بلیط قطار تربت حیدریه

قاصدک 24

تربت حیدریه چگونه شهری است؟


تربت حیدریه، پایتخت زعفران جهان، با 24 هزار کیلومتر مربع؛ یکی از شهرهای استان خراسان رضوی است که در 145 کیلومتری جنوب مشهد واقع شده است. تربت حیدریه که در قدیم با نام زاوه شناخته می شده، قدمتی طولانی داشته و شهر عارفان ایران بوده است. این شهر امروزه یک شهر صنعتی است که معادن غنی و متنوعی را در خود جای داده است. صنایع بزرگی مانند کارخانه سیمان، طلا، قند و فولاد از صنایع بزرگ شهر به شمار می روند. البته این امر کوجب نشده تا شهر چهره فرهنگی خود را از دست دهد؛ به گونه ای که تربت حیدریه امروز قطب دانشگاهی استان خراسان رضوی شمرده می شود.

بلیط قطار تربت حیدریه

برخی از نقاط دیدنی تربت حیدریه


اگر قصد سفر به تربت حیدریه را دارید، می توانید امیدوار باشید که مکان های دیدنی منحصر به فردی را در طول سفر خود خواهید دید. مجموعه ای مرکب از آثار تاریخی و طبیعی مانند مجموعه قطب الدین حیدر، کاروانسرای طبسی، موزه مردم شناسی، خانه امینی، حمام حاجی رئیسی، مزار بوری آباد، بنای مقبره و مسجد شیخ حیدر کدکنی، موزه حیات وحش، باغ ملی، پارک کوهستانی پیشکوه، منطقه گردشگری رودخانه حصار، آبشار رود معجن و قله ملکوه.

خرید بلیط قطار تربت حیدریه

سوغات و ره آورد تربت حیدریه


تربت حیدریه از تنوع آب و هوایی برخوردار می باشد، از این رو محصولات کشاورزی فراوانی در این شهر کشت می شود. از این میان زعفران و بادام سوغاتی های اصلی شهر به شمار می روند. علاوه بر این محصولات، شیرینی مخصوص تربت حیدریه با نام حلوا جوزی یا حلوا گردویی نیز از سوغاتی های خوشمزه شهر است.

رزرو انلاین بلیط قطار تربت حیدریه

رزرو بلیط قطار تربت حیدریه در قاصدک24


برای رزرو بلیط قطار تربت حیدریه به مقصد تهران، مشهد، کرمان، بندرعباس و سمنان پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط قطار تربت حیدریه


بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار تربت حیدریه


برای خرید بلیط قطار تربت حیدریه به تهران، مشهد، کرمان، سمنان و بندرعباس علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید.


فروش بلیط قطار تربت حیدریه


فروش بلیط قطار تربت حیدریه از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.


بلیط قطار برای مقصد تربت حیدریه




بلیط قطار از مبدا تربت حیدریه