بلیط اتوبوس بیرجند

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

بیرجند چگونه شهری است؟


بیرجند، شهری تاریخی با قدمت زیاد است که در مرکز استان خراسان جنوبی و در شرق ایران قرار دارد. جالب است بدانید با آن که آب و هوای بیرجند گرم و بیابانی شناخته می‌شود؛ رشته کوه‌های مرتفع این شهر مانند باقران، آبشارهای بسیار باشکوهی را پدید آورده است. همچنین این شهر از آثار تاریخی فراوانی تشکیل شده که برخی از آن‌ها مانند باغ اکبریه در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند.

حال اگر قصد دارید از این شهر کهن دیدن کنید؛ می‌توانید با رزرو بلیط اتوبوس بیرجند، خود را با کمترین هزینه به آن برسانید. البته این امر نیازمند آشنایی قبلی با قیمت بلیط اتوبوس، نحوه‌ی خرید آنلاین آن و... است که در این مطلب به تمامی آن‌ها اشاره کرده‌ایم. پس با قاصدک24 برای داشتن یک سفر فوق‌العاده به بیرجند همراه باشید!


خرید بلیط اتوبوس بیرجند

برخی از نقاط دیدنی بیرجند


بیرجند، مهد آبشارهای خروشان، باغ و عمارت‌های تاریخی و بناهای ارزشمند است که به جرعت می‌توان گفت هر مسافری را با هر سلیقه‌ای جذب خود می‌کند. جاهای دیدنی بیرجند آنقدر متنوع هستند که می‌توانید هر بخش از سفر خود را به دیدن یکی از آن‌ها اختصاص دهید. مثلا می‌توانید به کویر بیرجند بروید؛ در کنار آبشارهای باشکوه آن عکس بگیرید یا حتی از آثار تاریخی فراوان آن مانند موزه‌ها و عمارت‌های قدیمی دیدن کنید.

برای این کار نیازمند یک لیست از بهترین دیدنی های بیرجند می‌شوید که در زیر برایتان آماده کرده‌ایم. تمامی این مناطق به راحتی با خرید بلیط اتوبوس بیرجند قابل دسترسی هستند و لحظات بسیار نابی را برایتان رقم می‌زنند.

  • آبشارهای چهارده بیرجند

  • آبشار گیوک

  • آبشار هنگر (در سربیشه)

  • چشمه آب ترش سربیشه

  • منطقه نمونه گردشگری بند دره بیرجند

  • روستای خراشاد و روستای ماخونیک

  • ارگ کلاه فرنگی بیرجند

  • رشته کوه باغران بیرجند

  • قلعه بیرجند

  • قلعه باغ مود (عمارت مود)

  • باغ امیرآباد (باغ و کوشک امیراباد)

  • عمارت و باغ اکبریه

  • کویر همت آباد (ریگ آهنگران یا پترگان)

  • بازار بیرجند

  • موزه مشاهیر و مفاخر ملی بیرجند

  • پارک جنگلی بیرجند




قیمت بلیط اتوبوس بیرجند در سال 1402


اکنون نوبت به آشنایی با قیمت بلیط اتوبوس بیرجند 1402 می‌رسد. همانطور که می‌دانید شرکت‌های مسافربری گوناگونی در این زمینه فعالیت می‌کنند که می‌توانیم به شرکت‌های ایران پیما، رویال سفر، سیروسفر و... اشاره کنیم. رزرو بلیط اتوبوس بیرجند از هرکدام این شرکت‌ها دارای قیمت متفاوتی بوده و همین امر سبب می‌شود هزینه‌ها یکسان نباشند.

عامل دیگری که بر قیمت بلیط اتوبوس بیرجند تاثیرگذار می‌گذارد، مسیر سفر و میزان مسافت تا مقصد است. به عنوان مثال بلیط اتوبوس بیرجند کرمانشاه گران‌تر از قیمت بلیط اتوبوس بیرجند مشهد برآورد می‌شود؛ چرا که بیرجند تا کرمانشاه بسیار دورتر از فاصله‌ی بیرجند تا مشهد است
.

آخرین عاملی که به آن می‌پردازیم، نوع اتوبوسی است که بلیط آن را خریداری می‌کنید. در واقع اگر شما به دنبال خرید اینترنتی بلیط اتوبوس بیرجند از اتوبوس‌های VIP باشید، هزینه‌ی بیشتری را نسبت به اتوبوس‌های معمولی خواهید پرداخت. پس توصیه می‌کنیم قبل از هراقدامی عوامل گفته شده را بررسی کنید تا بتوانید مناسب‌ترین بلیط اتوبوس بیرجند را باتوجه به شرایط خود تهیه کنید. در ادامه‌ی مطلب به نحوه‌ی خرید آن نیز می‌پردازیم.

نکات مهم در خرید بلیط اتوبوس بیرجند


در زمان خرید بلیط اتوبوس بیرجند باید به این نکته توجه داشته باشید که 2 روش برای انجام این کار وجود دارد. روش اول، قدیمی‌ترین روش خرید، یعنی مراجعه‌ی حضوری به ترمینال‌ها و پایانه های بیرجند است. این روش نه تنها زمان زیادی از شما می‌گیرد؛ بلکه هزینه‌های شما را نیز بالا می‌برد.

در مقابل، روش دوم این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید بدون مراجعه‌ی حضوری و تنها در چند دقیقه بلیط اتوبوس بیرجند خود را خریداری کنید و نگران هزینه‌های رسیدن به ترمینال و هدر رفتن زمان نباشید. این روش که امروزه محبوب‌ترین و آسان ترین روش رزرو بلیط اتوبوس شناخته می‌شود؛ خرید آنلاین از سایت
بلیط اتوبوس بیرجند است. برای این امر کافی‌ست به سراغ آژانس‌های مسافرتی معتبر مانند قاصدک24 رفته و برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس بیرجند اقدام کنید.



بلیط اتوبوس به مقصد بیرجند




بلیط اتوبوس از مبدا بیرجند




نحوه رزرو بلیط اتوبوس بیرجند در قاصدک24


برای خرید بلیط اتوبوس بیرجند از قاصدک24 می‌بایست طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. در ابتدا به بخش اتوبوس در سایت قاصدک24 بروید.

  2. شهر مبدا و مقصد خود را وارد کنید.

  3. تاریخ رفت را پر کرده و بر گزینه جستجو کلیک کنید.

  4. پس از انجام این مراحل تمامی بلیط‌های موجود در مسیر انتخابی شما نمایش داده می‌شوند.

شما می‌توانید با توجه به اولویت خود (ساعت حرکت، شرکت مسافربری، قیمت بلیط اتوبوس بیرجند و...) فیلترهای جستجو را تغییر داده و مناسب‌ترین بلیط را برای خود خریداری کنید. همچنین می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی از قاصدک 24 استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد بلیط اتوبوس بیرجند

بلیط اتوبوس بیرجند هزینه معینی نداشته و با توجه به مسیر انتخابی شما متغیر است. برای مشاهده‌ی آن می‌توانید مبدا و مقصد خود را در بخش بلیط اتوبوس قاصدک24 انتخاب کنید و هزینه‌ها را مشاهده نمایید.
شما می‌توانید بلیط اتوبوس بیرجند قاصدک24 را از پنل خود در سایت انتخاب کرده و آن را لغو کنید. البته باید توجه داشته باشید هرچه به زمان حرکت نزدیک می‌شویم، میزان جریمه و کسری از هزینه بلیط بیشتر می‌شود. برای اطلاعت بیشتر می‌توانید صفحه‌ی «راهنمای استرداد بلیط اتوبوس» از قاصدک 24 را مطالعه کنید.
اگر با محیط ترمینال بیرجند یا شهر سکونت خود آشنا هستید، 20 دقیقه زمان کافی‌ست. در غیر این صورت توصیه می‌کنیم 40 دقیقه زودتر از ساعت حرکت به ترمینال مراجعه کنید.
حداکثر میزان بار مجاز برای هر مسافر 20 کیلوگرم بوده و درصورت وزن بیشتر می‌بایست درخواست خود را با شرکت مربوطه در ترمینال درمیان بگذارید.