بلیط قطار شوش

قاصدک 24

شوش چگونه شهری است؟


شهر شوش با قدمتی 3 هزار ساله در 115 کیلومتری شمال غربی اهواز قرار گرفته و از زمان تولد تا کنون همواره به عنوان مرکزی صنعتی، هنری، تجاری و سیاسی مطرح بوده است. این شهر که در دوره های مختلف تاریخی از ایلامی ها تا اشکانی ها پایتخت ایران بوده، از آب وهوایی گرم و خشک برخوردار است. آب و هوایی که از اثر پر فشار جنب حاره ای برخوردار بوده و در تابستان آب و هوای گرم شرجی را موجب می شود. محوطه باستانی شوش در سال 94 در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

بلیط قطار شوش

برخی از نقاط دیدنی شوش


جاذبه های تاریخی شوش شهرت جهانی دارند. بسیاری از گردشگران از داخل و خارج از کشور برای تماشای شکوه تمدن های باستانی به شوش می آیند تا به بازدید از مکان هایی مانند آپادانا، قلعه شوش (آکروپل)، حرم دانبال نبی، موزه شوش، منطقه هفت تپه، چغازنبیل، ایوان و پارک ملی کرخه، مقبره دعبل خزاعی و کاخ اردشیر بپردازند.

بلیط قطار شوش

سوغات و ره آورد شوش


هر چند که شوش مهد صنایع دستی چون کپو، معرق چوبی، سفالگری، حصیربافی و طبق است، اما نمی توان به این شهر سفر کرد و از خوراکی های خوشمزه آن مانند خرما، نان محلی، پونه تازه و کلوچه چیزی را به عنوان سوغات به همراه نبرد.

بلیط قطار شوش

رزرو بلیط قطار شوش در قاصدک24


برای رزرو بلیط قطار شوش به مقصد تهران، اراک و اهواز پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط قطار شوش


بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار شوش


برای خرید بلیط قطار شوش به تهران، اراک و اهواز علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید.


فروش بلیط قطار شوش


فروش بلیط قطار شوش از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.

بلیط قطار تهران شوش


با خرید بلیط قطار تهران شوش و عبور از ایستگاه های قم، اراک، دورود، تنگ هفت و اندیمشک مسافران می توانند در مدت زمان نزدیک به 14 ساعت به مقصد خود برسند. گفتنی است که قطارهای 6 تخته لوکس با پذیرایی و 4 تخته البرز از جمله قطارهایی هستند که می توانید با آنها از تهران به شوش سفر کنید.

بلیط قطار اهواز شوش


پس از رزرو بلیط قطار اهواز شوش و عبور از ایستگاه هفت تپه می توانید در مدت زمان نزدیک به 2 ساعت از اهواز به شوش بروید. قطارهای 6 تخته لوکس با پذیرایی و 4 تخته البرز از جمله قطارهایی هستند که می توانند شما را در مسیر همراهی کنند.

بلیط قطار اراک شوش


برای یک سفر ریلی از اراک به شوش باید نخست بلیط قطار اراک شوش را خریداری کرده و با عبور از ایستگاه های تنگ هفت و اندیمشک در مدت زمان نزدیک به 10 ساعت به مقصد برسید. از جمله قطارهایی که می توانید سوار بر آنها از اراک به شوش سفر کنید، قطارهای شش تخته لوکس با پذیرایی هستند.


بلیط قطار برای مقصد شوش