بلیط قطار سمنان

قاصدک 24

سمنان چگونه شهری است؟


سمنان مرکز استان سمنان است که در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر در مسیر تهران به خراسان قرار گرفته است. سمنان علاوه بر آب و هوای خشک و معتدل از تاریخ پر فراز و نشیبی نیز برخوردار است. در زمان مادها بخشی از این امپراتوری بوده و در زمان اشکانیان و ساسانیان نیز محل تمرکز پایگاه های دولت های مرکزی بوده است. سمنان امروز نیز از اهمیت سیاسی برخوردار بوده و قرار گرفتن در مسیر راه آهن سراسری تهران مشهد اهمیت خرید بلیط قطار سمنان را افزایش داده است.

بلیط قطار سمنان

برخی از نقاط دیدنی سمنان


همانطور که گفتیم سمنان شهری تاریخی با قدمت طولانی است. از این رو آثار تاریخی فراوانی را می توان در این شهر دید. از دروازه ارگ، بازار سمنان، بازار شیخ علاء الدوله و مسجد جامع تا مسجد امام و گرمابه حضرت. البته تاریخی بودن سمنان به این معنی نیست که شهر از جاذبه های طبیعی بهره ای نبرده است. کویر کوه سرخ، آبشار مجن، چشمه علی دامغان، غار دربند، دشت آفتابگردان و شقایق های کالپوش و غار نمکی گرمسار تنها بخشی از دیدنی های طبیعی استان به شمار می آیند.

خرید آنلاین بلیط قطار سمنان

سوغات و ره آورد سمنان


سمنان سوغاتی های خوشمزه و صنایع دستی زیبا کم ندارد. برای مسافرانی که به سمنان سفر می کنند، پسته دامغان، انگور شاهرود، گردوی شهمیرزاد، روغن محلی مهدیشهر و نان های سنتی در کنار سفالگری، منبت چوب، چاپ قلمکار و گلیم بافی گزینه های خوبی برای سوغات به شمار می روند.

بلیط قطار سمنان با قیمت مناسب

راه آهن سمنان


ایستگاه راه آهن سمنان که در ضلع جنوبی شهر واقع شده، در حقیقت در مسیر راه آهن تهران مشهد قرار گرفته و شامل قطارهای عادی و سریع السیر می شود. خط آهن سمنان در حقیقت بخشی از راه آهن شمال شرق است که 540 کیلومتر طول داشته و جزئی از خط آهن تهران سمنان به طول 926 کیلومتر می باشد.

ایستگاه راه آهن سمنان

خرید بلیط قطار سمنان


برای خرید بلیط قطار سمنان علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید.


قیمت بلیط قطار سمنان


بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار سمنان تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


رزرو بلیط قطار سمنان در قاصدک24


برای رزرو بلیط قطار سمنان، در قاصدک24 پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


فروش بلیط قطار سمنان


فروش بلیط قطار سمنان از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.


بلیط قطار برای مقصد سمنان




بلیط قطار از مبدا سمنان