بلیط هواپیما گچساران

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

گچساران چگونه شهری است؟


گچساران با مساحتی در حدود ۶۸۳٬۴ کیلومترمربع یکی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد است که از طبیعتی بکر و زیبا برخوردار می باشد. از گچساران با عنوان بزرگترین میدان نفتی ایران و سومین میدان نفتی جهان یاد می کنند که همین موضوع نیز توجه بسیاری از صاحبان صنایع و مشاغل را به این شهرستان معطوف ساخته است. این شهر علاوه بر طبیعت بکر و فوقالعاده اش، دیدنیهای تاریخی و جاذبه های گردشگری ارزشمند بسیاری را نیز در دل خود جای داده که هر ساله جمع کثیری از گردشگران و توریستهای سراسر ایران و جهان را با خرید یک بلیط هواپیما به سوی خود می کشاند. جالب است بدانید گچساران به جهت دارا بودن منابع آبی فراوان و میدانهای گازی متعدد به سرزمین آب و آتش و به خاطر اینکه مرتفعترین میدان نفتی کشور در آن واقع شده به بام نفت ایران نیز شهره است.


فرودگاه گچساران


فرودگاه نفت گچساران یا همان فرودگاه شهید امید بخش یکی از قدیمی ترین فرودگاه ایران و متعلق به شرکت نفت می باشد. این فرودگاه پیش از پیروزی انقلاب با هدف تسهیل امور شرکت نفت احداث شد و تا سال 1392 تنها یک پرواز هفتگی داشت. اما هم اکنون دارای دو پرواز هفتگی در مسیرهای خارک گچساران و بلعکس و نیز تهران گچساران و بلعکس میباشد.


چهارطاقی خیرآباد گچساران

برخی از نقاط دیدنی گچساران


همانطور که گفتیم گچساران سرشار از مناطق گردشگری زیبا با طبیعتی بکر و چشم نواز است که از میان آنها می توان به آبشار کیوان لیشتر، تنگ باشتک، دژ سلیمان، گنبد لیشتر، آبشار گنج بنار و... اشاره کرد. آرامگاه حکیمه خاتون (س)، پل خیری و محمد خان و چهارطاقی خیرآباد از جمله دیگر جاذبه های گردشگری و تاریخی در این شهرستان هستند که به طور حتم ارزش خرید یک بلیط هواپیما گچساران را دارند.


سوغات و ره آورد گچساران


نان تیری، عسل محلی، روغن محلی، کشک، نان شیرین و نان کلگی (نان بلوط )، گلیم سوزنی، گبه، قالیچه و انواع ظروف حصیری از جمله مهمترین خوراکی ها و صنایع دستی گچساران هستند که مسافران می توانند به عنوان سوغات سفر با خود به منزل ببرند.


نان بلوط سوغات گچساران

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما گچساران


به طور کلی کهگیلویه و بویراحمد استانی چهار فصل محسوب میشود که به دو بخش گرمسیر و سردسیر تقسیم شده است. از این رو هر فصلی از سال می تواند بهترین زمان خرید بلیط هواپیما گچساران و سفر به این استان باشد. با این حال اگر به طبیعت علاقمندید و قصد دارید به هنگام بازدید از جاذبه های طبیعی گچساران بیشترین بهره را ببرید، فصل بهار برای شما بهترین زمان سفر به گچساران خواهد بود.


بلیط ارزان هواپیما گچساران


همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما گچساران بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما گچساران باشید!
فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما گچساران را رزرو و خریداری نمایید.


خرید اینترنتی بلیط هواپیما گچساران


پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما گچساران در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما گچساران که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.
شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما گچساران در قاصدک 24، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما گچساران، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.


بلیط چارتر گچساران


برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما گچساران و خرید بلیط چارتر، می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما گچساران مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.


رزرو بلیط هواپیما گچساران در قاصدک 24


برای تهیه بلیط هواپیما گچساران بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. حال می توانید با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکتهای هواپیمایی، مناسبترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما گچساران داشته باشید و یک بلیط ارزان هواپیما گچساران را رزرو و خریداری نمایید.


قیمت بلیط هواپیما گچساران


یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما گچساران، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما گچساران به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط گچساران و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید.


بلیط هواپیما تهران گچساران


برای سفر به بام نفت ایران تنها به یک بلیط هواپیما تهران گچساران و سپری کردن یک ساعت و سی دقیقه زمان در پرواز نیاز دارید. از این رو با مراجعه به سامانه قاصدک 24 پروسه خرید خود را کوتاه سازید و بهترین بلیط هواپیما تهران گچساران متناسب با بودجه و سلیقه خود را در سریعترین زمان ممکن خریداری نمایید. برای این کار تنها کافیست مبدا و مقصد مورد نظر خود را انتخاب نموده و با تکمیل اطلاعات مسافرین وارد درگاه بانکی شوید. گفتنی است بلیط هواپیما تهران گچساران خریداری شده شما در اسرع وقت به آدرس پست الکترونیک شما ارسال می گردد لذا توجه لازم را در ثبت صحیح آن در سامانه به کار گیرید.


ایرلاینهای ارائه دهنده بلیط گچساران


در حال حاضر فروش بلیط هواپیما گچساران از مبدا تهران، تنها توسط شرکت هواپیمایی ماهان صورت می پذیرد.


محبوب‌ترین پروازهای گچساران