بلیط هواپیما کرج

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

کرج چگونه شهری است؟


کرج با مساحتی بالغ بر ۱۶۸ کیلومتر مربع، یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان البرز است. این شهر کوهپایه ای در دامنه رشته کوههای البرز بنا شده است و پس از تهران بزرگترین شهر مهاجرپذیر کشور به شمار می رود. کرج همچنین نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران جوان تر است و بالاترین میزان زاد و ولد در کشور را دارد. این شهرستان از شمال به استان مازندران، از شرق به شهرستان تهران، از جنوب به شهرستان شهریار و استان مرکزی و از غرب به شهرستان ساوجبلاغ و استان قزوین محدود است از این رو می تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای گردشگری شهرهای همجوار خود باشد. گفتنی است به تازگی این امکان برای ساكنین استانهاى البرز، قزوين و زنجان ایجاد شده است تا با خرید یک بلیط هواپیما به جاى مهرآباد از فرودگاه پيام كرج مسافرت نمایند.


جاده چالوس

فرودگاه کرج (فرودگاه پیام)


فرودگاه پیام کرج، فرودگاهی در جنوب غربی این شهر با فاصله ۳۵ کیلومتری از تهران است که در سال 1990 با هدف تسهیل ترانزیت باربری، حمل و نقل تجاری و پست کالا در کار گسترش صنایع ICT کشور تاسیس شد. فرودگاه پیام مجهز به یک باند پروازی آسفالته به طول ۴٬۱۵۰ متر می باشد و اخیراً با موافقت شورای سازمان هواپیمایی كشوری قرار است به منظور مسافربری نیز مورد استفاده قرار بگیرد.


برخی از نقاط دیدنی کرج


ممکن است برخی از ما کرج را بیشتر به چشم یک شهر عبوری دیده باشیم تا یک مقصد گردشگری اما بد نیست بدانید این شهر کوهپایه ای سرشار از بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی منحصر بفردی است که شاید در کمتر جایی از ایران نمونه آنها را بیابید. از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری کرج می توانیم به جاده چالوس، کاخ شمس، روستای شهرستانک، غار یخ مراد، آبشار هفت چشمه، سد امیر کبیر و... اشاره کنیم.


سوغات و ره آورد کرج


مجسمه سازی از جمله مهمترین صنایع دستی کرج به شمار می رود که از هنر و ذوق وافر مردمان این سرزمین حکایت دارد اما سوغات کرج به دست سازه های آن خلاصه نمی شود. این شهر پر از خوراکی های خوشمزه ای نظیر توت، انگور، فندق، سنجد، خرمالو، عناب، ازگیل، شیرینی توتک و آلوی برغان است که می توانند بهترین ره آورد سفر باشند.

فندق سوغات کرج

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کرج


اغلب مناطق کرج به جز نواحی اطراف آن، دارای آب و هوایی گرم و خشک است و از ثباتی نسبی برخوردار می باشد از این رو آب و هوا و جغرافیای این شهر، چندان در تعیین بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما کرج موثر نیست. بهترین بلیط هواپیما کرج برای شما، بسته به مبدا سفرتان و هدفی که از ورود به آن دارید، متفاوت است اما اغلب توصیه می گردد برای بهره مندی از مناظر طبیعی کرج فصل بهار و تابستان را برای مسافرت انتخاب نمایید.


بلیط ارزان هواپیما کرج


همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما کرج باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان را رزرو و خریداری نمایید.


خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرج


پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما کرج در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرج که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما کرج در قاصدک 24، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما کرج، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.


بلیط چارتر کرج


برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما کرج و خرید بلیط چارتر، می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما کرج مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.


رزرو بلیط هواپیما کرج در قاصدک 24


برای تهیه بلیط هواپیما کرج بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. حال می توانید با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکتهای هواپیمایی، مناسبترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما کرج داشته باشید و یک بلیط ارزان هواپیما کرج را رزرو و خریداری نمایید.

البته تنها راه سفر به کرج بلیط هواپیما نیست و شما می‌توانید از طریق زمینی نیز اقدام کنید. به عنوان مثال یکی از ارزان‌ترین و آسان‌ترین راه‌های سفر زمینی خرید بلیط اتوبوس کرج است که قاصدک24 آن را در تمامی ایام سال ارائه می‌دهد.


قیمت بلیط هواپیما کرج


یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما کرج، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما کرج به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط کرج و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید. همچننی برای اینکه سفری ارزان‌تری داشته باشید می‌توانید با تهیه بلیط قطار کرج اقدام به سفر کنید.


ایرلاینهای ارائه دهنده بلیط کرج


در حال حاضر فروش بلیط هواپیما کرج از مبدا مشهد، تنها توسط شرکت هواپیمایی تابان صورت می پذیرد.


محبوب‌ترین پروازها به مقصد کرج




محبوب‌ترین پروازها از مبدا کرج