بلیط اتوبوس شیراز

قاصدک 24

برای سفر به بهشت فارس و بازدید از شاه‌چراغ و زیبایی‌های خیره‌کننده آن با هزینه مقرون به صرفه راهی بهتر از رزرو بلیط اتوبوس شیراز نخواهید یافت. شما می‌توانید سفر به شیراز و گشت‌وگذار در این شهر تاریخی را با اتوبوس‌های راحت و ایمن تجربه کنید. رزرو بلیط اتوبوس می‌تواند سفری آسوده و اقتصادی را برای شما تدارک ببیند. امروز این وسیله نقلیه با دسترسی آسان و قابلیت رزرو آنلاین، به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای سفر گردشگران تبدیل شده است. برای آشنایی با نحوه رزرو و مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس شیراز در ادامه با ما همراه باشید.

 بلیط اتوبوس شیراز


خرید بلیط اتوبوس شیراز از شرکت‌های اتوبوسرانی معتبر

خرید بلیط اتوبوس برای سفر به شیراز از شرکت‌های اتوبوس‌رانی متعددی امکان‌پذیر است. شرکت‌های مسافربری در مسیر شهر شیراز، امکانات متنوع و متفاوتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند؛ شما با انتخاب شرکت اتوبوسرانی مورد نظر خود می‌توانید از امکانات رفاهی عالی آن‌ها برخوردار شوید. در ترمینال‌های مختلف شیراز شرکت‌های بسیاری در تردد هستند. برای آشنایی بیشتر و انتخاب بهتر آن‌ها توصیه می‌شود جدول زیر را مورد بررسی قرار دهید: 

پایانه شرکت مسافربری
کاراندیش  جهان‌گشت مهر پیک‌صبا، عدل، لوان نور، ایران‌پیما، ترابر بی‌تا، گیتی‌پیما، رویال‌سفر، سیروسفر، راه‌پیما پارسیان، همسفر، تک‌سفر، آریاسفر، ماهان‌سفر، میهن‌نور آریا، آسیا سفر، پیک معتمد، پارسیان، گیتی‌نورد، کیان‌سفر، ایمن‌سفر
کاوه (شهید مدرس) پیک معتمد، سیروسفر، ترابر بی‌تا، گیتی‌پیما
امیرکبیر خوش‌سفران، سیروسفر، رویال‌سفر، پیک‌صبا، ایران‌پیما، آسیاسفر فارس، همسفر، تک‌سفر

 

مزایای خرید بلیط اتوبوس شیراز از قاصدک 24

ممکن است زمان‌گذاشتن و مراجعه‌کردن به دفاتر فروش بلیط یکی از دغدغه‌های خرید بلیط سفر شما باشد. امروز با واردشدن وب‌سایت‌های آنلاین فروش بلیط اتوبوس، این چالش از بین رفته است. برای اینکه بتوانید خرید بلیط اتوبوس شیراز را به‌صورت آنلاین، در سریع‌ترین زمان و ساده‌ترین شکل انجام دهید، نگاهی به ابتدای همین صفحه از وب‌سایت قاصدک 24 بیندازید.

کافی است با درج اطلاعات شامل مبدا، مقصد و تاریخ سفر به لیست کامل بلیط‌ها به همراه قیمت و جزئیات همچون نوع اتوبوس، امکانات و قابلیت انتخاب شماره صندلی به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از فیلترهای هوشمند جست‌جو، نتایج را بر اساس ساعت حرکت، پایانه مبدا، پایانه مقصد و شرکت مسافربری شخصی‌سازی کرده و سریع‌تر به بلیط مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید در تمامی مراحل رزرو و حتی کنسلی بلیط اتوبوس شیراز تیم پشتیبانی قاصدک 24 در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخ‌گوی درخواست‌های شما خواهد بود. 


انواع اتوبوس های شیراز

سفر به شیراز با رزرو بلیط اتوبوس به دو صورت معمولی و vip امکان‌پذیر است. اتوبوس‌های معمولی با ارائه امکانات و خدمات در سطح متوسط و صندلی‌های کم‌جا در فضایی محدود، ممکن است برای سفرهای طولانی چندان خوشایند نباشند. در مقابل اتوبوس‌های vip با 26 الی 36 صندلی با فاصله زیاد از هم می‌توانند سفر راحت‌تری برای شما رقم بزنند. پریز برق 220 ولت، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب، تهویه مطبوع و همین‌طور صندلی‌های راحت و بزرگ، از مهم‌ترین امکانات رفاهی آن‌ها است. اگر تصمیم دارید سفری راحت و ایمن را تجربه کنید و بدون خستگی، مسیر سفر خود را به‌پایان برسانید، اتوبوس‌ vip شیراز بهترین گزینه به شمار می‌رود.

 

پایانه های مسافربری شیراز

برای بررسی بلیط‌های اتوبوس موجود در پایانه های مسافربری شیراز باید به ابتدای همین صفحه از سایت قاصدک 24 مراجعه کرده، مبدا، مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید تا لیست بلیط اتوبوس به همراه جزئیات کامل همچون پایانه مبدا و پایانه مقصد به نمایش درآید. شهر شیراز پایانه‌های متعددی را برای خدمات‌رسانی به مسافران تدارک دیده است. پایانه‌های کاراندیش، کاوه (شهید مدرس)، شهید طباطبایی، امیرکبیر و علی‌ابن حمزه در انتظار مسافران شهرهای مختلف ایران هستند.

ترمینال کاراندیش در بخش شرقی شهر قرار گرفته و به مقصد بیشتر شهرهای کشور سرویس‌دهی می‌کند. پایانه علی ابن حمزه روبه‌روی کاراندیش تاسیس شده و به مسافران بخش‌های شمالی استان خدمت‌رسانی می‌کند. ترمینال کاوه در بخش جنوبی شهر وظیفه جابه‌جایی مسافران به مقاصد شرقی و جنوبی استان را دارد. ترمینال امیر کبیر در بخش غربی شهر برای تردد به شهرهای جنوبی کشور استفاده می‌شود. ترمینال شهید طباطبایی در بخش غربی استان نیز به مبدا و مقصد شهرهای یاسوج و سپیدان خدمات ارائه می‌دهد.

 

قیمت بلیط اتوبوس شیراز

قیمت بلیط اتوبوس به‌دلایل مختلف می‌تواند متغیر باشد؛ مسافت بین شهر مبدا و مقصد مهم‌ترین عامل در قیمت بلیط اتوبوس شیراز است. مسیرهای طولانی‌تر، پرداخت هزینه بالاتری را می‌طلبند. همچنین با انتخاب بلیط اتوبوس شیراز vip در مقایسه با بلیط اتوبوس معمولی، هزینه بیشتری را پرداخت می‌کنید. نکته خوب ماجرا این است که شما متناسب با سلیقه و بودجه خود می‌توانید بهترین بلیط را برای سفر خود در قاصدک 24 رزرو کنید و قیمتی منصفانه برای خرید بلیط اتوبوس به شیراز بپردازید.

 قیمت بلیط اتوبوس شیراز


رزرو بلیط ارزان اتوبوس شیراز

با قابلیت‌های وب‌سایت قاصدک 24 می‌توانید آسان و سریع به ارزان ترین بلیط اتوبوس شیراز دسترسی پیدا کنید.  پس‌از انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر و به نمایش درآمدن لیست بلیط‌ها می‌توانید فیلد کمترین قیمت در ابتدای صفحه را انتخاب کنید تا بلیط‌ها از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب‌ شوند. اکنون شما می‌توانید قیمت‌ مناسب‌ترین گزینه مورد نظر خود را برای سفر انتخاب نمایید. البته توصیه می‌شود فقط ارزان بودن را مد نظر قرار ندهید و هنگام بررسی بلیط‌ها در قاصدک 24 شرکت مسافربری، vip یا معمولی‌بودن اتوبوس و امکانات ارائه شده و ساعت حرکت را نیز بررسی کرده و با توجه به شرایط و بودجه خود خرید بلیط ارزان اتوبوس شیراز مورد نظر خود را انجام دهید. 



لیست بلیط اتوبوس به مقصد شیراز

سالانه مسافران و گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور به شیراز سفر می‌کنند. اگرچه سفر به شیراز از چهارگوشه ایران رخ می‌دهد؛ اما برخی از شهرها تردد بیشتری به مقصد شیراز دارند که در زیر لیست شده‌اند:





لیست بلیط اتوبوس از مبدا شیراز

علاوه‌بر سفرهای ورودی و مسافرت به مقصد شیراز، سفرهای بسیاری نیز از این شهر به نقاط مختلف کشور صورت می‌گیرد که به این شرح هستند:



چگونه بلیط اتوبوس شیراز را کنسل کنید؟

ممکن است بنا به هر دلیلی مجبور به کنسلی بلیط اتوبوس شیراز شوید. جالب است بدانید با خرید بلیط آنلاین اتوبوس از وب‌سایت قاصدک 24 می‌توانید به‌راحتی فرآیند استرداد بلیط اتوبوس شیراز را به صورت آنلاین در زمانی کوتاه انجام دهید و وجه پرداختی خود را پس از کسر جریمه بر اساس قوانین استرداد بازپس گیرید. برای این کار کافیست به پنل کاربری خود سایت قاصدک 24 مراجعه کرده و روی گزینه درخواست کنسلی بلیط خود کلیک کنید تا باقی‌مانده مبلغ به حساب شما واریز گردد.

 

راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس شیراز با قاصدک 24

برای خرید بلیط اتوبوس شیراز در ابتدای همین صفحه مبدا و مقصد را وارد کنید، تاریخ حرکت خود را انتخاب نمایید و روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید. صفحه‌ای روبه‌رو شما باز می‌شود، این صفحه برای طراحی بلیط سفرتان تدارک دیده شده است. گزینه‌های مورد نظر در سمت راست صفحه به شما کمک می‌کند تا طبق اهداف خود لیست را بر اساس ساعت حرکت، پایانه مبدا  و مقصد و شرکت مسافربری محدود کرده و سریع‌تر بلیط مورد نظر خود را پیدا کنید. هم‌چنین با کلیک بر گزینه اطلاعات بیشتر می‌توانید شهرهای توقف، امکانات اتوبوس، ظرفیت‌های فروخته شده و قابل خرید را بررسی کرده، شماره صندلی مورد نظر خود را انتخاب کرده و با پرداخت اینترنتی هزینه رزرو بلیط اتوبوس شیراز را تکمیل کنید. هم‌چنین اگر قصد دارید بلیط هواپیما شیراز یا  قطار شیراز را تهیه کنید قاصدک 24 نیز همراه شما خواهد بود. 

خرید بلیط اتوبوس شیراز

سوالات متداول در موردبلیط اتوبوس شیراز

پایانه‌های اتوبوس شیراز کدامند؟
شیراز در 5 پایانه خدمات خود را به مسافرین کشور ارائه می‌دهد؛ پایانه‌های کاراندیش، کاوه، امیرکبیر، شهید طباطبایی و علی‌بن‌حمزه اکنون در شیراز فعال هستند.
آیا امکان استرداد بلیط اتوبوس وجود دارد؟
بله؛ برای این کار کافیست روی گزینه درخواست کنسلی بلیط مورد نظر خود از پنل کاربری وب‌سایت قاصدک 24 کلیک کنید و پس از کسر جریمه، باقی‌مانده مبلغ خود را دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره درصد جریمه راهنمای استرداد بلیط اتوبوس را دنبال کنید.
آیا نیاز به چاپ بلیط اتوبوس شیراز هست؟
خیر، ارائه شماره بلیط و رسیدن آن کفایت می‌کند.
قیمت بلیط اتوبوس شیراز برای کودکان چند است؟
به طور کل قیمت بلیط اتوبوس برای کودکان بالای 5 سال با بزرگسال برابر است. نرخ کودک زیر 5 سال در صورتی که نیاز به صندلی اختصاصی نداشته باشد، رایگان محاسبه می‌گردد.
میزان بار مجاز بلیط اتوبوس شیراز چه‌قدر است؟
حداکثر 20 کیلوگرم می‌توانید حمل کنید. اگر نیاز به حمل بار بیشتری دارید با شرکت مسافربری مربوطه در میان بگذارید.