بلیط هواپیما استانبول

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

استانبول زیبا، پایتخت فرهنگی و اقتصادی و بزرگ‌ترین شهر ترکیه در نزدیکی ایران با جاذبه‌های گردشگری فراوان و هزینه‌های سفر مناسب توانسته به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایرانیان در سفرهای خارجی تبدیل شود. از این رو تهیه بلیط هواپیما استانبول ترکیه با نرخ مناسب موضوع پر اهمیتی به شمار می‌رود. پس در ادامه با ما همراه شوید تا بدانید چگونه می‌توانید بلیط هواپیما استانبول ارزان قیمت را خریداری کنید.

بلیط هواپیما استانبول

انواع بلیط هواپیما استانبول

به طور کل در تمامی مقاصد، بلیط هواپیما‌ به صورت سیستمی، چاتر و لحظه آخری می‌تواند ارائه ‌شود. هر یک هم ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. از این رو توصیه می‌شود ابتدا اهداف و شرایط سفر خود همچون میزان بودجه و زمان سفر را مشخص نموده و سپس بر اساس آن بهترین نوع بلیط استانبول را انتخاب کنید. در ادامه با هر یک بیشتر آشنا خواهیم شد. 


بلیط هواپیما سیستمی استانبول

 

نرخ بلیط‌های سیستمی توسط مراجع مرتبط همچون شرکت‌هایی هواپیمایی تعیین می‌شود و در محدوده مشخصی به فروش می‌رسد. توجه داشته باشید قیمت بلیط هواپیما سیستمی استانبول ثابت است و تفاوتی ندارد آن را از شرکت هواپیمایی یا آژانس‌های هواپیمایی خریداری کنید.

در صورتی که برنامه سفر مشخص و دقیقی دارید، خرید بلیط سیستمی استانبول گزینه مناسبی به شمار می‌رود. می‌توانید با خیال آسوده از مدت‌ها قبل پرواز مورد نظر را خود را رزرو نموده و نگران از دست دادن ظرفیت نباشید. هم‌چنین این نوع بلیط دو مزیت مهم دیگر دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

 

  •      بلیط‌ها قابل استرداد هستند و می‌توان با درصد جریمه مختصری آن‌ها را کنسل کرد. هم‌چنین امکان تغییر تاریخ نیز وجود دارد.

  •      در صورت سفر با کودک تا 12 سال می‌توانید از تخفیف‌های ویژه بلیط سیستمی استفاده نموده و سفر خانوادگی ارزان‌تری را تجربه کنید. 


پرواز سیستمی استانبول


بلیط هواپیما چارتر استانبول

 

بیشتر مسافران جهت خرید بلیط استانبول ارزان به دنبال پروازهای چارتری هستند. اما آیا به نظر شما بلیط چارتر همیشه ارزان‌تر است؟ در ادامه با همراه شوید تا بدانید چه زمانی خرید بلیط هواپیما چارتر می‌تواند برای شما گزینه مقرون به صرفه‌تری باشد.

  • بلیط چارتر استانبول بر خلاف پرواز سیستمی، قیمت ثابتی ندارد و دارای نوسان است. در واقع چارتر کننده برای دستیابی به سود مورد نظر خود، با توجه به شرایط قیمت‌ها را تغییر می‌دهد.

  •  اصولا در زمان‌هایی که تقاضا برای سفر کم باشد و بلیط‌ها فروش نرفته باشند، قیمت بلیط چارتر استانبول کاهش پیدا می‌کند تا چارتر کننده ضرر نکند.

  • اگر انعطاف بیشتری در برنامه سفر خود دارید و سریع می‌توانید آماده حرکت شوید، در زمان‌های کم تقاضا برای سفر، بلیط‌های چارتری استانبول را رصد نموده تا ارزان‌ترین گزینه را پیدا کنید.

  •  برعکس در فصل‌های پرسفر که صندلی خالی نمی‌ماند، قیمت پرواز ممکن است برابر و حتی گران‌تر از بلیط سیستمی هم باشد. بنابراین بلیط هواپیما چارتر استانبول لزوما همیشه ارزان نیست.

  •  بلیط چارتر بر خلاف بلیط سیستمی میزان درصد جریمه بالاتری دارد و مبلغ آن با توجه به قوانین چارترکننده تعیین می‌شود. بنابراین اگر به برنامه سفر خود اطمینان ندارید، توصیه می‌شود پرواز چارتری را خریداری نکنید.

  • قیمت بلیط چارتر استانبول برای کودک 2 تا 12 سال با بزرگسال تفاوتی ندارد. بنابراین اگر به دنبال تخفیف برای کودک خود هستید، بلیط سیستمی برای شما گزینه بهتری است.

 
پرواز چارتری استانبول

بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول

 

بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول در واقع نوعی بلیط چارتر است که تا نزدیکی زمان پرواز به فروش نرسیده است. در صورتی که تقاضا برای آن کم باشد، چارترکننده برای جلوگیری از ضرر، آن را به قیمت بسیار پایین به فروش می‌رساند. پس اگر چمدان‌ها را بسته‌اید و آماده سفر هستید، این زمان بهترین فرصت برای خرید بلیط لحظه آخری ارزان استانبول خواهد بود. توجه داشته باشید:

  • در فصل‌های پر سفر همچون تعطیلی‌ها و مناسبت‌های خاص که ظرفیت‌ صندلی‌های هواپیما زود پر می‌شوند، ممکن است بلیط لحظه آخری با قیمت برابر یا حتی گران‌تر از بلیط سیستمی هم به فروش برسد. در واقع لزوما همیشه بلیط چارتر لحظه آخر استانبول ارزان نیست.

  • پرواز لحظه آخری ارزان استانبول همیشه در دسترس نیست. اگر در انتخاب تاریخ سفر خود انعطاف دارید و می‌توانید سریع خود را به فرودگاه برسانید، در فصل‌های کم سفر که تقاضا برای خرید بلیط کم است بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول انتخابی مقرون به صرفه به شمار می‌رود.

  •     بلیط ارزان لحظه آخری استانبول اصولا غیر قابل استرداد است و میزان جریمه طبق قوانین چارتر کننده تعیین می‌شود. پس اگر از برنامه سفر خود مطمئن نیستید، این نوع بلیط اصلا مناسب شما نخواهد بود.


بلیط لحظه آخری استانبول


معتبرترین ایرلاین های پرواز استانبول

 

ایرلاین‌های معتبر متعددی پرواز به مقصد استانبول را ارائه می‌دهند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ترکیش ایرلاین، پگاسوس، شرکت هواپیمایی امارات، قطر ایرویز، ماهان ایر، معراج، قشم ایر، ایران ایر و آسمان اشاره کرد. هم‌چنین خوب است بدانید:

  1. اگر علاقه‌مند به رزرو ایرلاین‌های خارجی هستید، ترکیش با کلاس پروازی بیزینس و اکونومی و هواپیماهای مدرن و مجهز گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

  2. ایرلاین‌های داخلی همچون ایران ایر و ماهان نیز محبوبیت ویژه‌ای میان مسافران دارند و می‌توان با قیمت مناسب و خدمات مطلوب در کلاس‌های پروازی اکونومی و بیزینس، بلیط هواپیما استانبول را خریداری کرد.

 ایرلاین های پرواز استانبول


قیمت بلیط هواپیما استانبول ترکیه

 

قیمت بلیط هواپیما استانبول با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود. از این رو هنگام بررسی قیمت توصیه می‌شود همه جوانب را در نظر داشته باشید. در ادامه با مهم‌ترین عوامل موثر بر نرخ بلیط بیشتر آشنا خواهیم شد: 

 

  • کلاس‌های پروازی با ارائه خدمات و امکانات در سطوح مختلف بر قیمت بلیط هواپیما اثر گذارند. اگر به دنبال پرواز ارزان استانبول باشید، کلاس پرواز اکونومی برای شما گزینه مناسب‌تری است. برای دریافت امکانات بیشتر البته با هزینه بالاتر هم می‌توانید کلاس پرواز بیزینس و فرست کلاس را رزرو کنید.

  • شرکت‌های هواپیمایی نیز با توجه به خدمات و امکاناتی که در پروازهای خود ارائه می‌دهند، محدوده قیمت‌های متفاوتی دارند. از این رو توصیه می‌شود ایرلاین‌های مختلف استانبول را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به اهداف سفر خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

  • در فصل‌های پر سفر، ایام تعطیلات، روزهای آخر هفته و مناسبت‌های خاص تقاضا برای سفر افزایش پیدا می‌کند. از این رو قیمت بلیط استانبول هم بالا می‌رود. برعکس در زمان‌های کم سفر و خلوت، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کنند. از این رو میزان تقاضا، از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت بلیط به شمار می‌رود.

  • نوع بلیط نیز بر قیمت تاثیر گذار است. اصولا هنگامی که تقاضا پایین باشد و بلیط‌ها به فروش نرسند، قیمت بلیط چارتر و لحظه آخری کاهش پیدا می‌کند و انتخاب مناسبی برای خرید بلیط هواپیما ارزان استانبول خواهند بود.


مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت بلیط هواپیما استانبول

میزان تقاضا در تاریخ پرواز

کلاس پروازی

شرکت هواپیمایی

نوع بلیط (سیستمی و چارتر)



قیمت بلیط هواپیما رفت و برگشت استانبول

 

توصیه می‌شود اگر برنامه سفر مشخصی دارید و می‌دانید تاریخ بازگشت شما چه زمانی است، بلیط هواپیما رفت و برگشت استانبول را خریداری کنید. در واقع خرید بلیط دو طرفه استانبول از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است و در هزینه‌های سفر شما صرفه‌جویی خواهد کرد. کافی است هنگام جست و جو بلیط هواپیما خارجی در قاصدک 24، گزینه دو طرفه را انتخاب کنید.

 

قیمت بلیط استانبول بدون تور

 

اگر در سفر خود، قصد ندارید از تور استانبول استفاده کنید، پس تمام اقدامات لازم از جمله خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و برنامه‌ریزی‌ جهت بازدید از جاهای دیدنی شهر بر عهده شما قرار خواهد گرفت. از این رو اگر به دنبال قیمت بلیط استانبول بدون تور هستید، کافی است در ابتدای همین صفحه از سایت قاصدک 24، مبدا، مقصد، تاریخ حرکت و تعداد مسافران را مشخص کرده و به لیست پروازهای موجود استانبول به همراه قیمت آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

 

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول

 

پرواز استانبول از مبدا تهران بسیار پرتردد است. جهت رزرو بلیط هواپیما کافی است به صفحه پرواز تهران استانبول مراجعه کنید. توصیه می‌شود اگر تاریخ برگشت مشخصی دارید، بر گزینه دو طرفه کلیک کنید و بلیط را به صورت رفت و برگشتی خریداری کنید. زیرا بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

سپس تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را مشخص نموده تا به لیست تمام پروازهای موجود دسترسی پیدا کنید. قیمت پرواز تهران استانبول با توجه به پارامترهای مختلفی همچون نوع بلیط هواپیما (سیستمی و چارتر)، شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی، ساعت و تاریخ پرواز متغییر خواهد بود. از این رو توصیه می‌شود حتما از ابزار‌های فیلتر جست و جو قاصدک 24 استفاده نموده تا بر اساس اهداف و بودجه سفر خود ارزان ترین بلیط هواپیما استانبول را پیدا کنید.

 
بلیط هواپیما تهران استانبول

قیمت بلیط هواپیما استانبول تهران

 

در بخش قبل اشاره شد که تهیه بلیط رفت و برگشت استانبول می‌تواند صرفه جویی بزرگی در هزینه‌های سفر شما باشد. از این رو توصیه می‌شود جهت آسودگی خاطر خود در طول سفر، بلیط هواپیما استانبول تهران را نیز رزرو کنید. همچنین در بخش‌های قبل بیان شد قیمت پرواز هم تابع عوامل مختلفی همچون زمان پرواز، شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی، نوع بلیط و... خواهد بود و باید بتوانید بر اساس این عوامل و طبق اهداف سفر خود، پرواز استانبول تهران با ارزان‌ترین قیمت را پیدا کنید.

 

محبوب‌ترین پروازهای ایران به استانبول

علاوه بر مبدا تهران می‌توانید از سایر شهرهای کشور نیز بلیط هواپیما استانبول را خریداری کنید. در ادامه با پرترددترین پروازهای ایران به استانبول بیشتر آشنا خواهیم شد: 



محبوب‌ترین پروازهای استانبول به ایران


پروازهای استانبول به ایران، علاوه بر تهران در سایر شهرها نیز ارائه می‌شود که در ادامه با پرترددترین آن‌‌ها آشنا خواهیم شد: 


بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول



بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول، با توجه به اهداف شما از سفر متفاوت خواهد بود. به طور کل گفته می‌شود:

  •  اگر به دنبال تفریح و گردش با آب و هوای معتدل و فستیوال‌های جذاب هستید، بهار و پاییز بهترین گزینه است. اما در این زمان چون تقاضا برای سفر بالا است، بلیط هواپیما استانبول و هزینه رزرو هتل هم افزایش پیدا می‌کند.

  • فصل تابستان در استانبول گرم است و کمی آزاردهنده، اما همچنان طرفداران خود را برای سفر دارد و جمعیت مسافران بالا است. از این رو بلیط هواپیما هم با توجه به میزان تقاضا با قیمت بالا عرضه می‌شود و چندان گزینه مناسبی برای سفر مقرون به صرفه به شمار نمی‌رود.

  • در فصل زمستان با توجه به سرمای هوا، میزان تقاضا برای سفر کاهش پیدا می‌کند و به طور کل هزینه‌های سفر پایین است. در نتیجه بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان استانبول خواهد بود.

توصیه می‌شود با جست و جو عبارت "بهترین زمان سفر به استانبول قاصدک 24زمان ایده‌آل برای خرید یا گردش و زمان مناسب برای سفر ارزان را بررسی نموده و سپس بر اساس اهداف خود، بهترین زمان خرید بلیط استانبول را انتخاب کنید.

 بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول


چگونه بلیط ارزان هواپیما استانبول بخرید؟

 

همانطور که گفته شد قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده، نوع بلیط و... است. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول توصیه می‌شود هنگام جستجو، بلیط‌ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید؛ نه آن که از ابتدا به دنبال ارزان‌ترین گزینه باشید!

فراموش نکنید ارزان ترین بلیط هواپیما استانبول همیشه انتخاب مناسبی برای سفر شما نیست. توصیه می‌شود ابتدا بودجه و اهداف سفر خود را مشخص کنید. سپس بر اساس آن نوع بلیط، کلاس پروازی، ایرلاین، تاریخ و ساعت پرواز را انتخاب نموده و ارزان ترین پرواز استانبول را خریداری کنید.

نکات مهم در رزرو بلیط هواپیما استانبول

 

هنگام انتخاب بلیط هواپیما استانبول نکات مهمی وجود دارد که لازم است به آن‌ها توجه داشته باشید. در ادامه با مهم‌ترین آن‌ها آشنا خواهیم شد:

  1. فرودگاه‌های استانبول: استانبول در حال حاضر دو فرودگاه برای مسافران دارد. فرودگاه جدید استانبول (IST) در بخش اروپایی شهر و فرودگاه صابیها گوکچن (SAW) در بخش آسیایی آن. هم‌چنین تمام پروازهای فرودگاه‌های آتاتورک به فرودگاه جدید انتقال یافته است. جهت مشاهده لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر خود، کافی است هنگام جست و جو مقصد استانبول در قاصدک 24، فرودگاه مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید.

  2. فاصله پرواز: فاصله هوایی پرواز تهران استانبول حدود 2042 کیلومتر است و به طور تقریبی 2:30 تا 3:30 ساعت جهت رسیدن به مقصد زمان لازم است.

  3. مدارک لازم: مدارک لازم جهت رزرو بلیط هواپیما استانبول، پاسپورت با اعتبار 6 ماهه، فیش پرداخت عوارض خروج از کشور، ارز خارجی و مدارک شناسایی معتبر است.

  4. ویزا: مسافران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به ویزا به کشور ترکیه سفر کنند و جهت خرید بلیط هواپیما استانبول نیازی به ویزا نیست.

  5. بار مجاز: بار مجاز پروازهای داخلی و خارجی به عوامل مختلفی از جمله کلاس پروازی و ایرلاین بستگی دارد. برای مثال کلاس پرواز اکونومی ایرلاین ماهان 30 کیلوگرم و کلاس بیزینس 40 کیلوگرم است.

 خرید بلیط هواپیما استانبول


قوانین استرداد بلیط هواپیما استانبول

 

استرداد بلیط هواپیما استانبول با توجه به نوع بلیط و قوانین هر ایرلاین متفاوت خواهد بود. توصیه می‌شود قبل از خرید بلیط، حتما قوانین مربوط به کنسلی رزرو و میزان جریمه را مورد بررسی قرار دهید. البته جای نگرانی نیست. قاصدک 24 در این مسیر همراه شما خواهد بود.

کافی است با پشتیبانان ما در هر ساعت از شبانه‌روز که اراده کردید تماس گرفته و شرایط کنسلی را جویا شوید. سپس به پنل خرید خود مراجعه نموده و در لیست بلیط‌های خریداری شده، بر گزینه در خواست کنسلی بلیط هواپیما استانبول کلیک کنید.

 

راهنمای خرید پرواز استانبول با قاصدک 24

 

جهت خرید بلیط هواپیما استانبول با نرخ مناسب کافی است به ابتدای همین صفحه از قاصدک 24، مراجعه نموده و مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا از سربرگ بلیط هواپیما، پروازهای خارجی را انتخاب کنید.

  2. سپس یکی از گزینه‌های یک طرفه یا دو طرفه را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب نمایید.

  3. پس از آن، مبدا، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را مشخص کرده و بر گزینه جستجو کلیک کنید.

  4. در این مرحله لیست پروازهای موجود استانبول را مشاهده خواهید کرد.

  5. با کلیک بر گزینه جزئیات بلیط، قیمت بلیط برای نوزاد، کودک و بزرگسال و اطلاعات دقیق بلیط در دسترس شما است.

  6. در فیلترهایی که در قسمت راست صفحه وجود دارند؛ می‌توانید نوع بلیط، کلاس پروازی، ساعت پرواز، تعداد توقف و شرکت‌های هواپیمایی را بر اساس معیارهای خود جهت خرید بلیط محدودتر نموده تا در سریع‌ترین زمان ممکن، بلیط استانبول مدنظر خود را بیابید.

  7. پس از بررسی جزئیات و قوانین پرواز، بر گزینه خرید کلیک کرده، اطلاعات درخواست شده را ثبت کنید، هزینه را آنلاین پرداخت نموده و بلیط خود را دریافت کنید.

هم‌چنین تیم پشتیبانی مجموعه قاصدک 24 در تمامی ساعات شبانه‌روز جهت پاسخ‌گویی به هر گونه پرسش‌ و ابهام در مراحل خرید و حتی استرداد بلیط هواپیما استانبول همراه شما خواهد بود.

سوالات متداول درباره بلیط هواپیما استانبول

زمان تقریبی حضور شما در پرواز استانبول تهران و بالعکس، برای پروازهای مستقیم در حدود 3 ساعت و 15 دقیقه است.
بله، با خرید بلیط هواپیما استانبول از مبدا تهران می‌توانید با پرواز مستقیم ایرلاین‌های ماهان، ایران ایر، قشم ایر، آسمان و برخی از هواپیمایی‌های ترک به این شهر سفر کنید.
خیر، برای سفر به ترکیه لزوما نیازی به خرید بلیط هواپیما استانبول به صورت رفت و برگشت ندارید.
برای کنسل کردن بلیط هواپیما استانبول چارتر و سیستمی خود می‌توانید از راهنمای استرداد بلیط هواپیما در وب سایت قاصدک 24 کمک بگیرید.
در حال حاضر می‌توانید از مبدا شهرهای بزرگ ایران همچون تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، ارومیه، تبریز، کرمانشاه و... بلیط هواپیما استانبول را خریداری کنید.