تور جام جهانی قطر

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
بنر تور
قاصدک 24

خرید تور جام جهانی قطر


تور جام جهانی قطر 2022 اغلب به صورت پکیج‌های یک تا دو هفته‌ای به فروش می‌رسد. خدمات اصلی این تورها شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت و اقامت در قطر می‌شوند که در ادامه به طور کامل به آن خواهیم پرداخت. نکته‌ای که در خرید تور جام جهانی قطر می‌بایست دقت کنید؛ عدم وجود استرداد و کنسلی بلیط است. پس قبل از خرید توصیه می‌کنیم اطلاعات کافی برای این سفر مانند قیمت تور جام جهانی قطر، زمان بازی‌ها، شرایط رفتن و... را کسب کرده تا بتوانید بهترین و هیجان‌انگیزترین لحظات را داشته باشید. در ادامه با قاصدک 24 همراه باشید.

Qatar-World-Cup-tour

قیمت تور جام جهانی قطر 2022


قیمت تور جام جهانی قطر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر مشاهده می‌کنید. همچنین جالب است بدانید هزینه‌ی این مسابقات رشد چشمگیری نسبت به جام جهانی روسیه داشته و همین امر سبب شده تا بازی‌های قطر به گران ترین رویداد جام جهانی در تاریخ تبدیل شوند.

  • جایگاه بلیط خریداری شده: بازی های جام جهانی قطر 2022 در 8 استادیوم این کشور برگزار می‌شود. استادیوم‌ها به 4 بخش تقسیم شده‌اند که بلیط هربخش قیمت جداگانه‌ای دارد. البته باید توجه داشته باشید که بلیط جایگاه چهارم تنها به تماشاچیان قطری اختصاص دارد. در زیر قیمت بلیت بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ را مشاهده می‌کنید:

بلیط بازی های جام جهانی قطر 2022 مرحله اول ریال قطر
قیمت بلیط جایگاه اول 800
قیمت بلیط جایگاه دوم 600
قیمت بلیط جایگاه سوم 250
قیمت بلیط جایگاه چهارم 40
قیمت بلیط جایگاه معلولین 40

بلیط بازی های جام جهانی قطر 2022 مرحله یک چهارم نهایی ریال قطر
قیمت بلیط جایگاه اول 1550
قیمت بلیط جایگاه دوم
1050
قیمت بلیط جایگاه سوم
750
قیمت بلیط جایگاه چهارم 300
قیمت بلیط جایگاه معلولین 300

بلیط بازی های جام جهانی قطر 2022 مرحله نیمه نهایی ریال قطر
قیمت بلیط جایگاه اول 3480
قیمت بلیط جایگاه دوم 2400
قیمت بلیط جایگاه سوم 1300
قیمت بلیط جایگاه چهارم 500
قیمت بلیط جایگاه معلولین 500

بلیط بازی های جام جهانی قطر 2022 برای تیم های سوم و چهارم ریال قطر
قیمت بلیط جایگاه اول 1550
قیمت بلیط جایگاه دوم
1100
قیمت بلیط جایگاه سوم
750
قیمت بلیط جایگاه چهارم
300
قیمت بلیط جایگاه معلولین
300

بلیط بازی های جام جهانی قطر 2022 مرحله فینال ریال قطر
قیمت بلیط جایگاه اول 5850
قیمت بلیط جایگاه دوم
3650
قیمت بلیط جایگاه سوم 2200
قیمت بلیط جایگاه چهارم
750
قیمت بلیط جایگاه معلولین 750

  • تعداد بازی‌های موردنظر: از آنجایی که بازی‌های زیادی در استادیوم های قطر برگزار می‌شوند؛ هرچه تعداد بازی‌های بیشتری را برای دیدن انتخاب کنید هزینه‌ی بیشتری را متقبل خواهید شد. البته بد نیست بدانید معمولا مسافران ایرانی، تور جام جهانی قطر بازی های ایران را خریداری می‌کنند و برای مشاهده‌ی بازی‌های تیم ملی کشورمان به استادیوم‌ها می‌روند. همچنین خوب است بدانید قیمت بلیط برای بازی‌های مرحله اول جام جهانی با مرحله‌ی بعدی متفاوت بوده و افزایش خواهد یافت.
  • مدت اقامت در قطر: معمولا تورهای جام جهانی قطر به مدت یک الی دو هفته ارائه می‌شوند که هر چه اقامت شما در این کشور بیشتر باشد، هزینه تور نیز بالا خواهد رفت.
  • هتل های قطر برای جام جهانی 2022 : ازآنجایی که نوع هتل انتخابی و امکانات آن بر هزینه تور جام جهانی قطر تاثیر گذار است؛ توصیه می‌کنیم حتما قبل از خرید محل اقامت خود در قطر را بررسی کنید. برخی از این هتل‌ها مانند هتل هیلتون و هتل فور سیزن دوحه ، 5 ستاره و لوکس بوده و به مراتب هزینه‌ی بیشتری نسبت به سایرین دارند. در مقابل هتل‌های دیگری نیز وجود دارند که جزو هتل های ارزان قطر شناخته شده و برای یک سفر مقرون‌به‌صرفه گزینه‌ی مناسبی هستند. به طور تقریبی حداقل هزینه اقامت در هتل های قطر برای جام جهانی شبی 10 تا 12 میلیون تومان خواهد بود.
  • ویزا قطر: هزینه‌ای که برای ویزای قطر پرداخت می‌کنید نیز بر قیمت تور شما اثر می‌گذارد که اغلب قیمت معینی دارد. برای دریافت این ویزا می‌توانید قبل از بازی‌ها برای ویزای توریستی قطر اقدام کنید یا زمان ورود به این کشور درخواست ویزای فرودگاهی بدهید.  مدارک ویزای فرودگاهی قطر نیز شامل فرم مشخصات فردی، کارت ملی، پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار و گواهینامه واکسن می‌شود. با این حال راه دیگری نیز وجود دارد که استفاده از هایا کارت معرفی می‌شود. این راه جایگزین دریافت ویزای قطر بوده و در ادامه به معرفی آن در بخش «نکات مهم در مورد تور جام جهانی قطر» خواهیم پرداخت.
  • بلیط هواپیما قطر: این هزینه به صورت رفت و برگشت در تورها برآورد می‌شود که معمولا حداقل قیمت بلیط هواپیما قطر 8 میلیون تومان است.

خدمات تورهای جام جهانی قطر در قاصدک24


برای ثبت نام تور ویژه جام جهانی قطر و اطلاع از قیمت تور جام جهانی قطر 2022 می‌توانید با پشتیبانی قاصدک24 (75269-021) تماس بگیرید و در کمترین زمان تور خود را خریداری کنید. خدمات این تورها در آژانس مسافرتی قاصدک24 شامل رزرو آنلاین هتل با صبحانه، بیمه مسافرتی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، گشت شهری دوحه و ویزای فرودگاهی قطر می‌شوند.

نکات مهم در مورد تور جام جهانی فوتبال 2022


در این بخش قصد داریم به معرفی نکات مهمی که در
تور سفر به جام جهانی قطر ضروری هستند بپردازیم.

fifa-world-cup-2022-qatar

  • زمان برگزاری جام جهانی قطر 2022 در 30 آبان ماه 1401 بوده و در همین روز بازی ایران انگلیس در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه قطر (Khalifa International Stadium) برگزار می‌شود.
  • شرایط رفتن به جام جهانی قطر و تماشای مسابقات نیازمند داشتن 3 مدرک (واچر هتل، بلیط هواپیما، هایا کارت) است. دریافت هایا کارت برای ورود به قطر و استادیوم اجباری بوده و تنها به مسافرانی تعلق می‌گیرد که واچر هتل و بلیط هواپیمای خود را داشته باشند. شما می‌توانید با هایا کارت در ایام مسابقات، به صورت رایگان از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید. ناگفته نماند هایا کارت هزینه‌ی اضافی نداشته و رزرو تور جام جهانی قطر کافی است.
  • فرودگاه هایی که پرواز مستقیم به دوحه قطر دارند شامل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان می‌شوند. سایر شهرها مانند کیش و تبریز پرواز غیر مستقیم دارند و شما می‌بایست در استانبول یا دبی برای مدت کوتاهی توقف کرده و مجدد سوار هواپیما شوید.

بهترین زمان رزرو تور جام جهانی قطر


از آنجایی که با نزدیک‌ترشدن به مسابقات، قیمت هتل‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند؛ توصیه می‌کنیم تور خود را در ماه‌های قبل خریداری کنید. به عبارتی دیگر بهترین زمان رزرو تور جام جهانی قطر قبل از آبان ماه است؛ چرا که اولین بازی ایران (ایران-انگلیس) در 30 آبان ماه برگزار می‌شود.

Qatar-World-Cup-Stadiums

بهترین زمان رزرو تور لحظه آخری جام جهانی قطر


تور لحظه آخری به آن دسته از تورهای مسافرتی گفته می‌شود که تا زمان برگزاری تور، هنوز ظرفیت‌ها تکمیل نشده باشد و شرکت‌ها برای کامل‌کردن آن هزینه‌ی تور را کاهش دهند. بنابراین دور از انتظار نیست که معمولا این تورها در آخرین لحظاتی که به زمان برگزاری مانده، ارائه می‌شوند. بنابراین اگر قصد دارید تور لحظه آخری جام جهانی قطر را رزرو کنید؛ می‌توانید از اواسط آبان ماه برای آن اقدام کنید. پشتیبانی قاصدک24 (75269-021) نیز در تمام ساعت روز پاسخگوی شما خواهد بود.

سوالات متداول در مورد تور جام جهانی قطر 2022

اولین بازی ایران در مقابل انگلیس می‌باشد که در تاریخ 30 آبان، روز دوشنبه ساعت 17:30 برگزار می‌شود.
قیمت تور قطر برای جام جهانی حداقل 250 میلیون تومان می‌باشد.
بازی ایران-انگلیس در استادیوم بین‌المللی خلیفه، بازی ایران-آمریکا در استادیوم الثمامه و بازی ایران با یکی از کشورهای اوکراین، ولز و اسکاتلند در استادیوم الریان قطر برگزار می‌شود.
بلیط بازی‌ها به 3 نوع تکی، چهار استادیومی و بازی‌های یک تیم خاص دسته‌بندی می‌شود.
به همراه داشتن 1500 دلار در هنگام ورود به قطر الزامی است.
شما برای ورود به این کشور باید 72 ساعت قبل از پرواز اپلیکیشن احتراز قطر رو بر تلفن همراه خود نصب کنید و کپی از تایید نهایی رو همراه خودتون داشته باشید. همچنین در بدو ورود به قطر باید سیمکارت اعتباری تهیه کنید. (به هزینه 20 دلار)
8 استادیوم در شهرهای مختلف قطر وجود دارند که میزبان مسابقات هستند. این استادیوم‌ها شامل : ورزشگاه بین‌المللی خلیفه، ورزشگاه احمد بن علی (استادیوم الریان) ، استادیوم لوسیل، ورزشگاه راس ابو عبود، استادیوم الثمامه، ورزشگاه بنیاد قطر (استادیوم شهر آموزش) ، ورزشگاه البیت و استادیوم الجنوب می‌شوند.
برای ورود به قطر می‌بایست تست pcr 48 ساعت قبل از ورود به کشور، تست آنتی بادی 30 روز قبل از ورود به قطر و گواهینامه واکسن بین‌المللی با مهر تایید وزارت بهداشت را همراه خود داشته باشید. همچنین می‌بایست 14 روز از تزریق دوز دوم واکسن‌تان گذشته باشد.