بلیط قطار پیشوا

قاصدک 24

پیشوا چگونه شهری است؟


شهر دامنه ای پیشوا که در ۴۵ کیلومتری جنوب شرقی پایتخت واقع شده است در مسیر جاده ابریشم و راهآهن سراسری تهران مشهد قرار دارد. این شهر بیش از یک هشتم گلخانه های ایران را در خود جای داده است و از جمله مهمترین قطبهای تولید گل و گیاهان دارویی در کشور به شمار میرود. از این رو بلیط قطار پیشوا می تواند برای خریداران آن به منزله کوتاهترین راه برای رسیدن به بهشتی زمینی باشد.


برخی از نقاط دیدنی پیشوا


اماکن گردشگری پیشوا بیشتر در جاذبه های طبیعی آن از جمله گلخانه ها خلاصه می شود با این حال پیشوا نقاط دیدنی و جذاب دیگری نیز دارد که آب انبار قدیمی، تپه شغالی و امام زاده جعفر (ع) از جمله مهمترین آنها هستند.

امامزاده جعفر (ع) پیشوا



راه آهن پیشوا


ایستگاه راه آهن پیشوا از جمله ایستگاه های قطار نزدیک به تهران است که در مسیر راه آهن سراسری تهران مشهد واقع شده است. گفتنی است روزانه قطاری از این ایستگاه راس ساعت های مقرر به سمت تهران و بلعکس تردد می کند.


رزرو بلیط قطار پیشوا در قاصدک 24


برای رزرو بلیط قطار پیشوا از هر یک از شهرهای ایران، پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع (عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط قطار پیشوا


بدون شک اینکه بلیط قطار پیشوا خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار پیشوا


برای خرید بلیط قطار پیشوا به هر کدام از شهرها علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. قطار ارم ریل باس از میان 19 نوع قطار موجود در ناوگان ریلی ایران در مسیر پیشوا تردد می کند.


فروش بلیط قطار پیشوا


فروش بلیط قطار پیشوا از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی (هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.

بلیط قطار تهران پیشوا


مسافرانی که بلیط قطار تهران پیشوا را خریداری کرده اند، باید برای رسیدن به مقصد یک ساعت را طی کنند. ضمن اینکه قطار ارم ریل باس با عبور از ایستگاه های ری، بهرام و ورامین مسافران خود را در ایستگاه پیشوا پیاده خواهند کرد.


برای خرید بلیط قطار ورامین کلیک کنید
 

بلیط قطار برای مقصد پیشوا