بلیط قطار زاهدان

قاصدک 24

زاهدان چگونه شهری است؟


زاهدان یکی از کلان شهرهای مهم کشور و مرکز استان سیستان و بلوچستان است که در محدوده مرزی ایران با دو کشور افغانستان و پاکستان، واقع شده است. این شهر از موقعیت تجاری و نظامی ویژه ای برخوردار می باشد از این رو بلیط قطار زاهدان می تواند بهترین گزینه برای سفر به این شهر مرزی باشد. زاهدان همچنین، دارای اماکن تاریخی متعدد و جاذبه های طبیعی فراوانی است که هنوز برای بسیاری از مسافران داخلی و خارجی ناشناخته باقی مانده است.

نمایی از شهر زاهدان

برخی از نقاط دیدنی زاهدان


زاهدان سرشار از جاذبه های دیدنی تاریخی و طبیعی است. فراوانی این جاذبه ها، موجب شده تا مسافران بسیاری خواهان خرید بلیط قطار زاهدان و سفر به سیستان و بلوچستان باشند. از جمله ابنیه تاریخی و جاذبه های گردشگری شناخته شده در زاهدان، می توان به تالاب هامون، مسجد زرنج، خانه ابویی، ساختمان پست، کارونسرای نصرت آباد و آثاری از این دست اشاره کرد.


سوغات و ره آورد زاهدان


از جمله معروفترین سوغاتی های شهر مرزی زاهدان، می توان به انواع ادویه نظیر آچار گوشت، شیرینی لندو، کلوچه خرمایی، پارچه های سوزن دوزی شده و محصولات کشاورزی نظیر انبه، انار و خربزه درختی اشاره کرد.


راه آهن زاهدان


راه آهن زاهدان در سال ۱۹۱۹ ميلادی در ادامه راه آهن هندوستان، توسط انگليسی ها احداث شد. راه آهن جنوب شرق کشور از سال ۱۳۳۸ با عنوان راه آهن سيستان و بلوچستان به مدت ۴۸ سال با محدوده حد فاصل ایستگاه زاهدان - میرجاوه به طول ۹۴ کيلومتر فعاليت می نمود. جالب است بدانید این ناوگان ریلی نزديک به یک قرن قدمت دارد و يكی از قديمی ترين خطوط ريلی ساخته شده در کشور است.

ایستگاه راه آهن زاهدان

رزرو بلیط قطار زاهدان در قاصدک 24


برای رزرو بلیط قطار زاهدان از هر یک از شهرهای ایران، پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع (عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط قطار زاهدان


بدون شک اینکه بلیط قطار زاهدان خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار زاهدان


برای خرید بلیط قطار زاهدان به هر کدام از شهرها علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. قطارهای لوکس البرز برنا و لوکس شش نفری از میان 19 نوع قطار موجود در ناوگان ریلی ایران در مسیر زاهدان تردد می کنند.


فروش بلیط قطار زاهدان


فروش بلیط قطار زاهدان از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی (هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.



بلیط قطار برای مقصد زاهدان 




بلیط قطار از مبدا زاهدان