بلیط هواپیما شیراز

قاصدک 24

شیراز با جاذبه‌های گردشگری فراوان خود در طول سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. به همین جهت سفر هوایی به این شهر زیبا بسیار پرطرفدار است و بلیط پرواز شیراز در دسته پرفروش‌ترین بلیط‌های سفر قرار دارد. در ادامه با ما همراه شوید تا بدانید چگونه می‌توانید بهترین قیمت بلیط هواپیما شیراز را در زمانی کوتاه خریداری کنید. 


بلیط شیراز



قیمت بلیط هواپیما شیراز در سال 1403

 

قیمت بلیط هواپیما شیراز 1403 بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که در ادامه مهم‌ترین آن‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

  • زمان سفر: بیشتر مواقع در زمان‌های خلوت و کم تردد مانند وسط هفته و ایام غیر تعطیل نرخ بلیط کاهش پیدا می‌کند. برعکس در روزهای پرتقاضا مانند عید نوروز، فصل بهار و روزهای آخر هفته، اصولا تعرفه انواع بلیط افزایش پیدا می‌کند. بنابراین اگر به دنبال بلیط ارزان هواپیما شیراز هستید روزهای خلوت و کم سفر را انتخاب کنید.
  • نوع بلیط: بلیط هواپیما سیستمی شیراز کمتر دچار نوسان قیمت می‌شود. اگر برنامه سفر مشخصی دارید می‌توانید با خیال آسوده از مدت‌ها قبل بلیط سیستمی را رزرو کنید. بر عکس پرواز چارتری و لحظه آخری نوسان قیمت بیشتری پیدا می‌کند و در زمان‌های خلوت و کم تردد به ویژه در روزهای نزدیک پرواز،  احتمال پیدا کردن بلیط چارتر شیراز و لحظه آخری ارزان بسیار بالا می‌رود.

  • کلاس پروازی: اگر به دنبال سفر اقتصادی هستید، کلاس پروازی اکونومی با خدمات رفاهی متوسط را رزرو کنید. اگر هم به دنبال راحتی بیشتر در طول مسیر هستید کلاس بیزینس را با کیفیت بالا در ارائه خدمات و البته به همراه پرداخت هزینه بیشتر انتخاب کنید.
  • ایرلاین: ممکن است ایرلاین‌ها با توجه نوع هواپیما و امکاناتی که در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند، قیمت‌گذاری متفاوتی داشته باشند.

روش های معتبر خرید بلیط هواپیما شیراز

 

به منظور خرید بلیط هواپیما شیراز می‌توانید به صورت حضوری به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کنید یا از طریق اینترنتی از سایت هواپیمایی‌ها یا سامانه‌های فروش آنلاین بلیط اقدام کنید. انتخاب روش خرید اینترنتی برای شما مزایایی بیشتری به همراه دارد. هم در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد و هم امکان بررسی و مقایسه انواع بلیط در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قاصدک 24، مرجع فروش آنلاین بلیط هواپیما، لیست بلیط پرواز ایرلاین‌های معتبر را در تمامی مسیرها از مبدا یا به مقصد شیراز را با بهترین نرخ در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. تمامی اطلاعات لازم هر بلیط شامل قیمت، ساعت حرکت، کلاس پروازی، ایرلاین و قوانین استرداد را می‌توانید بررسی و مقایسه کرده و در چند دقیقه کوتاه خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز را تکمیل کنید. 

بهترین زمان برای سفر به شیراز

اگر بلیط هواپیما را برای سیر و سیاحت و تفریح می‌خواهید، باید بدانید بهترین زمان برای خرید بلیط شیراز فصل بهار و و به طور خاص، ماه اردیبهشت است. در اردیبهشت، از شلوغی و ازدحام ایام نوروز خبری نیست؛ کمی از آغاز فصل بهار گذشته و طبیعت فرصت بیشتری برای خودنمایی یافته است. از سوی دیگر با پایان یافتن تعطیلات، قیمت‌های نوروزی کاهش یافته‌اند و مراکز تفریحی و هتل‌ها هزینه معقول‌تری دارند. اگر هم به دنبال زمانی خلوت‌تر و ارزان‌تر هستید  اوایل پاییز و اواخر زمستان را از دست ندهید. البته برای اینکه سفر مقرون به صرفه‌تری را تجربه کنید؛ می‌توانید با خرید بلیط قطار نیز به این شهر سفر کنید.

فرودگاه بین المللی شیراز و خدمات آن

 

فرودگاه شهید دستغیب شیراز چهارمین فرودگاه پرتردد کشور است و یکی از امن‌ترین و مجهزترین فرودگاه‌های ایران از لحاظ تجهیزات ناوبری و الکترونیک نیز شناحته می‌شود. این فرودگاه تا مرکز شهر حدود 8 کیلومتر فاصله دارد.

جالب است بدانید در فرودگاه شیراز، روزانه 120 پرواز داخلی و ۱۰ پرواز خارجی، به بیش از 35 مقصد داخلی و بین‌المللی توسط ایرلاین‌های مختلف همچون ایران ایر،‌ آتا، فلای پرشیا،‌ کاسپین، آسمان، ساها، وارش، سپهران، زاگرس، ماهان ایر و... انجام می‌شود. در ادامه هم با مهم‌ترین امکانات این فرودگاه آشنا می‌توانید آشنا شوید:

  • سالن ترانزیت، تجهیزات ناوبری و الکترونیک

  • مسجد، نمازخانه و سرویس بهداشتی

  • رستوران، کافی‌شاپ و بوفه‌

  • بخش صدور ویزا

  • پارکینگ خودرو

  • اطلاعات پرواز، کیوسک اطلاع‌رسانی

  • باجه ارزی، خودپرداز 


محبوب‌ترین پروازها به مقصد شیراز

در ادامه می‌توانید لیست پرترددترین مسیرها به مقصد شیراز را مورد بررسی قرار دهید: 



محبوب‌ترین پروازها از مبدا شیراز

لیستی از پرفروش‌ترین بلیط‌ها از مبدا شیراز را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید: 




نحوه رزرو بلیط هواپیما شیراز در قاصدک 24


برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما شیراز و خرید آن به شیوه زیر عمل کنید:

  1. وارد سایت قاصدک 24 شوید. اگر به دنبال خرید آسان‌تر و سریع‌تر هستید، از  اپلیکیشن بلیط هواپیما  قاصدک 24 کمک بگیرید.

  2. بعد از ورود، به بخش پرواز داخلی بروید مبدا، مقصد و زمان پرواز را انتخاب کنید. با انتخاب تاریخ حرکت تقویم قیمتی به نمایش درآمده و ارزان‌ترین نرخ بلیط را در هر روز نشان می‌دهد.

  3. با کلیک بر گزینه جستجو لیست بلیط هواپیما شیراز به همراه قیمت، نوع بلیط، زمان حرکت، کلاس پروازی و ایرلاین مشاهده خواهد شد.
  4.  پس از بررسی و مقایسه بلیط‌ها بر گزینه خرید آنلاین بلیط مورد نظر خود کلیک کرده، اطلاعات مسافران را وارد کنید و با پرداخت هزینه از طریق درگاه‌های امن، بلیط هواپیما شیراز را دریافت کنید. 

سوالات متداول درباره بلیط هواپیما شیراز

مدت زمان پرواز شیراز تهران چقدر است؟
با خرید بلیط پرواز شیراز از مبدا تهران و بالعکس حدودا 1 ساعت و 30 دقیقه را در پرواز سپری می‌کنید.
بلیط هواپیما شیراز به مقصد چه شهرهایی در دسترس است؟
بلیط هواپیما شیراز را می‌توانید از قاصدک 24 به مقصد اغلب شهرهای داخلی ایران و برخی از شهرهای خارجی نظیر مسقط، دبی، شارجه و... خریداری کنید.
نحوه خرید ارزانترین بلیط هواپیما شیراز چیست؟
برای خرید بلیط هواپیما ارزان مسیر مورد نظر خود را در قاصدک 24 جستجو نمایید و فهرست نتایج خود را با استفاده از فیلتر «کمترین قیمت» مرتب کنید.
نزدیک‌ترین هتل‌ها به فرودگاه شیراز کدام است؟
شهر شیراز تنها دارای یک فرودگاه است که حدودا 8 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. از این رو شما می‌توانید قبل از رسیدن به فرودگاه شیراز اقدام به رزرو هتل در یکی از هتل‌های آناهیتا، ارگ، نصیرالملک، شمس، پارمیس و پارک نمایید. 
بهترین فصل برای خرید بلیط هواپیما شیراز چه زمانی است؟
اگر بلیط هواپیما شیراز را برای تفریح و گردش می‌خواهید، بهترین زمان برای خرید پرواز شیراز فصل بهار، به ویژه ادیبهشت ماه خواهد بود.