بلیط اتوبوس ترمینال شرق

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

خرید بلیط اتوبوس ترمینال شرق


ترمینال شرق با نام دیگر تهرانپارس، دومین پایانه ساخته شده در تهران است که در سال 1360 به بهره‌برداری رسید. این ترمینال با وسعت بیشتر از 5 هکتار، خدمات و امکانات گوناگونی را برای مسافران عرضه می‌کند. شما می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس ترمینال شرق به استان‌های بخش شرقی و مناطق شمالی ایران مانند
ساری، بابل، گرگان، بندرترکمن، سمنان، مشهد، قم و بجنورد سفر کنید.

البته خوب است بدانید علاوه‌بر 9 شرکت اتوبوسرانی، شرکت‌های مینی‌بوسرانی و تاکسی‌رانی نیز در این پایانه دایر هستند تا شما را به مقصد موردنظر خود برسانند. از بهترین این شرکت‌ها که اتوبوس‌های
VIP را نیز در خدمات خود گنجانده‌اند؛ می‌توانیم به سیر و سفر، جوان سیر ایثار، ایران پیما، آرتا سبلان و پارسیان اشاره کنیم. امکانات پایانه تهرانپارس نیز شامل مسجد، اتاق مادر و کودک، درمانگاه، خودپرداز، پارکینگ، فروشگاه مواد غذایی و... می‌شود.

خرید بلیط اتوبوس ترمینال شرق

قیمت بلیط اتوبوس ترمینال شرق


یکی از اقدامات مهم قبل از سفر، بررسی هزینه‌ها و آشنایی با قیمت بلیط اتوبوس ترمینال شرق در 1402 است. همانطور که در بخش قبل نیز ذکر کردیم، شرکت‌های اتوبوسرانی زیادی در این پایانه دایر هستند که هرکدام خدمات و امکانات متفاوتی دارند. بنابراین دور از انتظار نیست که قیمت بلیط اتوبوس آن‌ها با دیگری در برخی مسیرها یکسان نباشد. همچنین نوع اتوبوسی که برای سفر خود انتخاب می‌کنید؛ می‌تواند بر هزینه و قیمت بلیط اتوبوس ترمینال شرق موثر باشد. به عنوان مثال اتوبوس های وی آی پی پایانه تهران پارس از خدمات رفاهی بیشتری برخوردار هستند که طبیعتا هزینه بالاتری نسبت به اتوبوس‌های معمولی دارند.

نکته‌ی دیگری که در قیمت بلیط اتوبوس ترمینال شرق باید به آن دقت کنید؛ مسافت انتخابی شما شناخته می‌شود. هرچه فاصله مبدا و مقصد بیشتر باشد هزینه‌ها بالاتر خواهد رفت. به عنوان مثال قیمت بلیط اتوبوس ترمینال شرق به اصفهان با بلیط اتوبوس ترمینال شرق به بابل یکسان نبوده و عوامل گفته شده بر آن موثر هستند. بنابراین قبل از خرید حتما هزینه‌ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین بلیط را با توجه به شرایط و اولویت‌های خود تهیه کنید. ناگفته نماند برای جستجوی بهتر و بررسی این پارامترها، بهتر است از فیلترهای هوشمند قاصدک 24 در بخش خرید بلیط اتوبوس استفاده کنید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نحوه رزرو بلیط اتوبوس ترمینال شرق در قاصدک 24


خرید بلیط اتوبوس ترمینال شرق از قاصدک 24 در کمترین زمان انجام می‌پذیرد که در زیر مراحل دقیق آن را همراه با جزئیات مشاهده می‌کنید
:

  • در ابتدا به بخش خرید بلیط اتوبوس در سایت قاصدک 24 مراجعه کنید.

  • شهر مبدا و مقصد سفر خود را انتخاب کنید.

  • تاریخ رفت را پر کرده و بر گزینه جستجو کلیک نمایید.

  •  پس از انجام این مراحل تمامی بلیط‌های موجود در مسیر انتخابی شما نمایش داده می‌شوند.

  • حال برای مشاهده‌ی بلیط‌های ترمینال شرق تهران باید پایانه مبدا یا مقصد خود را از پنجره سمت چپ صفحه بر روی ترمینال شرق قرار دهید. با این کار سایر بلیط‌ها از لیست جستجو حذف شده و تنها بلیط‌هایی ارائه می‌شوند که از ترمینال شرق یا تهرانپارس حرکت می‌کنند. (یا به ترمینال شرق می‌رسند)

  • در مرحله بعدی می‌توانید شماره صندلی خود را با آگاهی از جنسیت مسافران کناری خود در اتوبوس انتخاب کنید.



ناگفته نماند در هنگام انتخاب پایانه‌ها می‌توانید از سایر فیلترهای جستجوی هوشمند نظیر ساعت حرکت اتوبوس‌ها، شرکت مسافربری و... استفاده کنید تا بتوانید مناسب‌ترین بلیط را برای خود خریداری کنید.


نکات مهم در مورد استرداد بلیط اتوبوس ترمینال شرق


یکی از اتفاق‌های اجتناب‌ناپذیر، تغییر تاریخ سفر یا لغو شدن آن است که ممکن است حداقل یک بار برای تمامی افراد پیش آمده باشد. در این صورت چگونه می‌توانیم هزینه بلیط‌های خریداری شده را دریافت کنیم؟ خوب است بدانید قاصدک 24 شرایط استرداد بلیط اتوبوس ترمینال شرق را به آسان‌ترین شیوه فراهم کرده است. فقط کافی است تا به پنل کاربری خود در قاصدک 24 مراجعه کنید و بر روی بلیط اتوبوس موردنظر خود کلیک کرده و آن را لغو کنید.

توجه داشته باشید مبلغ موردنظر پس از کسر کارمزد و جریمه به همان حسابی که از آن بلیط خریداری کرده‌اید بازگردانده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه دقیق آن مطلب
«کنسلی بلیط اتوبوس» را از قاصدک 24 دست ندهید.

نکته‌ی دیگری که باید دقت کنید این است که استرداد گفته شده تنها در خرید آنلاین بلیط اتوبوس ترمینال شرق از قصدک 24 وجود دارد. بنابراین اگر بلیط خود را به صورت حضوری از ترمینال خریداری کرده باشید؛ موفق به لغو بلیط به این روش آسان نخواهید شد. در زیر جدول جریمه‌ی کنسلی را نیز مشاهده می‌کنید که بر اساس آن هزینه به حساب شما استرداد می‌شود:

زمان جریمه میزان جریمه
کنسلی از زمان خرید تا 1 ساعت قبل از حرکت 10 درصد
کنسلی از 1 ساعت قبل از حرکت تا بعد از حرکت 50 درصد


سوالات متداول در مورد بلیط اتوبوس ترمینال شرق

آدرس ترمینال شرق (تهرانپارس) : استان تهران، خیابان دماوند، سه راه تهرانپارس، پایانه مسافربری شرق
نزدیکترین مترو به ترمینال شرق ایستگاه‌های خط 2 مترو تهران است که می‌توانید از هر 2 ایستگاه شهید باقری و مترو تهرانپارس استفاده کنید.
با رزرو بلیط اتوبوس ترمینال شرق از امکانات و خدمات رفاهی زیادی بهره‌مند می‌شوید که شامل درمانگاه و اورژانس، اتاق مادر و کودک، نمازخانه، سرویس بهداشتی، تاکسی رانی، بوفه، شهر کتاب و... می‌شوند.
بله، پایانه شرق دارای پارکینگ است.
با خرید بلیط اتوبوس ترمینال شرق تهران می‌توانید به شهرهای شرقی و شمالی ایران مانند آمل، ساری، گرگان، سمنان، مشهد، اراک و قم سفر کنید.
بله؛ برای کنسلی و استرداد بلیط اتوبوس ترمینال شرق می‌توانید بلیط خود را از پنل کاربری قاصدک24 انتخاب کنید و بر گزینه استرداد کلیک کنید. البته باید توجه داشته باشید هرچه به زمان حرکت نزدیک می‌شویم، میزان جریمه و کسری از هزینه بلیط بیشتر می‌شود.