هنگ کنگ معتقدند هر تصوری که از نیویورک در ذهن دارند را می توانند در این شهر ببینند.

تور هنگ کنگ

جاذبه‌های گردشگری تور هنگ کنگ


هنگ کنگ از دیرباز به جهت موقعیت جغرافیایی خاصش همواره مورد توجه گردشگران و سرمایه گذاران بوده است. همین امر نیز باعث شده است که این منطقه جدا افتاده از چین، خیلی زود به پیشرفت و توسعه برسد و مبدل به قلب تپنده اقتصاد در شرق آسیا شود. این شهر ترکیبی از نژادهای مختلف است و بناهای رنگارنگ آن نیز به خوبی گواه تسلط قومهای مختلف از جمله سلسله چینگ، انگلستان و... در طول تاریخ بر آن می باشد
.

این شهر سرشار از جاذبه های مردمی و گردشگری فراوانی است که آن را به مقصدی جذاب برای آنان بدل می سازد. تور هنگ کنگ همچنین به جهت نمایشگاه‌های بین المللی بسیار تاثیرگذار و موفقی که در آن برگزار می شود هم هواخواه دارد. همانطور که گفتیم هنگ کنگ یکی از پیشرفته ترین شهرهای گردشگری آسیاست و دو برابر نیویورک آسمان خراش دارد! این شهر در جنوب چین واقع شده است و بیش از ۲۰۰ جزیره مختلف را شامل می شود که در نتیجه آن از شرایط اقلیمی مطبوعی بهره می برد.

"لانتائو" یکی از بزرگترین جزایر هنگ کنگ است که با مناظر طبیعی زیبا و سواحل خیره کننده خود، محیط جالبی را برای گردشگران تور هنگ کنگ فراهم ساخته است. این جزیره در دهانه رودخانه مروارید قرار گرفته و سرشار از اماکن تاریخی منحصر بفرد است
.

جای دیدنی تور هنگ کنگ
بد نیست بدانید اگر به قصد گشت و گذار در فروشگاه‌ها و مراکز خرید، به چین سفر می کنید، تور هانوی بهترین تور مسافرتی شما برای این منظور خواهد بود. مراکز خرید این شهر، شهرتی جهانی دارند و در آن‌ها قادر به تهیه بهترین اجناس از برندهای معروف جهان می باشید.

دیزنی لند، جزیره لانتائو، مرکز خرید لند مارک، برج ساعت، قله ویکتوریا، مرکز خرید المنتس، صومعه پولین، باغ نان لیان، مرکز خرید هاربر سیتی و... نیز از جمله دیگر جاذبه های توریستی و مراکز خرید نیویورک آسیا هستند که بسیار مورد توجه گردشگران تور هنگ کنگ قرار گرفته اند.

تور سفر به هنگ کنگ



خدمات تور ارزان هنگ کنگ در قاصدک 24


برای
 خرید تور هنگ کنگ لحظه آخری، تور ارزان هنگ کنگ و اطلاع از قیمت تور هانوی با تیم قاصدک 24 (75269-021) تماس حاصل فرمایید. با این کار نه تنها می‌توانید راهنمایی کاملی در خصوص شرایط تور هنگ کنگ داشته باشید بلکه از قیمت‌های دقیق آن نیز آگاه خواهید شد. از امکانات تور مسافرتی قاصدک 24 نیز می‌توانیم به بلیط سفر، رزرو هتل دلخواه در جای‌جای کشور، بیمه مسافرتی، راهنمای گردشگری، ترانسفر رایگان و... اشاره کنیمهمچنین شما در این مجموعه می‌توانید علاوه‌بر تورهای گفته شده، تور نوروز را به محبوب‌ترین مقاصد دنیا خریداری کنید و امکان تهیه تور چین و گوانجو را نیز داشته باشید.


عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت تور هنگ کنگ سال 1403


عوامل موثر بر قیمت تور
هنگ کنگ موارد مختلفی هستند که در این مطلب به تمامی آن‌ها می‌پردازیم:

  • زمان سفر: ایام پیک سفر مانند ایام تعطیل، عید نوروز و... تاثیر مستقیمی بر قیمت‌ها به‌ویژه کشورهای توریستی می‌گذارند. این روند سبب می‌شود قیمت تور هنگ کنگ در تعطیلات بیشتر از ایام دیگر باشد. بنابراین اگر تمایل به ثبت نام تور ارزان هنگ کنگ دارید؛ پیشنهاد قاصدک 24 به شما سفر در روزهای کم تردد مانند روزهای بعد از نوروز و دوران امتحانات است.
  • خدمات تور: تورهای هنگ کنگ با توجه به نوع شرکت هواپیمایی، هتل و میزان اقامت در این شهر کاهش یا افزایش پیدا می‌کند. همچنین امکانات و خدماتی که هر تور در اختیار شما قرار می‌دهد با دیگری متفاوت است. بنابراین توصیه می‌کنیم در انتخاب تور علاوه‌بر بررسی نوع ایرلاین و کلاس پروازی بلیط هواپیمای آن، به خدمات تور و رزرو هتل نیز دقت کنید.

شرایط سفر به هنگ کنگ

بهترین زمان برای رزرو تور لحظه آخری هنگ کنگ



هنگ کنگ به جهت شرایط جغرافیایی خاصی که دارد از آن دسته از مقاصد گردشگری است که برای سفر به آن می بایست یک زمانبدی مناسب داشته باشید. این شهر در ماه‌های تیر و مرداد از گرما و رطوبت طاقت فرسایی برخوردار است که همین امر نیز موجب می شود، کمتر کسی در دو ماهه نخست فصل تابستان اقدام به خرید تور هنگ کنگ نماید.

بدین ترتیب به طور کلی می توان گفت بهترین زمان برای خرید تور هنگ کنگ ماه‌های مهر و فروردین است؛ شرایط آب و هوایی این ایام در هنگ کنگ، مطبوع و مساعد است و بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های شهری و طبیعی آن فراهم می باشد. با این حال توصیه می کنیم اگر تمایل به تجربه خرید در حراج‌های باورنکردنی مراکز تجاری این شهر دارید، به رزرو تور هنگ کنگ در فصل زمستان نیز فکر کنید!

سوالات متداول در مورد تور هنگ کنگ

قیمت این تور براساس عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، ایرلاین و حتی نوع هتل و محل اقامت تعیین می‌شود که در این مطلب به طور کامل به آن‌ها پرداختیم.
بله، سفر با تور هنگ کنگ ویزا می‌خواهد و نوع ویزای آن توریستی (ویزای گردشگری هنگ کنگ) است.