بلیط قطار کرمان

قاصدک 24

کرمان چگونه شهری است؟


شهر کویری کرمان با مساحت 181 کیلومتر مربع در جنوب شرقی ایران قرار گرفته است. این شهر که به لحاظ صنعتی، سیاسی و علمی، مهم ترین شهر ناحیه جنوب شرقی ایران به شمار می رود، در دل خود معدن های مس و زغال سنگ را نیز جای داده است. ارتفاع کرمان از سطح دریا به این شهر عنوان سومین مرکز استان بلند و مرتفع ایران را داده و اعتدال نسبی هوای شهر در تابستان را نیز موجب شده است. موقعیت صنعتی خاص این شهر موجب شده که کرمان به یکی از مهم ترین مسیرهای ریلی کشور بدل شود.

بلیط قطار کرمان

برخی از نقاط دیدنی کرمان


کرمان که نام سابق آن کارمانیا بوده، جاذبه های طبیعی و تاریخی بیشماری را در خود جای داده است. دیدنی های طبیعی چون کویر شهداد، باغ فتح آباد، باغ گلشن در کنار جاذبه های تاریخی چون مجموعه گنجعلی خان، باغ شازده، مسجد جامع ملک، آرامگاه شاه نعمت الله ولی، ارگ بم و ... بسیاری از مسافران را هر ساله به این شهر می کشاند.

باغ شازده ماهان کرمان

سوغات و ره آورد کرمان


سوغات کرمان تنها به شیرینی ها و کلوچه های خوشمزه آن محدود نمی شود. شما می توانید در کنار کلمپه، کماج سن، قطاب، قوتو، زیره و پسته، پته و ظروف مسی را هم به عنوان سوغات کرمان با خود ببرید.

بلیط قطار کرمان با قمیت مناسب

راه آهن کرمان


راه آهن استان کرمان که در سال 1387 افتتاح شده، دارای 17 ایستگاه بوده و طول خطوط اصلی و فرعی آن به 684 کیلومتر می رسد. گفته می شود که اهمیت ایستگاه راه آهن کرمان به عنوان مبدأ حرکت کلیه قطارهای مسافری و نیز وجود کارخانه تعمیرات واگن و نیز کارخانجات اطراف آن می باشد. به علاوه عملیات ساخت راه آهن سیرجان به بافت نیز به تازگی در این منطقه آغاز شده است.

ایستگاه راه آهن کرمان

خرید بلیط قطار کرمان


برای خرید بلیط قطار کرمان به هر کدام از شهرها علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. قطارهای لوکس شش نفری، غزال بنیاد با کوپه های چهار نفره و ... از میان 19 نوع قطار موجود در ناوگان ریلی ایران در مسیر کرمان تردد می کنند. همچنین اگر علاقمندید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به کرمان برسید؛ می‌توانید با رزرو بلیط هواپیما از قاصدک 24، به کرمان سفر کنید.


قیمت بلیط قطار کرمان


بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


رزرو بلیط قطار کرمان در قاصدک24


برای رزرو بلیط قطار کرمان، پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می‌شود که می‌توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت‌های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید. همچنین در صورتی که قصد اقامت درکرمان را دارید ؛ می‌توانید با رزرو هتل از قاصدک 24، اقامت خوشی را در کرمان تجربه کنید.


فروش بلیط قطار کرمان


فروش بلیط قطار کرمان از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی (هم قطار) صورت می‌پذیرد. بنابراین مسافران می‌توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.


بلیط قطار برای مقصد کرمان




بلیط قطار از مبدا کرمان