بلیط هواپیما چابهار

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

پرواز به شهر چابهار


شهر بندری چابهار با مساحتی در حدود ۲۴٬۷۲۹ کیلومتر مربع یکی از شهرهای جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان بوده و تنها بندر اقیانوسی ایران در کرانه دریای مکران و اقیانوس هند به‌شمار می‌رود. از آنجایی که این بندر یکی از مهم‌ترین چهارراه‌های کریدور شمال- جنوب بازرگانی جهانی شناخته می‌شود؛ بلیط هواپیما چابهار علاوه‌بر مسافران برای بسیاری از تاجران و صاحبان صنایع و مشاغل نیز اهمیت زیادی دارد. برای رزرو بلیط هواپیما، مسیر مورد نظر خود را وارد کنید. همچنین چابهار با آب و هوایی بهاری و معتدل، طبیعتی بکر و مردمانی مهمان‌نواز یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران است.

پرواز چابهار

فرودگاه چابهار


فرودگاه چابهار یا همان فرودگاه کنارک، فرودگاهی کوچک در شهرستانی با همین نام است که به دلیل فاصله نزدیک با بندر راهبردی چابهار، پروازهای فراوانی از طریق آن انجام می‌شود. از آنجایی که خدمات رفاهی این فرودگاه با کمبودهای زیادی مواجه است و گنجایش خدمت رسانی در این منطقه مهم بازرگانی را ندارد؛ به‌زودی فرودگاه بین‌المللی چابهار در منطقه آزاد تجاری-صنعتی شهر ساخته خواهد شد.

آدرس فرودگاه چابهار: واقع در شهرستان کنارک، 40 کیلومتری بندر چابهار


قیمت بلیط هواپیما چابهار در سال 1402


سه عامل اصلی بر قیمت بلیط چابهار تاثیر می‌گذارند که شامل ایرلاین (هواپیمایی کاسپین، ایران ایر، آسمان، زاگرس) ، نوع بلیط هواپیما (سیستمی یا چارتری) و کلاس پروازی (اکونومی، بیزنس یا فرست کلاس) می‌شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما قبل از خرید پرواز خود در قاصدک 24 این عوامل را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین بلیط را انتخاب کنید.


نکات مهم در خرید بلیط چارتر چابهار


- روش خرید بلیط چارتر چابهار:

  1. ابتدا در سایت یا اپلیکیشن قاصدک24 مبدا، مقصد و زمان مسافرت را وارد نمایید.
  2. سپس بر گزینه جستجو کلیک کنید تا لیست بلیط هواپیما چابهار در مسیر و تاریخ انتخابی شما به نمایش درآید.
  3. برای یافتن پروازهای چارتری از لیست نمایش داده شده، نوع بلیط را از گزینه‌های سمت راست صفحه بر روی «چارتر» بگذارید.
  4. اگر بلیطی مشاهده نشد، تاریخ را عوض کنید. (این پروازها فقط در ایام معینی از سال ارائه می‌شوند.)


- بررسی بهترین زمان خرید پرواز چابهار:
نزدیکی چابهار به دریا و مدار رأس السرطان و سبب شده تا این شهر دارای آب هوایی گرمسیری معتدل با رطوبت نسبی باشد. پس تعجبی ندارد اگر بگوییم بندر چابهار همیشه بهاری است و اصلا پاییز و زمستان ندارد. بنابراین تمام فصول سال می‌تواند بهترین زمان خرید بلیط هواپیما چابهار و سفر به معتدل‌ترین منطقه جنوبی ایران باشد.



محبوب‌ترین پروازها به مقصد چابهار




محبوب‌ترین پروازها از مبدا چابهار




نحوه رزرو بلیط هواپیما چابهار در قاصدک 24


برای خرید آنلاین بلیط هواپیما چابهار و اطلاع از قیمت آن، مبدا و مقصد خود را به همراه زمان سفر در قاصدک 24 جستجو کنید. با این کار لیستی از تمامی پروازهای چابهار در تاریخ انتخاب شده نمایش داده می‌شود. حال می‌توانید با تغییر فیلتر ساعت حرکت، قیمت بلیط چابهار و شرکت‌های هواپیمایی، مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

سوالات متداول درباره بلیط هواپیما چابهار

برای خرید بلیط هواپیما ارزان چابهار مسیر و تاریخ سفر را در قاصدک 24 جستجو نمایید و سپس لیست پروازها را روی کمترین قیمت قرار دهید.
پرواز چابهار تهران و بالعکس حدودا 1ساعت و 16دقیقه زمان می‌برد.
مقدار بار مجاز در پرواز چابهار از 20 تا 30 کیلوگرم متغیر است. این میزان بار به ایرلاین و نوع کلاس پروازی بستگی دارد.
قیمت بلیط هواپیما را عواملی همچون کلاس پروازی، نوع بلیط سیستمی یا چارتری و ایرلاین ارائه دهنده بلیط تعیین می‌کنند.