بلیط هواپیما شیراز

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

پرواز به شهر شیراز


شیراز با مساحتی در حدود 240 کیلومتر مربع، یکی از زیباترین مناطق ایران شناخته می‌شود. از آنجایی که این شهر در بخش مرکزی استان فارس و منطقه کوهستانی زاگرس واقع شده است؛ آب و هوایی معتدل و مدیترانه‌ای دارد. شاید گمان کنید محبوبیت این شهر زیبا، فقط به وجود مقبره‌های حافظ و سعدی برمی‌گردد؛ ولی این طور نیست. شیراز پر از کوچه باغ‌های دیدنی و آثار تاریخی منحصربه‌فرد است که تک‌تک آن‌ها به تنهایی می‌تواند شما را برای تهیه پرواز شیراز و سفر به این بهشت زمینی ترغیب کند.

بلیط شیراز

فرودگاه شیراز


فرودگاه شهید دستغیب شیراز چهارمین فرودگاه پرتردد کشور است و یکی از امن‌ترین و مجهزترین فرودگاه‌های ایران از لحاظ تجهیزات ناوبری و الکترونیک نیز شناحته می‌شود. جالب است بدانید در فرودگاه شیراز، روزانه 120 پرواز داخلی و ۱۰ پرواز خارجی، به بیش از 35 مقصد داخلی و بین‌المللی انجام می‌شود. در زیر با مهم‌ترین امکانات این فرودگاه آشنا می‌شوید:

  • سالن ترانزیت
  • نماز خانه و سرویس بهداشتی
  • رستوران، کافی‌شاپ و بوفه‌
  • بخش صدور ویزا
  • پارکینگ

 فاصله فرودگاه شیراز تا مرکز شهر: 8 کیلومتر

قیمت بلیط هواپیما شیراز در سال 1402

 

عوامل مختلفی می‌توانند بر قیمت بلیط هواپیما در مقاصد داخلی و خارجی تاثیر بگذارند. در زیر به بررسی اصلی‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

  1. نوع بلیط هواپیما: بلیط هواپیما سیستمی/ بلیط هواپیما چارتری
  2. نوع کلاس پروازی: کلاس پروازی اکونومی، بیزینس، فرست کلاس
  3. ایرلاین ارائه دهنده پرواز: مانند هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی ماهان، معراج، آسمان و غیره
  4. زمان سفر: معمولا در روزهای پیک سفر و ایام پرتدد هزینه بلیط هواپیما بیشتر از سایر روزها ارائه می‌شود.

توجه داشته باشید ارزانترین بلیط هواپیما شیراز همیشه مناسب‌ترین بلیط هواپیما برای سفر نیست. بنابراین توصیه می‌کنیم حین خرید بلیط هواپیما تمامی موارد گفته شده در بالا را بررسی کنید و سپس طبق سلیقه، بودجه و شرایط خود یکی را انتخاب کنید. در قاصدک 24 امکان بررسی این موارد به تفکیک وجود دارد. فقط باید جستجوی پرواز خود را در سایت انجام دهید و سپس از فیلترهای سمت راست صفحه استفاده نمایید.

شرکت‌های هواپیمایی ارائه دهنده پرواز شیراز از مبدا تهران: کیش ایر، معراج، هواپیمایی ایران ایر، زاگرس، کاسپین، آتا، قشم ایر، ایران ایرتور، آسمان، تابان ایر،ماهان، ساها و سپهران


نکات مهم در خرید بلیط چارتر شیراز


- نحوه خرید بلیط چارتر شیراز:

  1. برای یافتن پرواز چارتر شیراز می‌توانید از فرم بالای این صفحه کمک بگیرید. برای این کار تنها کافی است یکی از گزینه‌های پرواز یک طرفه یا دو طرفه را انتخاب کنید.
  2. سپس مبدا، مقصد و تاریخ حرکت دلخواه خود را تعیین نمایید.
  3. در نهایت بر روی گزینه جستجو کلیک کنید تا لیست تمامی پروازها به نمایش درآیند.
  4. برای پیدا کردن بلیط هواپیما چارتر از فیلترهای سمت راست صفحه کمک بگیرید و نوع بلیط را بر روی «چارتر» قرار دهید.


- بررسی بهترین زمان تهیه پرواز شیراز:
اگر بلیط هواپیما را برای سیر و سیاحت و تفریح می‌خواهید، باید بدانید بهترین زمان برای خرید بلیط شیراز فصل بهار و و به طور خاص، ماه اردیبهشت است. در اردیبهشت، از شلوغی و ازدحام ایام نوروز خبری نیست؛ کمی از آغاز فصل بهار گذشته و طبیعت فرصت بیشتری برای خودنمایی یافته و حال با تمام قوا شما را به سوی خود فرا می‌خواند. از سوی دیگر با پایان یافتن تعطیلات، قیمت‌های نوروزی کاهش یافته‌اند و مراکز تفریحی و هتل‌ها هزینه معقول‌تری دارند. البته برای اینکه سفر مقرون به صرفه‌تری را تجربه کنید؛ می‌توانید با خرید بلیط قطار نیز به این شهر سفر کنید.


- بهترین ساعت پرواز شیراز:
بهترین بلیط هواپیما شیراز برای شما، براساس فاصله زمانی که با این شهر دارید متفاوت است. با این حال اگر بلیط هواپیما خود را از مبدا تهران خریداری کرده‌اید، حدودا 1 ساعت و 30 دقیقه در راه هستید؛ پس محدودیت خاصی در رزرو بلیط هواپیما شیراز نخواهید داشت و در زمان کوتاهی به مقصد خواهید رسید. 

محبوب‌ترین پروازها به مقصد شیراز




محبوب‌ترین پروازها از مبدا شیراز




نحوه رزرو بلیط هواپیما شیراز در قاصدک 24


برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما شیراز و خرید آن به شیوه زیر عمل کنید:

  1. وارد سایت قاصدک 24 شوید. اگر به دنبال خرید آسان‌تر و سریع‌تر هستید، از اپلیکیشن بلیط هواپیما قاصدک 24 کمک بگیرید.
  2. بعد از ورود، به بخش پرواز داخلی بروید و مبدا، مقصد و زمان پرواز را انتخاب کنید.
  3. با کلیک بر گزینه جستجو لیست بلیط هواپیما شیراز به همراه قیمت مشاهده خواهد شد.
  4. برای یافتن ارزان‌ترین بلیط هم می‌توانید لیست را برحسب کمترین قیمت طبقه‌بندی کنید.

با این روش در زمان به صورت کاملا آنلاین می‌توانید به تمامی پروازها دسترسی داشته باشید و آن‌ها را در زمان بسیار کمی رزرو و خریداری کنید.

سوالات متداول درباره بلیط هواپیما شیراز

با خرید بلیط پرواز شیراز از مبدا تهران و بالعکس حدودا 1 ساعت و 30 دقیقه را در پرواز سپری می‌کنید.
بلیط هواپیما شیراز را می‌توانید از قاصدک 24 به مقصد اغلب شهرهای داخلی ایران و برخی از شهرهای خارجی نظیر مسقط، دبی، شارجه و... خریداری کنید.
برای خرید بلیط هواپیما ارزان مسیر مورد نظر خود را در قاصدک 24 جستجو نمایید و فهرست نتایج خود را با استفاده از فیلتر «کمترین قیمت» مرتب کنید.
شهر شیراز تنها دارای یک فرودگاه است که حدودا 8 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. از این رو شما می‌توانید قبل از رسیدن به فرودگاه شیراز اقدام به رزرو هتل در یکی از هتل‌های آناهیتا، ارگ، نصیرالملک، شمس، پارمیس و پارک نمایید. 
اگر بلیط هواپیما شیراز را برای تفریح و گردش می‌خواهید، بهترین زمان برای خرید پرواز شیراز فصل بهار، به ویژه ادیبهشت ماه خواهد بود.