بلیط اتوبوس اصفهان

قاصدک 24

سال‌هاست سفر به اصفهان و بازدید از جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار آن مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است. دیدن شکوه و زیبایی کاخ عالی‌قاپو و رویای قدم‌زدن در کاخ چهل‌ستون را با رزرو بلیط اتوبوس اصفهان محقق کنید. اتوبوس با ارائه خدمات متنوع و دسترسی آسان، انتخاب اول مسافران و گردشگران شده است. این وسیله نقلیه علاوه‌بر سفری ایمن و راحت، رزروی ارزان و مقرون به‌صرفه را برای شما فراهم می‌سازد؛ کافیست در ادامه با ما باشید تا خم‌وچم خرید بلیط اتوبوس اصفهان و سفر با انواع آن را یاد بگیرید.


خرید بلیط اتوبوس اصفهان از شرکت‌های اتوبوسرانی معتبر

اکنون که قصد سفر به اصفهان را دارید در همین صفحه از وب‌سایت قاصدک 24 مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص نموده تا به لیست بلیط‌های اتوبوس از شرکت‌ های اتوبوسرانی در اصفهان دسترسی پیدا کنید. هم‌چنین با استفاده از فیلتر نتایج بر اساس شرکت مسافربری در سمت راست صفحه می‌توانید شرکت معتبر مورد نظر خود را انتخاب کرده و فقط بلیط‌های موجود آن مسافربری را مورد بررسی قرار دهید. شرکت‌هایی که در این مسیر خدمات خود را ارائه می‌دهند کم نیستند؛ آن‌ها متناسب با مسیر سفر شما ممکن است متفاوت باشند. سفر با هریک ممکن است تجربه‌ای متفاوت را برای شما رقم بزند که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهید شد:

  •       سیر و سفر، عدل، ایمن‌ سفر
  • گیتی‌نورد، آسیاسفر،  رویال‌سفر
  •  ترابر بی‌تا، ایران‌پیما، لوان‌نور
  •  میهن‌نور، پیک صبا، عقاب سپاهان
  • همسفر چابکسواران، سفر سیر آسیا
  •  تک‌سفر اصفهان، جوان‌سیر ایثار
  •  آرتا سبلان، آسیا سفر
  • آریاسیر، سپاهان سفر

مزایای خرید بلیط اتوبوس اصفهان از قاصدک 24

رزرو بلیط اتوبوس اصفهان از وب‌سایت قاصدک 24 مزایای متعددی دارد؛ این سامانه با ارائه خدمات و امکانات ویژه سفری متفاوت و منحصربه‌فرد را برای شما رقم می‌زند. شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، بلیط اتوبوس خود را پیش‌از سفر رزرو کنید. همچنین با ارائه فیلترهای هوشمند، امکان شخصی‌سازی زمان حرکت، ترمینال مبدا، ترمینال مقصد و شرکت مسافربری را برای شما فراهم می‌کند.

علاوه بر این، امکان مقایسه بلیط‌ها بر اساس پارامترهای مختلف همچون قیمت، نوع اتوبوس، امکانات و شهرهای توقف فراهم شده است. هم‌چنین می‌توانید صندلی مورد نظر خود را به صورت آنلاین انتخاب کنید. وب‌سایت قاصدک 24 درگاه امن و پرداخت سریع و اینترنتی را برای شما تدارک دیده است تا ضمن رزروی سریع و آسان در امنیت کامل خرید خود را انجام دهید. به یاد داشته باشید تیم پشتیبانی قاصدک 24 در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخ‌گوی درخواست‌های شما خواهد بود. کافی است با شماره 75269-021 تماس بگیرید. 


انواع اتوبوس های اصفهان

آسایش و امنیت از مهم‌ترین نکات در سفر است؛ با رزرو بلیط اتوبوس vip اصفهان می‌توانید راحتی و ایمنی خود را تضمین کنید. در مسیر سفر به این شهر اتوبوس‌های معمولی و vip در تردد هستند و برای سفری رضایت‌بخش خدمات خود را ارائه می‌دهند. اگرچه اتوبوس‌های معمولی اصفهان از نظر امکانات معمولی هستند؛ اما اتوبوس‌های vip با ویژگی‌های متفاوت و منحصربه‌فرد خود نظیر صندلی‌های راحت و ارگونومیک، مانیتورها، پریز برق، سیستم تهویه مطبوع و ... می‌توانند سفری به‌دور از خستگی را برای شما رقم بزنند. 

پایانه های مسافربری اصفهان

در هر گوشه از ایران که زندگی می‌کنید برای سفر به اصفهان باید پایانه مبدا و مقصد را مشخص نمایید. ممکن است از شمال یا جنوب، غرب یا شرق راهی اصفهان شوید، کافیست پس از مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود لیست بلیط‌ها را به همراه پایانه مبدا و مقصد مشاهده کنید. هم‌چنین می‌توانید با فیلترهای هوشمند در سمت راست صفحه، لیست را بر اساس پایانه مورد نظر خود شخصی‌سازی کنید. در کلان‌شهر اصفهان ترمینال‌های مختلفی شامل ترمینال کاوه، ترمینال صفه، ترمینال جی و ترمینال زاینده‌رود پذیرای مسافران در چهار نقطه ایران هستند که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهید شد:

پایانه مسافربری کاوه


پایانه مسافربری کاوه که در سال 1370 تاسیس شده است، در شمال شهر اصفهان قرار دارد. 21 شرکت اتوبوسرانی در این پایانه فعالیت می‌کنند و به بیش از 12 هزار مسافر در طی روز خدمات می دهند. این پایانه که در خیابان کاوه، بعد از پل چمران قرار گرفته شامل امکانات رفاهی متعددی است که از میان آن‌ها می توان به نمازخانه، هتل با ظرفیت 80 تخت، فروشگاه های پوشاک و صنایع دستی، تاکسی سرویس و... اشاره کرد.


پایانه مسافری صفه


پایانه صفه دیگر پایانه مسافری اصفهان است که در خیابان آزادی، ابتدای هزار جریب قرار گرفته است. این پایانه وظيفه دارد تا به شهرهای استان اصفهان و اكثر نقاط كشور به خصوص شهرهای جنوبی كشور سرویس‌دهی کند. پایانه صفه دارای 16 تعاونی اتوبوسرانی است که روزانه در حدود 9 هزار و پانصد مسافر از طریق آنها سفر می‌کنند. این پایانه نیز دارای رستوران، نمازخانه، تاکسی تلفنی و یک هتل کوچک با ظرفیت ۵۰ تخت است.


پایانه مسافری جی


ترمینال جی که در سال 1370 تاسیس شده است، در شرق شهر اصفهان قرار دارد. این ترمینال 17 هزار متر مربع مساحت دارد و وظیفه سرویس دهی به مناطق شرقی اصفهان و شهر یزد را دارد. پایانه مسافری جی که در فلکه احمدآباد، خیابان جی، ابتدای خیابان همدانیان واقع شده، دارای 4 تعاونی فعال است.


پایانه مسافری زاینده رود


ترمینال زاینده رود در جنوب غربی شهر اصفهان در پل وحید، بلوار میرزا کوچک خان جنگلی واقع شده است. این پایانه در سال 1372 افتتاح شده است و وظیفه سرویس‌دهی به شهرهای غربی استان اصفهان و استان چهارمحال بختیاری را به عهده دارد. پایانه زاینده رود، پر رفت‌و‌آمدترین ترمینال اصفهان است و با 7 تعاونی فعال، روزانه به طور میانگین به 14 هزار نفر مسافر خدمت رسانی می‌کند.


قیمت بلیط اتوبوس اصفهان

قیمت بلیط اتوبوس اصفهان متناسب با مسافت شهر مبدا به مقصد متفاوت است؛ مسیرهای طولانی با ساعت‌ها رانندگی قیمت بالاتری دارند. علاوه‌بر این، نوع اتوبوس انتخابی، نوع شرکت مسافربری و  حتی زمان حرکت اتوبوس نیز در افزایش یا کاهش نرخ بلیط تاثیرگذار خواهند بود. پس برای تجربه سفری اقتصادی این فاکتورها را در نظر بگیرید که رزرو بلیط اتوبوس نوع vip  و انتخاب شرکت مسافربری با امکانات رفاهی عالی افزایش قیمتی را به‌همراه دارد. با این اوصاف انتخاب و شرایط شما برای سفر تاثیر مستقیم در افزایش یا کاهش بلیط اتوبوس برای اصفهان خواهد داشت.

قیمت بلیط اتوبوس اصفهان


رزرو بلیط ارزان اتوبوس اصفهان

برای اینکه بتوانید سفری اقتصادی را تجربه کنید می‌توانید در صفحه نتایج، فیلتر کمترین قیمت را فعال کنید و منتظر بمانید تا فهرستی از گزینه‌های موجود از ارزان‌ترین تا گران‌ترین برای شما ظاهر شوند و سریع‌تر به گزینه قیمت مناسب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. هم‌چنین پیشنهاد می‌‌شود هنگام بررسی بلیط‌ها در قاصدک 24 به شرکت مسافربری، نوع اتوبوس، امکانات ارائه شده و ساعت حرکت دقت کرده و با توجه به شرایط و بودجه خود خرید بلیط ارزان اتوبوس اصفهان را انجام دهید.

 

لیست بلیط اتوبوس به مقصد اصفهان

اصفهان نصف جهان یکی از مقاصد پربازدید محسوب می‌شود که با آثار تاریخی و جاذبه‌های متنوع خود، پذیرای مهمانان بسیاری از نقاط مختلف کشور است. زیبایی‌های تمام‌نشدنی این شهر تمام‌عیار مسافران و گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. در این بین برخی از شهرها تردد بیشتری به اصفهان دارند و از مهمانان ثابت‌قدم اصفهان به‌شمار می‌روند. این شهرها به این شرح هستند:


لیست بلیط اتوبوس از مبدا اصفهان

همان‌طور که سفرهای متعدد و بی‌شماری به داخل اصفهان شکل می‌گیرد؛ سفر از اصفهان به سمت دیگر شهرها نیز برقرار است. افراد بسیاری به اهداف مختلف کاری، تحصیلی، خانوادگی و ... از اصفهان خارج می‌شوند؛ اما برخی از شهرها از مقاصد پرتردد و پرترافیک اصفهانی‌هاست که سالانه خدمات بسیاری را به مسافران اصفهانی ارائه می‌دهند. این شهرها به این شرح هستند:


چگونه بلیط اتوبوس اصفهان را کنسل کنید؟

در رزرو بلیط اتوبوس اصفهان قوانین متعددی وضع شده است. در این بین برای افرادی که ناچار به لغو بلیط خود می‌شوند نیز راهکاری ارائه شده است. مسافرانی که به هر دلیل تصمیم به لغو سفر و کنسل‌کردن بلیط خود دارند می‌توانند در ابتدای همین صفحه وارد پنل کاربری خود شده و گزینه درخواست کنسلی بلیط اتوبوس اصفهان را فعال کنند تا اقدامات لازم برای استرداد بلیط انجام شود. نحوه استرداد بلیت اتوبوس اصفهان به دو صورت انجام می‌شود؛ شما می‌توانید از اعتبار کیف پول خود استفاده کنید. به این صورت که مبلغ قابل پرداختی به کیف شما اضافه شده و در رزروهای بعدی می‌توانید از آن استفاده کنید. روش دوم نیز واریز به کارت بانکی شماست؛ کمی بعد از بعد از لغو بلیط و پس‌از کسر جریمه بر اساس قوانین استرداد، مبلغ باقی‌مانده به حساب شما عودت داده خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود صفحه راهنمای استرداد بلیط اتوبوس را دنبال کنید. 

قوانین استرداد بلیط اتوبوس

از زمان خرید بلیط اتوبوس تا یک ساعت قبل از حرکت

10 درصد

یک ساعت قبل از حرکت و بعد از آن

50 درصد

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اصفهان با قاصدک 24

برای خرید آنلاین اتوبوس از وب‌سایت قاصدک 24 در همین صفحه بمانید و مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود به اصفهان را در فیلدهای خالی مشخص کنید تا لیست بلیط‌ها به نمایش درآیند. همچنین در سمت راست صفحه نتایج می‌توانید گزینه‌های مربوط به ساعت حرکت، ترمینال مبدا، ترمینال مقصد و شرکت اتوبوس‌رانی را علامت بزنید. پس‌از انجام این مراحل گزینه‌هایی از بلیط اتوبوس برای اصفهان طبق شرایط شما نشان داده می‌شود.

شما می‌توانید بلیط‌های فهرست‌شده را بر اساس نوع اتوبوس، شرکت مسافربری، زمان حرکت و تعداد ظرفیت‌ها مقایسه کنید و بهترین آن‌ها را برای تجربه سفری ایمن و آسان انتخاب نمایید. هم‌چنین این امکان فراهم شده تا از میان ظرفیت‌های باقی‌مانده صندلی مورد نظر خود را آنلاین انتخاب کرده و با پرداخت اینترنتی هزینه مورد نظر، رزرو بلیط را نهایی کنید. علاوه بر این، قاصدک 24 فروش انواع بلیط هواپیما و بلیط قطار را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. 


خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اصفهان

سوالات متداول در مورد بلیط اتوبوس اصفهان

انواع اتوبوس‌ های اصفهان چیست؟
 اتوبوس‌های معمولی و vip فعالیت دارند. اتوبوس‌های معمولی با ارائه امکانات بسیار معمولی انتخاب مناسبی برای مسیرهای طولانی نیستند. اتوبوس‌های vip با ارائه امکانات رفاهی متنوع مانند صندلی‌های راحت، فضای بیشتر نسبت به اتوبوس‌های معمولی، تهویه مطبوع و... تجربه سفر آسان‌تری را برای مسافر رقم می‌زنند.
 آیا امکان استرداد بلیط اتوبوس اصفهان هست؟
بله؛  به پنل کاربری خود در سایت قاصدک 24 مراجعه کرده،  بلیط مورد نظر خود را  از لیست بلیط اتوبوس انتخاب نموده و بر گزینه درخواست کنسلی کلیک کنید تا طبق قوانین میزان جریمه محاسبه شده و باقی مانده آن به حساب شما بازگردد.
میزان بار مجاز اتوبوس اصفهان چقدر است؟
حداکثر 20 کیلوگرم بار برای هر مسافر در نظر گرفته شده است. درصورت حمل بار بیشتر درخواست خود را با شرکت مسافربری درمیان بگذارید.
در صورت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اصفهان باید آن را چاپ کرد؟
خیر؛ ارائه‌ شماره بلیط و رسید آن کافی است.
چه‌قدر قبل از حرکت اتوبوس اصفهان باید به ترمینال رفت؟
اگر با فضای ترمینال شهر خود آشنایی دارید حدود 20 دقیقه؛ در غیر این صورت 40 دقیقه قبل در ترمینال حاضر شوید.
پایانه های مسافربری اصفهان کدام‌اند؟
ترمینال کاوه، ترمینال صفه، ترمینال جی و ترمینال زاینده‌رود
 قیمت بلیط اتوبوس اصفهان برای کودکان چند است؟
تعرفه بلیط برای افراد بالای 5 سال با بزرگسال یکسان است. برای کودکان زیر 5 سال در صورتی که نیاز به صندلی اختصاصی نداشته باشند، نیاز به پرداخت هزینه نیست.