شرکت قطار فدک

قاصدک 24

اگر به دنبال برنامه‌ریزی برای یک سفر زمینی اقتصادی در مسیر طولانی باشید، احتمال زیاد خرید بلیط قطار در اولویت‌های شما قرار خواهد گرفت. بدون شک قطار با واگن و کوپه مجهز و لوکس به همراه ارائه خدمات و امکانات رفاهی مطلوب جهت آسودگی خاطر بیشتر، علاقه برای سفر با قطار را بیشتر خواهد کرد. در این میان، شرکت قطارهای فدک، از توجه به این نیاز مسافران غافل نمانده است. پس با ما همراه شوید تا انواع قطارهای لوکس این شرکت، نحوه رزرو و نکات مهم در خرید بلیط قطار فدک را بیشتر بشناسید.

 قطار شرکت فدک

درباره شرکت قطار فدک

 

شرکت قطار فدک از سال 1394 فعالیت خود را در بازار خدمات حمل مسافر آغاز کرده است. فدک در واقع نام تجاری قطارهای مسافربری ساخت آلمان است که تحت مالکیت و بهره برداری شرکت "ریل پرداز نوآفرین" پا به عرصه فعالیت گذاشته است. این مجموعه در طول فعالیت کوتاه خود توانسته به دستاوردهای بزرگی همچون اخذ گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه، مدیریت کیفیت برای مشتری مداری و... در حوزه حمل و نقل ریلی دست پیدا کند.

 

قطارهای فدک را بشناسید

 

قبل از تهیه بلیط قطار، توصیه می‌شود با خدمات شرکت فدک بیشتر آشنا شوید. این مجموعه با راه‌اندازی قطارهای لوکس و ارائه خدمات و امکانات رفاهی مجهز، جهت آسودگی خاطر هر چه بیشتر مسافران در طول سفر تلاش می‌کند.

لازم است بدانید قطار فدک در واقع اولین قطار 5 ستاره ایرانی است و با هدف ارتقا سطح کیفیت سفرهای مسافران، خدمات ارائه می‌دهد. علاوه بر بهره‌مندی از امکانات لوکس و مجهز و سرعت 160 کیلومتر بر ساعت، امنیت و آرامش بالایی در این قطار وجود دارد. در ادامه با ما همراه شوید تا امکانات و کلاس‌های مختلف قطار فدک را بیشتر بشناسید.

قطارهای شرکت فدک


امکانات قطار فدک، لوکس‌ترین قطار ایران

 

قطارهای پنج ستاره فدک با استفاده از الگوهای موفق بین المللی در حوزه‌ مهمانداری و طبق نیازها و خواسته‌های مسافران با سلایق مختلف، طراحی شده‌اند. این قطارها با کوپه‌های چهار تخته مجهز به امکانات زیر هستند:

  • سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با امکاناتی همچون طیف متنوع فیلم‌ها، انتخاب موسیقی در دستگاه‌های مختلف، ادعیه، اعلام اطلاعات مهم همچون موقعیت مکانی قطار، سرعت، فاصله تا ایستگاه مقصد و ایستگاه پایانی و وضعیت آب و هوا
  • پذیرایی با کترینگ ایرانی-اتریشی دنا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سرو غذاهای باکیفیت
  •  امکان احضار مهماندار حرفه‌ای از داخل کوپه، قابلیت استفاده از اینترانت داخلی، امکان استفاده از  راهنمای مسیر در بخش بیرونی واگن
  • امکان تغییر درجه حرارت داخل کوپه‌ها توسط مهمانان در فصل‌های مختلف
  • امکان استفاده از سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی، ویلچر، رمپ و گهواره کودک
  •  امکان استفاده از سرویس خواب راحت مطابق با اصول ارگونومی
  •  پنل‌های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه‌ها
  •  بهره‌مندی  از سیستم‌های مانیتورینگ مدار بسته جهت افزایش امنیت در فضاهای عمومی قطار فدک
  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  •     روشنایی و نورپردازی ویژه، تزئینات داخلی لوکس و مدرن


امکانات قطار فدک
قطار فدک کلاس‌های مسافرتی با سطوح مختلف امکانات را به مسافران خود ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است همه کلاس‌ها در کوپه‌های مدرن یکسان قرار دارند و فقط نوع خدمات ارائه شده متفاوت است. در ادامه با امکانات هر یک بیشتر آشنا خواهیم شد:

لیست کلاس‌های قطار فدک

کلاس ویژه قطار فدک

کلاس بیزینس (تجاری) قطار فدک

کلاس اکونومی قطار فدک

کلاس عصرانه قطار فدک

 

خدمات کلاس پنج ستاره ویژه قطار فدک

 

اگر به دنبال بهترین‌ها هستید، کلاس پنج ستاره ویژه با بالاترین سطح امکانات، یک گزینه ایده آل به شمار می‌رود. در ادامه با خدمات لوکس این کلاس قطار فدک بیشتر آشنا خواهیم شد:

  •  ارائه خدمات تشریفات و فرش قرمز در سکوهای مسافربری
  • سرو نوشیدنی خوش‌آمدگویی، سرو عصرانه یا صبحانه بر اساس ساعت حرکت قطار
  • سرو دسر و پیش غذا و یک نوع غذای اصلی به همراه نوشیدنی انتخابی در ظروف چینی
  • سرو نوشیدنی به تعداد دلخواه به درخواست مهمان، امکان احضار مهماندار از داخل کوپه
  •  ارائه امکانات مطلوب همچون دستمال مرطوب، سرویس خواب با کیفیت، سیستم صوتی و تصویری برای هر مهمان و...
  • ارائه پک بهداشتی ویژه شامل مسواک، خمیر دندان، شانه، واکس کفش، چشم‌بند و دمپایی در بسته‌بندی کیف مخملی

 

خدمات کلاس پنج ستاره بیزینس قطار فدک

 

کلاس بیزینس (تجاری) در جهت پاسخ‌گویی به مسافرانی که به دنبال دریافت خدمات متمایز هستند، تدارک دیده شده است. در ادامه با خدمات این کلاس قطار فدک بیشتر آشنا خواهیم شد:

  • سرو نوشیدنی خوش‌آمدگویی، سرو صبحانه یا عصرانه طبق ساعت حرکت قطار
  • سرو دسر و یک نوع غذای اصلی به همراه نوشیدنی انتخابی
  • سرو نوشیدنی به میزان دلخواه برای مهمان
  • امکان تنظیم حرارت داخل کوپه‌ها، امکان احضار مهماندار از داخل کوپه
  • ارائه سرویس خواب با کیفیت، ارائه سیستم صوتی و تصویری اختصاصی برای هر مهمان
  • ارائه دستمال مرطوب و پک بهداشتی بیزینس شامل مسواک، خمیر دندان، شانه، چشم‌بند و دمپایی

 اگر به دنبال برنامه‌ریزی برای یک سفر زمینی اقتصادی در مسیر طولانی باشید، احتمال زیاد خرید بلیط قطار در اولویت‌های شما قرار خواهد گرفت. بدون شک قطار با واگن و کوپه مجهز و لوکس به همراه ارائه خدمات و امکانات رفاهی مطلوب جهت آسودگی خاطر بیشتر، علاقه برای سفر با قطار را بیشتر خواهد کرد. در این میان، شرکت قطارهای فدک، از توجه به این نیاز مسافران غافل نمانده است. پس با ما همراه شوید تا انواع قطارهای لوکس این شرکت، نحوه رزرو و نکات مهم در خرید بلیط قطار فدک را بیشتر بشناسید.

 کلاس بیزینس قطار فدک

 


خدمات کلاس 5 ستاره اکونومی قطار فدک

 

اگر به دنبال سفری لوکس با پرداخت هزینه معقول هستید، کلاس اکونومی قطار فدک گزینه مناسبی به شمار می‌رود. در ادامه با خدمات این کلاس اقتصادی قطار 5 ستاره فدک بیشتر آشنا خواهیم شد:

  • سرو یک نوع غذای اصلی به همراه نوشیدنی سرد
  • سرور نوشیدنی گرم به میزان دلخواه برای مهمان
  • ارائه سرویس خواب با کیفیت و سیستم صوتی و تصویری مجهز برای هر مهمان
  •  امکان استفاده از اینترانت داخلی قطار، امکان تنظیم حرارت داخل کوپه‌ها
  • ارائه پک بهداشتی اکونومی شامل مسواک، خمیر دندان، شانه، چشم‌بند و دمپایی با بسته‌بندی زیبا

 

خدمات کلاس پنج ستاره همراه با عصرانه قطار فدک

 

در این کلاس قطار فدک، سرو غذا، پیش غذا و دسر وجود ندارد و تنها عصرانه برای مسافران سرو خواهد شد. در ادامه با خدمات این کلاس مقرون به صرفه قطار فدک بیشتر آشنا خواهیم شد:

  • سرو نوشیدنی خوش‌آمدگویی، سرو یک میان وعده
  • ارائه سرویس خواب با کیفیت، سرو نوشیدنی به تعداد دلخواه طبق درخواست مهمان
  •  امکان احضار مهماندار از داخل کوپه، امکان تنظیم حرارت داخل کوپه‌ها
  • امکان استفاده از اینترانت داخلی قطار، ارائه سیستم صوتی و تصویری برای هر مهمان
  •  ارائه پک بهداشتی شامل مسواک، خمیر دندان، شانه، چشم‌بند و دمپایی

 
کلاس عصرانه قطار فدک

خدمات تور قطار با هتل فدک

 

از محبوب‌ترین خدمات شرکت فدک می‌توان به تور قطار با هتل اشاره کرد. در این صورت دیگر نیاز به رزرو هتل به صورت جداگانه ندارید. در واقع این مجموعه با همکاری بهترین هتل‌های مشهد، تجربه سفری خاطره‌انگیز را برای مسافران فراهم می‌کند. ترانسفر ایستگاه، سرویس رفت و برگشت حرم، صبحانه بوفه، ناهار و شام از مهم‌ترین خدمات این کلاس قطار فدک است.                                                                                                                                                                                 

خدمات حمل خودرو با قطار فدک

 

اگر علاقه‌مندید پس از رسیدن به مقصد، خودرو خود را همراه داشته باشید، می‌توانید بلیط حمل خودرو با قطار فدک را خریداری کنید. کافی است پس از مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود در سایت قاصدک 24، گزینه حمل خودرو می‌خواهم را انتخاب کنید تا لیست بلیط‌های موجود به نمایش درآیند. 


خرید بلیط قطار فدک

 

جهت خرید بلیط قطار فدک می‌توانید به صورت حضوری از طریق آژانس‌های مسافرتی، تلفنی یا اینترنتی اقدام کنید. علاوه بر خرید از وبسایت فدک، از خدمات سامانه قاصدک 24 نیز می‌توانید استفاده نموده و با صرفه‌جویی در زمان و هزینه خود، تنها با تعیین مبدا، مقصد و تاریخ سفر به لیست بلیط‌ها دسترسی پیدا کرده و بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید. (در ادامه نحوه رزرو آنلاین بلیط قطار فدک به طور مفصل توضیح داده خواهد شد)

خرید بلیط قطار فدک

قیمت بلیط قطار فدک

 

قیمت بلیط قطار فدک تابع عوامل مختلفی است. طول مسیر و مسافتی که طی می‌شود بر نرخ بلیط اثر گذار است. در واقع برای مسافت‌های طولانی‌تر هزینه بیشتری باید بپردازید. از سویی در بخش معرفی امکانات متوجه شدید، کلاس‌های متفاوتی در قطار فدک ارائه می‌شوند. هر کلاس قطار فدک با توجه به خدمات و امکانات خاص خود، قیمت متفاوتی دارد. اگر به دنبال بلیط ارزان قطار هستید توصیه می‌شود کلاس اکونومی یا عصرانه را انتخاب کنید و اگر به دنبال دریافت امکانات مطلوب هستید، کلاس بیزینس و ویژه (لوکس‌ترین کلاس قطار فدک) بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت بلیط قطار فدک، میزان تقاضا است. نرخ بلیط به صورت نسبی ثابت است، اما ممکن است در ایام پر تقاضا برای سفر، کمی افزایش قیمت اتفاق بیفتد. هم‌چنین توصیه می‌شود در ایام پر سفر همچون عید نوروز، تعطیلات و مناسبت‌های خاص، هر چه زودتر اقدام به رزرو بلیط قطار کنید تا با گزینه تکمیل ظرفیت مواجه نشوید.

 

قیمت بلیط قطار کوپه دربست فدک

 

قیمت بلیط قطار کوپه دربست فدک بر اساس عوامل مختلفی همچون مسافت، کلاس قطار فدک، تاریخ سفر و.. متغیر خواهد بود. توجه داشته باشید هنگام رزرو قطار کوپه دربست فدک، در واقع هزینه هر صندلی اضافه (با کسر خدمات ایستگاهی و پذیرایی) را پرداخت خواهید کرد. به طور کل قیمت بلیط کوپه دربست به صرفه‌تر از رزرو تکی بلیط خواهد بود. یعنی اگر یک کوپه دربست 4 نفره را رزرو کنید، مقرون به صرفه‌تر از خرید 4 بلیط تک نفره خواهد بود.

جهت بررسی نرخ بلیط کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در قاصدک 24 تعیین نموده و گزینه کوپه دربست را انتخاب کنید تا لیست و قیمت قطارهای فدک به نمایش درآیند.

 
قیمت بلیط قطار کوپه دربست فدک


مسیرهای پرتردد شرکت قطار فدک

 

به دلیل محدود بودن ناوگان، شرکت حمل و نقل ریلی فدک در تمام مسیرها قطار ندارد. هم‌اکنون قطار فدک در شهرهایی همچون تهران، کرج، قزوین، مشهد، اهواز، رشت، قم و خرمشهر فعالیت دارد. در ادامه با مسیر قطارهای فدک بیشتر آشنا خواهیم شد: 



مسیرهای پرتردد قطار فدک



چگونه بلیط قطار فدک را کنسل کنید؟

 

اگر نیاز به کنسلی بلیط قطار فدک و تغییر در برنامه سفر داشتید، اصلا نگران نشوید. کافی است وارد پنل کاربری خود در قاصدک 24 شوید و لیست بلیط‌های قطار را انتخاب کنید. در مرحله بعد بر گزینه درخواست کنسلی بلیط مورد نظر خود کلیک کنید. طبق قوانین شرکت قطار فدک با کسر میزان جریمه تعیین شده، مبلغ باقی‌مانده در کوتاه‌ترین زمان به حساب شما باز خواهد گشت. هم‌چنین به یاد داشته باشید در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با تیم پشتیبانی مجموعه قاصدک 24 تماس گرفته و درخواست‌ها و پرسش‌های خود را در زمینه استرداد بلیط قطار فدک مطرح کنید. 

 

راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار فدک با قاصدک 24

 

جهت رزرو بلیط از قاصدک 24، بهترین سایت خرید آنلاین بلیط قطار فدک، کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا از منو سایت قاصدک 24، بر سربرگ بلیط قطار کلیک کنید.
  2. سپس یکی از گزینه‌های یک طرفه یا رفت و برگشت را برای خرید بلیط قطار فدک انتخاب نمایید.
  3. در مرحله بعد یکی از گزینه‌های مسافران عادی، ویژه خواهران، ویژه برادران، کوپه دربست، حمل خودرو می‌خواهم را طبق اهداف سفر خود انتخاب کنید.
  4. سپس مبدا، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را مشخص نموده و بر گزینه جستجو کلیک کنید.
  5. در این مرحله لیست تمام بلیط های موجود قطار فدک در مسیر مورد نظر شما به نمایش در می‌آید.
  6.  با کلیک بر گزینه جزئیات بلیط، نوع کوپه، امکانات قطار، ظرفیت، ایستگاه‌ها و قوانین استرداد را می‌توانید بررسی کنید.
  7.  با استفاده از فیلترهای جست و جو در سمت راست صفحه، می‌توانید لیست بلیط‌ها را بر اساس ساعت حرکت، شرکت‌های حمل و نقل ریلی و نوع قطار طبق اهداف و شرایط سفر خود محدودتر کرده و سریع‌‌تر، بلیط قطار فدک مد نظر را پیدا کنید.
  8. پس از بررسی و مقایسه کامل مشخصات، قوانین و قیمت‌‌ها، قطار مورد نظر خود را مشخص کرده و بر گزینه انتخاب بلیط کلیک کنید. در مرحله بعد ثبت اطلاعات و پرداخت اینترنتی هزینه را انجام دهید تا بلیط قطار فدک را دریافت کنید.

خرید اینترنتی قطار فدک


هم‌چنین توجه داشته باشید تیم پشتیبانی قاصدک 24 در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخ‌گوی تمام پرسش‌ و نیازهای شما در زمینه خرید بلیط قطار فدک خواهد بود. 


سوالات متداول در مورد بلیط قطار فدک

شرکت ریلی فدک تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بهترین امکانات را برای راحتی و رفاه بیشتر در طول سفر در اختیار مسافران خود قرار دهد. از این رو تمامی قطارهای فدک با امکاناتی متوسط به بالا به مسافران خود خدمت رسانی می‌کنند که همین امر نیز بر قیمت بلیط قطار فدک موثر است.
فروش بلیط قطار فدک در کلاس‌های ویژه، بیزینس، اکونومی و عصرانه انجام می‌شود. هم‌چنین کلاس جداگانه برای رزرو هم‌زمان قطار و هتل وجود دارد.
بله، می‌توانید هنگام رزرو آنلاین بلیط قطار فدک، گزیینه کوپه دربست را انتخاب نموده و کوپه را به طور کامل رزرو کنید. هم‌چنین قیمت کوپه دربست فدک به صرفه‌تر از رزرو بلیط به صورت تکی و جداگانه خواهد بود. (رزرو یک کوپه در بست 4 نفره، ارزان‌تر از خرید 4 بلیط جداگانه خواهد شد)
اصولا امکان تغییر اطلاعات همچون نام، نام خانوادگی، تاریخ، کلاس خدمات و... وجود ندارد و باید بلیط جدید خریداری کرد.
شرکت فدک جهت آسودگی خاطر مسافران خدمات جابه‌جایی یا همان ترانسفر مسافران از درب منزل تا ایستگاه قطار را تدارک دیده است. میزان تخفیف در کلاس‌های مختلف قطار فدک متفاوت است. کلاس ویژه رایگان، کلاس بیزینس 50 درصد تخفیف، کلاس اکونومی 30 درصد و کلاس عصرانه شامل 20 درصد تخفیف خواهد بود.
شرکت حمل و نقل ریلی فدک به علت محدود بودن ناوگان در تمامی مسیرها قطار ندارد. در حال حاضر بلیط قطار فدک در شهرهای تهران، کرج، قزوین، مشهد، اهواز، رشت، قم و خرمشهر به فروش می‌رسد.