بلیط اتوبوس همسفر

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

خرید بلیط اتوبوس همسفر


سفر با اتوبوس یکی از محبوب‌ترین روش‌های مسافرت است که نه تنها می‌توانید از مسیر خود لذت ببرید بلکه هزینه‌ی کمتری را نسبت به سایر شیوه‌ها پرداخت می‌کنید. حال اگر قصد دارید با یکی از بهترین شرکت‌های مسافربری سفر کنید که در اکثر مسیرهای داخلی ایران خدمات دارند، اتوبوس های همسفر را انتخاب کنید. شرکت همسفر از سال 1378 با 100 اتوبوس در بیهقی تهران تاسیس شد و امروزه با بیشتر از 600 اتوبوس مسیرهای زیادی در داخل و خارج از کشور را پوشش می‌دهد. البته اگر از آن دسته مسافرانی هستید که قصد دارید برای مسیرهای طولانی بلیط اتوبوس بخرید یا درصدد داشتن سفری لذت‌بخش‌تر هستید، هرگز از اتوبوس های
VIP همسفر غافل نشوید. برای آشنایی با قیمت، امکانات و نحوه استرداد بلیط اتوبوس همسفر با قاصدک24 همراه شوید.

خرید بلیط اتوبوس همسفر

قیمت بلیط اتوبوس همسفر در سال 1402


اکنون نوبت به آشنایی با
 قیمت بلیط اتوبوس همسفر در سال 1402 می‌رسد. همانطور که گفتیم این شرکت مسافربری یکی از بهترین شرکت‌های حمل‌ونقل بوده و مسیرهای داخلی و خارجی زیادی را پوشش می‌دهد. پس اگر تصمیم دارید بلیط اتوبوس همسفر را برای سفرهای خود انتخاب کنید، می‌بایست از هزینه‌های آن مطلع باشید. در این خصوص باید بگوییم قیمت بلیط اتوبوس همسفر هزینه ثابتی نداشته و به عوامل متفاوتی بستگی دارد. یکی از این عوامل مسافت انتخابی شما شناخته می‌شود. به عنوان مثال اگر قصد دارید از اصفهان به تهران بروید، هزینه‌ی کمتری را نسبت به تهران تا کرمانشاه پرداخت خواهید کرد؛ چرا که فاصله‌ی این دو بیشتر از اصفهان تا تهران است.

عامل بعدی که بر قیمت بلیط اتوبوس همسفر تاثیر می‌گذارد؛ نوع اتوبوسی است که بلیط آن را خریداری می‌کنید. در واقع اگر شما به دنبال دریافت بلیط اتوبوس همسفر از اتوبوس‌های VIP باشید، هزینه‌ی بیشتری را نسبت به اتوبوس‌های معمولی متقبل می‌شوید. پس توصیه می‌کنیم قبل از هراقدامی عوامل گفته شده را بررسی کنید تا بتوانید باتوجه به شرایط خود بهترین بلیط را تهیه کنید. در ادامه‌ی مطلب به نحوه‌ی خرید آن نیز می‌پردازیم.

خرید بلیط اتوبوس همسفر


نحوه رزرو بلیط اتوبوس همسفر در قاصدک 24


برای خرید بلیط اتوبوس همسفر از قاصدک24 می‌بایست طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • در ابتدا به بخش اتوبوس در سایت قاصدک24 بروید.

  • شهر مبدا و مقصد خود را وارد کنید.

  • تاریخ رفت را پر کرده و بر گزینه جستجو کلیک کنید.

  • پس از انجام این مراحل تمامی بلیط‌های موجود در مسیر انتخابی شما نمایش داده می‌شوند. حال برای مشاهده‌ی بلیط‌های همسفر باید شرکت مسافربری از پنجره سمت چپ صفحه را بر روی همسفر قرار دهید. با این کار سایر شرکت‌ها از لیست جستجو حذف شده و تنها بلیط‌هایی ارائه می‌شوند که متعلق به شرکت همسفر هستند.

  • در مرحله بعدی می‌توانید شماره صندلی خود را با آگاهی از جنسیت مسافران کناری خود در اتوبوس انتخاب کنید.

خرید-بلیط-اتوبوس-همسفر
ناگفته نماند در هنگام انتخاب شرکت مسافربری می‌توانید از سایر فیلترها مانند ساعت حرکت، پایانه مبدا و مقصد و... استفاده کنید و مناسب‌ترین بلیط را برای خود خریداری کنید.

خرید بلیط اینترنتی اتوبوس همسفر


نکات مهم در مورد استرداد بلیط اتوبوس همسفر


اگر سفری که در پیش داشتید کنسل شده می‌توانید به آسانی برای استرداد بلیط اتوبوس همسفر
از قاصدک24 استفاده کنید. تنها کافی است به پنل کاربری خود در سایت قاصدک24 وارد شوید و گزینه‌ی استرداد بلیط اتوبوس را انتخاب کنید. سپس بر بلیط موردنظر خود کلیک کرده و در کمترین زمان آن را لغو کنید. مبلغ استردادی پس از کسر جریمه به همان کارتی که بلیط اتوبوس خود را از قاصدک24 خریداری کرده‌اید بازگشت داده می‌شود. توجه نمایید این جریمه از زمان خرید تا کنسلی شما محاسبه شده که طبق جدول زیر است:

 

جریمه کنسلی از زمان خرید تا 1 ساعت قبل از حرکت 10 درصد
جریمه کنسلی از 1 ساعت قبل از حرکت تا بعد از حرکت 50 درصد

برای اطلاعت بیشتر در استرداد بلیط اتوبوس همسفر می‌توانید صفحه‌ی «راهنمای کنسلی بلیط اتوبوس» از قاصدک 24 را مطالعه کنید.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس همسفر


سوالات متداول در مورد بلیط اتوبوس همسفر

برای خرید بلیط اتوبوس همسفر کافی است به بخش اتوبوس در قاصدک24 مراجعه کنید. سپس با وارد کردن مبدا و مقصد خود تمامی بلیط‌های ارائه شده را مشاهده و خریداری نمایید.
تمامی پایانه‌های تهران (ترمینال غرب، شرق، بیهقی و آرژانتین) این بلیط را ارائه می‌دهند.
این اتوبوس‌ها ساخت آلمان بوده و دارای امکانات رفاهی مطلوبی هستند که شامل صندلی‌های تخت شو، جای شارژر و هدفون، آبسردکن، مانیتور و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند.
اتوبوس های معمولی همسفر 2 نوع هستند که یکی 30 نفره و دیگری تا 44 نفر نیز ظرفیت دارد.
خیر؛ نیازی به این کار نیست و ارائه‌ی شماره بلیط و رسید آن به پرسنل مربوطه کفایت می‌کند.
بله؛ شما می‌توانید بلیط اتوبوس همسفر قاصدک24 را از پنل خود در سایت انتخاب کرده و آن را لغو کنید. البته باید توجه داشته باشید هرچه به زمان حرکت نزدیک می‌شویم، میزان جریمه و کسری از هزینه بلیط بیشتر می‌شود. برای اطلاعت بیشتر می‌توانید صفحه‌ی «راهنمای کنسلی بلیط اتوبوس» از قاصدک 24 را مطالعه کنید.
حداکثر میزان بار مجاز برای هر مسافر 20 کیلوگرم بوده و درصورت وزن بیشتر می‌بایست درخواست خود را با شرکت مربوطه در ترمینال درمیان بگذارید.
اگر با محیط ترمینال موردنظر آشنا هستید، 20 دقیقه زمان کافی‌ست. در غیر این صورت توصیه می‌کنیم 40 دقیقه زودتر از ساعت حرکت به ترمینال مراجعه کنید.