بلیط اتوبوس اصفهان

قاصدک 24

اصفهان چگونه شهری است؟


اصفهان از جمله شهرهای تاریخی و گردشگری ایران است که در مرکز کشور واقع شده است. این شهر که یکی از شهرهای صنعتی و دانشگاهی ایران است، از نظر جمعیتی نیز جزو شهرهای پر جمعیت کشور به شمار می آید. از این رو در روزهای مختلف سال پذیرای قشرهای مختلفی از مسافران است که برای کار، تحصیل و یا تفریح به اصفهان مسافرت می کنند. این امر موجب می شود تا انواع بلیط سفر به مقصد این شهر از جمله بلیط اتوبوس اصفهان از جمله پر فروش ترین بلیط های داخلی باشند.

در این میان جالب است بدانید که بلیط هواپیما اصفهان و بلیط قطار این شهر معمولاً در پیک سفر به جهت تقاضای بالای گردشگران، نوساناتی را در قیمت خود تجربه می کنند. در حالی که بلیط اتوبوس نصف جهان، تقریباً در تمامی روزهای سال تغییر قیمتی ندارد و تنها بلیط با نرخ ثابت در طول سال است.

برخی از نقاط دیدنی اصفهان


تاریخچه غنی اصفهان موجب شده است تا این شهر جاذبه های گردشگری بسیاری را در دل خود جای دهد. این جاذبه ها اغلب از نظر معماری، نقش و نگار و حتی رنگ، منحصر به فرد هستند. این ویژگی ها موجب شده است تا تعداد آثار گردشگری این شهر بسیار زیاد باشد. از این رو در این مطلب تنها به برخی از مهمترین این جاذبه ها نظیر منارجنبان، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهل ستون و عمارت عالی قاپو به عنوان مهمترین این آثار اشاره می کنیم.

خرید بلیط اتوبوس اصفهان برای بازید از جاذبه های تاریخی

سوغات و ره آورد اصفهان


ممکن نیست مسافری را بیابید که بلیط اتوبوس اصفهان را برای سفر به این شهر خریداری کرده باشد و در برگشت چمدان خود را از خوراکی های خوشمزه و صنایع دستی نفیس اصفهان پر نکند. در این میان می توانیم از انواع گز، پولکی و برشتوک به عنوان خوشمزه ترین خوراکی هایی که بعد از سفر به اصفهان به خانه گردشگران راه می یابند، نام ببریم. پارچه های قلمکار، جعبه های خاتم کاری شده و ظروف آبی رنگ مینا کاری شده نیز از جمله سوغاتی ها و صنایع دستی نفیس اصفهان هستند.

گز از سوغات اصفهان

پایانه مسافری اصفهان


اصفهان دارای 4 پایانه مسافربری است که تمامی سفرهای برون استانی و درون استانی آن از طریق این پایانه ها به انجام می رسد. جزئیات این پایانه ها که با نام های کاوه، صفه، جی و زاینده رود شناخته می شوند به شرح زیر است:

پایانه مسافری کاوه:


پایانه مسافربری کاوه که در سال 1370 تاسیس شده است، در شمال شهر اصفهان قرار دارد. 21 شرکت اتوبوسرانی در این پایانه فعالیت می کنند و به بیش از 12 هزار مسافر در طی روز خدمات می دهند. این پایانه که در خیابان کاوه، بعد از پل چمران قرار گرفته شامل امکانات رفاهی متعددی است که از میان آنها می توانیم به نمازخانه، هتل با ظرفیت 80 تخت، فروشگاه های پوشاک و صنایع دستی، تاکسی سرویس و... اشاره کنیم.

پایانه مسافری صفه:


پایانه صفه دیگر پایانه مسافری اصفهان است که در خیابان آزادی، ابتدای هزار جریب قرار گرفته است. این پایانه وظيفه دارد تا به شهرهای استان اصفهان و اكثر نقاط كشور به خصوص شهرهای جنوبی كشور سرویس دهی کند. پایانه صفه دارای 16 تعاونی اتوبوسرانی است که روزانه در حدود 9 هزار و پانصد مسافر از طریق آنها سفر می کنند. این پایانه نیز دارای رستوران، نمازخانه، تاکسی تلفنی و یک هتل کوچک با ظرفیت ۵۰ تخت است.

پایانه مسافری جی:


ترمینال جی که در سال 1370 تاسیس شده است، در شرق شهر اصفهان قرار دارد. این ترمینال 17 هزار متر مربع مساحت دارد و وظیفه سرویس دهی به مناطق شرقی اصفهان و شهر یزد را دارد. پایانه مسافری جی که در فلکه احمدآباد، خیابان جی، ابتدای خیابان همدانیان واقع شده، دارای 4 تعاونی فعال است.

پایانه مسافری زاینده رود:


ترمینال زاینده رود در جنوب غربی شهر اصفهان در پل وحید، بلوار میرزا کوچک خان جنگلی واقع شده است. این پایانه در سال 1372 افتتاح شده است و وظیفه سرویس دهی به شهرهای غربی استان اصفهان و استان چهارمحال بختیاری را به عهده دارد. پایانه زاینده رود، پر رفت و آمدترین ترمینال اصفهان است و با 7 تعاونی فعال، روزانه به طور میانگین به 14 هزار نفر مسافر خدمت رسانی می کند.

پایانه های مسافربری اصفهان

رزرو بلیط اتوبوس اصفهان در قاصدک 24


برای رزرو بلیط اتوبوس اصفهان از مبدا تهران، پس از ورود به سامانه جامع خرید بلیط سفر قاصدک 24 بخش مربوط به اتوبوس را انتخاب نمایید. سپس فیلدهای مربوط به مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را پر کنید. پس از جستجو لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان، پایانه مبدا و مقصد و شرکت های مسافربری بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط اتوبوس اصفهان


از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط اتوبوس اصفهان نوع اتوبوسی است که برای سفر انتخاب کرده اید. اگر بلیط اتوبوس اصفهان خود را در یک اتوبوس معمولی رزرو کرده باشید طبیعتاً باید پول کمتری را برای آن بپردازید. در حالی که خرید بلیط اتوبوس های وی آی پی هزینه بیشتری دارد. علاوه بر این گاهی نام شرکت های اتوبوسرانی نیز بر قیمت بلیط اتوبوس اصفهان موثر است. از این رو بهتر است که بلیط اتوبوس خود را به صورت اینترنتی و از سامانه های معتبری نظیر قاصدک 24 خریداری کنید که امکان مقایسه قیمت ها را نیز داشته باشید.


خرید بلیط اتوبوس اصفهان


این روزها دیگر کمتر کسی برای خرید بلیط اتوبوس اصفهان به دفاتر خدمات مسافرتی یا پایانه ها مراجعه می کند. چرا که خریدهای حضوری به جهت محدودیت هایی که برای مسافر در انتخاب بلیط ایجاد می کنند، کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. در مقابل خرید اینترنتی بلیط، این امکان را برای مسافر ایجاد می کند که به راحتی از قیمت، امکانات و نحوه سرویس دهی در اتوبوس مورد نظر خود مطلع شوده و در کمترین زمان آن را خریداری کند.


فروش بلیط اتوبوس اصفهان


همانطور که گفتیم فروش بلیط اتوبوس اصفهان از طریق مراکز فروش حضوری و غیر حضوری صورت می پذیرد. از این رو مسافران محترم می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز پویا برای خرید اینترنتی اقدام کنند.


بلیط اتوبوس به مقصد اصفهان


برخی از مهم‌ترین مسیرهای ورودی به اصفهان:  


بلیط اتوبوس از مبدا اصفهان


برخی از مهم‌ترین مسیرهای خروجی از اصفهان: