بلیط هواپیما نوشهر

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

نوشهر چگونه شهری است؟


شهر بندری نوشهر یکی از شهرهای استان مازندران است که در شمال کشور واقع شده است. این شهر از دیرباز به جهت همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر دارای مراودات تجاری گسترده ای بوده است از این رو خرید بلیط هواپیما علاوه بر مسافران برای بسیاری از تجار نیز حائز اهمیت است. نوشهر جاذبه های گردشگری - تفریحی و طبیعت دیدنی منحصربفردی دارد و هر ساله میزبان خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی است. جالب است بدانید بندر نوشهر، نزدیکترین بندر کشور به تهران است و مجهز به خطوط هوایی می باشد.

پارک جنگلی سیسنگان نوشهر

فرودگاه نوشهر


فرودگاه نوشهر در سال ۱۳۳۲ ساخته شد و در آن زمان تنها به یک باند پروازی خاکی مجهز بود. بعدها در سال 1362 ترمینال جدید نوشهر به آن اضافه و باندی به طول دو هزار و ۱۵۰ متر با قابلیت پذیرش انواع هواپیماهای متوسط پیکر در آن بنا شد. فرودگاه نوشهر دارای جایگاه سوخت، سالن همایش و مجتمع رفاهی کارکنان شرکت فرودگاه های کشور می باشد و در حال حاضر پروازهای هفتگی به مقاصد شیراز، مشهد، اهواز و تهران از آن به انجام می رسد.


برخی از نقاط دیدنی نوشهر


پارک جنگلی سیسنگان یکی از جاذبه های گردشگری نوشهر است که از نظر پوشش گیاهی بسیار خاص و منحصر بفرد می باشد. این پارک در کیلومتر ۲۷ جاده نوشهر قرار دارد و فاصله جنگل و دریا در آن به کمترین حد ممکن میرسد. از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر که هریک به تنهایی می تواند بهترین انگیزه برای خرید بلیط هواپیما نوشهر باشد می توان به بازار نوشهر، سد و دریاچه آویدر، روستای کندلوس، موزه گالری دیدی، تنگ دار، غار قندیلی خاچک، قلعه تاریخی اسپیروز، دیو چشمه و... اشاره کرد.


سوغات و ره آورد نوشهر


اگر می خواهید از سفر به نوشهر چیزی به یادگار داشته باشید حتماً سری به بازارهای محلی و مراکز خرید ان بزنید چرا که این شهر بندری نیز همچون سایر شهرهای شمالی ایران خوراکی های خوشمزه و صنایع دستی منحصر بفردی را در دل خود جای داده است. از جمله مهمترین سوغاتی های نوشهر می توانیم به شیرینی برنجک، پشت زیک، آغوز نان، رشته به رشته، قماق، حصیر بافی، جاجیم بافی، گلیم بافی، سفالگری و... اشاره کنیم.

پشت زیک سوغات نوشهر

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما نوشهر


همانطور که گفتیم شهر سرسبز نوشهر با طبیعتی بینظیر و آب و هوایی معتدل در نوار ساحلی دریای خزر قرار گرفته است. این شهر یکی از قطب های گردشگری کشور است و هر ساله به ویژه در ایام نوروز پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. در نتیجه می توان گفت به طور کلی نوشهر شهری 4 فصل است از این رو تمام فصول سال می تواند بهترین زمان خرید بلیط هواپیما نوشهر برای شما باشد.


بلیط ارزان هواپیما نوشهر


همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما نوشهر بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما نوشهر باشید!
فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما نوشهر لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما را رزرو و خریداری نمایید.


خرید اینترنتی بلیط هواپیما نوشهر


پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما نوشهر در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما نوشهر که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.
شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما نوشهر در قاصدک 24، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما نوشهر، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.


بلیط چارتر نوشهر


برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما نوشهر و خرید بلیط چارتر نوشهر، می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما نوشهر مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.


رزرو بلیط هواپیما نوشهر در قاصدک 24


برای تهیه بلیط هواپیما نوشهر بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. حال می توانید با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکتهای هواپیمایی، مناسبترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما نوشهر داشته باشید و یک بلیط ارزان هواپیما نوشهر را رزرو و خریداری نمایید.


قیمت بلیط هواپیما نوشهر


یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما نوشهر، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نوشهر به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط نوشهر و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید.


ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط نوشهر


در حال حاضر فروش بلیط هواپیما نوشهر از مبدا تهران، تنها توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر صورت می پذیرد.


محبوب‌ترین پروازها به مقصد نوشهر