بلیط اتوبوس یزد

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

یزد چگونه شهری است؟


یزد، شهر بادگیرها و دومین شهر تاریخی جهان است که قدمت زیادی دارد. بافت تاریخی یزد خود یکی از دیدنی‌های این شهر شناخته می‌شود که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. شما می‌توانید در یزد کویرهای بسیار نفس‌گیری را مشاهده کنید که طرفداران زیادی دارند و کمپ های کویری جذابی را تدارک دیده‌اند. همچنین می‌توانید سری به آثار باستانی و تاریخی آن بزنید که تنوع بسیار بالایی را شامل می‌شوند. البته باید توجه داشته باشید که آب و هوای یزد گرم و خشک است و سفر در ماه‌های گرم سال توصیه نمی‌شود.

بنابراین توصیه می‌کنیم رزرو بلیط اتوبوس یزد را به فصول خنک و معتدل سال موکول کنید تا بهترین تجربه را از این شهر تاریخی داشته باشید. حال که با شهر تاریخی یزد آشنا شدید نوبت به معرفی تمامی نکات لازم برای سفر با اتوبوس می‌رسد که آگاهی از آن‌ها ضروری و حائز اهمیت است. پس در ادامه برای سفری خاطره‌انگیز به یزد با قاصدک24 همراه باشید.

Dowlat-Abad-Garden


برخی از نقاط دیدنی یزد


همانطور که گفتیم یزد از کویرهای بکر و جذابی برخوردار است که هر مسافری را جذب زیبایی خود می‌کند. شما می‌توانید شبی به یادماندنی و رویایی را در کویرهای یزد با تماشای ستارگان تجربه کنید و در روز به سافاری بپردازید. همچنین می‌توانید از آثار تاریخی و فرهنگی این شهر بازدید کنید که برخی از آن‌ها در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند.

البته یزد تنها به موزه‌ها و اثرهای قدیمی محدود نمی‌شود و برای آن دسته از افرادی که به مناطق سرسبز و چشمه‌های پرآب نیز علاقمند هستند؛ دیدنی‌های زیادی دارد. بنابراین ما در این بخش به محبوب‌ترین جاذبه های یزد اشاره کرده‌ایم که به آسانی می‌توانید با رزرو بلیط اتوبوس یزد از آن‌ها دیدن کنید.


  • میدان ساعت یزد

  • میدان امیر چخماق

  • موزه قصر آیینه یزد (موزه آیینه و روشنایی یزد)

  • موزه خانه لاری ها

  • موزه خودروهای تاریخی یزد

  • مسجد جامع یزد

  • باغ دولت آباد یزد

  • قله شیر کوه یزد

  • پارک کوهستان یزد

  • چشمه غربالبیز مهریز

  • آبشار دره گاهان تفت (آبشار درگاهان یزد)

  • آبشار سفیده ندوشن

  • قنات زارچ یزد

  • کمپ کویری هفت سنگ (کمپ کویر یزد)

  • کمپ کویری ریگ زرین اردکان یزد

رزرو بلیط اتوبوس یزد

 

قیمت بلیط اتوبوس یزد در سال 1402


اکنون نوبت به آشنایی با قیمت بلیط اتوبوس یزد 1402 می‌رسد. همانطور که می‌دانید شرکت‌های مسافربری گوناگونی در این زمینه فعالیت می‌کنند که می‌توانیم به شرکت‌های ایران پیما، رویال سفر، سیر و سفر و... اشاره کنیم. رزرو بلیط اتوبوس یزد از هرکدام این شرکت‌ها دارای قیمت متفاوتی بوده و همین امر سبب می‌شود هزینه‌ها یکسان نباشند.
عامل دیگری که بر قیمت بلیط اتوبوس یزد تاثیرگذار می‌گذارد، مسیر سفر و میزان مسافت تا مقصد است. به عنوان مثال بلیط اتوبوس یزد اردبیل گران‌تر از قیمت بلیط اتوبوس یزد اصفهان برآورد می‌شود؛ چرا که یزد تا شمال غربی ایران دورتر از فاصله‌ی آن با شهرهای مرکزی مانند کرمان و فارس است.

آخرین عاملی که به آن می‌پردازیم، نوع اتوبوسی است که بلیط آن را خریداری می‌کنید. در واقع اگر شما به دنبال خرید اینترنتی بلیط اتوبوس یزد از اتوبوس‌های VIP  باشید، هزینه‌ی بیشتری را نسبت به اتوبوس‌های معمولی خواهید پرداخت. پس توصیه می‌کنیم قبل از هراقدامی عوامل گفته شده را بررسی کنید تا بتوانید مناسب‌ترین بلیط اتوبوس یزد را باتوجه به شرایط خود تهیه کنید. در ادامه‌ی مطلب به نحوه‌ی خرید آن نیز می‌پردازیم.

نکات مهم در خرید بلیط اتوبوس یزد


در زمان خرید بلیط اتوبوس یزد باید به این نکته توجه داشته باشید که 2 روش برای انجام این کار وجود دارد. روش اول، قدیمی‌ترین روش خرید، یعنی مراجعه‌ی حضوری به ترمینال‌ها و پایانه های یزد است. این روش نه تنها زمان زیادی از شما می‌گیرد؛ بلکه هزینه‌های شما را نیز بالا می‌برد.

در مقابل، روش دوم این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید بدون مراجعه‌ی حضوری و تنها در چند دقیقه بلیط اتوبوس یزد خود را خریداری کنید و نگران هزینه‌های رسیدن به ترمینال و هدر رفتن زمان نباشید. این روش که امروزه محبوب‌ترین و آسان ترین روش رزرو بلیط اتوبوس شناخته می‌شود؛ خرید آنلاین از سایت بلیط اتوبوس یزد است. برای این امر کافی‌ست به سراغ آژانس‌های مسافرتی معتبر مانند قاصدک24 رفته و برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس یزد اقدام کنید.


بلیط اتوبوس به مقصد یزد





بلیط اتوبوس از مبدا یزد




نحوه رزرو بلیط اتوبوس یزد در قاصدک24


برای خرید بلیط اتوبوس یزد از قاصدک24 می‌بایست طبق مراحل زیر عمل کنید
:

  • در ابتدا به بخش اتوبوس در سایت قاصدک24 بروید.

  • شهر مبدا و مقصد خود را وارد کنید.

  • تاریخ رفت را پر کرده و بر گزینه جستجو کلیک کنید.

  • پس از انجام این مراحل تمامی بلیط‌های موجود در مسیر انتخابی شما نمایش داده می‌شوند.

خرید بلیط اتوبوس یزد


شما می‌توانید با توجه به اولویت خود (ساعت حرکت، شرکت مسافربری، قیمت بلیط اتوبوس یزد و...) فیلترهای جستجو را تغییر داده و مناسب‌ترین بلیط را برای خود خریداری کنید. البته خدمات گردشگری این سایت تنها به فروش بلیط اتوبوس محدود نمی‌شود و شما می‌توانید برای رزرو هتل در سراسر ایران، تورهای گردشگری و... از قاصدک24 استفاده کنید.


سوالات متداول در مورد بلیط اتوبوس یزد

حداکثر میزان بار مجاز برای هر مسافر 20 کیلوگرم بوده و درصورت وزن بیشتر می‌بایست درخواست خود را با شرکت مربوطه در ترمینال درمیان بگذارید.
بله؛ شما می‌توانید بلیط اتوبوس یزد قاصدک24 را از پنل خود در سایت انتخاب کرده و آن را لغو کنید. البته باید توجه داشته باشید هرچه به زمان حرکت نزدیک می‌شویم، میزان جریمه و کسری از هزینه بلیط بیشتر می‌شود.
اگر با محیط ترمینال یزد یا شهر سکونت خود آشنا هستید، 20 دقیقه زمان کافی‌ست. در غیر این صورت توصیه می‌کنیم 40 دقیقه زودتر از ساعت حرکت به ترمینال مراجعه کنید.
حداکثر میزان بار مجاز برای هر مسافر 20 کیلوگرم بوده و درصورت وزن بیشتر می‌بایست درخواست خود را با شرکت مربوطه در ترمینال درمیان بگذارید.
این پایانه در جاده خضر آباد یزد و در ابتدای بلوار صنعت واقع شده است.